~driver
| szef chce zredukowac stratę i podniesc zysk ograniczając powroty do PL Sprzedając ładunek bierze czystą kase I ma wyrąbane na zusy kontrole itp... Zachodzi proces optymalizacji transportu W co jest wplątana przypadkiem ekonomia Barankowi wydaje sie że szef traci sprzedając ładunek Nie on sie uczy zarbiać bez kosztów pracowniczych Eliminując swoj transport | | | |
~kierowawa
| driver szef traci, bo nie po to płaci leasing za nowiutki ciągnik i nowiutka chłodnie żeby to stało na parkingu, dodatkowo dorabiając konkurencję. Jedyne co zyskuje to oszczędza na jednym zjeździe do PL na dwa tygodnie. | | | |
~driver
| a nie zakładasz ze umowa nie miała wpisanej korekty paliwowej i poprostu nie opłaca sie jechać Bo szef uzywa czasem kalkulatora i sie przeliczył dajac tender na 2022 ponizej kosztów? ?broniąc sie wydłużył czas jazdy kierowców po zachodzie lub spadła ilosc ładunkow KONTRAKTOWYCH i optymalizacja wyszła na przedłużenie tras? ?? Kierocentryczny system legł w gruzach | | | |
~driver
| dwa zjazdy to strata ok 1600e rata 2000e jaki sens trzymac kierowce za 400e zysku? Dodając ze teraz nie ma jak zrobić kosztów nalezy odstawić leasingowe auta w krzaki zeby generowały stratę Jezeli dobrze zarabia | | | |
~Ł ysy
| Kierowawa. Skoro można wybierać w ofertach pracy, to wybieraj.
Zanim napiszesz kolejną brednie, pomyśl.
Nikt nie zapłaci więcej niż może, a zazwyczaj mniej płacą, misce biznesu "z nowymi furami w leasingu, ze zlotem na elemencie trzymającym pusty łeb, z księgową, kilkoma spedytorami i gronem mechaników.
Tym ludzikom żaden zleceniodawca nie zapłaci wiecej tylko dlatego, że mają ambicje.
Zatem, wszyscy płacą podobnie, a ruch w zatrudnieniu jest skutkiem wiary prymitywnych ludzików w cuda.
Kierowawa, jesteś glupkiem., życiowym głupkiem czy charakterologiczną koorwą jak jacek -sraka?
Co chcesz osiągnąć przez naginanie rzeczywistości do własnych marzeń czy interesów? | | | |
~driver
| ja też wziołem sq7 za prawie 1mln i zrobiłem w roku 2500km Wole jezdzić golfem V na codzień gdzie robie rocznie 30tys | | | |
~Ł ysy
| Szoferskie pustaki /nie mylić z kierowcami /dalej wierzą w rosnace na wierzbie gruszki, a na gruszce pieniądze. | | | |
~Marcin
| Lysy piszesz historie jakbyś prowadził jedyną firmę na całe województwo. W każdej branży zawsze znajdzie się konkurencja. Kierowca decyduje czy chce pracować na określonych warunkach i to on może tobie powiedzieć po wysłuchaniu oferty, albo zgadzam się albo wypier...
Ty nic więcej nie możesz. | | | |
~kierowawa
| Uuuuu widzę że ł ysemu już zwieracze puszczają. Inwektywy, słownictwo z rynsztoka. Cienko musi być. | | | |
~Marcin
| Ewentualnie możesz podnieść stawkę żeby zachęcić do pracy. Nie rób z siebie Boga, jesteś dziadem transportowym i czeka cię plajta. Już zmorawiecki o to zadba. | | | |
~driver
| rachunek ekonomiczny jest wazniejszy niz oczekiwania kierowców Stoją auta to stoją co Ciebie obchodzi Ty pilnuj wypłaty i czy Ci sie zgadza A czasem lepiej pogonić fracht komuś niech sie cieszy Odwinąc 200-300e x ilosc sprzedanych ładunkow i miec spokoj | | | |
~Ł ysy
| driver. To po jakiego c*a brałeś skoro nie jeździsz?
Przeciez to tylko sprzet do przemieszczania tyłka w komfortowych warunkach.
Chcesz być, trendy "? | | | |
~driver
| zostanie jako auto kolekcjonerskie koszty Jak mam brnąc w ciężarówki na koszty to chociaz to jest przyjemnoscią | | | |
~driver
| chłopak pyknie od czasu do czasu wesele jakieś i cos sie zarobi ; ) | | | |
~Ł ysy
| kierowawa. Nie mnie, a raczej takim ćwokom jak ty puszczają zwieracze. Koniec robienia łachy i tu zaczyna sie problem. Panuff Kieroffcuf.
Nie pasuje?
Wypier da laj.
Przyjdzie kolejny marzyciel.
A ty ćwoku szukaj szczęscia w innej firmie.
Takie czasy.
Przeztan też pier do lic o kwiku przewoźników, bo z postów zamieszczanych na forum jasno wynika.
Kwiczy szoferska holota wy je ba na na zbity pysk przez szefow z pieniędzmi w kieszeni. Ten kwiat szoferski, z worem świadectw pracy, skazany jest na szefuńciów z wiaterkiem w kieszeni.
I dobrze. | | | |
~kierowawa
| Ł ysy matole, pracuje na nocnej linii, Warszawa- Białystok, nie zdążyło się żebym pracował dłużej niż 8 godzin, często w 6 się wyrobię. Pięć dni w tygodniu, codziennie w domu. Za to dostaje 6 tys. na rękę. szef proponował mi miedzynarodówke za większa kasę, odmówiłem. Na razie nie zmieniam roboty bo mi pasuje. Driver mój boss sprawił sobie X7 i nią jeździ. | | | |
~driver
| patologie stworzyli ludzie ze 100% udziałem leasingu w firmie Oni chcieli obracac sprzetem i wypłata dywidendy po okresie leasingu wymiana sprzętu i tak na okrągło Zysk z transportu sie nie liczył jazda i robienie kilometrów aby wszyło cokolwiek na plusie Dlatego pracodawca z pustą kieszenia robił wszystko dla obsmarkańca co jezdził takim klamotem | | | |
~Ł ysy
| kierowawa. Dla mnie możesz już jutro wypier da lać na Wyspy Owcze.
Przyglup zapier da la w nocy i jezt z siebie dumny.
Innym zadaje pytanie, co to za życie w budzie?
Jakoś sam nie widzi własnego.
To tyle forumowy szczekaczu. | | | |
~driver
| kierowawa 0, 66gr z km zarabiasz i to za jazde w nocy To chyba nie jest wyczyn Kurierka to kurierka Dla dziada na emeryturze wystarczy | | | |
~Ł ysy
| kierowawa. Ty jesteś w domu?
Ty śpisz w domu jak inni żyją, pracują.
Są powody do dumy.
Kolejny idiota. | | | |
~driver
| stary to ma problem z prostatą tyle mu sie po chałupie krecić co siedziec w budzie w nocy i ma 6tys za to A co za roznica gdzie bedzie sikał | | | |
~Dawid87
| nocna linia za 6 tys zł?
skąd brać takich tanich murzynów do pracy? | | | |
~driver
| On jest przekonany że jest zaje... Sty i cwany Ja myślę że obcokrajowcow tak głupich nie ma Bo zaraz mówią że w nocy nie chcą jechać | | | |
~Ł ysy
| Mamy kolejne objawienie. Objawił się kplejny szoferski idiota. Poucza innych, jak się szanować, a sam zapier da la, jak inni śpią.
Urok tego forum.. Idioci przepoczwarzaja się w mądrali, biedacy w milionerów, cienkie bolki w prezesów największych w kraju korporacji.
Tym razem objawił się kierowawa, spec od warunków pracy, od zajebistych zarobków.
kierowawa, podaj rekę jackowi -srace.
On lansował się na speca od wszystkiego, a kazdy biznes kończył spektakularną plajtą.
Lansowal się na zamożną osobe, a gnój jest latami windykowany.
kierowawa, siedzisz na jednej ławeczce z takimi specjalistami jak wspomniany jacek -sraka, 12345, Patryk., kierowca.
Brawo ty. | | | |
~driver
| kierowawa a jeszcze jedno pytanie Auto w dzień pracuje z innym kierowcą tak? | | | |
~Dawid87
| ~driver mam pytanie do ciebie, mając murzynów za pół darmo pozwolił byś stygnąć maszynie?
Ja pier/dole gdybyś dostał wypłatę ukrainca miła byś wrażenie wygranej w lotto. I taki ćwok będzie pisał jak prowadzić firmę | | | |
~kierowawa
| Pracuję od 2 do 8 resztę doby mam dla siebie. Auto zostawiam pod rampa i stamtąd zabieram. Nakręcajcie się dalej u was lepsza płaca i mniej roboty prawda? | | | |
~driver
| własnie mnie tez to dziwi Oni myslą ze sa cwani bo ma 6tys za 22 nocki w miesiącu Drugi 3tys za niby kołko do francji A jak przedzielisz to na kilometry to wychodzi stawka żebraka Bo jak na załaczonym obrazku 0, 66gr Gdy masz tylko jazde na długim dystansie to w przeliczeniu na kilometry jest 1/3 mniejsza wypata od ukraińca Nawet głupiec Patryk mysli że zarabia kokosy A i tak wg kalkulatora wypłata przez kilometry wyjechane jest białym murzynem i cudów nie ma bo to tylko 0, 80gr pewnie bez zusu i na umowie zlecenie | | | |
~Vestas
| kierowawa, spoko robota. Wiem, bo sam tak pracowałem trzy lata. Mnie w tej pracy zabiła rutyna, powtarzalność i nuda, aczkolwiek czasami jak u siebie teraz się wk***iam, to chętnie bym na linię wrócił ; ) | | | |
~Ł ysy
| kierowawa. Najważniejsze, że pracujesz u porządnego szefa i jesteś szanowany. Fikasz, cwaniakujesz, podpuszczasz innych, robisz wszystko to, co, prawdziwy kierowca". | | | |