ID: 268694
Należy niezwłocznie zawiesić przepisy nakazujące powrót pojazdów co 8 tygodni
ID: 268694
ID: 268694
W czasach, kiedy europejskie władze wdrażają plany oszczędzania energii, w transporcie nadal marnotrawimy miliony ton oleju napędowego rocznie wyłącznie ze względu na protekcjonistyczne prawo unijne.
W czasach, kiedy europejskie władze wdrażają plany oszczędzania energii, w transporcie nadal marnotrawimy miliony ton oleju napędowego rocznie wyłącznie ze względu na protekcjonistyczne prawo unijne.
~etransport.pl
Posty (388)
Ł ysy
| Hycel. Znam, kariery "zawodowe kilku przyglupów, których przez przypadek zatrudnilem i w porę pogonilem. Ich etos pracy nie ulegl zmianie. Jedynie cieszą sie z poziomu tolerancji nowych szefów na ich stare numery. Na c* komuś taki motloch? | |||
~Hycel | Jednak znaleźli zatrudnienie gdzie indziej że pomimo ich wad jakiś zysk firmie przynoszą. Z ekonomicznego punktu widzenia transport jest w rękach prywatnych nie da się prowadzić firmy generując straty. | |||
Ł ysy
| Hycel. Szanujacy się szef z tyłu głowy ma świadomość, że zatrudniając przygłupa i tak nie zrealizuje zaplanowanych przewozów. Narobi sobie tylko kosztów i tyle jego. Jak widzisz, leniwy, przygłupiasty szoferzyna jest bytem zbędnym w każdej firmie. Szczęściem kiepskich szoferzyn jest takt, że o powyższej oczywistej oczywistości nie wszyscy szefowie wiedzą. Temat muszą przerobić na własnej du pie. | |||
Ł ysy
| Hycel jestes przekorą czy zwykłym głupkiem? Wyraźnie napisałem u kogo szoferzyny mogą liczyć na pracę. | |||
~300D | ja pier... alle jaja szanujący sie szef całą niedziele szuka guza na forum | |||
~Filut Fajfusiński | 300D = 300 de*ili | |||
~Hycel | Może szoferzyna nie jest przygłupiasty tylko szef zarządzający firmą, przykładów podawałem wiele na tym forum. | |||
~Hycel | Na chińskich oponach np można nie zrealizować zaplanowanych przewozów, pojazdem marki premium z dwiema bańkami na szafie też. W takim przypadku kierowca musi być wybitnym mechanikiem żeby to wszystko jeździło terminowo. | |||
~Hycel | I chęci do napraw na drogach. Mechanicy mobilni i wulkanizatorzy za swoje usługi biorą dwa razy tyle. Dobrze funkcjonująca firma według łysego te zadania zleca kierowcy za darmo. | |||
Ł ysy
| Kolejny raz Hycel wychodzisz na idiotę. Wiele osob prowadzi firmy transportowe z zerowym zyskiem. Większość nawet nie zdaje sobie sprawy, że dokłada. Przeko uje się o tym po wyczerpaniu zdolnosci kredytowych. Potem jest faktoring, a później znajomość z komornikiem. Znam wielu miscuff transportu kończących w ten sposób. Ale ty jesteś zyciowym przygłupem widzącym świat w różowym kolorze. Koncepcja kierocentryczna nie pozwala ci myśleć racjonalnie. Typowy jelop z horyzontami myślowymi sięgającymi do końca swego ku tasa. Widzac świat w ten sposob jesteś szczęściarzem i The Beściakiem w jednej osobie. Tak trzymaj. | |||
Ł ysy
| Hycel. Jesteś strasznie głupim człekiem. O twojej głupocie świadczą ostatnie posty. Czy jest sens z czymś takim się spierać? Szkoda pary. Dalej bądź The Beściakiem. | |||
Ł ysy
| Ja z takich młotków już się dawno wyleczyłem. Może dlatego dobrze zarabiam. | |||
~Hycel | Ł ysy nazwać cię idiotą, to obraza dla innych udiotów. Ty jesteś poniżej nich. Każda firma zakredytowana bez zysków szybko kończy na śmietniku. Ale to tylko łysy tę wiedzę zastrzeżoną posiada. Chcesz łysy pało powiedzieć że nie tylko szoferzy są przygłupami ale i większość firm transportowych? | |||
~Hycel | No rzeczywiście zarabiasz. Zysk z trzech premium dobrze zarządzanych na franczyzie przewyższa zysk firmy 100+ ze spedycją logistyką od których bierzesz ładunki. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Nie można być bankrutem mając flotę kilku premiumek z 2 bankami nalotu. Jesteś zabezpieczony na zlomowisku na jakieś kilka miesięcy. Lepiej żyć ze spokojna głowa jak mieć 15 nowych volvo i dobrą robotę pod nie bo może wszystko stanie jak to tu piszą od 3 lat na okrągło | |||
~Patryk pogromca dziadow | A taka zdrutowana Premium to jest rarytas na zlomie | |||
~Hycel | Tak Patryk. Pod warunkiem że drut jest z kabli miedzianych. | |||
~Hycel | Teraz cena złomu po złotówce każdy zestaw waży po 15ton, razy 3 to jest 45 tysięcy złotych. Sporo kasy | |||
~Hycel | A jak w tym zestawie jest dużo metalu kolorowego to można po 1. 10zł otrzymać | |||
Ł ysy
| Hycel. Na markowych oponach z ciśnieniem 5 atmosfer i z przygłupem za kierownicą realizuje się każde zadanie przewozowe. | |||
~Filut Fajfusiński | Dziad jak zwykle o swoje nędzne dochody obwinia kierowców. Wydaje mu się, że chamska dyscyplina i terror psychiczny to warunek sukcesu, a potem się dziwi, że kierowcy od niego spitalają. Bład dziadzie. Zacznij kochać swoich kierowców, a oni ci tym samym odpłacą i zadbają o twoja firmę i dochody. Ale ty jesteś na to za głupi. | |||
~Hycel | To miałeś aż takich przygłupów którzy z takim ciśnieniem u ciebie jeździli? To nie zazdroszczę przygłup ciągnie do przygłupa | |||
Ł ysy
| Zaczyna się zlot szoferskich przygłupów. Życzę sukcesów we wzajemnym wspieraniu się i żegnam. Tolerancja na życiowych złamasów w dniu dzisiejszym już się wyczerpała. | |||
~Hycel | Ja pamiętam u dziada opony które sprawdzałem co dwa tygodnie a i tak spadało do 6 atmosfer. Ale miały jedną zaletę. Były tanie. | |||
Ł ysy
| Hycel. Większość takich jest wśród was The Beściaki. | |||
~Hycel | A dziad i tak darł ryja jak był wystrzał albo opona sparciała. Zawsze ubolewał że jeszcze tak dużo mięsa na niej było | |||
~Ordynator orginał! | Na kilka godzin opuściłem forum, i co widzę? Digital transporte glaca, dalej kwiczy. Yełop nie odpuści, zawsze pozostanie yelopem. | |||
Puchacz1
| ~Hycel 2022-09-25 13:47:52 Ja pamiętam u dziada opony które sprawdzałem co dwa tygodnie a i tak spadało do 6 atmosfer. Ale miały jedną zaletę. Były tanie. I nie " odkryłeś " że to nie wina opon, tylko felgi lub uszczelnienia " wentyla"? | |||
~Hycel | A kiedy glaca nie kwiczał? | |||
~Hycel | Nie. Bo to nie była tego wina |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.