ID: 261318
Jak krótkie macie terminy dostawy? Czy da się zdążyć?
ID: 261318
ID: 261318
Pochwalcie się proszę, jak szybko musicie jechać z tematem i czy da się zdążyć. Jestem nowy w branży i jestem ciekaw.
Np. : Paryż - Warszawa : 50 h
Np. Tallin - Warszawa - 30 h
Czy jesteście w stanie tak wykombinować, by mieć przerwę dłuższą i zmieścić się z terminem? Czy też spedycja was wtedy zabije?
Pochwalcie się proszę, jak szybko musicie jechać z tematem i czy da się zdążyć. Jestem nowy w branży i jestem ciekaw.
Np. : Paryż - Warszawa : 50 h
Np. Tallin - Warszawa - 30 h
Czy jesteście w stanie tak wykombinować, by mieć przerwę dłuższą i zmieścić się z terminem? Czy też spedycja was wtedy zabije?
~GogoPol*.134.189.20
*.134.189.20
Posty (27)
~GogoPol | jak w temacie... | |||
~kierowca | niech jeździ daj mu się wykazać :-) | |||
~kierowca | niech goni króliczka | |||
~kierowca | którego nigdy nie dogoni | |||
~kierowca | :-) | |||
~maly | polska chiny w 3 godziny | |||
~GogoPol | Proszę tylko osoby, które chcą pomóc. | |||
~Ordynator jest jeden! | Tallin-Warszawa 30 godzin. Chyba na wstecznym. | |||
~barracuda | Godzina awizacji to świętość, jak wiem że nie zdążę, to skracam pauzy, aby dojechać. Potem robię wydruk z artykułem 12, piszę uzasadnienie, że musiałem skrócić pauze, aby dojechać na terminowy rozładunek. | |||
~GogoPol | Sr. predkosc 70 kmh. 15h jazdy + 11h + 2x45min przerwy to daje juz 27, 5. Zostaje 2, 5 h. Nie powiesz ze czasy dostawy, ustalaja osoby nacpane amfą? | |||
volviak1
| Jakim sposobem 15h jazdy? Max 10h wolno. | |||
~driver | 1i 1/2zmiany przecież ci pisze powyżej 11h pauzy | |||
~Gucio | 2021-09-05 16:56:17 A to dobre i jeszcze może napisz że podczas kontroli ITD, BAG oraz podobnych ten Twój opis wydruku jest brany pod uwagę i nie dostaniesz mandatu, bo akurat ich obchodzi Twoja awizacja, od tego jest spedytor i jak wiesz że będzie "poślizg" z dostawą to On musi powiadomić klienta itp. (co do kar za spóźnienia sprawa miedzy stronami). | |||
~barracuda | Tak, wystarczy na wydruku napisać art 12 rozp 561/2006 PE i to usprawiedliwia szybki dojazd na awizacje. Byłem na szkoleniu. | |||
~GogoPol | @barracuda @Gucio Dla mnie też brzmi to ślisko. Art. 12 dotyczy sytuacji, w której bezpieczeństwo pojazdu, osób i ładunku będzie narażone jeśłi nie wydłużymy jazdy. Moim skromnym ITD może ci dać "zaawansowaną" częśc tego szkolenia na ktróym byłeś. @volviak1 @driver Nawigacja z WAW to TLL pokazuje 1000 km. Vmax = 90 km/h. No właśnie, pamiętaj że powinieneś jechać 4, 5-45m-4, 5, po tym lulu na 11h. Dwa razy w tygodniu możesz zrobić 4, 5-45m-4, 5-45m-1 | |||
~barracuda | Widać, że przespałeś szkolenie okresowe. | |||
~driver | Warszawa 621- bauska - Tallin 376km Chyba że kierowca piica | |||
~driver | To nawet najgorszy Ukrainiec robi 750km w takim kierunku za szychtę | |||
~GogoPol | No dobra, to jak wyjeżdżasz z Warszawy to jaki masz termin dostawy do tego Talina? | |||
~Ordynator orginał! | Duża część spedziów i logistyków to laiki. U dziada często terminy są na wczoraj. Jest jednak jedno ale... u dziada się nie robi. W firmie której ja pracuje, bardzo często kierowca określa termin awizacji. Albo tego terminu, normalnie brak. | 1 | ||
Maciek..
| Gogopol mylisz sie nie 2x w tygodniu a 2x miedzy tygodniowymi odpoczynkami a to jest duza roznica nie kazdy jezdzi pon-pt | |||
~Ordynator orginał! | Maciek co dwa razy pomiędzy tygodniowymi odpoczynkami? | |||
GogoPol
| @Maciek Art. 6 par. 2 WE 561/2006 "Jednakż e dzienny czas prowadzenia pojazdu może zostać przedłużony do nie więcej niż 10 godzin nie częściej niż dwa razy w tygodniu. " Poniedziałek 00:00 - Niedziela 24:00. To jest święte. @Ordynator orginał! Aż się zaloguje i dam plusa. O własnie TO, TO. Będę więc pytał przed podpisaniem umowy jak to wygląda. @barracuda "N ajczęstszymi błędami jakie kierowcy popełniają stosując art 12 / 561/2006 to: - brak podpisu kierowcy - powoływanie się na terminowy rozładunek / załadunek - zjazd na pauzę weekendową - transport ładunku celem utrzymania ciągłości produkcji - w przewozie osób 8211; powoływanie się na terminy otwarcia obiektów muzealnych lub rekreacyjnych. Powyższe powody w razie kontroli mogą zostać uznane za nieprawidłowe, co skutkować będzie karą. " Źródło: Arena561 | |||
~Ordynator orginał! | Maciek pomylił definicję tygodnia, z odpoczynkami tygodniowymi. W pierwszym przypadku maks 2×10, w drugim 3×9. Ekspert jak się patrzy. | |||
~driver | Taki jaki wyznaczy załadowca i tyle w temacie Nie pasuje to pojedzie ktoś inny | |||
~Ordynator orginał! | Nie zawsze. | |||
~Ordynator orginał! | Bardzo często (prawie zawsze), spedzio pyta na kiedy pan może być? Więc się określam (pi razy oko). Jeśli coś po drodze się wydarzy, termin się przekłada. Tak się da, ale nie u dziada. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.