ID: 267696
Rozładunki mebli w magazynach w Niemczech, czy to legalne?
ID: 267696
ID: 267696
Mam takie pytanie do forumowiczów. Jak to jest z tymi rozładunkami mebli w Niemczech przez kierowców. Problemu niema jeżeli są na paletach wtedy magazynier rozładuje natomiast jeżeli są luzem to kierowca musi sam się z tym szarpać i życzą sobie by porozkładać je na wózki transportowe i odpowiednio je posegregować. Czy kierowca ma obowiązek wykonać te czynności gdy niema w umowie takiego zapisu? Co się stanie gdy uszkodzi się jakiś mebel lub coś się przytrafi kierowcy? Praktycznie znajduje się na terenie magazynu. Kto w takiej sytuacji odpowiada za zaistniałe szkody? Moim zdaniem jest to bezprawne wykorzystanie kierowców przez pracowników magazynów logistycznych. Jeżeli kierowca odmówi rozładunku osobiście to prawdopodobnie będą mu kazali odjechać z pod rampy. Czy można przed rozładunkiem podsunąć pismo, które zawierałoby odpowiedzialność firmy przyjmującej ładunek i za powstałe szkody jakie mogą się wydarzyć w czasie rozładunku, lub wypadek gdzie poszkodowany byłby kierowca, ponosi firma u której to się wydarzyło? Czy uważacie tak samo jak ja, że jest to w jakimś stopniu bezprawne wykorzystywanie kierowcy?
Pozdrawia m i czekam na wasze komentarze.
Mam takie pytanie do forumowiczów. Jak to jest z tymi rozładunkami mebli w Niemczech przez kierowców. Problemu niema jeżeli są na paletach wtedy magazynier rozładuje natomiast jeżeli są luzem to kierowca musi sam się z tym szarpać i życzą sobie by porozkładać je na wózki transportowe i odpowiednio je posegregować. Czy kierowca ma obowiązek wykonać te czynności gdy niema w umowie takiego zapisu? Co się stanie gdy uszkodzi się jakiś mebel lub coś się przytrafi kierowcy? Praktycznie znajduje się na terenie magazynu. Kto w takiej sytuacji odpowiada za zaistniałe szkody? Moim zdaniem jest to bezprawne wykorzystanie kierowców przez pracowników magazynów logistycznych. Jeżeli kierowca odmówi rozładunku osobiście to prawdopodobnie będą mu kazali odjechać z pod rampy. Czy można przed rozładunkiem podsunąć pismo, które zawierałoby odpowiedzialność firmy przyjmującej ładunek i za powstałe szkody jakie mogą się wydarzyć w czasie rozładunku, lub wypadek gdzie poszkodowany byłby kierowca, ponosi firma u której to się wydarzyło? Czy uważacie tak samo jak ja, że jest to w jakimś stopniu bezprawne wykorzystywanie kierowcy?
Pozdrawia m i czekam na wasze komentarze.
~ossi*.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
*.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Posty (83)
~driver | rozdzielic wynagrodzenie na składowe i po sprawie Kierowanie... załadunek... rozładunek... ryczałt za nocleg... co nam daje... all inn | |||
~12345 | Dwie cioty transportowe łysa du, pa i driver znowu się dopingują, gofno wiedzą tylko piertolą jak potłuczeni, gofno znaczy ci wy chcecie, masz chamie płacić za wszystko a jak nie to za*aj sam swoimi lumpami, co wam kmioty się marzy że jeszcze weźmiecie kase za rozładunek a kierowcy gofno dacie, frajerów szukajcie w swojej rodzinie, każdy takich ciuli jak wy oleje ciepłym moczem | |||
~driver | wyliczanka ty jesteś bezrobotnym ciulem Tobie płaci urząd pracy i to kwotę ustalną ustawą | |||
ono
| rozładunek i załadunek jest tylko wtedy gdy jest to uzgodnione przy braniu zlecenia lub zapisek w zleceniu który się "przeoczy" w innych przypadkach jest to wykorzystywanie przez załadowcę / odbiorcę sytuacji. Ktoś musiał takiego dziadostwa nauczyć... | |||
g-a
| Jak kto nie rozładuje to dostanie kopa i zostanie z tymi gratami na skrzyni. Wolny wybór. Nikt do niczego nie zmusza. Do wożenia mebli też nie. | |||
~12345 | W Portugalii i w Hiszpanii już się z tym dziadostwem uporali, Ca caly ten burdel odpowiadają spedycję, a później dziaDtransy że sie godzą na to, a kierowcę który ładuje czy rozładowuje sam towar w czynię społecznym to mogę śmiało nazwać naiwniakiem, bo w dzisiejszych czasach nie ma nic darmo, | |||
g-a
| Jak to nie ma za darmo? Za kopniaka w doope u Niemca w magazynie nic nie płacisz. | |||
~12345 | g a moniu, a co z tymi co z przypadku załadowali meble a nikt nie raczył poinformować że będzie kierowcą musiał sam rozładowywać, pomyśl o tym rusz swój zastany mózg, prawie połowa kierowców to już dziadki i co dziadek ledwo dycha i wersalki czy meble po 200 kilo ma tachac, sam byś zarozumiały kmiocie tego nie robił a tu się podniecasz, nie rozładują to nie, sciemnianie i tyle, niech odmówią przyjęcia, zobaczyli by wtedy, towar dostarczony pod firmę, co najwyżej postoi trochę bo będą przeciągać rozładunek | |||
g-a
| Kogo to interesuje? Ma załadować kompletami na wózki i koniec dyskusji. Tak jest w zleceniu. Skargi można sobie pisać do UE. | |||
~driver | rozdzielić wynagrodzenie na składowe i tyle Kiedys pracowałem w takiej firmie ze sami ładowaliśmy naczepy i za załadunek mielismy płacone 250e extra od załadowcy I co stało mi sie cos nie wprost przeciwnie człowiek aby czekał na zlecenie zeby pojechac bo z samych załadunków miałem druga wypatę extra Wam kr*yni nic sie nie dogodzi Tez pozniej trafił sie idiota ze mu było mało poszedł do szefa beczyc ze on musi ladować a myslał ze szef mu dołoży kolejna działe A zakończyło sie tym ze szef dogał sie z Niemcem i trzeba było juz to robic w wypłacie I tak sie wychodzi z kr*ynami pazernymi | |||
~12345 | To sobie przyjedź g a moniu do Niemiec i rozładowywuj, twoim zleceniem możesz sobie srake wytrzeć, kierowca powie nie i uja zrobisz | |||
~driver | zostań bezrobotnym i spij spokojnie | |||
~Ł ysy | Przygłup 12345 złapał fazę. Będzie pier do lić głupoty przez najbliższe godziny. | |||
~12345 | driver ty sobie możesz rozdzielać wynagrodzenie na co chcesz, na końcu i tak musisz szybciutko wyskakiwać z kasy bo auta stoją pod płotem od początku roku i po co bredzisz, gofno te twoje wymysły znaczą, nie płacisz to stoisz, stoisz to sam widzisz do czego cię to doprowadziło, jeszcze trochę i komornik resztę aut weźmie i tak się skończy nieudacznik driver | |||
~12345 | Łysa * pobudzona jak zawsze, ale za chwilę będzie spokój do popołudnia będzie siedział w sądzie pracy na ławie oskarżonych, jak wróci będzie znowu srał ogniem | |||
~kierowawa | ~Ł ysy 2022-08-01 08:40:37 kierowawa. Skąd ta wiedza? Na Garbsenie mówili? Nie mędrcu, jak woziłem Lidla to dostawałem za załadunek i rozładunek dodatkowe pieniądze od szefa. Zaczął płacić po tym jak został obciążony za wywrócona paletę przez jednego z kierowców. Lidl też rozładowuje swoimi pracownikami za skromne 40 euro. | |||
~driver | ja akurat zaczynam juz typować kierowców do zwolnienia Bo i tak nie ma szans na utrzymanie wszystkiego | |||
~12345 | I widzisz driver masz rację, zwolnij tych dwuch ostatnich Ukraińców sprzedaj złomy zanim ci je komornik zlicytuje i zajmij się wreszcie uprawa roli, transport nie dla ciebie prostego chłopa ze wsi, przerosło cię to wszystko | |||
~driver | 65kierowców jest samych | |||
~12345 | widzisz driver 65 kierowców jest na firmie a ty jeden w cieciowce siedzisz | |||
~ossi | Witam ponownie. Wszystko dla mnie jest jasne że powinienem mieć za to płacone oraz powinno być to zaznaczone w dokumentach przewozowych, że kierowca rozładowuje sam towar, wtedy sytuacja jest jasna. A co jak coś kierowcy się stanie w czasie rozładunku np. złamie nogę, lub rękę lub nadwyręży sobie kręgosłup. Druga sprawa kto ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenie towaru przez kierowcę w czasie rozładunku? | |||
~12345 | To leżysz i kwiczysz, zrozum to nie jest twoja robota, gdy coś się stanie zostaniesz sam, nikt ci nie pomoże, gdzie w umowie o pracę masz napisane że twoim dodatków zajęciem będzie załadunek czy rozładunek towaru, no niema, bo w takim wypadku dziad by ci musiał podnieść podstawę a dziad za grosz to sobie da jaja obciąć, mało tego BHP w razie wypadku nici z odszkodowania, bo ciebie nie powinno tam być, robisz to bezprawnie | |||
~LOGIC | Uwielbiam takich PANÓW KIEROWCÓW, którzy nagle sobie przypomina, ze on się przeciez nie dotknie... bo on nie jes tod tego... Niektórzy po prostu zostają KIMŚ w życiu aby ich słuchano, a niektórzy nie przepuszcza jedynek w życiu okazji, że miec COŚ DO POWIEDZENIA :) BRAWO WY! | |||
~12345 | Napisz lepiej że uwielbiasz frajerów którzy dadzą się wykolegowac z rozladunkiem, a ty kase weźmiesz za nich, no to jak wreszcie jest głupi wam nie odpowiada co was będzie bezgranicznie słuchał, mądry co się w uja nie da zrobić też zły, wszyscy źli, | |||
~kulawy ciec z Zoliborza | transport mebli wykonuja tylko i wylacznie nacje ze wschodu. ze wzgledu bezpieczenstwa kierowca z cywilizowanej Europy taki rozladunek jest zabroniony. wszyscy o tym wiedza dlatego zachodnia spedycja takich zlecen nie bierze. polacy maja z tym problem bo ich kolana sa ciagle skrzywione. pewnie choroba narodowa bo mnie to tez spotkalo na starosc :-) | |||
~ossi | 12345 właśnie tak to by wyglądało. Zostajesz sam i mają wszyscy wywalone na Ciebie. Poza tym trzeba się szanować. | |||
~ossi | Takie obowiązki rozładunku mają kierowcy na cysternach rozwożących paliwo na stację paliw (ADR), tam w umowie są obowiązki kierowcy no i ciągłe szkolenia z BHP. | |||
~12345 | Sam byłem kiedyś świadkiem jak przy rozładunku wozkowy przejechał po nodze kierowcy, afera była nie z tej ziemi, a pierwsze co było to zjawił się bhpowiec i od razu z grubej rury do tego przejechanego, po co żeś pan tu wlazł, pan ma być w kabinie, i nic nie pomogło że byli świadkowie że wozkowy mu kazał być przy rozładunku, nawet odszkodowania za wypadek nie dostał, tylko zwykłe chorobowe, czyli nic, ZUS nie uznał wypadku w pracy, i tak się skończyła przygoda kierowcy, do dziś jest dziadem bo na nogę nie może stanąć, a firma ręce umyła i o nim zapomniała, tak że albo ty ich albo oni ciebie | |||
~12345 | Co innego cysterny s co innego jakieś meble czy inne badziewie, a tak dla szerokiej wiadomości to zlecenia transportowe to kto przyjmuje? bo kierowca raczej nie, jeżeli nawet coś t pisze o rozładunku to pracodawca musi poinformować kierowcę że takie coś ma miejsce, a kierowca wtedy podejmie się albo nie, bo nie każdy da radę targać ciężary, no ale jeżeli psiefośnik to zadumany w sobie buc jak przykładowo driver czy łysy to uważa że kierowca jest jego własnością i niewolnikiem, ale często zostaje dziad z ręką w nocniku bo kierowca powie spieprzaj dziadu, i dziad kwiczy jak prosię | |||
~ossi | Czyli 1234 wszystko jasne brak w wpisu w dokumentacji, daje papiery do biura podjeżdżam pod rampę i włażę do auta. Myślę że Twój ostatni post 1234 wszystko wyjaśniło. Temat można zamknąć, Dzięki i pozdrawiam szerokości! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.