~Scania
| Nie ma czegoś takiego, że kierowca ładuje sam towar za darmo.
Płatne ma za każdą godzinę pracy wg zapisów na karcie kierowcy wg stawki godzinowej z umowy o pracę.
Jazda i inna praca są tak samo płatne.
I to wystarczy. | | | |
~Remik
| Dawid87
2022-12-16 07:33:20
Tacho na młotki i nie widzę problemu aby kierowca rozładował.
Tak jest Tacho na młotki i każda godzina rozładunku płatna 50euro/h! | | | |
~Hmmm
| A Ci co jeżdżą na "lorach"? | | | |
~Scania
| Remik będziesz miał taką stawkę w umowie o pracę to tyle dostaniesz.
Powtórzę raz jeszcze, zgodnie z kodeksem pracy jazda i inna praca kierowcy są tak samo płatne. | | | |
~Remik
| Oni są w ciemnej du pie, ponieważ nie rozładowują paleciakiem czy wózkiem el, tylko dalej jeżdżą (wjeżdżają czy zjeżdżają) z lory. | | | |
~Scania
| Na lorach jest tak samo | | | |
~Remik
| Scania tylko paleciakiem ręcznym można ciągnąć palety o wadze do 450kg inkluzywnie waga z paleciakiem, więc jeżeli ktoś np napoje wiezie musi mieć możliwość rozl/zał wózkiem elektrycznym. | | | |
~dość pasji zawodu marzeń
| łyse sefy nie zapłacą, będzie leżał na ziemi dostawał drgawek, wymiocinami się dusił ale nie zapłaci | | | |
~Scania
| Remik oczywiście, magazyn powinien ci to zapewnić.
Nie ma elektryka to się nie laduje. | | | |
~Scania
| Kierowca powinien znać swoje prawa i obowiązki wynikające z umowy o pracę. | | | |
~Dawid87
| stawka jest ustalona w umowie o pracę, jeżeli masz 50 e to należy ci się 50e jak 500 e to 500e
w czy problem? strach przed pracą fizyczną że zawał serca | | | |
~Dawid87
| Remik pracuje w Niemca więc zna temat rozładunku i załadunku paleciakiem | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| Dawid- gówno prawda!!! Tylko jeśli w załączniku do umowy jest zakres obowiązków i w tym zakresie jest napisane czarno na białym rozładunek - załadunek samodzielny plus uprawnienia na wózek elektryczny... itd... | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| Zresztą Panowie przeczytajcie artykuł... Tam jest napisane o meritum sprawy... | | | |
~Remik
| Dawid87
2022-12-16 09:00:57
Widziałeś czy tylko Słyszałeś /czytałeś!? | | | |
~Scania
| Nie potrzebne są specjalne uprawnienia na elektryczny wózek paletowy. | | | |
~Scania
| Zakres obowiązków w umowie o pracę ustalany jest indywidualnie. | | | |
~Scania
| Faktem jest zaś, że to głównie w centrach dystrybucji niemieckich marketów kierowcy głównie są zmuszani do samodzielnego rozładunku.
Nie Biedronce np nawet na magazyn się nie wchodzi. | | | |
~Remik
| Przecież tu jest mowa o rynku niemieckim. | | | |
~Remik
| I dobrze robią, chociaż trochę za późno. Mam znajomych co muszą codziennie 2 razy ładować i 2 razy rozładować więc im kasa ładna wpadnie. | | | |
~Scania
| Przecież to nie przejdzie.
Nikt Polakom nie będzie płacić więcej niż musi. Pogadają, pogadają, aby wyglądało to że niby się troszczą o parobków. | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| Jesli tego nie ma w zakresie obowiązków to jak psu buda należy się dodatkowa zapłata!!! | | | |
~Scania
| Pytanie tylko, ilu kierowców ma takie obowiązki.
I ilu nawet o tym nie wie, że takie coś podpisali.
Bo jedyna rzecz którą się kierowcy interesują to jaka dniowka.
A resztę podpisują w ciemno. | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| Jeszcze jedna sprawa istotna... Jeśli szef zechce wpisać do zakresu obowiązków załadunek rozladunek to będzie skończonym idiota jeśli nie zarządza uprawnień... Dlaczego?? Chyba wiadomo!! Kierowca bez uprawnień będzie skończonym idiotą jeśli to podpisze!!! Uprawnienia muszą być i tyle! | | | |
~Scania
| O jakich uprawnieniach kolega bredzi?
Widać, że kolega male pojęcie w temacie. | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| Scania-nie pisze o ręcznym paleciaku bo tylko taki bez uprawnień przysługuje.. | | | |
~Ejut
| Uprawnienie (przeszkolenie) musi byc na wozek elektryczny pchany.
Jak nie ma, a najedzie sobie na stope, to ubezpieczalnia zapyta o papier i miejsce wykonywania pracy. Pracodawca kierowcy wskaze: prosze tu jest przeszkolenie, miejsce wykonywania pracy Magazyn Odbiorcy. A ubezpieczalnia mowi, dziekujemy za dostarczone przeszkolenie, jednakze panstwa pracownik wykonywal prace na terenie obcej firmy, z ktorej szefem nie mial podpisanej umowy na wykonywanie pracy w tym magazynie, w zwiazku z czym odmawiamy wyplaty odszkodowania.
Natomiast jezeli chodziloby o najechanie na stope kogos innego, to JAK POWYZEJ, plus kierowca placi rente najechanemu (rehabilitacja, pomoc psychologiczna za kazde spotkanie do wyleczenia).
Nawet jak kierowca ma w obowiazkach zaladunek/wyladunek to nie upowaznia go to DO PRACY na terenie zagranicznej firmy (przepisy tamtejsze lokalne).
Takze jak masz takie hobby aby za granica w obcym magazynie innej firmy polatac z wozkiem na wyladunku to mozesz, ale robisz to na wlasne ryzyko (glownie chodzi o to ze placisz za zniszczone palety, na ktorych zaladowca postawil towar). | | | |
~Jeźdiec Apokalipsy
| @~Dawid87
Tacho na młotki i nie widzę problemu aby kierowca rozładował.
A jak towar się roz... po placu to obciążyć kierowcę? Ich towar, ich problem. Mi płacą za dowiezienie towaru w całości i bezpiecznie. | | | |
~Ejut
| jezdiec, tak wtedy kierowca jest obciazony, bo wtedy jest ze niecierpliwy, ze oni chcieli rozladowac, ale kierowca ich ubiegl, to jak w goracej wodzie kapany to niech placi. | | | |
~Scania
| Kolega Pozdrawiam
2022-12- 16 10:46:14
Scania-nie pisze o ręcznym paleciaku bo tylko taki bez uprawnień przysługuje
Niepr awda.
Każdy elektryczny bez unoszenia rowniez bez uprawnień UDT | | | |