ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (31469)
~Frey | Podobnież jak pseudo "byznesmenami". | |||
~tagoo | Oh tak, a no tak... | |||
~!!!iiii | Frey pomyliłeś reklamę z anonsem o pracę. To tak jak podniecacie się Tu, że tyle jest ogłoszeń o pracę tylko to są w 90% ogłoszenia agencyjne a nie bezpośrednie. | |||
~Frey | Parę dni temu widziałem w "Postaw na milion" kierowcę TYRA z małżonką. Doszli do finału i 25 tysi wpadło. Dziada żadnego tam jeszcze nie było... Pewnie pytania są zbyt podlej jakości:) | |||
~!!!iiii | Frey my już wiemy, że dla Ciebie prawdziwy biznesem to nie ten co potrafi liczyć i dzielić tylko ten co dobrze się wysłowia i nie jest ważne, że nie na temat. Ważne, że przepuszcza miliony dla lewych kontrahentów i działa jak dywersant albo ten co zamawia dziesiątki sztuk aut i do tych co sobie zostawi wsadza najtańsza siłę roboczą oraz dyma usługodawców. To są biznesmeni prima sort. | |||
~driver | A ja mam Partryka i reszte ktora ma oczekiwania wieksze niż 1700e netto za miesiąc w budzie Narazie rynek pokazuje stawki 0. 65 -1, 05 e i brak ładunków Teraz sobie siedzie grzecznie i czekam jak dynamiczni i inni gniewni biora te ładunki i jada ku chwale kierowców i załadowców Jadę tylko gdzie muszę w stawce nie gorszej niz w zeszłym roku Czy ja mam byc głupszy od Magdziaka Kwietnia czy innych Dartomow Koimexów Skatów? Potrzafie sie dostosowac Oni potraflili wymienić na pracownika połowe tańszego to i ja wymienie Zresztą przepisy mówia od jakiej umowy płaci sie zus i urzad skarbowy tez podaję kwote jaką zaliczy na koszty max Wiec po co sie kopać z rzeczywistoscią Jest 9000 brutto i w tej stawce trzeba sie zamknąć Jak komus pasuje płacic wiecej niech płaci | |||
Ł ysy
| Patryk. Wiesz co mówi dziada Panu Kieroffcy po usłyszeniu 600zł dniówki? Gratuluję ambicji, proponuję poszukać pracy pod innym adresem. Nie skorzystam z Pana propozycji z prostego powodu. Nie wyrzucam pieniędzy w błoto. Życzę szerokiej drogi i samych sukcesów. | |||
Ł ysy
| Patryk. Dziada może jeszcze dodać: Tylko proszę do mnie nie dzwonić za miesiąc po zweryfikowaniu rynku. Nie lubię patrzeć na skwaszoną minę. Nie prowadzę przytułku dla skrzywdzonych pracowników. Ponownie życzę sukcesów w poszukiwaniu pracy. Patryk, w tym stylu prowadzi się rozmowę z Panamy Kieroffcami. | |||
~driver | 4000zł minimum Zus-u zweryfikuje dziadów szybciutko A z tych stawek pokryc tylko pracownika i autko bedzie cieżko Ale podejżewam że wielu bedzie ostro walczyc | |||
~driver | Nic Teraz tylko zatrudniac 2/2 i to w pełnym etacie 2x4000zus 2x8000 wyplaty +2 x koszty dodatkowe To chyba urobku z frachtów braknie | |||
~scan cargo | No to wrzuce wam przykład z innej branży a mianowicie ogłoszneie prace na operatora maszyny z doświadczeniem wykształceniem technicznym najlepiej wyższym osoba która potrafi coś zrobić przy maszynie czytaj bedzie w stanie naprawić drobne usterki i też wsółpracować z serwwisem zdalnym dodam że praca zmianowa tzw brygadówka wiec raz pracujesz w dzień raz w nocy i w ogłoszenieu wynagrodzenie do 8000 brutto, a realia po rozmowie otrzymujesz info że na okresie próbnym minimalna krajowa czyli 4500 Brutto 3500 na reke a po okresie próbnym 6200 ( co już jest wątpliwe bo czesto i gesto firmy obiecuja po czym sa pewne niedociągniecia i sie okazuje że jednak musi Pan zostac jeszcze 3 miesiace na minimalnej lub nie możemy dac 6200 brutto tylko 5500 wiec jak pisałem rynek pracy kierowców CE jest specyficzny | |||
Ł ysy
| Polak ma to do siebie, walczy do końca. Ku chwale ZUS, US i kieroffcy. Zasadne staje się pytanie, jak daleka jest koniec. Może się okazać, że koniec stoi za dwoma miesięcznymi cyklami rozliczeniowymi. Co dalej? Auta się nie sprzeda, bo nikt nie chce kupować. Kredyt -to tylko marzenie przy obecnych zdolnościach kredytowych. Zostaje skonto, faktoring - produkty zwane gwoździem do trumny. | |||
Ł ysy
| Zastanawiam się, w jaki sposób nowe auto może wyjść na zero jeżdżąc po kraju? O zysku nawet nie myślę. | |||
~scan cargo | Łysy ale w EU jest chyba 6 mln aut cieżarowych zobacz jaka to jestt masa, ile musi zejsc powietrza aby rynek osiagnał równowage, wiekszość dziadów dodało paliwa dynamicznym zwalniajac moce i kierowców powodujac że oni moga dalej ciągnąć z nadzieją na to że jakimś cudem dociagnał do końca leasingu przeddadza auto i sie odkuja i to widac po ogłoszeniach sprzedazy aut 80 % ogłoszeń jest w kwotach nierealnych, ale tu działa psychologia ludzka że ludzie chca wierzyć że poczekaja i ktoś sie trafi chetny na auto za 100 tys bo ono takie cudne i wypieszczone w momencie kiedy obecnie chca sprzedać to w czasie powiedzmy 2 miesiecy realna cena to 50 ( a wynika to tylko z faktu że nie ma kkupujacych a ci co sa na rynku nie maja ciśnienia i wiedzą że wysla 100 sms z porpozycja i w końcu któryś sie złamie | |||
~LOGIC | Ale to właśnie zaleasingowanie, jest powodem, walki z klapkami na oczach... | |||
Ł ysy
| Rynek kierowców uległ zmianie. Do tej pory było wozić i jedynym problemem było obsadzenie pojazdów. Dzisiaj nie ma co wozić. Dalszy komentarz chyba zbędny. Niech Patryk, sraka, kierowca zaklinają rzyczywistość, co to zmieni? Ci co zredukowali załogę /mają swoje auta / wygrali los na loterii. | |||
~driver | Mysle ze doskonałym przykładem obecnej sytuacji jest WT i jego film poprzedni I teraz wyczyn ze po 5 latach nie stac go wykupic auto z leasingu Ale gdy wykupi to odrazu sprzeda Bo nie chce sie kopac z kierowcami i ma wywalone że juz auto jest jego i zawsze by cos miał swojego ale nie odrazu sprzeaż | |||
~kierowca | łysek wioskowa frajerzyno. Pamiętasz jak 5 lat temu kwiczałeś, że to niemożliwe, żeby maszon za 2/2 płacił stałą kasę 6 koła? 5 lat temu. Policz inflację. To ile teraz ma być? 3? Nie bądź śmieszny przygłupie. | |||
~driver | A smialiscie sie z tego jak od roku mowiłem o potrzebie redukcji gratów Mi sie udało we wrzesniu pogonic złom po 40tys e a dzis nie wiem czy 25tys jest ceną do sprzedania A to tylko 3, 5 miesiąca | |||
g-a
| Jak to fajnie się czyta. Żadna propaganda nie jest potrzebna. Sami oszukujecie się w sposób doskonały. Tego nawet Urban nie wymyślił. | |||
~driver | W czym Ze nie bedzie czego wozic? Ja od dawna mowie ze 3z 10 ma szanse na prace To ze jeszcze pracują to raczej długo nie potrwa Zapłaci firma zusik i wnagrodzenie bo sie nalezy jak psu kosc w styczniu i lutym za lezenie w domu Pana kierowcy to musi stracic płynnosc finansową + leasingi od nie zarabiającego taboru oczywicie | |||
~scan cargo | Driver ale ty sie nakrecach i pewnie za kilkanaście lat powiesz a nie mówiłem :-) ale to min 5-10 lat pewnie tak ale to bedzie proces, na dzień dzisiejszy Twój tekst 3na 10 brzmi śmiesznie bo zrozum nawet Covid nie spowodowałł tego. Driver w Europie jest 6 mln aut cieżarowych wiec przyjmijmy 5, 5 mln kierowców i co nagle 4 mln ludzi nie bedzie miało co wozić w lokalnej dystrybucji w produtach spożywczych w chemi itp | |||
~scan cargo | ok jest spadek wolumenu ale on nie wpływa aż tak mocno na bezrobocie, już to pisałem nawet spadek o 40 % nie powoduje od razu tego że firma zwalnia kierowce 40 % to znaczy tylko tyle że np auto dojedzie na rozładunek w weekend i zdejmie sie we wtorek a nie pon i pozniej załaduje kolejne z 1 dniowym opoznieniem | |||
~kierowca | przecież ten śmieszny sriver to żaden dziad. To zwykły głupek wioskowy co szlaban podnosi. A jak się nudzi na nocnej zmianie to czyta internet i się doktoryzuje. W rzeczywistości idiota. | |||
~driver | Poczekaj spokojnie A widzisz to po swojej firmie tylko tak z ręką na sercu Ile ładunków przynosi tobie dochod pokrywający koszty? Czy masz ilosc pracy tej dobrej aby utrzmac siebie i ludzi oraz zarobić? Kiedyś rynek lokalny był w stanie sam siebie wkarmic i do tego wrócimy Nie bedziemy przewozic tych samych ładunków z kraju do kraju To co bedize musiało jechac pojedzie torami I to nie w takiej ilosci Do zycia co Ci jest potrzbne Cheb mieso nabiał Sam wiesz ile sie wozi niepotrzebnie towaru aby była kombinacja na podatkach Czy potrzebna jest blacha z Grande Synte do produkcji płyty w Polsce. ? Nie ta blacha przyjedzie z huty z polski moze słowacji w maxie Do kazdego ładunku pojawiła sie rubryka u załadowców pt emisja CO2 WYLICZONA Zgadnij kto za to bedzie płacił? Jeden raz zapłacisz ty w kosztach dróg A drugi raz zapłaci konsument | |||
~driver | Dobrze juz nie bedę dyskutował Przeciez trawa jest niebieska Nawet jak beda ładunki to wielu nie bedzie ich stać podjąc Przykładowo masz dzis 10 kierowców ktorzy są na liscie płac i tak na pojutrze masz 40tys do zapłaty za zus juz na szybko I miej 5 leasingów po 2500e + 80tys wypłaty Powiedz jaki obrót zrobiłes juz w tym roku Pokrył koszty bierzące? | |||
~driver | Moze warto zadać ptanie o to czy było potrzebne te 6mln aut cieżarowych I czy nadal bedą one wykorzystywane To ze one są to jest tylko swiadomy wybór tych co je kupili I nikt nie daje gwarancji ze one są potrzebne na rynku | |||
~driver | Pewnie pierwszy stoisz w kolejce po ładunki do niemiec po 0, 65e bo wszystkie znikły Znajomy pojechał 02. 01 na niemcy dwoma autami to zrobił 3 kabotaże po niecałe 1e i nie ma z czym uciec z De | |||
~driver | z Kassel do moskwy rus 1900e ładunek pojechał Ale firma noffki volva ma 60szt to musi jechac | |||
~scan cargo | Driver ja sie nie spieram o to że jest mniejszy wolumen ładunków nie spieram sie z Tobą co do meritum że kierowcy beda wyieniani na tych spoza Eu, że beda wymagać floty bezemisyjnej, ja tylko uwazam że opcja 3/10 jestt nonsensem w chwili obecnej ( chyba że masz na mysli że tyle zostanie u małych przewoźników ) a reszte zagospodaruja Molochy no to tak z tym że molochy nie sa wymażonym miejscem pracy dla kierowców bo tak kierowca nie pofika co pokazała girteka czy rosteka czy Mazur, czy każdy wiekszy moloch generalnie najlepsze zarobki oferuja firmy które maja transport na potrzeby własne i firmy średnie gdzie kierowca musi być w miare myslacy i przewidujacy i te firmy wola dołożyć ponad średnia i miec swiety spokoj niż użerać sie z najtańszymi pracownikami ale to jest game changer bo to jest 1-5 % wszystkich miejsc, wiec takie zabiegi w stylu że gdzieś tam jest jedno miejsce za pierdyliard peso to jest tylko zagrywka pod psychike |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.