ID: 269863
Zakaz wjazdu starych aut - Kraków ze strefą czystego transportu
ID: 269863
ID: 269863
Pierwsze zmiany wejdą w życie w lipcu 2024, a pełna wersja dwa lata później.
Pierwsze zmiany wejdą w życie w lipcu 2024, a pełna wersja dwa lata później.
~etransport.pl
Posty (149)
~300D | w 2. 0hdi łańcuch tez potrafi narozrabiać | |||
~kieroUK | Jest taki silnik konstrukcja PSA który po 300 tyś. często rozsypuje się. To diesle 2, 7 V6 i ten sam rozwiercony do 3 litrów. Pękają wały i stukają panewki korbowodowe, urywają się tłoki, a korbowód robi dziurę w korpusie. Najłatwiej sprawdzić po cenie silnika używanego. Te mało awaryjne są tanie, a te które padają mają wysoką cenę bo często są wymieniane. Co do EGR zaślepiłem, dpf wybebeszyłem środek. Teraz można jeździć po mieście, krótkie odcinki. | |||
~300D | noo 2, 7 bi turbo w 607 to było fura nie zrobiła kariery a szkoda, bo to fajna limuzyna była | |||
~Kolega Pozdrawiam | 300w dieslu-kolega ze Słowacji w ub. miesiącu w tym twoim D4D "zainwestowal" 1300 Euro ( regeneracja) we wtryski... Parę złotych jest... Umieć liczyć trzeba... | |||
Ł ysy
| Kiero uk. Fakt rozwiercony. Dodaj jeszcze, że jest wzmocniony wał, a przez to skonczyly sie problemy z pęknięciami wału. Jak zwykle, googlista nie doczytał. Kiero uk. Co z elektroniką po przewierceniu fapa i zaślepieniu egr? | |||
~300D | Kolega, twój kolega ze słowacji popełnił błąd, powinien kupić nowe wtryski, nie regenerować tylko kupić nowe. | |||
Ł ysy
| 300D. Silnik 2. 2 Hdi jest konstrukcją Forda? Proponuję zamknąć japę. Nie masz nic do powiedzenia. | |||
~300D | noo, jak sam pewnie widzisz nie wszystko co wygooglujesz jest prawdą. 2. 2 jest forda i nic na to nie poradzimy. a nia ja ani ty ani nawet twoje koty | |||
~300D | nie chce się chwalić bo nie wypada po prstu troche się szkoliłem tu i tam. głównie w aso psa | |||
~300D | wydaje mi sie czy temat dotyczy spalin i tak ogólnie naszej przyszłości? | |||
~Kolega Pozdrawiam | 2. 2HDI jest z PSA... Wszystkie znaki na ziemi i w niebie o tym donoszą... Ciut słabszy... ... od genialnego 2. 0 HDI... jednak dla kumatych całkiem dobra propozycja... | |||
~Kolega Pozdrawiam | Forda to raczej żenić trzeba z Volvo... | |||
Ł ysy
| 300D. Gdybyś rzeczywiscie przechodzil jakieś szkolenia w PSA nie pier do lił bys powyższych farmazonów. Jesteś jedynie przemądrzałym gnojkiem z zerową wiedzą. Wielokrotnie wyszedłeś na głupka, tym razem jest podobnie. | |||
~kieroUK | Ł ysy rozwiercony fabrycznie, 2, 7 przestali produkować, w tym samym bloku zrobili 3 litry. Wały dalej pekają. Co z elektroniką, a na szczęście ten model był produkowany bez DPF, egr nie jest odznaczony w komputerze. Wystarczyło wgrać starsze oprogramowanie. Te silniki 2, 7 i 3. 0 masz w citroenie c6, audi? jaguarach. Porównaj ceny z tego samego rocznika w benzynie i dieslu. | |||
~300D | chłopaki nie chce mi sie szukać kodów silników 2. 2 nie chce mi się wklejac wam linków do wiedzy w doopie to mam 2. 2 jest forda i tyle w temacie | |||
~kieroUK | Co daje EGR? Część spalin trafia do silnika na wolnych obrotach i niepotrzebnie brudzi zawory ssące. DPF chyba każdy wie, podczas automatycznego wypalania przez komputer samochodu dostaje silnik tyle paliwa że nie jest w stanie go przepalić. Część dostaje się do oleju i robi z niego zupę która doprowadza do zatarć. Silnik z dpfem nie nadaje się na miasto, na krótkie przebiegi. | |||
~kieroUK | 300D ten od PSA jest w jaguarach z napisami jaguar, a montują osprzęt na nim w fabryce forda. PSA robi same korpusy. | |||
~Kolega Pozdrawiam | Taka drobna a/na/logia... 2 do 0 jak 2. 0 HDI... Jest OK.. Nara! | |||
~kieroUK | Najlepsze silniki diesla były w wolnossących starych mercedesach, a później praktycznie bezawaryjny 1, 9 tdi w VW, ściągnięty z włoskiego 1, 9 jtd. | |||
~300D | 2. 0 2. 7 1, 6 jest psa 2. 2 forda oczywiście montowany też w psa w wielu kodach w wielu kombinacjach mazda jaugar volvo citroen ford i hcooy wie gdzie jeszcze różnią się systemami zasilania paliwem | |||
Ł ysy
| KieroUk. Wiesz jaka jest różnica między dpf, a fap? Piszemy o francuskich konstrukcjach. Na jakiego wała pieprzysz o wypalaniu dpf? | |||
Ł ysy
| 2. 2 hdi od Forda? Brawo ty. | |||
Ł ysy
| Kiero UK. Podaj ręke przemądrzałemu pajacowi 300D. Reprezentujesz ten sam poziom. | |||
~kieroUK | Dodaj jeszcze 3. 0 V6 to fabrycznie powiększona pojemność 2, 7. W Range Roverach montowali 3. 0 ale od BMW, do dziś jeżdżą, czasem troche olej cieknie. Brytyjczycy sprowadzali od PSA same korpusy, a uzbrajała je fabryka forda w UK. Dziś robią takie same g... jak inni bo ekologia. Jedynie jag F1 ma 5 litrów benzynę. | |||
Ł ysy
| 300D. Nie chce mi się szukac twoich innych wystąpien na poziomie idioty. Zacytuję :, tyle w temacie ". | |||
~Kolega Pozdrawiam | Nie no wiedza straszna... Włosi Fiat wymyślił listwę Comol Rail... No i co od tamtego czasu??? Żabojady wymyśliły HDI... Wykonały, wdrożyły i jest fajowo... Wiadomo na co stawiać... O czym tu gadać. . ? ?!! | |||
~kieroUK | Ł ysy różnica miedzy DPF, a FAP to temperatura wypalania cząstek. DPF 550 stopni C. a FAP 450 stopni bo auto dodaje do filtra cerynę ze specjalnego zbiorniczka. Łysy na silnikach i brytyjskich samochodach troche się znam. DPF jest popularniejszy, bo FAP to francuski patent. | |||
~300D | dpf czy fap w silnikach psa mamy też dpf łysek, prosiłem już, idź pogadać z bassetem, tylko prosze cie nie bij go. | |||
~300D | eolys to się nazywa po naszemu skoro jesteś UK to pewnie wiesz że w Polsce mamy brytyjska sieć bm catalyst taki fap do 2. 0 hdi kosztuje u nas raptem osiem stówek a w UK go nie kupisz pojepane to wszystko równo | |||
Ł ysy
| W którym silniku PSA masz dpf? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.