ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (32275)
~kris | Kto zabrania miec 1000 aut? Ekonomia po prostu. Jakby kazdy dziad miał w polsce 1000 aut to przy 30 tys firm byłoby 3 mln ciezarówek. To chyba najwiekszy de. bi jak folksdojcz czy patrys rozumie ze to nie zadziała. | |||
~Patryk pogromca dziadów | Dlatego zostają najlepsi A reszta zajmuje się hodowlą jedwabnikow. Pizzerie też padają ale zazwyczaj te gdzie prowadzi je jakiś gamoń. Tak jest że wszystkim. To że będziesz miał na start nie gwarantuje sukcesu przez lata. | |||
~kris | Spoko. Napisz za klika lat jak ci idzie kręcenie placków. | |||
~kiero | kris to jak to jest Mazury maja około 1000 aut. | |||
~kris | No napisz nam jak to jest. Bo widze ze prostego wpisu 2 zdaniowego nie zrozumiałes głąbie. Ja nie mowię ze 1000 aut sie nie opłaca tylko ze jak kazdy dziad bedzie miał 1000 aut to bedzie 3 mln aut w polsce. Czy wg ciebie jest 30 tys mazurów? | |||
~driver | mazury (Chrupcio) płaca 60e juz jakbys chciał wiedzieć | |||
~LOGIC | to co wy nazywacie WYJŚCIEM z sytuacji (czyli nie stać sie na oczekiwania 700 zł dniówka to dokup aut i zadowol się mniejszym zyskiem z auta, ale wiekszym sumarycznie. ) to nie jest WYJŚCIE a POWÓD tego co mamy na rynku... dynamiczni dokupili aut w 2021-2022 najpierw powodem był koniec covidu potem powodem był to że Włodia nie zdobył Kijowa, nie rozwalił elekrtowni atomowej i nie poszedł na Polske... niestety długie terminy dostaw nowych aut (nie wspominając o zawrotnych cenach) powodowały, że ludzie wstrzymywali sprzedaż, na końcu zostali i ze starymi i z nowymi... na rynku przybyło aut, ale nie czymaczy = stawka czymacza w góre, stawka frachtów pikujący lot w dół... Normalnie każdy by sie wysprzęglał z czymacza, ale czyma go leasing wiec ku radości czymających, stawka ich nie chce spadać... dopiero lawina bankructw przywróci normalność.. | |||
Ł ysy
| Lawina bankructw już się rozpędza. | |||
Ł ysy
| Hycel. Śmieciu, mogłbyś nie rozpisywać się o moich zarobkach z prostego powodu. Gówno o nich wiesz. A to, co tobie się wydaje nikogo nie obchodzi. Po drugie, osoba puszczająca w eter niesprawdzone informacje słusznie zasługuje na miano śmiecia lub szmaty. | |||
~driver | 80% portfela operatora kart paliwowych jest w windykacji Na różnym etapie jak zaległosci restrukturyzacja i upadłośc Czekamy na efekty? Bez paliwa raczej daleko nikt nie zajedzie A wpis w KRD nie pomoże nikomu w zmianie operatora Na gotówke też nie ma co liczyc Wiec opaska na szyi zaciska sie sama coraz mocniej w transporcie A wy kierowcy myslicie ze wydarzy sie cud | |||
~LOGIC | Kierowcy w ogole nie myśla, że wydarzy się cud. Kierowcy są częścią windykatorów, dla tych którzy sobie na to pozwolili :) | |||
~kiero | ~kris około godzinę temu No napisz nam jak to jest. Bo widze ze prostego wpisu 2 zdaniowego nie zrozumiałes głąbie. Ja nie mowię ze 1000 aut sie nie opłaca tylko ze jak kazdy dziad bedzie miał 1000 aut to bedzie 3 mln aut w polsce. Czy wg ciebie jest 30 tys mazurów? Maja tyle aut i mogą mieć mniejszy przychód z auta, na co firmy z kilkoma autami nie mogą sobie pozwolić. Mazurom wystarczy 1000 zł na czysto z auta i maja milion zarobiony. Mogą za mniejszą stawkę jeździć, a zatrudniają Azjatów za mniejsze pieniądze. | |||
~driver | Kiero Nie okazuj swojej głupoty publicznie Bardzo Ciebie prosże Dla Ciebie milion to ogromna kwota A dla wielu to kilka groszy ktore nic nie znacza i na nic nie wpłyna To zalezy od ilosci inwestycji bierzących kosztów Wiec Kiero nie mów o tym o czym nie masz pojącia | |||
~kris | Kiero wszystko dobrze tylko nie napisałes jak by to miało wyglądac jak kazdy dziad bedzie miał 1000 aut. Bo na razie to moze 2-3 firmy tyle maja a co bedzie jak 30 tys dziadów bedzie miało po 1000 aut? Ogarniasz to swoim pustym łbem? | |||
~LOGIC | w takim przypadku, dniówka wyniosła by chyba 2000 zł bo skąd niby na raz wziaść 3 mln ekstra kierowców. A że w tym przypadku, te auta nie miałyby co wozić (co mamy już teraz) powodowałoby, że dniówka nie byłaby wypłacana tylko obiecywana :) | |||
~LOGIC | Braki kierowców i tak bardzo dotkliwe, pogłebiałyby dziesiątki tysięcy czymaczy pikietujących pod bramami i zajętych zamiast czymaniem to udzielaniem wywiadów, dla radia i telewizji pod tytułem, jak zostałem oszukany :) | |||
~driver | Najlepsze jest rozliczenie pracowdawców przez pracowników Jak jesteś jeden z drugim taki biegły w biznesie to czemu nie idziesz na swoje Tylko całe życie u dziada i na dziada robisz? | |||
~LOGIC | to akurat jest częsta przypadłość kierowców. Przeciez gdyby zachowywali sie RACJONALNIE, to nie otrzymując podwyżki, (której przecież oczekują) czyli innymi słowy, nie będąc wystarczająco docenieni i wynagrodzeni położyliby kluczyki i poszli gdzie indziej... A realia są takie, że oni nie chcą gdzie indziej, oni chcą cisnąć aktualnego pracodawce siegając po zbiorowe groźby a także groźby urzędami... Natomiast cel nie jest poprostu lepsze zarobki, cel to lepsze zarobki BEZ zmiany pracodawcy... | |||
~kiero | ~kris 9 minut temu Kiero wszystko dobrze tylko nie napisałes jak by to miało wyglądac jak kazdy dziad bedzie miał 1000 aut. Bo na razie to moze 2-3 firmy tyle maja a co bedzie jak 30 tys dziadów bedzie miało po 1000 aut? Ogarniasz to swoim pustym łbem? Wtedy będzie trzech dziadów, po co tyle rozdrobnionego transportu? | |||
~LOGIC | uważaj o co prosisz bo jak sie skończy rozdrobnienie, to będzie u molocha wewnętrzna notatka o zakazie zatrudniania polskiego czymacza, chociażby się zgodził zejść do aktualnej stawki najtańszych z płyty azjatyckiej... | |||
~kiero | Ja o nic nie proszę. Ale duża firma mająca 1000 aut w różnych lokalizacjach jest w stanie szybciej i taniej dolecieć po ładunek. Mazury robią amazona na zachodzie, zatrudniają Azjatów, maja nawet takiego naganiacza w biurze. Biznesmenowi który ma 10 aut, padnie żelazo i szuka kto podejmie ładunek. | |||
~kris | to trzeba było od razu pisac ze chcesz powrotu pksu a nie pier. dolic o efekcie skali i zwiekszaniu taboru kosztem zysku. | |||
~kris | tylko czemu ten mazur majac 1000 szt zatrudnia azjatów zamiast polaków. W koncu przy takiej flocie to nawet starczyłoby mu 500 zł z auta a reszte mogłby płacic kierowcom. Zaje. bista jest logika przygłupich kierowców. | |||
~driver | Rozmawiałem z koleżanką z Warszawy Na chwilę obecną Polak może zapomnąć o zatrudnieniu na magazynie czy produkcji w ololicy Janek Raszyna Nadarzyna Pruszkowa Wytworzyły sie mafie ktore przejmuja rynek pracy Miejscowi pracodawcy nie szukają miejscowych rodaków Oni dają zlecenie posrednikowi z UA KZ UZ INDII i innych egzotycznych nacji Te miejsca pracy oponowane są tylko przez tych ludzi Polak szukał zawsze miodu Oni konkretnie Od jutra potrzebna jest osoba pt spawacz i ten spawacz bedzie o 7 rano w pracy Wy polscy pracownicy juz nie znaczycie nic na rynku pracy Jedziesz na zbrojarnie pod warszawe to ukrainiec jest brygadzistą a reszta to ciapaci i bóg wie kto Polak nie jest osiągalny Czasem trudno nawet sie dogadac w Warszawie po Polsku | |||
Ł ysy
| Nie szkoda Wam czasu na przepychanki z osobami ociężałymi umysłowo? Przecież wypocin :kiero, kierowcy, hycla, patryka, sraki nie idzie czytać, a co dopiero komentować. Pozostałych przygłupów, których nie wymieniłem wyżej z góry przepraszam za pominięcie. | |||
~kiero | kris dlaczego azjatów bo lubi jeździć lamborghini, a Polak nie będzie tygodniami siedział w budzie. driver nie kłam, mój szef szuka ciągle ogarniętego spedytora i jego pomocnika do Sokołowa koło Nadarzyna. | |||
Ł ysy
| Dziwne, ale największe problemy z utrzymaniem się na rynku mają molochy. Jak nie spektakularna plajta, to głośna restrukturyzacja. Dlaczego tak jest? Dlaczego nie przynosi zysku efekt skali? Proste wytłumaczenie. Wszelkie prawa i zasady łamie czynnik ludzki, a konkretnie brak styczności bezpośredniej i nadzoru bezpośredniego. W tak ryzykownym biznesie jakim jest transport, nadzór jest kluczowym elementem. Jeden idiota może zarazić głupotą kilkuset pracowników, co przełoży się na brak efektywności, wysokie koszty stałe. Tak już jest, komunizm proste łby opuszcza powoli. | |||
Ł ysy
| jacek -sraka. W twoją stronę tylko krótkie spier da laj. | |||
Ł ysy
| Czym większość obecnych poskramiaczy 40tonowych smoków różni nię od azjatów czy ukrów? Poziom kwalifikacji podobny. "Rodzime misce kieroffnicy "są tylko bardziej zmanierowani Ale to już koniec bajki o Wszechmocnym Panu Kieroffcy. Pożyjemy zobaczymy. | |||
~kiero | Polski przewoźnik myślał że ciągle będzie zarabiał kokosy mając kilka aut. Niemiecki przewoźnik mający kilka aut sam na jednym jeździ, na drugim i trzecim ktoś z rodziny. Szanse się wyrównują. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.