ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (32776)
~Kris | Łysy piszesz ze masz się dobrze i swietnie zarabiasz. To zrób sobie taki mały eksperyment. Wez faktury z sprzed 10-15 lat i zobacz po ile jezdziłes na Litwę albo Łotwę a potem zobacz jaka była minimalna pensja. I porównaj to ze stawkami z dzisiaj i odpowiedz sobie jeszcze raz czy dobrze zarabiasz. | |||
Ł ysy
| Posłuże się retoryków pPanuff Kieroffcuff skupionych na etransport. Transport był, jest i będzie. Ktoś towar musi przewozić. Pojawia się pytanie, kto, za ile? Konsekwencją pierwszego pyania jest drugie pytanie. Czy dla wszystkich firm, dla wszystkich kierowców wystarczy ładunków? Większość myśli życzeniowo. Ja przetrwam, ja będę miał pracę, nawet dostanę podwyżkę. To inni zostaną bez pracy. To inni zaliczą plajtę. Dlaczego tak będzie? Bo ja jestem szczególny. Typowe myślenie dzbana. | |||
~Kris | Logic ale dla kierowcy to nie będzie tragedia. Ty patrzysz na swiat swoimi oczami i dla ciebie byłaby to degradacja. Dla kierowcy bez znaczenia byle starczyło na kilo parówek z biedronki. Dramat bedą przezywali ci z tzw klasy sredniej. | 1 | ||
~LOGIC | Kris podpisuje się pod tym dwoma rękami. i też to dokładnie tak samo dostrzegam. Niestety ta część, to po prostu TĘPOTA polskiego przewoźnika (celowo nie pisze Dziada bo ci akurat myślą) wincej, aut wincej, dobermy wincej leasinga i kupmy transa. A na grupach się potem taki baran pyta, czy ktoś zna giełde taką czy inną. Bo myśli że rozwiązaniem jego problemu jest kolejny abonament na kolejną giełde, a nie po prostu NIE DOBIERAC AUT... | |||
~driver | Nadchodzi nadchodzi prawo roszczenia -wymagań - oczekiwań -szantażu Wg nowego prawa bedziesz musiał ulegac pracownikowi spełniac jego zachcianki i proporcjonalnie dzielić sie zyskiem Ty zarobisz na miche ryzu a pracownik zgarnie wiekszą pule To może lepiej nie ustalac wynagrodzeń minimalnych tylko % od obrotu firmy | |||
~Kris | Łysy jesli ktos straci robotę to ty pierwszy. W 2025 roku dojdziemy do minimalnej na poziomie 5 tys. Stawki się nie zmienią. Wytrzymasz takie koszty? | 1 | ||
~kierowca | łysy dzbanie. Kiedyś już zadałem ci i tobie podobnym wieśniakom pytanie - ile masz w kajecie numerów telefonów od jak to określasz szoferskiej hołoty? Masz wakat, bo pracownik yebnął taką cud firmę z klepiskiem zamiast parkingu, wóz musi jechać. Ile musisz wykonać telefonów, żeby obsadzić stanowisko? Różnica między nami polega na tym, że każdy normalny kierowca wykona jeden, dwa, może trzy. I ma robotę. Taki chooj szczurołap jak ty będzie dzwonił aż mu batria padnie, a dalej nikogo nie znajdzie. Dlatego właśnie pytasz co chwila czy już się zaczęło. Takim jak ty transportowym miernotom zawsze się będzie wydawało, że są solidnymi firmami. W rzeczywistości jesteście pomiotem. | 1 | ||
~LOGIC | teraz wchodzisz w dyskusje o tym, że najlepiej być powozicielem i zarabiać pieniadze które jak słusznie napisałeś starczą na wyżywienie. A co do zasady uważam, żę się zmieni dla kierowcy niestety na gorsze. Bo nie bedzie sztucznego ssania przez dynamicznych wiec cena pójdzie wszedzie w dół. A co do klasy średniej musisz znów rozdzielić, na tych co będą musieli się w przyszłości dorobić (ci będa mieli przerąbane) i tych, którzy w starym systemie dorobić się zdążyli lub zdążą (czego i tobie życze) ci będą mieli po prostu wyjepane... | |||
~driver | kierowca obejrzyj sobie reportaż z linka co wkleiłem Nadeszło nowe I wy wpadacie w te pułapke marzeń o wynagrodzeniach potem zaliczacie zdziwienie i kibel A odwołać sie nie ma gdzie | |||
~kierowca | srajwer deklu. Ktoś o zdanie pytał? Cieciówkę posprzątaj jak się nudzisz. | 2 | ||
Ł ysy
| Kris. Dobrze zarabiam, bo mam dwa źródła utrzymania. Nie popłynąłem nurtem kredytów, leasingów. Czasami warto mieć dystans do rzeczywistości. Co do porównania, które proponujesz. Sprawa oczywista, zyski dużo mniejsze. Ale taki mamy klimat. Jeszcze nie zdurniałem, aby cieszyć się z inwestycji 650-750 tyś zł i z zysku na poziomie 3 tyś zł przy wynagrodzeniu pracownika 10 tyś zł. Nie wpisuję się w grono biznesmenów ceniących efekt skali. Coś mi się wydaje, że wchodzimy w czas weryfikacji strategii prowadzenia działalności gospodarczej. Jestem dinozaurem hołdującym zasadzie "małe jest piękne" | -2 | ||
~driver | masz dowod ze pip kładzie lache na was ; ) Tyle co mowi umowa o prace i żegnaj frajerze Wypłacone wypłacone Te wasze marzenia o 500 600 to tylko dobra wola idioty co daje | -2 | ||
~tak | na szczęście nie będzie ci dane tego zrozumieć. Twoje szczęście bo w niewiedzy żyje się łatwiej ; -) | |||
~Kris | Oczywiście że kierowcy stracą. Ale to nie będzie widoczne z dnia na dzien bo nominalnie stawki nie pojdą w dół. W górę tez nie pojdą z powodu braku ssania. To załatwi inflacja. Zresztą ten mechanizm dziady widzą u siebie od 10 lat. To co pisałem łysemu. Stawki w zasadzie nie zmieniły się od 10-15 lat a koszty wzrosły 2x. | 1 | ||
~Kris | Łysy sory ale pier. dolisz. Dorze zarabiasz bo masz 2 działalności? Na transporcie jest wielkie g to wniosek z tego ze na drugiej musiałbyś miec znacznie wieksze dochody. To po co w takim razie transport? A skoro obie dziedziny się sumują to wnisek ze druga to takie same g jak transport. | 2 | ||
~driver | takie pytanie idioty Co zrobi kazdy z was jak bedzie miał kolejke pracownikow ktorzy zaproponuja np 70% obecnego wynagrodzenia Czy nadal bedzie trzymał tych co pracują i bedą żadac podwyzki bo sie należy | |||
~Kris | Driver ale dlaczego ktos miałby proponować 70% obecnych stawek? | |||
~driver | Z prostej przyczyny Braku pracy Wiem ze też tego nie dopuszczasz do mysli Ale istnieja takie przesłanki I przyjmijmy to narazie jako abstrakcja | |||
~LOGIC | driver, to się rozegra inaczej. Po prostu prośby o podwyżki zostaną zignorowane. Panowie nie odejdą z braku alternatyw, a reszte zrobi za nas inflacja... | |||
~Kris | Driver zeby nastąpiła taka sytuacja ze ludzie chodzą i licytują się kto bedzie pracował taniej to chyba musiałaby wybuchnąć 3 wojna swiatowa trwająca 10 lat połączona z wybuchem wulkanu na islandii i wysadzeniem wall street | |||
~driver | ja otrzymałem propozycje wstawienia kierowców do siebie za 60e dziennie przez agencje pracy Obecnie płacę 85e tym co pracują Oczywiscie zapisałem sie na 30szt na probę zeby zobaczyc jak bedą sie sprawować Ale gdy bedą podbni To chyba wybór bedzie jasny | |||
~Kris | Jezeli kierowcy zaczną chodzic od firmy do firmy za pracą to dziadów juz dawno nie będzie. | 1 | ||
~Kris | Driver miałes oszczedzac 1000 euro miesiesięcznie. Chyba cos chce cię wyciulac ta agencja. | |||
~driver | w porownaniu do Pana kierowcy polaka to jest min 40e x 30dni Ale druga sprawa że żaden polak 30 dni ciągiem nie jedzie | |||
~Kris | Driver to porównaj do szwajcarskiego kierowcy wtedy oszczedność bedzie jeszcze większa. | |||
~driver | Realia za tą prace Ukrainiec polak białorus chcieli by 100e dziennie minimum Nie mowie o takich co myslą o 110 bo tez w ogłoszeniach i w rozmowach padają takie kwoty 450 500 550 dniuffki A tu pojawia sie konkret 60x30 =1800e netto co juz spełnia wymogi przepisów płacy minimalnej i na tym koniec Zus od tego i mam full legal | |||
Ł ysy
| Kris. Będę prowadził transport do momentu, w którym przestanie się opłacać. W tej chwili zarabiam, w porównaniu z innymi, przyzwoicie. Gdzie tu widzisz miejsce na pier do le nie głupot? Nie dokładam, a zarabiam. | |||
~driver | spoko przerabiałem temat ze polacy zarabiali po 110e i efekty były gorsze niz obcokrajowiec za 80 Wiec nie widze sensu przepłacac Oczywiscie Ci za 110 zaliczyli klozet | |||
~Kris | Jakie wymogi płacy minimalnej? Tzn ze agencja nic nie zarabia? | |||
~driver | To nie jest moj problem czy zarabia czy nie Oni chyba maja jakąs prowizje od tych co podeslą Ja tez mam jednorazową opłatę za kandydata papiery i na tym koniec W zamian otrzymuje gwarancje obsady |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.