~Rezerwista
| Prawdę mówiąc nie wiem tego. | | | |
~Ł ysy
| Rezerwista. Szkoda pary na leszcza 300D. Deklaruje, że jest mechanikiem, a szczytem. jego możliwości jest zmiana oleju i odpowietrzenie układu hamulcowego.
To zarozumiały cienki bolek.
Mam też /fakt tylko do szczegolnych prac w sezonie /c5 z silnikiem 2. 2 z nalotem 450tyś km. Zero problemów z silnikiem.
Jeżeli ktoś wie jak serwisować, jak jeździć na silnikach PSA /poza 1, 6 Hdi/ spokojnie 500-700 tyś można zrobić.
A tu jakis leszczyk pier do li p granicznych przelotach 250-300tyś km. | | | |
~300D
| E4 bez fap
dojeżdźały pół bańki
po drodze tylko sprzęgło egr turbo i wtryski
kupiłeś to już pewnie po wymianie tych elementów
cudów nima | | | |
~300D
| łysek, idź może do tego swojego basseta, może ci najszcza w pyskaty ryj | | | |
~Rezerwista
| Nie wiem co było robione, nie wnikałem w to, bo to auto za mniej niż poniżej połowa mojej pensji. Będe jeździć dopoki nie nawali, potem pójdzie na złom albo ktoś odkupi. | | | |
~300D
| ~Ł ysy
2022-11-26 11:52:51 300D. Dlaczego tylko diesle?
Wyjaśnisz garażowy dupku?
zrobie wyjątek i wyjaśnie
odpalam na warsztacie bene i daje radę bez wietrzenia
odpalam diesla i ni kuta, otwieram bramę i wyjazd.
zrozumiał łysek czy za mało precyzyjnie napisałem?
jak nie zrosumiał to niech basseta zapyta. | | | |
~300D
| ~Rezerwista
2022-11 -26 12:17:58
dzis realna cena za taką furę to 1260kg. x 80groszy | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| Tutaj muszę się nie zgodzić co do tego bilansu energetycznego kominów w Bełchatowie... Nie jest to takie 1 do 1... zbyt uproszczone... | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| HDI z PSA jest super!!! Nikt nic lepszego nie wdrożył.. | | | |
~300D
| nie spełniały normy E6
dltaego mamy blue-hdi które jest badziewiem | | | |
~300D
| fanem to można być starego subaru, jeepa xj, merca w124 albo żuka
do codziennej eksploatacji potrzebujemy niestety małych benzynek. | | | |
~300D
| taka ciekawostka
coraz więcej japońskich hybryd z lpg na miejskich drogach | | | |
~Ł ysy
| 300D. Zamknij swoja pustą japę i przeztań pier do lić głupoty. Trochę aut od PSA zajeździłem. Obecnie posiadam i bezlitośnie użytkuję sześć aut /wszystkie z silnikami 2. 0Hdi, 2.. 2 Hdi, 3. 0Hdi. Wszyscy moi znajomi jeżdżą produktami PSA. Osobiście nigdy nie wymieniałem wtrysków, trurbiny. Znajomi również nie mieli takiej konieczności. Egr wystarczy porządnie wymyć.
Czleku, co z ciebie za mechanik?
Przecież ty pier do lisz w cały świat.
Wyczytasz coś na necie i posuwasz farmazony. | | | |
~300D
| "Każdy sobie kupuje dobiera z premedytacją... Chyba, że matoł to sobie źle dobiera... "
najlepszy tekst w tym wątku panie kolega | | | |
~300D
| tak łysek
egr umyjesz
a nagar w głowicy w kolektorze i na tłokach wyliże twój basset | | | |
~Ł ysy
| 300D. Napisz co zmienilo sie poza dodatkowym osprzętem silnika po wprowadzeniu blue hdi?
Korpus silnika ten sam, poza silnikiem dolożona wtrysk szczochów i na tym koniec.
Tu idiota wypisuje o badziewnych silnikach PSA. Ty nie masz zielonego pojęcia, a zgrywasz sie na znaffcę.
Zamknij ryj i przestań pier do lic glupity.
Przyjmij dobrą zasade. Ryj zamknięty w sprawach, o których nic nie wiem. | | | |
~300D
| jak tam basset
cieszy się? | | | |
~Ł ysy
| Szkoda pary na matoła 300D. Widziałeś chociaż raz zdjętą głowicę?
Wielokrotnie mylem egr i działa.
Masz za darmo skrawek twjemnej wiedzy.
Możesz użyc Dimera lub preparatu do czyszczenia tarcz halulcowych.
Napisz matole ile kosztuje egr nowy. Pośmiejemy się z wydatków.
Bałbym się ci zlecić wymiane oleju, bo i to mógłbyś spier do lić. | | | |
~300D
| słyszałes kiedyś o elektronice, silnik egr.
jak sie spiertoli to też dimerem myć czy bassteowi do naprawy?
po hcooy sie tak błaźnisz? | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| No dobra... Jaka alternatywa dla HDI??? Słucham wywodów merytorycznych... | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| Wniosek jeden!!! Nie ma alternatywy!!! Jest"" The best".. Tyle!! | | | |
~300D
| jak już ma być z psa to oczywiście 3. 0V6 w benie | | | |
~300D
| wiem, za dużo pali | | | |
~300D
| jeśli to ma byc diesel
masz d4d toyoty
to że d4d jest najmniej awaryjny nie podlega dyskusji | | | |
~Ł ysy
| Znowu misc mechaniki posiłkował się netem. Powiela opinie pa*tów takich jak on.
Dawaj miscu zalety benzyny PSA 3. 0.
Zalet nie widzę. Mała moc, żre półtora wiadra, dynamiki zero. | | | |
~300D
| ty nie wiedzisz ja widzę
i tyle w temacie 3. 0V6 z psa | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| D4Dbardzo fajny tylko, że rozrząd jak *e ( często i gęsto) to popelina... HDI i tyle w temacie!! | | | |
~Kolega Pozdrawiam
| HDI z PSA... Engine nr. one... | | | |
~300D
| nigdy nie robiłem łańcucha rozrządu w d4d bo nie ma takiej potrzeby.
kiedyś w 1. 4 i okazał się prosty jak budowa cepa i do tego tani jak szczaw.
te na paskach robi się normalnie tak jak w każdym innym aucie. | | | |
~300D
| a tak w ogóle to 2. 2 nie jest motorem psa tylko forda panie łysek | | | |