Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment

ID: 274611


Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...

~LOGIC
*.centertel.pl

Posty (32209)

tagoo
Oooo widzę z powyższego, że nie łapie się...
~scan cargo
Kris ale to nie o to chodzi, chodzi o to że Ci ludzie chca sie poczuć kimś wyjatkowym niby po co te wpisy o tych dniówkach itp, zobacz cała twórczość Remika i reszty, chyba każdy z nas ma tendencje do porównywania sie z innymi a do tego jest potrzebny benchmark czyli grupa porównawcza, i jak sobie wykreujesz przekonanie że co prawda może sie dobrze nie uczyłes może nie skończyłeś dobrej szkoły moze wykonujesz prosty zawód fizyczny którego już nikt młody nie chce wykonywać no może poza emigrantami, że nie ma Cie w domu, że masz prace która jednak nie pozwala na tworzenie zdrowych relacji z bliskimi ale za to masz lepiej od dziada który bankrutuje masz lepiej od kolegów pracujacych za dużo mniejsza kase, masz lepiej od kolesia co pracuje na miejscu itp
Puchacz1
Kris.
Pytaj producenta nie mnie.
Strzeliłeś głupotę z wynagradzaniem od wartości przewożonego ładunku.
A co z wynagrodzeniem jeśli przewozi kierowca np 5 szt samochodów o wartości 250tys jeden?

1

tagoo
No to wynika Kris z wyliczeń, że nawet na kiść bananów będzie MAO...
~Kris
Scan ja rozumiem ten psychologiczny mechanizm. Ale z przekory chcę im zniszczyć ten fałszywy obraz zaje. bistości własnej osoby.
~Hycel
Puchacz to trzeba byłoby od tony przeliczyć.
A Kris nie rozumie pisanego tekstu.
Standardem w obecnym transporcie jest dniufka 450 zł.
Poniżej tej kwoty mało kto decyduje się tyrać za granicą.
Firmy które płacą więcej nie ogłaszają się na portalach bo szoferów już mają grzecznie czekających w kolejce.
Już od 4 lat próbuje do pracy wepchnąć mojego kolegę ale nie da się przynajmniej jak na ten moment. Inni kierowcy w firmie też mają kolegów których by wepchnęli.
Więc jeśli szef chciałby firmę powiększyć o 400% nie musiałby się ogłaszać o kierowców bo miałby wszystkich z polecenia
tagoo
A ja z 15 lat do tyłu przewoziłem kontener morski z elektroniką z Seulu do fabryki TV.
Ładunek wg dokumentów celnych wart był ok. 95 milionów USD, to ile powinienem dostać za przewóz kiści bananów? !
Chyba dużo z jakie pół kartonu...
~Kris
Puchacz to ze ty nie rozumiesz to niz naczy ze napisałem głupotę a jedynie to ze jestes durniem. Producent nie podniesie ceny za transport bo on zarabia równie chooojo na jednostę produktu i musi sprzedawac duzo. Ja wiem ze łeb kierowcy to za trudne. Dlatego daj sobie spokój chłopie bo cie głowa rozboli od myslenia.
Puchacz1
Paździoch nie powinien swych żali kierować do swych pracowników.
Niech je kieruje do złodziejskich spedycji które go łupią na każdym przewozie.

1

~Kris
Hycel to dlaczego szef nie powieksza firmy skoro tak zajebiście zarabia? A moze ma tej zaje/bistej roboty na kilka aut a nie na 10 tys. Na rynku jest 250 tys samochodów i wszystkie nie mogą miec zaje. bistej roboty bo jej nie ma. I dlatego wszyscy kierowcy nie bedą zarabiac po 500 zł.
~Kris
Puchacz ty naprawdę myslisz ze wiekszość firm jezdzi pod spedycjami? Ja wiem ze tak łatwiej myslec ze dziad jest głupi i wszyscy go dymają.
tagoo
Cały czas powtarzam dziadom, że to nie kierowca, a złodziejskie spedycje są Waszymi wrogami...
tagoo
A na pewno w stopniu większym...
Nadul
Kris, przestań beczeć i sam wsiadaj za fajerę, wtedy cały zarobek zostaje u Ciebie. KieroFcom odpoczną uszy ; -)
Puchacz1
Kris.
Argument twój że jestem durniem, przyjmuję.
Jedno ci napiszę.
Jeśli cena przewozu te 900eur nie pokrywa twych kosztów, to likwiduj transport a nie oszczędzaj na pracownikach sprowadzając Aborygenów.
Zakładaj sklep z bronią, s e x shop albo burdel.

3

~Kris
Ile wozi się kontenerów z elekroniką za 95 milionów a ile wywrotek z piaskiem. Ile lohr z porsche a ile plandek z woda mineralna po 50 gr. Wy z jednostkowych przypadków próbujecie zrobić regułę dla całego rynku.
~Kris
Puchaczu je ci pokazuję mechanizm rynkowy a ty mi kazesz likwidować transport. Spoko ale myslisz ze jak mnie nie będzie to się cos zmieni? Nagle niemiec powie spoko kupie polską stal 20 euro drozej bo polski kierowca czuje się pępkiem swiata?
tagoo
Nie Kris, tylko jeśli Ty podajesz jednostkowy przykład z makulaturą, to ja podaję jednostkowy przykład z elektroniką.
A trzeba wszystko wypośrodkować, żeby i zgadzało się Tobie w trzosie i mnie zostało z tego przynajmniej 510 dniófki...
Puchacz1
Kris.
Niczego ci nie nakazuję.
To ty podałeś przykład wartości przewożonej makulatury i na podstawie tego beczysz coś o wynagrodzeniu.
~Hycel
Dlatego że klient dla którego świadczy usługi transportowe wymaga takiej liczby pojazdów żeby obsłużyć zlecenia.
Większa ilość pojazdów i kierowców spowoduje tylko większe koszty gdyż pozostali będą jeździć mniej.
Więc po c. ma powiększać?
~Kris
Widzę ze przykład z makulaturą przerósł wasze zdolnosci intelektualne. Sorry zrobiłem fałszywe założenie.
~Hycel
Puchacz1.
Są firmy które wożą szambo i całkiem nieźle mają płacone pomimo że wartość przewożonego ładunku jest niska.
Tak niska że chętnie towar wylewają na pole lub do lasu

2

Puchacz1
Kris.
Pracuję w transporcie sporo lat.
Nie trafiłem jeszcze na durnia, który by mi płacił za darmo ( nawet bym nie chciał takiej sytuacji).
To wy Paździochy zjepaliscie rynek transportowy, nie kierowcy.
Pretensje tylko do siebie.

2

~Kris
Hycel no własnie potwierdziłes to co napisałem. To jest robota na x aut a nie 250 tys aut. Nie ma tyle wysoko płatnej roboty na rynku. Tak jak nie ma w kazdej branzy. To jest az takie trudne zebyscie to zrozumieli?
~Kris
Tak puchacz wszystko z.y dziady.
tagoo
Kris, to nie tak.
Niepotrzebnie sam zrobiłeś burzę w szklance wody z przykładem o przewożonej muskulaturze i teraz jeszcze próbujesz odepchnąć od siebie tę szklankę...
~Hycel
Ogórek pół roku temu chwalił się że ma robotę płaconą 450 zł od frachtu, na dystansie 0. 5 km. I robi w 8 h minimum 3 kursy co daje przyzwoita dniufkę zwłaszcza że koszty są znikome ze względu na dystans.
A łysemu sprzedaje frachty na wiabaltike.
~Kris
Tagoo byc moze. Ale kazdy by załapał ze nie o sama wartośc towaru chodzi. Bo towar moze być duzo warty ale zysk dla producenta z tego nie az tak duzy i podniesienie ceny za usługe transportową nie wchodzi w grę. Tylko trzeba miec pojęcie o czym się rozmawia. Jezeli producenci stali w europie konkurują ceną i róznice wynoszą 20 euro i to decyduje czy klient zamowi towar w tej czy innej hucie. To podniesienie ceny za transport o 300 euro powoduje ze huta przegrywa z inną hutą walkę o klienta.
~Hycel
~Kris
5 minut temu
Hycel no własnie potwierdziłes to co napisałem. To jest robota na x aut a nie 250 tys aut. Nie ma tyle wysoko płatnej roboty na rynku. Tak jak nie ma w kazdej branzy. To jest az takie trudne zebyscie to zrozumieli?
No ale są roboty za 450 zł dniufki.
To są większość ładunków standardowych.
Tylko dużo dziadów z tych 450 zł chce coś uciąć dla siebie.
W polskim transporcie jest taka patologia że co innego dziad opowiada niż rzeczywistość. Na dzień dzisiejszy uważam że poniżej 450 zł za dzień nie warto iść do tego zawodu. Dlatego z rokiem na rok będzie mniej kierowców.
A przyczyną nie leży w tym że pracownik ma za duże oczekiwania tylko w kosztach. Biurokracja, fiskalizm, ograniczenia związane z pakietem mobilności, nierówna konkurencja z firmami z Ukrainy.
Ale żaden dziad tego nie zauważa. Wojenka toczy się z kierowcami.
tagoo
Kris właśnie teraz doszedłeś do sedna.
Kierowcę nie obchodzi co i na jakim dystansie się przewozi, a Ciebie powinno obchodzić przede wszystkim za ile.
Jeśli za MAO spedycja daje, to nie biorę ładunku i nie jadę.
Tłumaczenie spedycji, że nie ma z czego dołożyć, niech sobie włożą między bajki.
Przyjęli zlecenie, to niech dołożą ze swojego trzosu, aby Tobie się opłaciło.
Dołożą raz, drugi, to za trzecim nie przyjmą zlecenia poniżej progu opłacalności przewozu dla siebie i Ciebie...
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.67

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels