Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Jak krótkie macie terminy dostawy? Czy da się zdążyć?

ID: 261318


Pochwalcie się proszę, jak szybko musicie jechać z tematem i czy da się zdążyć. Jestem nowy w branży i jestem ciekaw.

Np. : Paryż - Warszawa : 50 h
Np. Tallin - Warszawa - 30 h

Czy jesteście w stanie tak wykombinować, by mieć przerwę dłuższą i zmieścić się z terminem? Czy też spedycja was wtedy zabije?

~GogoPol
*.134.189.20

Posty (27)

~GogoPol
jak w temacie...
~kierowca
niech jeździ daj mu się wykazać :-)
~kierowca
niech goni króliczka
~kierowca
którego nigdy nie dogoni
~kierowca
:-)
~maly
polska chiny w 3 godziny
~GogoPol
Proszę tylko osoby, które chcą pomóc.
~Ordynator jest jeden!
Tallin-Warszawa 30 godzin.
Chyba na wstecznym.
~barracuda
Godzina awizacji to świętość, jak wiem że nie zdążę, to skracam pauzy, aby dojechać.
Potem robię wydruk z artykułem 12, piszę uzasadnienie, że musiałem skrócić pauze, aby dojechać na terminowy rozładunek.
~GogoPol
Sr. predkosc 70 kmh. 15h jazdy + 11h + 2x45min przerwy to daje juz 27, 5. Zostaje 2, 5 h.

Nie powiesz ze czasy dostawy, ustalaja osoby nacpane amfą?
volviak1
Jakim sposobem 15h jazdy? Max 10h wolno.
~driver
1i 1/2zmiany przecież ci pisze powyżej 11h pauzy
~Gucio
2021-09-05 16:56:17 A to dobre i jeszcze może napisz że podczas kontroli ITD, BAG oraz podobnych ten Twój opis wydruku jest brany pod uwagę i nie dostaniesz mandatu, bo akurat ich obchodzi Twoja awizacja, od tego jest spedytor i jak wiesz że będzie "poślizg" z dostawą to On musi powiadomić klienta itp. (co do kar za spóźnienia sprawa miedzy stronami).
~barracuda
Tak, wystarczy na wydruku napisać art 12 rozp 561/2006 PE i to usprawiedliwia szybki dojazd na awizacje. Byłem na szkoleniu.
~GogoPol
@barracuda @Gucio

Dla mnie też brzmi to ślisko. Art. 12 dotyczy sytuacji, w której bezpieczeństwo pojazdu, osób i ładunku będzie narażone jeśłi nie wydłużymy jazdy.

Moim skromnym ITD może ci dać "zaawansowaną" częśc tego szkolenia na ktróym byłeś.


@volviak1 @driver

Nawigacja z WAW to TLL pokazuje 1000 km. Vmax = 90 km/h.

No właśnie, pamiętaj że powinieneś jechać 4, 5-45m-4, 5, po tym lulu na 11h. Dwa razy w tygodniu możesz zrobić 4, 5-45m-4, 5-45m-1
~barracuda
Widać, że przespałeś szkolenie okresowe.
~driver
Warszawa 621- bauska - Tallin 376km Chyba że kierowca piica
~driver
To nawet najgorszy Ukrainiec robi 750km w takim kierunku za szychtę
~GogoPol
No dobra, to jak wyjeżdżasz z Warszawy to jaki masz termin dostawy do tego Talina?
~Ordynator orginał!
Duża część spedziów i logistyków to laiki.
U dziada często terminy są na wczoraj.
Jest jednak jedno ale... u dziada się nie robi.
W firmie której ja pracuje, bardzo często kierowca określa termin awizacji.
Albo tego terminu, normalnie brak.

1

Maciek..
Gogopol mylisz sie
nie 2x w tygodniu a 2x miedzy tygodniowymi odpoczynkami a to jest duza roznica nie kazdy jezdzi pon-pt
~Ordynator orginał!
Maciek co dwa razy pomiędzy tygodniowymi odpoczynkami?
GogoPol
@Maciek

Art. 6 par. 2 WE 561/2006

"Jednakż e dzienny czas prowadzenia pojazdu może zostać przedłużony
do nie więcej niż 10 godzin nie częściej niż dwa razy w tygodniu. "

Poniedziałek 00:00 - Niedziela 24:00. To jest święte.

@Ordynator orginał!

Aż się zaloguje i dam plusa. O własnie TO, TO. Będę więc pytał przed podpisaniem umowy jak to wygląda.

@barracuda

"N ajczęstszymi błędami jakie kierowcy popełniają stosując art 12 / 561/2006 to:

- brak podpisu kierowcy

- powoływanie się na terminowy rozładunek / załadunek

- zjazd na pauzę weekendową

- transport ładunku celem utrzymania ciągłości produkcji

- w przewozie osób 8211; powoływanie się na terminy otwarcia obiektów muzealnych lub rekreacyjnych.



Powyższe powody w razie kontroli mogą zostać uznane za nieprawidłowe, co skutkować będzie karą. "

Źródło: Arena561
~Ordynator orginał!
Maciek pomylił definicję tygodnia, z odpoczynkami tygodniowymi.
W pierwszym przypadku maks 2×10, w drugim 3×9.
Ekspert jak się patrzy.
~driver
Taki jaki wyznaczy załadowca i tyle w temacie Nie pasuje to pojedzie ktoś inny
~Ordynator orginał!
Nie zawsze.
~Ordynator orginał!
Bardzo często (prawie zawsze), spedzio pyta na kiedy pan może być?
Więc się określam (pi razy oko).
Jeśli coś po drodze się wydarzy, termin się przekłada.
Tak się da, ale nie u dziada.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.147.42.168

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels