Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment

ID: 274611


Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...

~LOGIC
*.centertel.pl

Posty (32458)

~kiero
Jeszcze jedno. Ukraina przed napadem putlera na nich, dostosowała częstotliwość swojej sieci energetycznej do europejskiej, mieli sprzedawać do Europy energię elektryczną. Nie zdążyli.
~Jarosław Klamczynski
kiero, to może lepiej dobrze sprawdź kto tak naprawdę zlikwidował większość kopalni, zablokował budowę wiatraków i sprawiał żeby fotowoltaika przynosiła więcej strat niż zysku. Kto przez ostatnie lata tak mieszał, że jedynym opłcalalnym paliwem stał się ruski węgiel??? Potem embargo na papierze, a ruski węgiel jak szedł tak idzie. Nic Ci nie świta? Kto rozmontował armię i dążył do skłócenia Polski z NATO, USA i Unią żeby w razie agresji ruskich polska została sama? Tusk?

-1

~kiero
Wszyscy jesteśmy równi, a orientacja seksualna i płeć nie może być powodem dyskryminacji. Walka z mową i czynami z nienawiści będzie naszym priorytetem. Znowelizujemy kodeks karny tak, aby mowa nienawiści ze względu na orientację seksualną i płeć była ścigana z urzędu. Z umowy koalicyjnej.
~kiero
Kopalnie, węgiel leży na placach i nie ma chętnych. Wiatraki, dostaniemy na nie z KPO, bo Siemens w upadłości, trzeba go ratować. Ruski węgiel sprowadzały prywatne firmy, do niemiec jechały przez Polskę całe pociągi węgla. Którędy idzie ten ruski węgiel? Armia no właśnie kto likwidował jednostki na wschodzie Polski. Jaki był stan żołnierzy za PO-PSL, a jaki jest teraz. Zapomniałeś jeszcze o likwidowaniu posterunków policji, a to tez PO-PSL. Zapomnij o węglu, w Warszawie już nie można palić węglem, tak stanie się w całej Polsce za rządów lewacko-liberalnych. To po co komu węgiel, samochody spalinowe, jak zabronią.
~kiero
Napływające zamówienia, szczególnie na samochody elektryczne, są poniżej oczekiwań. Z wieloma dotychczasowymi strukturami, procesami i kosztami VW nie jest już konkurencyjny jako marka. Będą zwalniać pracowników. Elektryki to ślepa uliczka, a konkurencja Tesla tez ma montownie w niemczech.
~Remik
A kto chce elektrykiem jeździć? Przecież oni na siłę zmuszają po mału do tego badziewia...
Aby autem za prawie sto tysi EUR nie można było zrobić 300 KM to jest śmiech na sali...
~Jarosław Klamczynski
kiero, przykład wielkiej armii której nikt nie likwidował masz w rosji. Setki tysięcy żołnierzy z kałasznikowem przeciw artylerii. W dobie nowoczesnego sprzętu wojskowego jednoroczna obowiązkowa służba wojskowa, to było wywalanie pieniędzy w błoto. Co taki żołnierz po roku służby potrafi obsłużyć? Wiadro z wodą? Lepszy jeden dobrze wyszkolony zawodowy żołnierz, niż dziesięciu którzy zginą nawet nie oddając jednego strzału. Wiem, że takim jak Ty marzyły się jednostki wojskowe na wschodzie polski, tak żeby bez przekraczania granicy ruscy mogli artylerią zrównać je z ziemią w ciągu 10 minut. To nie jest XVIII wiek, że dwie armie ustawiają się w rzędzie na przeciw siebie i strzelają na zmianę z muszkietów. Ukraina pokazała, że w dzisiejszych czasach liczy się jakość, a nie ilość.

-1

Ł ysy
Pany Kierowce, czytając wasze twórcze wypociny nie mogę zrozumieć, dlaczego tak tęgie umysły wykonują zawód prosty.
Wszystko wiecie, na wszystkim się znacie, recepty na uzdrowienie świata lecą z waszych ust niczym liście z drzew, a bez nawigacji do kibla nie potraficie trafić.
~Kris
To mniej wiecej jak taksówkarze. Mądrość bierze się z nic nie robienia tylko słuchania i pier. dolenia głupot na parkingach. Jakby była robota to by nie było czasu nie pier. dolety.
Ł ysy
Przygłupie z Chrzanowa, nie obarczaj winą za swoje niepowodzenia /raczej upadek / wszystkich wokół.
Sprawa jest prosta, jesteś przygłupem oderwanym od rzeczywistości, narcyztycznym kmiotkiem, a tacy zazwyczaj mają przekonanie, że są ponad. Skończyłeś jak na życiowego głupka przystało.
~kiero
Ruska armia ma problem, bo nie ma chętnych ginąć za putlera, pobór w więzieniach. Kiedyś zasadnicza służba trwała 2-3 lata. Tak naprawdę szkolenie zajmowało do roku, potem ściganie kotów. Tam gdzie 3 lata, to specjalistyczne jednostki, np. okręt. Dziś Polska kupuje najwięcej broni z krajów europejskich, a armia miała liczyć docelowo 300 tyś. żołnierzy zawodowych. Szkolenie wojskowe przydaje się, bo zapoznanie się z karabinem, jak zbudowany jest granat, mina, przydaje się nawet cywilowi w czasie wojny. Do tego można w wojsku zdobyć pewne uprawnienia przydające się w cywilu.
Ł ysy
Dziad jest be, ale przygłupiasty dynamicznie rozwijający się jest cacy, chociaż jeździ za grosze. U dziada jest krótka piłka. Rzetelnie pracujesz, dobrze zarabiasz, w przeciwnym razie wy pier da lasz. Ale u, ucciffego "jest inaczej. Można go szantażować, można olewać robote, kraść, niszczyć sprzęt, a on będzie grzeczny. Koła muszą się kręcić, leasingi "cza" płacić.
Dlatego szoferska holota nie lubi dziadów, a kocha dynamicznie rozwijających się, chociaż u dziadów mogą zarobić więcej.
Więcej zarobić i mniej ukraść.
Teksty o przedpłatach traktuję jako bajki z mchu i paproci. Gdyby mi nowozatrudniony gość wypalił taki tekst, skierowałbym kolesia prosto do klozetu życząc tylko sukcesów w innej firmie.
~Jurek
Łysy czym jest zawód przewoźnika?
To prosty biznes oparty na franczyzie, biuro rachunkowe pilnuje faktur, na transie znajdują się zlecenia.
Jedynym obowiązkiem dziada jest zmierzyć paliwo w kotłach i tak kombinować żeby coś uciąć kierowcy z wypłaty bo to obecnie jedyny ich zysk.
Sory ale powożenie 40 tonowym smokiem wydaje mi się bardziej skomplikowane i odpowiedzialne niż prowadzenie usług na bazie franczyzy.

1

Ł ysy
kiero. Oszczędz nam swoich mądrości. Gentleman nie bredzi przed godziną trzynastą. Poczekaj trochę.
~Jurek
Łysy jeszcze pamiętamy jak po pandemii i w trakcie, przed pakietem mobilności śmiałeś się z ogłoszeń kierowców którzy rządali 500zl dniufki.
Po pakiecie mobilności mieliśmy zarabiać 5000zl max.
Kmiotki twojego typu wierzą jeśli są postawieni przed faktem dokonanym.
Pamiętaj że świat się nie zawali jak zbankrutujesz.

1

~Kris
W sumie się nie dziwię że tak ci się wydaje. Kazdy kto osiągnie szczyt swoich mozliwości mysli ze robi cos trudnego czego inni nie opanują.
~Jurek
Jeszcze niedawno narzekałeś że w promieniu 200km od twojej bazy nie ma komu pracować u ciebie bo albo poszli na swoje albo za granicę wyjechali
Więc myślę że w twoim przypadku przedpłata może być koniecznością w dalszym prowadzeniu biznesu.
Chyba że buńczucznie popełnisz harakiri w ramach protestu niezadowolenia przeciw szoferskiej holocie.
Ale myślę że szoferska hołota nie zmartwi się tym faktem.
~Normalny szofer
Ł ysy, opisujesz coś na wzór afrykańskich kopalni w których dzieci pracują za jedzenie. Rzetelnie pracuje, to dostaje kromkę chleba. Zbyt mało wykopie, to kula w łeb. Podobieństwo jest takie, że w tej kopalni można pracować do śmierci i cieszyć się, że w tym momencie nie jest się głodnym, ale najważniejsze jest żeby "rzetelny" kopacz myślał, że jego nadzorca też pracuje za jedzenie.. Prawda jest taka, że nadzorca zainwestował w kałacha dla siebie i w wiaderko dla kopacza i na tym kończy się jego wysiłek, potem 99% roboty robi kopacz, a podział zysków jest 99% dla nadzorcy, a 1% dla kopacza. Tak to wygląda w polskim DZIADTRANSIE. Jeśli nie podoba Ci się taki wyzysk, to jesteś "nierzetelny".
Ł ysy
Jurek. Prosty czerep nie dostrzega wszystkich aspektów prowadzenia firmy. Jełop widzi tylko to, co chce zobaczyć. To co ogarnia jego prymitywny umysl. Niech za przykład posłużą gwiazdy Adaru. Jakoś im nie wyszlo.
Co się tyczy poskramiania 40tonowego smoka, gdzie ty złamasie widzisz trudności wymagające nadprzeciętnych umiejętnosci? Odróżnianie znaków, czy sztuka wbicia adresu do nawigacji?
Ogarnij się matole.
Ł ysy
Juruś. Nie wciskaj w usta słów, które nigdy nie padły. Śmieciu, ogarnij się. Szmatą jesteś, nie rob z siebie ściery.
Ł ysy
Normalny szofer. O czym ty bredzisz? Pracodawca miałby się z tobą dzielić 50:50 lub 30 dla szefa, 70 dla kierowcy?
Twoje pobory wyznacza rynek i tyle.
Szef może siedziec w domu, pierdząc w stolek, marnować kasę w kasynie, a tobie wara do tego. Tak samo jak szefowi wara, w jaki sposób ty wydajesz pieniądze. Ale jeżeli myślisz, że szef powinien się z tobą dzielić zyskiem przyznając ci lwią częsć, bo ty pracujesz, jesteś w błędzie.
Nawet nie zamierzam komentować powyższych głupot.
~kiero
Ł ysy premiumki skupują do Afryki, trzeba je tylko dostarczyć do Gdańska.
~Jurek
Sty łysy.
Nie uwzględniłem rzeźby i drutu.
To są ważne aspekty w prowadzeniu dziadbiznesu
~Jurek
Sory
~Normalny szofer
Ł ysy nie ma problemu. Stawki dla kierowców są ok. Jedyny problem w tym, że to są stawki dla KIEROWCÓW, więc należy z kosza wyciągnąć koło zapasowe, załatwić ekipę która dokona załadunku/rozładunku . Dać kierowcy listę myjni na których chciałbyś żeby Twoje auto było myte. Adresy hoteli, żeby po 10 godzinach pracy kierowca mógł odpocząć. Trzeba zachować proporcje między pracą i płacą. Ty wysyłając duży zestaw jedziesz za stawkę na busa? Chyba nie jesteś "nierzetelnym" przewoźnikiem żeby żądać więcej. Czy bus, czy 40tonowy zestaw to przecież te same kilometry..
Ł ysy
Normalny szofer. Nie wiem czy wiesz, ale praca jest aktem woli. To nie przymus.
Pasuje praca, płaca, no to pracujesz.
Nie pasuje? Szukasz dalej.
Skoro zdecydowałeś się na pracę, pracuj.
Pracuj rzetelnie, uczciwie, miej na uwadze interes szefa, bo od kondycji finansowej szefa zależą twoje pobory.
Często prosta zależność nie dociera do szoferskich łbów. Stąd pretensje do całego świata, a przede wszystkim do szefa.
~Jurek
Haha
Jak można mieć na uwadze interes szefa w hoojnia z 3 zestawami.
Taki co ma 100 zestawów chce mieć furę skórę i komurę i taki co ma 3.
Tylko problem jest że ten co ma 3 zestawy na ten luksus musi pracować trzech ludzi a w drugim przypadku stu.
Trzech się może zacharować się na śmierć a szofowi będzie mao.
~Kris
Jurek a co cię tak boli? Dziad moze miec konia i woz drabiniasty. jak ma woznicę to chooj ci do tego. Ty nie pracujesz u dziada a codziennie ujadasz.
Ł ysy
Normalny szofer. Ty nie jesteś normalny, jesteś de*ilem oderwanym od rzeczywistości.
Spanie w kabinie, zabezpieczanie ładunków jest wpisane w charakter pracy kierowcy. Twoim zasranym obowiązkiem poza kręceniem kółkiem jest obsługa codzienna :, sprawdzenie płynów, stanu pneumatyki, ciśnienia w oponach, zabezpieczenie ładunku, dokonywanie prostych napraw /zmiana żarówki /, wymiana koła. Nikt nie żąda od kierowcy generalnego remontu silnika, zmiany łożysk w kołach.
Chyba ci się chłopcze popier do liło w główce.
~Normalny szofer
Ł ysy, pracowałem kiedyś w firmie gdzie szef potrafił zawołać do biura i tak zadowolonego pracownika i dać mu coś extra mówiąc "ja mam, to i Wy macie". Jego motto różniło się nieco od Twojego, bo brzmiało "to pracownicy budują moją firmę". Wiesz kim on był? To był jednorożec w transporcie. Nie spotkałem nigdy więcej kogoś takiego jak on. Wyprzedzę Twoje pytania- Nie splajtował, ma się dobrze. Nie pracuję już u niego, bo wybrałem firmę z krótkimi trasami żeby być często w domu. Przepracowałem tam ponad 10 lat i mimo tego, że już kilka lat minęło od mojego odejścia, to on potrafi zadzwonić i zapytać jak mi się wiedzie, zresztą taki sam jest w stosunku do innych kierowców.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.175

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels