ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (31469)
~tak | myślę ze nie od Grudnia... przynajmniej nie od tego ostatniego hehe | |||
~!!!iiii | I nie ma komu sprzedać tych 1200 aut. Maszon też oddaje zestawy, Włodek z Franca -100szt redukcja, Drozda -, Chomar szt, Koimex itd. wszyscy schodzą grubo ponad -20% floty. O Girtece pisałem z miesiąc temu o redukcji i o tym, że ten pięknie również tu na portalu opisany artykuł o zamówieniu setek Szwedów właśnie nie dojdzie do skutku. To coś miało być 100ev i 600diesla. | |||
~LOGIC | wszedzie znajdziesz takie porady, nie idź tam gdzie nie jesteś proszony (to akurat do wybitnego intelektualisty) do ktorego sie bezposrednio zwrocilem w tytule wątku. Widać, rady starszych i mądrzejszych od nas osób nie działają. A co do zasady, pamietajcie, że do samoego końca kierowca bedzie wam śpiewał pieśni, ze podwyżka i wszyscy mu dają i ogólnie jest wszedzie mega git... po prostu nie dajcie się na to nabierać "dziady" inaczej będziecie jechać do przodu po 0, 8 jak dynamiczni, w nadzieji, że coś dobrego was możę spotkać... | |||
jacek-kuba
| Logic wyłaniasz się na prowadzenie. | |||
~tak | jaca to ile juz na bezrobociu siedzisz? | |||
~driver | Znajomy stracił 100tys e tylko jednym podpsiem na Pergaminie w Volvo Powiedzial że nie odbierze bo sie pogrąży Woli stracic 10tys e od auta jak podpisac weksel i odebrac Z euromastera w kazdym tygodniu telefon czy nie potrzeba opon Bo Ci co wzieli opony nie chca płacic A te opony kupione zalegają na magazynie przychodzi termin spłaty a kolejna dostawa tańsza Jeszcze przy okazji padną firmy usługowe dla transportu rykoszetem | |||
~!!!iiii | W Niemczech już piszą artykuły, że rynek pracy kierowców zmniejszył się w zależności od regionu 10-20% R/R. | |||
~LOGIC | prowadzenie w oczach "wibitnego intelektualisty" pchającego się tam gdzie był proszony o niezabieranie głosu jest dla mnie prawdziwym wyróżnieniem. dziękuje o wybitny... | |||
~driver | Tak skromnie mysle ze to ostatnie 2moze3 lata transportu jakiego znamy I to raczej czas na zamkniecie Czyli wycisniecie ile sie da z gratów z placu i przy najbliższym końcu licencji Biała flaga na maszt i złomy do huty Nie ma sensu juz mysleć o wymianie czy rozwoju | |||
~tak | nie no driver nie popadajmy aż w takie skrajności. Jakiś etap się kończy a jakiś zaczyna. Na ten moment to wiadomo ze nic nie wiadomo. | |||
~!!!iiii | Mnie możecie nazywać kamikadze, bo dziś jadę po kolejny zestaw ale to już pisałem na koniec roku, że dwa wymieniam i to pod transport specjalistyczny. Ten towar nie pojedzie autonomiczną ciężarówką. Tak od prawie dwóch lat stopniowa zmiana profilu transportu, klient bezpośredni ale prawa rynku też tam działają i stawki też idą w dół choć są większe o 60-100% niż na kurtynach. | |||
~!!!iiii | Odnośnie zielonego ładu, to już czuć zmiany, bo klienci wymagają (u mnie kilku klientów) deklaracji emisji CO2 aby w ogóle dostać się do przetargów czy aby móc złożyć ofertę. | |||
~scan cargo | Tak wydaje mi sie że tu akturat sie zgodze z driverem że szczególnie na zachodzie Europy za max 3 lata trzeba bedzie zwijać żagle bo jak wejdzie autonomia mysle 5 lat zacznie wchodzić na miedzymagazynówke i FMCG na powaznie to nie bedzie już komu sprzedać aut a brak 20 % ladunków doprowadzi do wojny cenowej której nie wygramy | |||
~Donaldinio! | A idze, idze ty guptoku jeden! Hahahahaflah ahahaflahaa! | |||
~!!!iiii | Dla przykładu od Antwerpii do Poznania przewóz granulatu w workach na paletach, wygrała firma, chyba taka pomarańczowa, 27t na naczepie za 800e. Jedzie to przez Niemcy koleją i tam bardzo mocno spada emisja a to też był jeden z czynników wyboru oferenta. Transport kombinowany i chyba dlatego taka waga. Na dziś klient nie ma ciśnienia z dostawą, więc może pozwolić sobie na dostawę trwająca 3-4dni od oclenia do dostarczenia. | |||
jacek-kuba
| niemi sami się przewracają, myślę, że jednak odpuszczą częściowo. Jeszcze będzie górka. To trochę potrwa. | |||
~scan cargo | ta pomarańczowa firma na S i t na końcu :-) ? może sobie pozwolić bo nie poszli za sugestia intelektualisty tylko wzieli kierowców z Azji badz na samozatrudnieniu ale to Megadziady | |||
~Quo vadis | Megadziady ! | |||
~Donaldinio! | A idze, idze ty guptoku jeden! Hahahahaflah ahahaflahaa! | |||
~driver | nie autonomia a ekonomia Jest szansa że moze uda sie utrzyamac naczepy na logistyke towarów i doprowadzenie do terminalu kolejowego i nadanie do oddziału firmy np w niemczech tam lokalny oddział pobierze załaduje i odda znów na termial Aby pominąc transport kołowy miedzynarodowy ciągnikiem z kierowca Kazdy kierowca bedzie pracował w lokalnym transporcie lub tylko krajowym zał dosatwa na kolej pobór załadowanej rozł zał i dostawa na kolej Z tego co szykują nam przepisy moze to tylko tak sensownie wygladać | |||
~Quo vadis | No to pójdziemy powozić widlakami na firmach. Nieco mniejsze pieniądze, ale i pracy jedynie 8 godzin dziennie przy dostępie do darmowej kawy, socjalu itd... . | |||
~Quo vadis | Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło ! | |||
~scan cargo | Driver tak zgoda ale ty piszesz o miedzynarodówce czy cross trade, towary przemysłowe głównie tylko dołóż jeszcze do tego miedzymagazynowe czyli Schenker Dachser Hermes i wszytskie te sieci w Europie to nie pojdzie na pociag | |||
~driver | hmm ale gdzie? ilosc sztaplerów sie nie zwiekszy przecież | |||
~LOGIC | przecież tu piszą dorośli ludzie, wiekszość pamieta chyba 2007/2008. czy coś wam to nie przypomina? całowanie kierowce, żeby w ogóle zechciał przyjsć do pracy a potem BOOM nie ma z czym jezdzić, proces pokornienia jest kilkumiesieczny... to sie nazywa mechanizm wyparcia. Jak to wszyscy nie szukają kierowcy i nie dają prywatnych osobówek? | |||
~tak | driver co ty gadasz? Taki Quo Vadis pójdzie chociażby na ordynatora w szpitalu. Wszak nie od dzisiaj wiadomo, że niektórzy kierowcy to wybitni specjaliści w każdym fachu. | |||
~Kris | Driver to tylko teoria. Zobacz jaki jest wolumen na kołach i na torach i potem obróć tabelę. Tego nie da się przerzucić na tory bo nie ma ani tyle torów ani tyle wagonów. Jak zwykle jakies cwaniaki cos policzą w excelu. Tak jak zogrniczeniem co2 o 90% co się równa z koncem życia wszelakiego na ziemi. Ale w excelu wygląda zaje. biście. Podobnie jak ładowanie ciężarówek elektrycznych w czasie pauzy albo w czasie załadunku na firmie. | |||
~Kris | Logic akurat w 2007 roku to kierowców było wiecej niz psów w schronisku i mogles wybierac po kolorze włosów. | |||
~tak | tak samo jak w exelu niemożliwym jest żeby na kraju zostało cos z roboty po 3 pln/km a jednak cały czas się ten towar jakoś toczy. | |||
~driver | nie pojdzie bo narazie logistycy bronią sie jak diabeł siwieconej wody zamowień towaru na tydzień do przodu Aby utrzmywac stany magazynowe Ale jak powstanie jeszcze troche magazyn ów logistycznych to bedzie łatwiej Robisz lokalną dystrybucje z magazynu na linie produkcyjną i po problemie Kazdy rezygnuje z parkigów czy magazynow i chce towar miec jak gorącą czekolade prosto z transportu na produkcję Ale koszty tego bedą wieksze jak przez jakis zewnetrzny magazyn Teraz wymusi to rzezywistosc aby tworzyć rezerwy produkcyjne w pobliżu Transport kołowy zostanie wyparty w dużym % Koszty dróg pojazdów pracowników delegowanych i to sie zbilansuje że pociągiem dłuzej ale taniej |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.