ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23450)
~scan cargo | Logic sam wiesz jak to działa cieżko jest sie przestawić w dół dlatego kierowcy z tego co widze na FB to raczej jak traca prace tutaj to ruszaja na lokalna dystrybucje w DE bo tylko to im pozwala utrzymać dotychczasowy poziom dochodu, a ponieważ tam były najwieksze braki kierowców wiec ta luka musi sie wypełnić najpierw | |||
~Kris | Zeby kierowca przyjał nizszą stawkę to by musiał byc rok bez pracy. Raczej to bedzie tak że nie bedzie podwyzek nominalnie a inflacja spowoduje obnizki realne. Podobnie w innych branzach. Gdyby teraz obnizyc ludziom zarobki o 20% to pewnie jakies zamieszki by wybuchły. Po to utrzymują inflcje żeby to się dokonało samoczynnie. | |||
~Remik | Scan ciekawe rzeczy piszesz. Kierowcy aby utrzymać dotychczasowe zarobki ruszą na niemiecką dystrybucję. Wszystko fajnie pięknie ale Zauważ, że auta na dystrybucji jeżdżą prawie 24h na dobę i jeżeli ktoś chce 3/1 to musi sobie mieszkanie wynająć bo w aucie nie ma opcji spania. | |||
~Kris | Na razie to jest tak ze firmy szukają innych robót. Patelniarze wyciągaja jakies plandeki z krzaków. Plandekarze miotają się od spedycji do spedycji. | |||
~driver | jest takie stwierdzenie że jak sie nie obrocisz to i tak d... pa z tyłu To trzeba przeczekac Nie zmieni sie nic zmieniajac prace spedycje czy profesje | |||
jacek-kuba
| Dziad kończy karierę. reszta jeździ, koła się kręcą, wszyscy pracują. Dziad się pakuje. W związku z dynamicznym rozwojem, dziad dynamicznie został wydalony z rynku. Prosto do klozetu. Teraz jak mawiał klasyk -następuje spuszczenie wody w WC. Przedsiębiorcy zaczynają palić w kominkach CV dziadów. Jest dobrze, wreszcie się zaczęło. A dnióweczki na międzynarodówce wskakują nieśmiało na 550 zł iiiiiiihhhhhhhha a ha | -3 | ||
~driver | mysle Jacku że 1000 mao | |||
~driver | Jacek nie kopuluj z kobyłą tyle bo bedziesz na stałe robił te iiiihhaa haa Zoofilu stary | |||
~kierowca | Skat ciągnie kierowców z Indii? Co ty nie powiesz? Przecież tam się pracuje na działalności. Pootwierają ciapkom firmy? | |||
~Kris | Driver oczywiscie ze nic sie nie zmieni. Ale ludzie nie rozumieją ze skoro na wannie nie ma roboty tzn ze gospodarka zwolniła. A jak zwolniła to na plandece tez nie ma roboty. Bo to jest tak jak robota jest to wszyscy mają a jak nie ma to nikt nie ma. Dlatego teraz beda przez chwile złote czasy dla dziadowskich spedycji co naobiecują gruszek na wierzbie desperatom a na koncu zostawią ich bez kasy. | |||
~scan cargo | Remik ale co ma Piernik do wiatraka, wiadomo że praca na dystrybucji to nie jest marzenie kierowcy ale z braku laku, jestem na grupach na Facebook i czytam co ludzie chca ale w zestawieniu z oczekiwaniami co do pracy i zarobkami to niestety jest przepaść i chłopaki sa zdziweni bo cały czas byli karmieni tym że to oni dyktuja warunki a tu sie okazuje że jak chca miec okreslony poziom dochodu to pozostaje lokalna dystrybucja na DE, bo w firmach gdzie sa " godziwe " zarobki nie tylko w ogłoszeniu robi sie konkurencja wiec to nie jest już jak kilka miesiecy temu że gość dzwoni i było pytanie to od kiedy może Pan sciasc na auto, zreszta w firmach które przyjmuja i płaca faktycznie i robota jest ok w tej chwili nie maja żadnego problemu żeby obsadzić stanowisko z polecenia, wiec po co ryzykować osobą z ogłoszenia, gdzie może nam sie trafić szaleniec który stwierdzi że ok umowił sie tak ale coś tam sie dopatrzy słusznie lub nie i bedzie ciagał po sądach a wiadomo kierowca nie musi sie stawiac, po za tym jest gołodupcem wiec nawet jak przegra to bedzie problem go zwindykować za koszty procesowe | |||
~scan cargo | Tu na forum masz ili 5-10 kierowców piszących ich wersje świata a na facebooku sa ich setki jest to jednak bardziej reprezenantywny przykład, choc wiadomo że nikt sie nie przyzna że np chciał prace wokół komina po 8 h za 8 tys pln a pracuje po 15 h za 6-7 na wywrotce bo "debesciaki " by go zaraz z blotem zmieszali, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia | |||
~!!!iiii | Indie zatrudnia się przez agencję, Polaka na działalność. Tak samo masz w Francepol czy Kiomex. Tam już jest w firmie po kilkadziesiąt kierowców z Indii i z tego co wiem jadą już następni wyszkoleni u siebie na miejscu przez agencję lub wysłanych przedstawicieli firm, bo tu jadą tylko z gotowymi dokumentami i gotowi do jazdy od zaraz. Pensja to 1500dol/mc. (Koszt dla firmy) | |||
~Patryk pogromca dziadow | Już nawet w Indiach polskie dziady będą słynne haha | |||
~driver | mowiłem że sytuacja wymusi odejscie od umowy o prace na rzecz działalnosci lub przez agencje pracy To musi isc w tym kierunku Nikt nie bedzie sie kopał z pracownikiem swietą krową ktore zrobiło państwo Na przepis jest kontra za ktorą bedzie płącił ostatni w łańcuchu pokarmowym | |||
~!!!iiii | Duże firmy robią duże wolumeny na niskich marżach. Duzi zaladowcy cisną cenę w dół, więc duże firmy ciągną dużo tanich kierowców z różnych części świata i przez agencję, bo prościej a człowiek z drugiego końca świata nie zmieni firmy. 1500eur czy dolar wystarczy na godziny w PM i pensję w PL całą magia dużych i pożądanych firm. Tam się robi pieniądze a nie cacka z jakimś trybikiem w maszynie. Excel jest ich wyznacznikiem dążenia do celu. | |||
~scan cargo | Patryk nie stresuj sie w Twojej firmie gdzie jest 2-9 aut nikt nie bedzie mysłał o zatrudnieniu Hindusów, wiec możesz dalej szefowi trzymać akumulator na jajach | |||
~!!!iiii | Driver w Francepol od zawsze była działalności a obcych zatrudniali przez agencję. | |||
~scan cargo | do iii zgadzam sie z tobą w 100 % tym bardziej że koszty związane z agencja pracy sa traktowane jako koszty zmienne, a koszty wynagrodzeń jako koszty stałe wiec układ idealny | |||
~LOGIC | zanim brać kierowców, zechce się interesować ofertami agencji, to musi długo wody w wiśle upłynąć. oni mają tą przewage, nad wiekszością pracodawców, że 3 miesiace bez kasy przeżyją, a w tym czasie znaczny procent firm się położy... Dlatego kto może stop i nie jezdzić poniżej kosztów... | |||
~LOGIC | Ogólnie, teraz przy rozdawaniu roboty, musisz zaznaczyć czy jesteś dziadem. Marzenie kierowców spełnia się na naszych oczach. Jak dziad stawka rynkowa poniżej euro/km. Ale jak tylko powiesz, że nie jesteś dziadem, to każdy załadowca natychmiast stawke podwaja, odejmując sobie od ust i mając na względzie dobrostan kierowców. Cały problem, że aby podpaść pod łatke nie dziada i cieszyć się z podwójnej stawki, musisz zdobyć zaświadczenie od przyjętych kierowców, tylko poparcie powyżęj 95% kwalifikuje cie jako niedziada. Pracodawcy prześcigają się w dawaniu podwyżek... | |||
~Hycel | ~Ł ysy 2023-02-20 08:45:14 Hycel. Ulżyło? Wymyśl kolejne brednie i z siłą świra wprowadzaj je w życie. Przecież im bardziej komuś tyłek obrobisz, tym jesteś szczęśliwszy. Jak takiego czlowieka można określić Ludzka koorwa, c*, świnia? Może ty coś zaproponujesz śmieciu Biedny łysy. Jak zawsze w roli ofiary ludzkiego hejtu. Oczywiście łysy jest niewinny. | |||
~jarek ogarek | dzis przegrałem ok 9 zlecen tzn licytacja odp klienta -dziekuje stawka za wysoka lub geis, rhenus itd zaproponowali mniejszą cene ludzie ogarnijcie sie -wy juz jestescie bankrutami | |||
~scan cargo | Jacek rozumiem Twój żal ale czy to nie tak że ty te ładunki sprzedajesz pozniej czyli przewoźnik i tak jedzie za stawke mniejsza niż dostał od załadowcy ( czysto teoretycznie zakładam że Geis lub Rhenus dał to na własną flote ) ? | |||
~jarek ogarek | scan to prawda ale jakspedycja moze proponwac cene o ok 1eur? to z a ile ten przewoznik pojedzie? | |||
~!!!iiii | Jarek czy to różnica za 1e czy 0, 97e tak czy owak to tylko szybsza lub późniejsza plajta. | |||
~ks. Piotr | a widział ktoś aukcje Amazona stawki super | |||
~ks. Piotr | i sprawa 2 kto zabiera exporty na DE w cenie 0. 80 bo ida jak swieże bułeczki | |||
~jarek ogarek | cyrk bedzie w kwietniu maju, jak zacznie im brakować srodków na paliwo, drogi kierowcow, tego nie oszukasz | |||
~driver | a od marca kierowcy mowili że bedzie lepiej? Oj Przeciez im wiecej dziadów padnie... o to przecież kierowcy sie modlili wiec mają |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.