~Patryk pogromca dziadow
| 250zloty to jest w każdej pracy na miejscu więc zostanie może 20procent szoferów z wiosek gdzie nie ma roboty na resztę ciężarówek będziesz musiał wsadzić siebie i najbliższa rodzine inaczej komornik zlicytuje Cię do skarpet. | 1 | | |
~Krzysiek
| A dumny sracz pod naczepę gdzie pójdzie? Na budowę? Budowlanka też leży. | | | |
~Ł ysy
| Zostały do obsadzenia fotele prezesów spółek skarbu państwa. Za moment wybory, będzie co obsadzać. | | | |
~leży z drutem pod premium
| 250 zł to bierze studentka za 2 godziny korepetycji z matmy, chemi fizy itp
a wy kooorfy żałosne tyle chcecie płacić dla kierowcy za zjepaną robotę
sami będziecie deptać gnooje yepane, wysyłajcie juz te wasze karyny brajanków i dzesiki na kursy prawa jazdy
o ile te ameby umysłowe jeszcze zdadzą | 1 | | |
~Ł ysy
| Dla przypadkowych kierowczyn pozostaje klozet. | | | |
~Ł ysy
| Zgadza się. Pam pytanie do przygłupa z drutem we łbie. Z jakiego przedmiotu kierowca może udzielać korepetycji?
Chyba człeku zdurniałeś do reszty.
Pisz, pisz, robi się wesoło. | | | |
~Ł ysy
| Damy radę. Chce zrobić prawko owczarkowi niemieckiemu. | | | |
~Ł ysy
| Basset z uwagi na budowę, długi kręgosłup odpada. Siedzenie w szoferskim fotelu byłoby dla basseta męczarnią. | | | |
~Kris
| Patryk wie co mowi. Jego szef juz sam zapier. dala razem z synem. Byle dniówki kierowcy nie zapłacić. Za chwilę wypier. doli patryka calkiem z roboty i cały miesiac bedzie sam jezdził. Ile to kasy idzie na tych kierowców. | | | |
~Ł ysy
| Nie wyrzuci Patryka.
Patryk wyznacza trendy rozwojowe, rządzi firmą.
Przecież pisał, że w jego firmie to kierowca określa kiedy, na ile i gdzie chce jechać.
Tak funkcjonuje poważna, profesjonalna firma. | | | |
~driver
| ciekawe czy nadal bryka po 1, 8e i nie da liznąć spedycji kostki pewnie | | | |
~tago
| Musi być sprawiedliwie. Jeśli cięcia, to po kieszeni każdego po równo. Zacząć cza od pani z... ładnym dekoltem od podawania kawusi z expressu. Później wszelkiej maści paniusie i panowie biurowi od spraw potrzebnych i mniej potrzebnych, przepisywacze zleceń, ciecie, mechanicy itd.. Kiero jednak zostawił bym na koniec, bo kto na tych wcześniejszych zapracuje? | | | |
~driver
| kierowce zawsze można zastapic innym A biuro ma swoje kontakty obowiązki i zadania do ktorych jest wyszkolona Kierowca nie ten to inny pojedzie zawsze tak samo | | | |
~driver
| zapracuje najtańszy i najbardziej wydajny najmniej problemowy | | | |
~kierowawa
| Jakoś nie widać obniżek dla kierowców, za to więcej ogłoszeń zatrudnię kierowcę. Obniżki marzą się nieudacznikom biznesowym. | 1 | | |
~kierowawa
| W związku z obniżkami płacimy za system 2/2
Wynagrodzenie : 1. 750euro Netto + zwrot kosztów za dojazd do pracy własnym samochodem (Karta paliwowa) + Możliwa premia 200euro po 3 miesiacach.
System 2/1 = 2. 250euro Netto
System 3/1 = 2. 490 euro Netto
System 4/1 = 2. 690 euro Netto | | | |
~driver
| szerokiej drogi wez kilku kolegów ze sobą | | | |
~tago
| Kierowawa podaje stawki w tej chwili wyjściowe na zachodzie, które oferują polscy pośrednicy. Przy bezpośrednim kontakcie z firmą są wyższe. Piszę w oparciu o własne doświadczenie i portfel. | | | |
~tago
| Driver i znowu wracasz do najtańszych kiero. Jeśli uważasz, że w biurach, to siedzą sami fachowcy wysokiej klasy i im nie można ruszyć pensji, to zatrudnij najtańszego kiero i zobaczymy jakie będziesz miał osiągnięcia z jego pracy. O zniszczonym sprzęcie nie wspomnę. Zmień optykę patrzenia na kiero. Dobry kiero jest więcej wart jak bardzo dobry biurowy pracownik. Też w przeszłości byłem przepisywaczem i doskonale orientuję się jakie zdolności sobą reprezentują niektórzy biurowi pracownicy. Nie zaklinaj rzeczywistości. | | | |
~tago
| Także zastanów się, przemyśl sytuację, jak coś nie rouumiesz to wytłumaczę. | | | |
~driver
| tylko że gdy was bedzie potrzebne moze 20% to jaki sens przepałacać Teraz aby czekamy jak dobre firmy z noffkami pokaza kopytko i zaczniemy zniżać pensje do absolutnego minimum Bo własnie zbliża sie wielki reset Nic szybciej nie położy zakredytowanych po uszy jak brak regularnych przelewów z powodu braku pracy | | | |
~driver
| ja na tą okolicznosc zwalniam wszystkich ukraińców zaraz po zjezdzie i spokojnie wegetuje do marca Mysle ze jak zostawie 20% obecnych pracowników to bedzie wszystko A podam jeden powód Chłkopaki od nowego roku stawka max to -35% tego co było i czekam | | | |
~tago
| Driver poza tym, wszelkie wpadki biurokraty nie są zauważalne i odczuwalne dla firmy w takim stopniu jak popełnione przez kiero. Biurowi zawsze znajdą milion powodów, aby wszystkim złym ich postępków obarczyć kiero. Z kiero na ogół nikt nie rozmawia, tylko warczy i ma nieuzasadnione wielokrotnie uwagi i pretensje. Biurową wpadkę, zawsze można poprawić kilkoma przyciskami backspaca i nie widać, a przy rozmowie na papierosku z szefem, przerzucić wszystko na kiero przy wsparciu paru kolegów z za biurka i siła kilku na jednego. Kiero zawsze jest na pozycji przegranej. Zmień optykę. | | | |
~tago
| Driver zwalniaj i zaniżaj pensje, twoja sprawa i biznes. Twój cyrk i twoje małpy. Firmy z zachodu tylko ręce zacierają i czekają na naszych kiero. W mojej firmie, gdybym tylko mógł ściągnąć nawet 10-ciu kiero, to za moimi referencjami, jeszcze dzisiaj siadają i jadą w trasę. Nikt nie będzie czekał na to, co będzie działo się do wiosny, bo ty nie masz pracy. Przyroda nie toleruje pustki. Natomiast, ty wiosną obudzisz się z ręką w nocniku, bo zwolnieni przez ciebie kiero, będą pracować na zachodzie i dawno o tobie zapomną i nie będą chcieli rozmawiać. Dodam jeszcze, że za każdego poleconego kiero, szef do łapki wypłaca 500 euro premi. Driver piszę powyższe zupełnie uczciwie i bez napinki i jakiejkolwiek do ciebie złośliwości. Takie są fakty na dzisiaj. | | | |
~driver
| kierowca ma swoj kierocentryczny system postrzegania rzeczywistosci Dzis jest telematyka wiadomosci pisane sa w arcchiwum 365dni Ja akurat zakazuje komunikacji słownej smsowej czy na komunikatorach telefonu Wszytkie info jest przez system gbox Wszystkie rozmowy widze i a*alizuje Korytarze przejazdu zlecenia czas pracy wyniki kierowcy sposób komunikacji Ktory kierowca jest problemowy który meczybuła i który ma jaja i chodz jak wsciekły Wiec nie da sie za duzo ukryc Kierowca jest najsłabszym ognwem zawsze szuka usprawiedliwienia swojego błędu Lub mysli że czegos nie widac | | | |
~driver
| A ja ci powiem to bedzie bez roznicy polska zachód Pracy bedzie wszedzie mniej Stawki zlecą na łeb wszedzie Mi szkoda jest rozdawć pieniadze i trzymac etaty przez okres recesji | | | |
~driver
| patrz stal też miała kosztowac tylko wiecej W maju na składach 1t drutu była nawet po 12tys za tone
gospodarka/ceny-st ali-drastycznie-spad aja-ta-dobra-informa cja-ma-jednak-ciemna -strone-683986827341 2672a. html | | | |
~maly
| kontenery z portu po ile ciagaja? gosc sie ostatnio chwalil ze za mniej jak 4, 5zl auto nie wyjezdza po pudlo a plac pusty wszystko jezdzi | | | |
~tago
| No widzisz driver, nadajemy na dwóch różnych falach. Ja piszę o rzeczywistości - jak zawsze zresztą w każdej sytuacji, a ty próbujesz mnie przekonać do swojej racji. Okey, ty trzymaj swoją stronę wizji świata i teraźniejszości, a jednak pozostanę przy swojej. Co do telematyki zgadzam się z tobą. Tylko nie zapominaj, że kiero wielokrotnie nie ma po prostu czasu na pitolenie na tablecie i opisywania ze szczegółami, co dzieje się u niego w przestrzeni, bo musi walczyć z kierownicą np. w centrum wielkiego miasta o ogromnym natężeniu ruchu i nim z wyrwie się z tego zgiełku, to minie z pół godziny nim cokolwiek zdoła po uspokojeniu się napisać. Przepisywacz nic innego nie robi, tylko wali często i niejednokrotnie setki słów w tym czasie do niego, przedstawiając swoje mądrości jak ma się zachować i postąpić. Więc telematyka i owszem, ale jest to przede wszystkim wspaniały dupochron, ale nie dla kiero, a dla przepisywacza. Przewaga jest chociażby w tym, że przepisywacz napiernicza na klawiaturze, a kiero pitoli na tablecie lub smartfonie malutkie literki pojedynczo. Zmień optykę driver. | | | |
~Kris
| Ale o jakiej rzeczywistości kolego piszesz? Bo ja pisze o faktach, międzynarodowa firma która ma huty w kilku krajach europy wysłała maila o obnizkach stawek. Produkcja spada systematycznie od kilku miesięcy. A ty piszesz ze dla kierowców co raz wiecej ofert pracy i premie dla polecających. | | | |