ID: 269863
Zakaz wjazdu starych aut - Kraków ze strefą czystego transportu
ID: 269863
ID: 269863
Pierwsze zmiany wejdą w życie w lipcu 2024, a pełna wersja dwa lata później.
Pierwsze zmiany wejdą w życie w lipcu 2024, a pełna wersja dwa lata później.
~etransport.pl
Posty (149)
~300D | w 2. 0hdi łańcuch tez potrafi narozrabiać | |||
~kieroUK | Jest taki silnik konstrukcja PSA który po 300 tyś. często rozsypuje się. To diesle 2, 7 V6 i ten sam rozwiercony do 3 litrów. Pękają wały i stukają panewki korbowodowe, urywają się tłoki, a korbowód robi dziurę w korpusie. Najłatwiej sprawdzić po cenie silnika używanego. Te mało awaryjne są tanie, a te które padają mają wysoką cenę bo często są wymieniane. Co do EGR zaślepiłem, dpf wybebeszyłem środek. Teraz można jeździć po mieście, krótkie odcinki. | |||
~300D | noo 2, 7 bi turbo w 607 to było fura nie zrobiła kariery a szkoda, bo to fajna limuzyna była | |||
~Kolega Pozdrawiam | 300w dieslu-kolega ze Słowacji w ub. miesiącu w tym twoim D4D "zainwestowal" 1300 Euro ( regeneracja) we wtryski... Parę złotych jest... Umieć liczyć trzeba... | |||
Ł ysy
| Kiero uk. Fakt rozwiercony. Dodaj jeszcze, że jest wzmocniony wał, a przez to skonczyly sie problemy z pęknięciami wału. Jak zwykle, googlista nie doczytał. Kiero uk. Co z elektroniką po przewierceniu fapa i zaślepieniu egr? | |||
~300D | Kolega, twój kolega ze słowacji popełnił błąd, powinien kupić nowe wtryski, nie regenerować tylko kupić nowe. | |||
Ł ysy
| 300D. Silnik 2. 2 Hdi jest konstrukcją Forda? Proponuję zamknąć japę. Nie masz nic do powiedzenia. | |||
~300D | noo, jak sam pewnie widzisz nie wszystko co wygooglujesz jest prawdą. 2. 2 jest forda i nic na to nie poradzimy. a nia ja ani ty ani nawet twoje koty | |||
~300D | nie chce się chwalić bo nie wypada po prstu troche się szkoliłem tu i tam. głównie w aso psa | |||
~300D | wydaje mi sie czy temat dotyczy spalin i tak ogólnie naszej przyszłości? | |||
~Kolega Pozdrawiam | 2. 2HDI jest z PSA... Wszystkie znaki na ziemi i w niebie o tym donoszą... Ciut słabszy... ... od genialnego 2. 0 HDI... jednak dla kumatych całkiem dobra propozycja... | |||
~Kolega Pozdrawiam | Forda to raczej żenić trzeba z Volvo... | |||
Ł ysy
| 300D. Gdybyś rzeczywiscie przechodzil jakieś szkolenia w PSA nie pier do lił bys powyższych farmazonów. Jesteś jedynie przemądrzałym gnojkiem z zerową wiedzą. Wielokrotnie wyszedłeś na głupka, tym razem jest podobnie. | |||
~kieroUK | Ł ysy rozwiercony fabrycznie, 2, 7 przestali produkować, w tym samym bloku zrobili 3 litry. Wały dalej pekają. Co z elektroniką, a na szczęście ten model był produkowany bez DPF, egr nie jest odznaczony w komputerze. Wystarczyło wgrać starsze oprogramowanie. Te silniki 2, 7 i 3. 0 masz w citroenie c6, audi? jaguarach. Porównaj ceny z tego samego rocznika w benzynie i dieslu. | |||
~300D | chłopaki nie chce mi sie szukać kodów silników 2. 2 nie chce mi się wklejac wam linków do wiedzy w doopie to mam 2. 2 jest forda i tyle w temacie | |||
~kieroUK | Co daje EGR? Część spalin trafia do silnika na wolnych obrotach i niepotrzebnie brudzi zawory ssące. DPF chyba każdy wie, podczas automatycznego wypalania przez komputer samochodu dostaje silnik tyle paliwa że nie jest w stanie go przepalić. Część dostaje się do oleju i robi z niego zupę która doprowadza do zatarć. Silnik z dpfem nie nadaje się na miasto, na krótkie przebiegi. | |||
~kieroUK | 300D ten od PSA jest w jaguarach z napisami jaguar, a montują osprzęt na nim w fabryce forda. PSA robi same korpusy. | |||
~Kolega Pozdrawiam | Taka drobna a/na/logia... 2 do 0 jak 2. 0 HDI... Jest OK.. Nara! | |||
~kieroUK | Najlepsze silniki diesla były w wolnossących starych mercedesach, a później praktycznie bezawaryjny 1, 9 tdi w VW, ściągnięty z włoskiego 1, 9 jtd. | |||
~300D | 2. 0 2. 7 1, 6 jest psa 2. 2 forda oczywiście montowany też w psa w wielu kodach w wielu kombinacjach mazda jaugar volvo citroen ford i hcooy wie gdzie jeszcze różnią się systemami zasilania paliwem | |||
Ł ysy
| KieroUk. Wiesz jaka jest różnica między dpf, a fap? Piszemy o francuskich konstrukcjach. Na jakiego wała pieprzysz o wypalaniu dpf? | |||
Ł ysy
| 2. 2 hdi od Forda? Brawo ty. | |||
Ł ysy
| Kiero UK. Podaj ręke przemądrzałemu pajacowi 300D. Reprezentujesz ten sam poziom. | |||
~kieroUK | Dodaj jeszcze 3. 0 V6 to fabrycznie powiększona pojemność 2, 7. W Range Roverach montowali 3. 0 ale od BMW, do dziś jeżdżą, czasem troche olej cieknie. Brytyjczycy sprowadzali od PSA same korpusy, a uzbrajała je fabryka forda w UK. Dziś robią takie same g... jak inni bo ekologia. Jedynie jag F1 ma 5 litrów benzynę. | |||
Ł ysy
| 300D. Nie chce mi się szukac twoich innych wystąpien na poziomie idioty. Zacytuję :, tyle w temacie ". | |||
~Kolega Pozdrawiam | Nie no wiedza straszna... Włosi Fiat wymyślił listwę Comol Rail... No i co od tamtego czasu??? Żabojady wymyśliły HDI... Wykonały, wdrożyły i jest fajowo... Wiadomo na co stawiać... O czym tu gadać. . ? ?!! | |||
~kieroUK | Ł ysy różnica miedzy DPF, a FAP to temperatura wypalania cząstek. DPF 550 stopni C. a FAP 450 stopni bo auto dodaje do filtra cerynę ze specjalnego zbiorniczka. Łysy na silnikach i brytyjskich samochodach troche się znam. DPF jest popularniejszy, bo FAP to francuski patent. | |||
~300D | dpf czy fap w silnikach psa mamy też dpf łysek, prosiłem już, idź pogadać z bassetem, tylko prosze cie nie bij go. | |||
~300D | eolys to się nazywa po naszemu skoro jesteś UK to pewnie wiesz że w Polsce mamy brytyjska sieć bm catalyst taki fap do 2. 0 hdi kosztuje u nas raptem osiem stówek a w UK go nie kupisz pojepane to wszystko równo | |||
Ł ysy
| W którym silniku PSA masz dpf? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz