~LOGIC
| W tym roku Mikołaj był wyjątkowo hojny dla kierowców. Firmy transportowe padają jak muchy w locie. Jak już upadną z braku ruchu skrzydel lub kół wpadają do przerebla skąd są wypluci... Zwalniani kierowcy z upadłych dziadtransow świętują odzyskanie wolności i dziwią się kiedy się im tłumaczy że byli wolni wcześniej i mogli odejść w każdej chwil... Jak na hojność sw Mikołaja odpowie konkurencyjny ded Moroz operujący z lekkim opóźnieniem? Czy sielanka i dobra passa pogromców się utrzyma? Kogo będą poskramiać jeśli ostatni dziad wyłoży kopyta? To są pytania na nadchodzący 2025 rok... | | | |
~lol
| kolosTDOK, czy bierzesz pod uwagę propozycję Patryka? | | | |
~Hycel
| Ok łysy. Jak pojedziesz do Azji założysz tam firmę i wypełniasz po na Luke to wielki szacunek będziesz miał. Problem w tym że ty element obcej cywilizacji ściągasz do Rzeczpospolitej.
Już są gangi Gruzinów, gwałty powstają nowe gangi a to dopiero początek.
Po wyeliminowaniu gangów lat 90 tych Polska była najbezpieczniejszym domem. Problem w tym że polski dziadtrans za granicą jest maluczki. Już łysy kiedyś pisał o masowych przejściach po pakiecie mobilności na Gmbh. I co? Żaden dziad tego nie zrobił bo w Niemczech szansy by nie miał. Już budowlańcy potrafią a dziadtrans za głupi.
Dlatego dziadu jedz do Azji Afryki i zakładaj firmy tak jak to robią globalne koncerny.
Moim zdaniem powinno prawo być takie że jeśli dziadtrans zaprasza kogoś z krajów trzecich do pracy powinien odpowiadać ekonomicznie za każde przestępstwo popełnione przez takiego człowieka do czasu uzyskanie obywatelstwa. Okazało by się że dziadtrans już dziadtrans nie chciałby kolorowego | | | |
~Hycel
| I jeszcze jedno dziadu. Nie musisz mieszkać w Azji i Afryce żeby tam firmę założyć. | | | |
~Hycel
| Może warto jest zapytać obywateli czy chcieliby migrantów z Azji i Afryki tylko dlatego że dziadtrans musi zarobić? | | | |
~M!?
| " dziady" mają wywalone na inne aspekty niż kilka groszy zysku zatrudniając " szmatoglowego"... Kilka groszy przesłania ważne i istotne sprawy... | | | |
~M!?
| Dla dziada liczy się tu i teraz. Dziad nie rozumie że kraj zostawia się dla następnych pokoleń... | | | |
~LOGIC
| O takie długoterminowe cele martwią się politycy wybierani przez suwerena. | | | |
~!!!iiiii
| LOGIC jakie długoterminowe cele u polityków. Tam pokazuje się cele długoterminowe, bo strategia jest na tu i teraz lub najbliższych wyborach. Przecież pamięć wyborcy jest jak u rybki akwariowej. | | | |
~LOGIC
| Oczywiście że to lekka ironia na zarzut, że dziad myśli żeby zarobić. Na szczęście mamy kierowców z zupełnie innymi priorytetami... Tak bardzo dbają o planetę że windują oczekiwania do 700 zł dniówka żeby jej nie zatruwać :) | | | |
~!!!iiii
| Oni mogą windować swoją cenę za pracę jak tylko sobie zechcą, tak samo jak dealerzy samochodów. Na koniec dnia i tak decyduje ten co inwestuje. W osobowych już widać co robi wschodnia konkurencja a w ciężarowych powoli pada strach, bo Koreańczycy przyspieszyli działania aby wejść na rynek UE z ciężkimi pojazdami. Z tego co się orientuję to na 25r szykują jakieś podwozie pod napęd hybrydowy, które będzie w klasie 4 COC, czyli tam gdzie jeszcze żaden europejski producent nie istnieje. Jedna z firm w Polsce już przymierza się do zamówienia kilkudziesięciu sztuk aby wjeżdżać w specjalne strefy w centrach miast.
Czas pokaże. | | | |
~!!!iiii
| Na tą chwilę dochodzimy do sytuacji kuriozalnej z zarobkami kierowców, Porównując ich pensje czy znikomą odpowiedzialność z choćby takimi pilotami, gdzie średnia zarobków pilotów to ok 13-17tys/brutto. Zdobyć uprawnienia pilota to z 200-260tys PLN i pewnie z 3lata nauki, angielski poziom 3 lub 4. Badania cykliczne, ciągłe szkolenia i kontrole. Oczywiście jest śmietanka pilotów, którzy przez ilość stażu pracują w Emiratach czy Quatar za ponad 10000$ ale to światowa liga i to właściwie już przed pójściem na emeryturę. | | | |
~M!?
| Jakie porównania... Kompletnie nie trafione... Do czego to ma być???
Równie dobrze można napisać ile " dziad " w hierarchii dziadostwa no powiedzmy w skali wirtualnej od 1 najniższa do 3 najwyższa ma mieć z jednostki transportowej... Ten najniższej 3-5 tys. sredniej 5-7 tys wysokiej 7 -10tys...
Dziad wkłada łapy w dziwne regulacje... Kuźwa!!! "Co konia obchodzi jak się wóz wywraca".. | | | |
~Hycel
| Tak mnie dzisiaj wyrzuty sumienia złapały że chce 700 zł dniufki i nie dbam przez to o dziadów bo im wychodzi Mao.
Ale za to mam dziadowi radę żeby nie bylo mu Mao.
Zawsze może dokupić parę zestawów.
Przykład: jeśli dziadowi z jednego auta na czysto zostanie 1000- 3000 zł nie powinno być źle. Biorąc pod uwagę średnia z tej stawki przy 20 zestawach jest 30 tysięcy zł. Czy to Mao? Wydaje mi się że nie. Problem jest że filcak chciałby mieć na czysto tyle co kierowcy płaci. | | | |
~Hycel
| Żeby kierowca fizycznie mógłby pracować na trzech lub więcej autach to moglibyśmy zejść z dniufki
Ale dziadtrans zawsze może powiększyć park maszynowy co spowoduje większe zyski. | | | |
~Hycel
| Paniał dziad? | | | |
~Hycel
| Przykład:
Łysy ma 3 premiumki z których na czysto wychodzi po 6 tysięcy co sumę całkowita daje 18 tysięcy.
Jeśli po nowym roku wyjdzie mu na czysto 3 tysiące z jednego zestawu nie musi się obawiać że będzie zarabiał Mao.
Kupuje kolejne 3 i dalej ma 18 klocków.
Proste? | | | |
~LOGIC
| Proste i genialne. Lepsze niż drukowanie kasy jak ci Mao kup więcej tirów i zarabiał więcej ale wtedy trzeba więcej kierowców więc stawka czymacza rośnie i znów jest za mao więc dokupujesz więcej tirów. Perpetum mobile... | | | |
~SanchoPanchokierowca Ząbki
| Wykrzyknik, no nie mogę.
Znikoma odpowiedzialność, śmiech.
Jak zasnie za kierownicą, badz wpadnie w poślizg badz inne wypadki.
Wtedy dasz mu na prawników. Zgadza się
Dasz mu również jak będą operować mu kręgosłup badz jak będzie połamany, dasz mu na życie.
Wierzę w to. Poważnie
Proszę was przestańcie już pier... głupoty
Globalisci etransportowi | | | |
~Patryk pogromca dziadów
| Azjata Max miesiąc zobaczy to eldorado u dziad transa i stwierdzi że lepiej na polu ryzu robić haha | | | |
~Hycel
| ~LOGIC
2 godzin temu
Proste i genialne. Lepsze niż drukowanie kasy jak ci Mao kup więcej tirów i zarabiał więcej ale wtedy trzeba więcej kierowców więc stawka czymacza rośnie i znów jest za mao więc dokupujesz więcej tirów. Perpetum mobile...
A jak dziadtrans w swoich przypływach inteligencji jak szofer mówi Mao to każe pracować więcej i bardziej efektywnie to jest ok. Ale jak szofer dziadowi żeby nie było Mao proponuje powiększyć park maszynowy to dziad krzyczy: aj waj!!! | | | |
~!!!iiii
| Sancho sorry ale chyba nie złapałeś kontekstu. BTW wskaż mi jakiś przykład aby kierowca potrzebował prawnika jak wpadł w poślizg czy zasną, gdzie uważam, że to jest wypadek z winy kierowcy. To on zasypia a nie auto nawala czy warunki na drodze się pogorszyły. A operacje czy kaletztwo to od tego jest ZUS lub dowolny i dobrowolny fundusz ubezpieczeniowy albo emerytalny. Sorry a odpowiedzialność finansową kierowców jest przy dobrych wiatrach promilowa, choćby nawet przy takiej kasjerce w Biedronce.
Więc faktycznie przestań już p... lić | | | |
~SanchoPanchokierowca Ząbki
| Przypadek, wybuchło koło w samochodzie na przedniej ośce i gość wjechał w przystanek.
Może zasłabnąć np, oczywiście jego wina jak zasnął, tylko czym spowodowana.
Kręgosłup po 30 latach wymienisz kierowcy | | | |
~LOGIC
| Jak szofer mówi Mao to kładzie kluczyki na stół i idzie dalej szukac. Ale wy uważacie niech dziad dokupi aut i zapłaci więcej zamiast pozwolić gdzie indziej się realizować. | | | |
~!!!iiii
| O czym Ty mówisz. Wciąż nie w kontekście i nie trafnie, więc szkoda mojego czasu. Tak w ogóle to jedyna odpowiedzialność (nie mówię o materialnej, bo tu zawsze jest brak lub promil wyrządzanych szkód przez kierowcę ) to jest wtedy gdy kiero był pod wpływem, lub bez okularów jak ma obowiązek w nich jeździć albo używał telefonu. Oczywiście pomijam prędkość, czy jazdę bez odpoczynków, na lewych kartach itp, bo to oczywista głupota kieriwcy. Skończ już temat, bo się śmiesznie robi i żal mi czasu. Czy czujesz się dziadem lub cząstką dziada, że tak aktywnie na tym wątku się udzielasz. | | | |
~!!!iiii
| Nie no genialnie, Patryk jak będzie Tobie Mao, bo pracownicy będą wołać Mao to otwórz drugi lokal. Czego nie rozumiesz. | | | |
~!!!iiii
| Mam lepszy pomysł może jeśli będzie kierowcy Mao to niech zorganizuje sobie drugą kartę. Jest ryzyko, jest i kasa. | | | |
~SanchoPanchokierowca Ząbki
| Jak chcecie kierowców za free To już zapisujcie do surukatek, wiecie gdzie
Pozniej 18 lat chowania. Nie mylić z wychowaniem i macie za darmo pracownika. wykrzyknik, wiem co to jest odpowiedzialność i mandat np za czerwone światło 1500 zł.
Także szukajcie frajerow, bo szybko się nie znajdą | | | |
~scan cargo
| Ale po co te stresy czy buzy petla sie zaciska powoli powoli, to nie trzeba być człownkiem Mensy tylko mieć dobry wzrok i liczyć do 5, wejdzie na FB na forum praca dla kierowców bez dziadtransów zobaczcie ile obecnie wchodzi wpisów od kierowców ili od pracodawców i ile odpowiedzi maja kierowcy, jedyne co jest oferowane to praca w DE agencje, UK czyli tam gdzie obcokrajowcy nie mogga, w dużych miastach jest jeszcze pracy ale bajjki Patryczków tu na wattku sa śmieszne, ludzie po prostu zrozumieli że to nie zepnie sie Kierowca tracacy prace jest jeszcze bardziej rozwscieczony rozrzalony i chce mieć jeszcze lepiej wiec wylewa frustracje a na koniec uznaje że nie da radyy i jedzie do niemiec i chyba w tym układzie wszyscy sa wygrani | | | |
~Remik
| A kto wam broni mieć 10000 aut i zarabiać jak scan napisał rocznie 28 mln? | | | |