ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (31459)
~driver | W czym Ze nie bedzie czego wozic? Ja od dawna mowie ze 3z 10 ma szanse na prace To ze jeszcze pracują to raczej długo nie potrwa Zapłaci firma zusik i wnagrodzenie bo sie nalezy jak psu kosc w styczniu i lutym za lezenie w domu Pana kierowcy to musi stracic płynnosc finansową + leasingi od nie zarabiającego taboru oczywicie | |||
~scan cargo | Driver ale ty sie nakrecach i pewnie za kilkanaście lat powiesz a nie mówiłem :-) ale to min 5-10 lat pewnie tak ale to bedzie proces, na dzień dzisiejszy Twój tekst 3na 10 brzmi śmiesznie bo zrozum nawet Covid nie spowodowałł tego. Driver w Europie jest 6 mln aut cieżarowych wiec przyjmijmy 5, 5 mln kierowców i co nagle 4 mln ludzi nie bedzie miało co wozić w lokalnej dystrybucji w produtach spożywczych w chemi itp | |||
~scan cargo | ok jest spadek wolumenu ale on nie wpływa aż tak mocno na bezrobocie, już to pisałem nawet spadek o 40 % nie powoduje od razu tego że firma zwalnia kierowce 40 % to znaczy tylko tyle że np auto dojedzie na rozładunek w weekend i zdejmie sie we wtorek a nie pon i pozniej załaduje kolejne z 1 dniowym opoznieniem | |||
~kierowca | przecież ten śmieszny sriver to żaden dziad. To zwykły głupek wioskowy co szlaban podnosi. A jak się nudzi na nocnej zmianie to czyta internet i się doktoryzuje. W rzeczywistości idiota. | |||
~driver | Poczekaj spokojnie A widzisz to po swojej firmie tylko tak z ręką na sercu Ile ładunków przynosi tobie dochod pokrywający koszty? Czy masz ilosc pracy tej dobrej aby utrzmac siebie i ludzi oraz zarobić? Kiedyś rynek lokalny był w stanie sam siebie wkarmic i do tego wrócimy Nie bedziemy przewozic tych samych ładunków z kraju do kraju To co bedize musiało jechac pojedzie torami I to nie w takiej ilosci Do zycia co Ci jest potrzbne Cheb mieso nabiał Sam wiesz ile sie wozi niepotrzebnie towaru aby była kombinacja na podatkach Czy potrzebna jest blacha z Grande Synte do produkcji płyty w Polsce. ? Nie ta blacha przyjedzie z huty z polski moze słowacji w maxie Do kazdego ładunku pojawiła sie rubryka u załadowców pt emisja CO2 WYLICZONA Zgadnij kto za to bedzie płacił? Jeden raz zapłacisz ty w kosztach dróg A drugi raz zapłaci konsument | |||
~driver | Dobrze juz nie bedę dyskutował Przeciez trawa jest niebieska Nawet jak beda ładunki to wielu nie bedzie ich stać podjąc Przykładowo masz dzis 10 kierowców ktorzy są na liscie płac i tak na pojutrze masz 40tys do zapłaty za zus juz na szybko I miej 5 leasingów po 2500e + 80tys wypłaty Powiedz jaki obrót zrobiłes juz w tym roku Pokrył koszty bierzące? | |||
~driver | Moze warto zadać ptanie o to czy było potrzebne te 6mln aut cieżarowych I czy nadal bedą one wykorzystywane To ze one są to jest tylko swiadomy wybór tych co je kupili I nikt nie daje gwarancji ze one są potrzebne na rynku | |||
~driver | Pewnie pierwszy stoisz w kolejce po ładunki do niemiec po 0, 65e bo wszystkie znikły Znajomy pojechał 02. 01 na niemcy dwoma autami to zrobił 3 kabotaże po niecałe 1e i nie ma z czym uciec z De | |||
~driver | z Kassel do moskwy rus 1900e ładunek pojechał Ale firma noffki volva ma 60szt to musi jechac | |||
~scan cargo | Driver ja sie nie spieram o to że jest mniejszy wolumen ładunków nie spieram sie z Tobą co do meritum że kierowcy beda wyieniani na tych spoza Eu, że beda wymagać floty bezemisyjnej, ja tylko uwazam że opcja 3/10 jestt nonsensem w chwili obecnej ( chyba że masz na mysli że tyle zostanie u małych przewoźników ) a reszte zagospodaruja Molochy no to tak z tym że molochy nie sa wymażonym miejscem pracy dla kierowców bo tak kierowca nie pofika co pokazała girteka czy rosteka czy Mazur, czy każdy wiekszy moloch generalnie najlepsze zarobki oferuja firmy które maja transport na potrzeby własne i firmy średnie gdzie kierowca musi być w miare myslacy i przewidujacy i te firmy wola dołożyć ponad średnia i miec swiety spokoj niż użerać sie z najtańszymi pracownikami ale to jest game changer bo to jest 1-5 % wszystkich miejsc, wiec takie zabiegi w stylu że gdzieś tam jest jedno miejsce za pierdyliard peso to jest tylko zagrywka pod psychike | |||
~scan cargo | ale babol :-) wymarzonym | |||
~K. | Masz eko okna 700 pojazdów z lkw Walter biorą w każdej cenie aby jechac bo zarabiają na oknach Ale wiadomo jak idzie budowlanka ostatnio Ja osobiście liczę że rynek zrobi szach mat z większością firm Czytasz ze np intermodal ua pl nl To co będzie miało jechac to pojedzie ale torami | |||
~K. | Ja dziś podpisałem dostawę 15szt z Azji na marzec zobaczymy Będą robić krajówkę ta co nie chcieli Polacy od domu do domu | |||
~scan cargo | Driver ja wszystko rozumiem ale nadal ci tłumacze że nawet 40 % spadek a takiego spadku nie ma na całym rynku nie powoduje od razu bezrobocia a juz tym bardziej Twojej wizji 3/10, może zle rozumiem ale Twój tok jest taki : bedzie armagedon wszystkie leszcze padna ale Jam łasica lub Łoś suker gość i ja sobie bez problemu poradze bo jestem ponadprzecietny i po to jest ta narracja? po za tym naprawde jak ktoś ma własne auta i inteligencje ciut wiekszą niż rozgwiazda to jak sam wiesz coś tam zarobił auta sprzeda za tyle ile mu da rynek i nie wiem bedzie szukał innej opcji ale nie pojdzie w minusy i bankructwo oczywiscie no ból siura bedzie bo jak sie w dobrym okresie zarabiało z kilku aut po 150 tys to nic nie zarabianie czy zarabianie dużo mniej jest bolesne, ale znow jak powyżej jak ktoś ma choć troche inteligencji to rozumie że sa lata tłuste i lata chude | |||
~Frey | Jęczący wiecznie Dziadzie, padnij na kolana i podziękuj Wodzowi swemu, tzw. rudemu hooyowi. A następnie zacznij uprawiać pastewną marchew. Już wam hooy dowalił siecią etolla, a jak wejdzie ets2, to zwykłego dieselka dostaniecie w cenie HVO. I co wtedy rzekniesz wykrzykniku/udawaczu ? Będzie za tanio? A teraz pasuje pow. 5 zł netto, za literek? Nie za wysoko :)? | 1 | ||
~Frey | Rudy hooy rządzi już ponad rok, a w 2024 export tylko do Niemiec spadł o jakieś 35 mld EUR. To z czym chcecie "eksporty" robić... , a w kraju wszyscy się nie zmieszczą. Zresztą tu też widoczna bryndza. Źle było w 2021-2023? No to teraz jest zayebiscie i proszę się Uśmiechnąć. | |||
~Frey | Kuku, POyebie wachaj skarpety kierwiny. | |||
~Frey | A najlepsze jest to, że Dziad widzi wiecznie wroga przyczynę problemów w kierowcy, a nie w hooyu, na którego gupek oddał głos. | 1 | ||
~driver | ponowie pytanie czy jest potrzeba 6mln cieżarówek? Czemu za idącymi brakami niby kierowców nie idą wzrastające wynagrodzenia? Czemu są budowane terminale do intelmodalu i otwierane nowe połączenia? Czy byłbyś dzis w stanie utrzymac ilosc kierowców i pojazdów z czasów przed covidem? Ja nie Bo za 85 kierowców miałem dużo niższe koszty niz dzis za 35 A stawki i robota nie pozwoliły by ten bajzel utrzymac | |||
~scan cargo | Frey czyli cała niewiść Twoja do wykrzyknika wzieła sie z tego że jest wielbicielem Donalda a Ty Jarka? czy nie uważasz że samo to jest troszke dziwne? Czytam te Twoje wpisy i w wiekszoci jest to szydera z PO i ok też nie należe do Koscioła pod wezwaniem Donalda zbawiciela, co automatycznie nie oznacza że jestem wyznawcą Jarka tym bardziej że drobni przedsiebiorcy to ani elektorat jednych ani drugich wiec nikt nie bedzie myslał długofalowo | |||
~driver | kto dzis bedzie ładował fixy dla algorytmu 0, 58e? Idzie poprawa Jak to miło zobaczyc na tablicy z ładunkami stawke 0, 58e Czy to juz jest dno czy da sie jeszcze nizej? | |||
~driver | Scan odpowiedz czy już zarobiłbyś na te koszty z mojego pytania w tym miesiącu Dobrze juz nie bedę dyskutował Przeciez trawa jest niebieska Nawet jak beda ładunki to wielu nie bedzie ich stać podjąc Przykładowo masz dzis 10 kierowców ktorzy są na liscie płac i tak na pojutrze masz 40tys do zapłaty za zus juz na szybko I miej 5 leasingów po 2500e + 80tys wypłaty Powiedz jaki obrót zrobiłes juz w tym roku Pokrył koszty bierzące? | |||
~driver | tylko nie czaruj ze jest styczeń i stycznia sie nie liczy | |||
~!!!iiii | Tak to, że Niemcy mniej kupują to wina Tuska, brawo Donald, powinieneś mu dyplom uznania wysłać.. To, że ETS2 wejdzie to też wina Tuska (bo on się pod tym podpisał), że powiekszono ilość dróg płatnych to wina Tuska (bo on się w 22r pod tym podpisał) , że wina kwaśne to wina Tuska, bo pewnie nalał do butelek. Frey jak zaczniesz łączyć kropki i myśleć przyczynowo - skutkowo to wtedy coś napisz. Rozumiem, że twoja wiedza o transporcie to FB czy L'in ale powtarzać propagandę za braćmi od Russia TV. Strasznie się zawiodłem na sobie, bo mocno Ciebie przeceniłem ; -) | |||
Ł ysy
| Ł ysy. Podszywający się smieciu, ulżyło? Jak nie, popisz sobie jeszcze. | |||
~!!!iiii | Scan myślisz, że Donaldinio to moja bajka?? Frey wyimaginował sobie coś w baniaku i drąży po pustkowiu. Powtarzam, że wybory nie są od wskazania zbawców tylko oprawców. Zawsze wybieramy mniejsze zło (dla każdego wg uznania) a nie lepsze dobro. Powtarzam od jakiegoś czasu, że znam kilku prominentów (nierobów) i nawet im potrafię powiedzieć, że to co robią to najstarszy zawód świata pomiędzy q.. ą a złodziejem. | |||
Ł ysy
| kierowca. Parkingowy mądrusiu, z ciebie jest mądry człek. | |||
~LOGIC | Co do zasady, zgadzam sie, z tym co pisze scan, żę to nie może mieć miejsca. Ale kto wie, czy w akcje desperacji (zaległe leasingi) firmy nie pójdą dalej na to, żeby wywalać Polaków i zatrudniać Azje. W takim scenatiuszu może nie 3/10 ale już 6/10 jest realne (bo ci znów nie zejdą z ceną) i tak bedzie sie kręcić z tą trawą | |||
~driver | chłopie nie wiem może sie myle Ale ilosc zaczyna dobijac firmy Miałem 85 dzis 35 I dzis realnie mam wiecej niz z 85 A sukcesywnie mysle że optymalnie na dzis tj max 20 zeby sie nie kopac z koniem Moze u was jest nieustające pasmo sukcesu Ale u mnie kartka ołowek i słupki pokazują taką opcje Nierentowne przejazdy to połowa tego co sie woziło ostatnio Wiec moze zle robie ze licze i ze patrze na system tms ktory odrazu wylicza rentownosc trasy takiej lipy nie było od 2007r Jak moze auto zarobic dziennie 15-60e Moze polecicie wasze rozrachunki tras | |||
~!!!iiii | Przecież Mazur wciąż ma firmę i to chyba dwie. Firmy korpo opłacają papugi w abonamencie aby każdą zła wzmiankę na GoWork itp. usuwały w trybie pilnym. Zobaczyć Polaka (słowianina) w nowym składzie na tablicach PL to nie wiem czy 50% to nie zbyt duże prawdopodobieństwo. I nie ma co się oszukiwać to się będzie pogłębiać. Z różnych przyczyn. Demografia, presja cenowa, mała atrakcyjność dla lokalsów itd. Chyba musiałby wystąpić mega kryzys lub przyjść wojna aby odwrócić ten trend. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.