ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (31475)
~driver | Moze warto poczekać na ocene sytuacji jak jeszcze trochę czasu minie Narazie jestesmy cały czas w myslach i oczekiwaniu porawy sytacji w gospodarce Jeszcze wielu ma nadzieje na porawe Ale raczej to nie nastąpi Minie chwila marzec kwiecień nadejdzie maj wiadomo w kazdym tygodniu swieto Potem czerwiec wakacje urlopy wakacyjne i wrzesień moze cos drgnie ale na ile dwa miesiące max 2, 5 I mozna zlaiczyc kolejny rok | |||
~Ł ysy | Wszystko idzie zgodnie ze starym rosyjskim przysłowiem : "Wiosna pokaże, kto srał na trotuarze". | |||
Ł ysy
| Pytacie gdzie są zbędne auta? Jeszcze są u dynamicznie rozwiających się sierzących w cuda. Liczą na zmianę koniunktury z nadzieją, że to oni przetrzymają, a inni popłyną. Auta jeżdżą poniżej kosztów, a chłopcy wykorzystują wszelkie możliwe sposoby finansowania swojego biznesu. Ci, którzy mają własne auta, odstawili w pokrzywy z podobną nadzieją. I ci mogą przetrwać pod jednym warunkiem. Nie dadzą się zbajerować szoferskiej hołocie. Jak zatrudnią kierowców mogą liczyć na świetlaną przyszłość. Hołota tylko ich pogrąży. | |||
~scan cargo | Łysy nie wszyscy to hołota ale ci co byli ok i rozstali sie normalnie obecnie szukaja pracy i dzwonia do dawnych pracodawców ale nie oszukujmy sie ktoś jak odstawił auto z braku zlecen nie posadzi obecnie kierowcy i nie pusci go w trase Tu na forum mamy tylko zestawienie kierowców kozaków co to próbuja drzeć łacha, ale na FB retoryka jest inna i to też najmocniej krzycza ci co maja prace, lub tylko zerkneli na ogłoszenia, ale ci co szukaja to już aż tak już optymistyczni nie sa, ba nawet jest powiew pesymizmu tych co już troche dzwonili pytali zasiegali jezyka | |||
~tak | obecnie lepiej niech to stoi. Byle awaria i zysku z auta nie ma, ba nawet miesiąc na minusie wychodzi. Po co się szarpać. | |||
~driver | no prosze jaka zmiana retoryki Tylko czemu tak pozno? Jeszcze chwile temu darliscie łacha że ja jawnie mowiłem o takim scenariuszu Lepiej odstawić zredukować koszty i patrzec co sie dzieje Nie rentowne samochody (trasy) powinny być na bierząco korektowane Jezeli nie dajecie rady liczyc na kartce lub w pamięci To wezcie sobie system TMS on wyliczy co do centa zysk auta z miesiąca I tak powiem ze cudów za 1kw nie bedzie jezeli to sie tak utrzyma To co było do konca 2023 mozemy uznac za dobrobyt Teraz zaczynają sie schodki Kto ma leasingi za nowe i kieroffców powyzej 400dziennie jest głęboko w czarnej dziurze | |||
~tak | driver nie do mnie tak. U mnie kto normalny to jeździ a kto się wygłupiał to zmienił prace w tamtym roku i brak parcia na zatrudnianie przygłupów. Z całym szacunkiem do fachowców bo dla takich warto się przemęczyć. Po co teraz wsadzać agenta który przyjdzie, narobi problemów a jak dostanie gdzieś 5 złotych więcej dniówki lub auto rok młodsze to zmieni robote? Trafia się ktoś normalny z polecenia to wsiada i jedzie ale coraz mniej sensu w tej robocie. | |||
~driver | Lepiej nie bedzie bedą chwilowe wzrosty ale spadki beda wieksze Nie bez pardonu na zachodzie robi sie bieda Jezeli niemcy zamykają swoje firmy transportowe to u nas wcale lepiej nie bedzie Oni reagują na rynek my wierzymy ze bedzie lepiej A kierowcy tylko w to że są nie tykalni Bo towary musza jezdzic czy transport nie stanie Może nie stanie czy nie znikmnie Ale patrzac na obecna sytuacje gospodarczo polityczną kolorowo nie bedzie Gdy zmienimy z gosopodarki globalnej na lokalną To po co ma byc ten transport? | |||
~scan cargo | Driver ja znow nie wiem o co Ci chodzi tu poza intelektualista i kierowcami nikt nie pisał od 2023 że trzeba cisnać, kupowąć auta i żeby zatrudniac, a już wbijajac szpile to byłeś jedynym co stwierdził że przyjmuje 30 chyba filipińczyków, i to chyba miało być jakoś teraz marzec 2024 czy to Logic czy wykrzyknik czy inni aktywni pisali żeby wychodzić w miare możliwosci z nadwyżek sprzetu | |||
~scan cargo | każda firma jest inna podam ci przykład jest firma 15 aut z czego 12 w leasingu auta wziete w leasing w covidzie po 85 tys E na 5 lat i teraz własciciel musi podjac decyzje walczyć dalej czy poddać sie wiadomo poddanie to zabranie aut i w najlepszym wypadku zero w najgorszym jeszcze dopłata lub walczyć dalej iść nawet na stracie i dociagnac to do końca wykup 1 % sprzedać auta po 30-35 tys E i wyjsc z plusem, oczywiscie każdy musi ocenić sam czy jesli bedzie dokładał powiedzmy 5 tys miesiecznie to czy dociagnie do końca leasingu itp to nie sa proste decyzje i nikt nie robi tego na zasadzie na złość mamie odmroże sobie uszy | |||
~scan cargo | te ceny podałem przykładowo ale nawet ciągniecie rok i wygenerowanie straty 60 tys E i nawet sprzedanie sprzetu po 25 tys i naczep załozmy po 10 tys, a w takich cenach spokojnie pojdzie to na Afryke to jest to nadal korzystniejsza opcja niż oddanie tego do leasingu, dlatego wypadaja tylko ci co nie mieli oszczednosci lub ci co np pogrązyła restrukturyzacja upadłość innej firmy lub ci co wzieli auta 2022 2023 | |||
jacek-kuba
| tomek wziął wówczas 30 szt. Ale u niego to kropla w morzu. Praca dla kierowców: Szukam pracy (125) Dam pracę (227) Tu taj jest cała prawda. Dziadostwo klęka, a przewoźnicy podnoszą stawki i dokładają znowu Lexusy. 400 zł tomaszku to prawda-ale za 8h w budzie. Następne godz. płatne jak nadliczbowe. | |||
~tak | driver ty taki jesteś mądry. Co powiesz o rynku nieruchomości? O cenach mieszkań. | |||
~miska ryżu dla was | poczytajcie troche o planach uni, zatwierdzony plan c40 citis -zakaz produkcji aut spalinowych do 2035 roku, ograniczenie aut do 190szt / 1000 mieszkanców -strefa czystego transportu, kazdy człowiek ma zjadac 16 kg rocznie - nie wiecej dzis zjadamy 75 kg rocznie, podobnie nabiał itd itd- wszytka pod płaszczykiem zmian klimatycznych | |||
~driver | Gierteka oddaje 1200 aut do zwolnienia 3000kierowców | |||
~tak | taki Batorego komin ze to im przejdzie. Ile ta unia jeszcze wytrzyma? Niedługo zaczną strajkować kolejne grupy zawodowe. Niemiecka gospodarka się kładzie. Myślisz że nie popuszczą norm jak nie bedą w stanie się dźwignąć przy coraz to nowych ograniczeniach klimatycznych? Jeszcze się okaże, że węgiel jednak jest ekologiczny. | |||
~tak | aha.. no i jeszcze ten ruski co tylko czeka aż się sami zagotujemy | |||
~Xthx | Od grudnia firmy nie mają zysku i nie zanosi się na to że będzie lepiej | |||
~tak | myślę ze nie od Grudnia... przynajmniej nie od tego ostatniego hehe | |||
~!!!iiii | I nie ma komu sprzedać tych 1200 aut. Maszon też oddaje zestawy, Włodek z Franca -100szt redukcja, Drozda -, Chomar szt, Koimex itd. wszyscy schodzą grubo ponad -20% floty. O Girtece pisałem z miesiąc temu o redukcji i o tym, że ten pięknie również tu na portalu opisany artykuł o zamówieniu setek Szwedów właśnie nie dojdzie do skutku. To coś miało być 100ev i 600diesla. | |||
~LOGIC | wszedzie znajdziesz takie porady, nie idź tam gdzie nie jesteś proszony (to akurat do wybitnego intelektualisty) do ktorego sie bezposrednio zwrocilem w tytule wątku. Widać, rady starszych i mądrzejszych od nas osób nie działają. A co do zasady, pamietajcie, że do samoego końca kierowca bedzie wam śpiewał pieśni, ze podwyżka i wszyscy mu dają i ogólnie jest wszedzie mega git... po prostu nie dajcie się na to nabierać "dziady" inaczej będziecie jechać do przodu po 0, 8 jak dynamiczni, w nadzieji, że coś dobrego was możę spotkać... | |||
jacek-kuba
| Logic wyłaniasz się na prowadzenie. | |||
~tak | jaca to ile juz na bezrobociu siedzisz? | |||
~driver | Znajomy stracił 100tys e tylko jednym podpsiem na Pergaminie w Volvo Powiedzial że nie odbierze bo sie pogrąży Woli stracic 10tys e od auta jak podpisac weksel i odebrac Z euromastera w kazdym tygodniu telefon czy nie potrzeba opon Bo Ci co wzieli opony nie chca płacic A te opony kupione zalegają na magazynie przychodzi termin spłaty a kolejna dostawa tańsza Jeszcze przy okazji padną firmy usługowe dla transportu rykoszetem | |||
~!!!iiii | W Niemczech już piszą artykuły, że rynek pracy kierowców zmniejszył się w zależności od regionu 10-20% R/R. | |||
~LOGIC | prowadzenie w oczach "wibitnego intelektualisty" pchającego się tam gdzie był proszony o niezabieranie głosu jest dla mnie prawdziwym wyróżnieniem. dziękuje o wybitny... | |||
~driver | Tak skromnie mysle ze to ostatnie 2moze3 lata transportu jakiego znamy I to raczej czas na zamkniecie Czyli wycisniecie ile sie da z gratów z placu i przy najbliższym końcu licencji Biała flaga na maszt i złomy do huty Nie ma sensu juz mysleć o wymianie czy rozwoju | |||
~tak | nie no driver nie popadajmy aż w takie skrajności. Jakiś etap się kończy a jakiś zaczyna. Na ten moment to wiadomo ze nic nie wiadomo. | |||
~!!!iiii | Mnie możecie nazywać kamikadze, bo dziś jadę po kolejny zestaw ale to już pisałem na koniec roku, że dwa wymieniam i to pod transport specjalistyczny. Ten towar nie pojedzie autonomiczną ciężarówką. Tak od prawie dwóch lat stopniowa zmiana profilu transportu, klient bezpośredni ale prawa rynku też tam działają i stawki też idą w dół choć są większe o 60-100% niż na kurtynach. | |||
~!!!iiii | Odnośnie zielonego ładu, to już czuć zmiany, bo klienci wymagają (u mnie kilku klientów) deklaracji emisji CO2 aby w ogóle dostać się do przetargów czy aby móc złożyć ofertę. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.