ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (32209)
tagoo
| Oooo widzę z powyższego, że nie łapie się... | |||
~scan cargo | Kris ale to nie o to chodzi, chodzi o to że Ci ludzie chca sie poczuć kimś wyjatkowym niby po co te wpisy o tych dniówkach itp, zobacz cała twórczość Remika i reszty, chyba każdy z nas ma tendencje do porównywania sie z innymi a do tego jest potrzebny benchmark czyli grupa porównawcza, i jak sobie wykreujesz przekonanie że co prawda może sie dobrze nie uczyłes może nie skończyłeś dobrej szkoły moze wykonujesz prosty zawód fizyczny którego już nikt młody nie chce wykonywać no może poza emigrantami, że nie ma Cie w domu, że masz prace która jednak nie pozwala na tworzenie zdrowych relacji z bliskimi ale za to masz lepiej od dziada który bankrutuje masz lepiej od kolegów pracujacych za dużo mniejsza kase, masz lepiej od kolesia co pracuje na miejscu itp | |||
Puchacz1
| Kris. Pytaj producenta nie mnie. Strzeliłeś głupotę z wynagradzaniem od wartości przewożonego ładunku. A co z wynagrodzeniem jeśli przewozi kierowca np 5 szt samochodów o wartości 250tys jeden? | 1 | ||
tagoo
| No to wynika Kris z wyliczeń, że nawet na kiść bananów będzie MAO... | |||
~Kris | Scan ja rozumiem ten psychologiczny mechanizm. Ale z przekory chcę im zniszczyć ten fałszywy obraz zaje. bistości własnej osoby. | |||
~Hycel | Puchacz to trzeba byłoby od tony przeliczyć. A Kris nie rozumie pisanego tekstu. Standardem w obecnym transporcie jest dniufka 450 zł. Poniżej tej kwoty mało kto decyduje się tyrać za granicą. Firmy które płacą więcej nie ogłaszają się na portalach bo szoferów już mają grzecznie czekających w kolejce. Już od 4 lat próbuje do pracy wepchnąć mojego kolegę ale nie da się przynajmniej jak na ten moment. Inni kierowcy w firmie też mają kolegów których by wepchnęli. Więc jeśli szef chciałby firmę powiększyć o 400% nie musiałby się ogłaszać o kierowców bo miałby wszystkich z polecenia | |||
tagoo
| A ja z 15 lat do tyłu przewoziłem kontener morski z elektroniką z Seulu do fabryki TV. Ładunek wg dokumentów celnych wart był ok. 95 milionów USD, to ile powinienem dostać za przewóz kiści bananów? ! Chyba dużo z jakie pół kartonu... | |||
~Kris | Puchacz to ze ty nie rozumiesz to niz naczy ze napisałem głupotę a jedynie to ze jestes durniem. Producent nie podniesie ceny za transport bo on zarabia równie chooojo na jednostę produktu i musi sprzedawac duzo. Ja wiem ze łeb kierowcy to za trudne. Dlatego daj sobie spokój chłopie bo cie głowa rozboli od myslenia. | |||
Puchacz1
| Paździoch nie powinien swych żali kierować do swych pracowników. Niech je kieruje do złodziejskich spedycji które go łupią na każdym przewozie. | 1 | ||
~Kris | Hycel to dlaczego szef nie powieksza firmy skoro tak zajebiście zarabia? A moze ma tej zaje/bistej roboty na kilka aut a nie na 10 tys. Na rynku jest 250 tys samochodów i wszystkie nie mogą miec zaje. bistej roboty bo jej nie ma. I dlatego wszyscy kierowcy nie bedą zarabiac po 500 zł. | |||
~Kris | Puchacz ty naprawdę myslisz ze wiekszość firm jezdzi pod spedycjami? Ja wiem ze tak łatwiej myslec ze dziad jest głupi i wszyscy go dymają. | |||
tagoo
| Cały czas powtarzam dziadom, że to nie kierowca, a złodziejskie spedycje są Waszymi wrogami... | |||
tagoo
| A na pewno w stopniu większym... | |||
Nadul
| Kris, przestań beczeć i sam wsiadaj za fajerę, wtedy cały zarobek zostaje u Ciebie. KieroFcom odpoczną uszy ; -) | |||
Puchacz1
| Kris. Argument twój że jestem durniem, przyjmuję. Jedno ci napiszę. Jeśli cena przewozu te 900eur nie pokrywa twych kosztów, to likwiduj transport a nie oszczędzaj na pracownikach sprowadzając Aborygenów. Zakładaj sklep z bronią, s e x shop albo burdel. | 3 | ||
~Kris | Ile wozi się kontenerów z elekroniką za 95 milionów a ile wywrotek z piaskiem. Ile lohr z porsche a ile plandek z woda mineralna po 50 gr. Wy z jednostkowych przypadków próbujecie zrobić regułę dla całego rynku. | |||
~Kris | Puchaczu je ci pokazuję mechanizm rynkowy a ty mi kazesz likwidować transport. Spoko ale myslisz ze jak mnie nie będzie to się cos zmieni? Nagle niemiec powie spoko kupie polską stal 20 euro drozej bo polski kierowca czuje się pępkiem swiata? | |||
tagoo
| Nie Kris, tylko jeśli Ty podajesz jednostkowy przykład z makulaturą, to ja podaję jednostkowy przykład z elektroniką. A trzeba wszystko wypośrodkować, żeby i zgadzało się Tobie w trzosie i mnie zostało z tego przynajmniej 510 dniófki... | |||
Puchacz1
| Kris. Niczego ci nie nakazuję. To ty podałeś przykład wartości przewożonej makulatury i na podstawie tego beczysz coś o wynagrodzeniu. | |||
~Hycel | Dlatego że klient dla którego świadczy usługi transportowe wymaga takiej liczby pojazdów żeby obsłużyć zlecenia. Większa ilość pojazdów i kierowców spowoduje tylko większe koszty gdyż pozostali będą jeździć mniej. Więc po c. ma powiększać? | |||
~Kris | Widzę ze przykład z makulaturą przerósł wasze zdolnosci intelektualne. Sorry zrobiłem fałszywe założenie. | |||
~Hycel | Puchacz1. Są firmy które wożą szambo i całkiem nieźle mają płacone pomimo że wartość przewożonego ładunku jest niska. Tak niska że chętnie towar wylewają na pole lub do lasu | 2 | ||
Puchacz1
| Kris. Pracuję w transporcie sporo lat. Nie trafiłem jeszcze na durnia, który by mi płacił za darmo ( nawet bym nie chciał takiej sytuacji). To wy Paździochy zjepaliscie rynek transportowy, nie kierowcy. Pretensje tylko do siebie. | 2 | ||
~Kris | Hycel no własnie potwierdziłes to co napisałem. To jest robota na x aut a nie 250 tys aut. Nie ma tyle wysoko płatnej roboty na rynku. Tak jak nie ma w kazdej branzy. To jest az takie trudne zebyscie to zrozumieli? | |||
~Kris | Tak puchacz wszystko z.y dziady. | |||
tagoo
| Kris, to nie tak. Niepotrzebnie sam zrobiłeś burzę w szklance wody z przykładem o przewożonej muskulaturze i teraz jeszcze próbujesz odepchnąć od siebie tę szklankę... | |||
~Hycel | Ogórek pół roku temu chwalił się że ma robotę płaconą 450 zł od frachtu, na dystansie 0. 5 km. I robi w 8 h minimum 3 kursy co daje przyzwoita dniufkę zwłaszcza że koszty są znikome ze względu na dystans. A łysemu sprzedaje frachty na wiabaltike. | |||
~Kris | Tagoo byc moze. Ale kazdy by załapał ze nie o sama wartośc towaru chodzi. Bo towar moze być duzo warty ale zysk dla producenta z tego nie az tak duzy i podniesienie ceny za usługe transportową nie wchodzi w grę. Tylko trzeba miec pojęcie o czym się rozmawia. Jezeli producenci stali w europie konkurują ceną i róznice wynoszą 20 euro i to decyduje czy klient zamowi towar w tej czy innej hucie. To podniesienie ceny za transport o 300 euro powoduje ze huta przegrywa z inną hutą walkę o klienta. | |||
~Hycel | ~Kris 5 minut temu Hycel no własnie potwierdziłes to co napisałem. To jest robota na x aut a nie 250 tys aut. Nie ma tyle wysoko płatnej roboty na rynku. Tak jak nie ma w kazdej branzy. To jest az takie trudne zebyscie to zrozumieli? No ale są roboty za 450 zł dniufki. To są większość ładunków standardowych. Tylko dużo dziadów z tych 450 zł chce coś uciąć dla siebie. W polskim transporcie jest taka patologia że co innego dziad opowiada niż rzeczywistość. Na dzień dzisiejszy uważam że poniżej 450 zł za dzień nie warto iść do tego zawodu. Dlatego z rokiem na rok będzie mniej kierowców. A przyczyną nie leży w tym że pracownik ma za duże oczekiwania tylko w kosztach. Biurokracja, fiskalizm, ograniczenia związane z pakietem mobilności, nierówna konkurencja z firmami z Ukrainy. Ale żaden dziad tego nie zauważa. Wojenka toczy się z kierowcami. | |||
tagoo
| Kris właśnie teraz doszedłeś do sedna. Kierowcę nie obchodzi co i na jakim dystansie się przewozi, a Ciebie powinno obchodzić przede wszystkim za ile. Jeśli za MAO spedycja daje, to nie biorę ładunku i nie jadę. Tłumaczenie spedycji, że nie ma z czego dołożyć, niech sobie włożą między bajki. Przyjęli zlecenie, to niech dołożą ze swojego trzosu, aby Tobie się opłaciło. Dołożą raz, drugi, to za trzecim nie przyjmą zlecenia poniżej progu opłacalności przewozu dla siebie i Ciebie... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.