ID: 259240
Obsługa codzienna auta.
ID: 259240
ID: 259240
Czy obsługa codzienna musi byś zapisana na karcie jako minimum innej pracy?
Bo Niemcy się o to czepiają i wlepiaja mandaty za brak tego.
Czy obsługa codzienna musi byś zapisana na karcie jako minimum innej pracy?
Bo Niemcy się o to czepiają i wlepiaja mandaty za brak tego.
~Wictor*.dynamic.gprs.plus.pl
*.dynamic.gprs.plus.pl
Posty (54)
~Ordynator jest jeden! | Może zadaj sobie pytanie, czy trzeba robić obsługę codzienną? Może tą drogą dojdziesz do pewnych wniosków | |||
~Wictor | Kolego nie o to chodzi czy trzeba robić obsługę codzienną, tylko czy można karać za jej brak. Rozumiesz? | |||
~Wictor | Napiszę tak, zaczynam dzień pracy od jazdy, nie robię tej obsługi codziennej. Jaki grozi mandat i na jakiej podstawie prawnej?Ktoś coś wie? | |||
fahrer80
| Czy obsługa codzienna musi byś zapisana na karcie jako minimum innej pracy? Bo Niemcy się o to czepiają i wlepiaja mandaty za brak tego. TAK MUSI BYĆ ZAPISANA. ! KAŻDA MINUTA MUSI BYĆ ZAPISANA. ! NAWET TE KIEDY ODPOCZYWASZ. ! JEDYNY WYJĄTEK TO URLOP, A I TEN MUSISZ RĘCZNIE OGŁOSIĆ PO URLOPIE PRZYSTĘPUJĄC DO PRACY.. KONIEC DYSKUSJI.. !!! | |||
fahrer80
| ~Wictor 2021-05-12 17:29:55 Napiszę tak, zaczynam dzień pracy od jazdy, nie robię tej obsługi codziennej. Jaki grozi mandat i na jakiej podstawie prawnej?Ktoś coś wie? Zadaj to pytanie na wątku " Pytania do inspektora ITD". ! I przestań już dzisiaj męczyć konia.. ; ) | |||
~Wictor | Kolego Fahrer, pytałem ludzi którzy coś wiedzą w tym temacie. Ty nie wiesz nic, więc czemu odpowiadasz? | |||
fahrer80
| Dobra.. Powiem Ci tak.. Najlepiej na to pytanie odpowiedz Sobie sam.? Bo z Twojego zachowania wynika że wyczerujace znamiona Twojego pytania odpowiedzi, wyraźnie nie zadowalają Ciebie.. Natomiast żeby rozwiać wszystkie nawet najmniejsze wątpliwości, poprostu zadzwoń do ITD, lub na Policję. . Powodzenia.. | |||
~Wictor | ITD nie nakłada za to kary, nie ma takiej pozycji w taryfikatorze kar. | |||
~Wictor | Ja pytam cały czas o Niemcy. | |||
~Onm | Sss | |||
fahrer80
| A jaką Ty różnicę widzisz między Polską a Niemcami, w kontekście przepisów ATER.? | |||
fahrer80
| Przepraszam AETR.. | |||
~Wictor | Taka, że każde panstwo oddzielnie ustala wysokość kar za wykroczenia. | |||
~//~ | Rekomenduję, żeby nie mieć w przyszłości żadnych problemów przy jakiejkolwiek kontroli, każdorazowo manualnie rejestrować jakiś przedział czasu po wyjęciu KK z tachografu jak i przed wkładaniem KK, oraz, w trakcie włożonej KK, po rozpoczęciu pracy przed jazdą jak i po jeździe przed zakończeniem pracy, jako "młotki" i/albo "koperta" w zależności od tego jaka czynność w tym czasie wykonywała się. Wszystkim inspektorom i jakimkolwiek kontrolerom dobrze wiadomo że dzień pracowniczy (zmiana) kierowcy zaczyna się wcześniej logowania KK jak i trwa jakiś czas po wyjęciu KK, oraz jazda poprzedza się jak i przedłuża się inną czynnością niż przerwa / odpoczynek (sprawy w biurze, dojazdy (powroty) do (od) pojazdu, przegląd pojazdu, manipulacji z urządzeniami opłaty dróg, nawigacjii t. d. ). | |||
~Krzysiek, | Wiktor poco jest tania siła robocza sprowadzona do Europy? Zadaj sobie podstawowe pytanie? Potem zastanów się zaco Niemiec jeszcze cię ukarze? Za wszystko zapłacisz wedluch widzi misie Niemca! Kumasz, | |||
~Krzysiek, | Litewskie firmy zatrudniajo Kierowcę z Ukrajny, Białorusi, Azji środkowej palco im max 600-800eur, jeśli cię nie obciozo za przepal, spuznione rozładunku itd, wracasz do domu bez kopiejki i co im zrobisz? | |||
fahrer80
| Wiktor chcesz powiedzieć że Wiesz ze będziesz miał Strafe, tylko nie wiesz jaką tak.? | |||
~Wictor | Nigdy nie płacę mandatów na podstawie czyjegoś widzimisię, np za jazdę bez obuwia, choć chcieli za to ukarać. | |||
fahrer80
| Posłuchaj Wiktor i zapamiętaj, gwoli spokoju Twego i Radości. ! Mianowicie, jeżeli Policjant, Beagowiec, postanowi nałożyć na ciebie mandat, to nie dyskutuj za dużo bo to się może źle dla ciebie zakończyć. ! Przyjmij strafe z pokorą, a później się odwołuj. Niemcy to nie Ukraina, Rosja czy Białoruś. ! Bywa że się mylą, ale niebywale rzadko. Kończę udział w tym monolitycznym wątku, z góry skazanym na niepowodzenie, jednocześnie jeszcze raz sugeruję zadać pytanie specjaliście na wątku " Pytania do inspektora ITD" Jeżeli już będziesz miał jasną i klarowną klasyfikację wykroczenia, wtedy żądam sobie trud i poszukam na Niemieckich stronach BAG, tabeli z informacją ile to będzie kosztować.. Tyle z Mojej strony. | |||
~Wictor | Fahrer nie znasz się, to nie zabieraj głosu i nie pytany nie odpowiadaj. Napisałem Ci już wyraźnie stanowisko ITD w tej kwestii, więc po co możesz wciąż tam dzwonić. | |||
fahrer80
| Wictor.. Ty jesteś (tak jak od początku podejrzewałem) zwykłym tłukiem, z typową dla nacji wschodnich arogancją, często nacechowaną agresją, ale wisi Mi to. ! Na każdym wątku, na którym Cie widać, to samo zachowanie.. nie rozumiesz o czym ludzie piszą. Może przestań skakać po wątkach i zadawać głupie pytania? Będzie łatwiej i Tobie i innym. Bo nauki z tego nie wyciągniesz żadnej.. I. T. N. C.. ! | -1 | ||
~skg dk | fahrer to typowe zachowanie polusa parkingowego zawsze najmadrzejszy najwiecej zarabia niemcy sie nie znaja on nie bedzie placil a tacy zawsze najczesciej frajersko wpadaja na zakazach bo zawsze im sie spieszy | |||
~Janusz | Polacy są the best bo mają wąsy a niemcy mają brzydkie baby w domu i głupich sąsiadów za Odrą | |||
~Jan Wolny Myśliciel | Od razu wiedziałem że to wschodni dzikus świr, ale coś mi kazało być uprzejmym, pomocnym.. Stawiam że to Ukrol? | |||
~Ordynator jest jeden! | Kiedyś byłem w niemczech. Tam mają naprawdę brzydkie baby, to już moja jest ładniejsza. | |||
~kiero | Nie ma czegoś takiego jak obowiązkowe 15 minut na OC, nie ma też zadnego mandatu za brak takiej obsługi | 2 | ||
~Ordynator jest jeden! | Od dawna już wiadomo, że kierowcy to *ly i wymyślają niestworzone historie | |||
~Ordynator jest jeden! | Pier doly miało tam być | |||
~Kiero pińset plus | Pan kierowca ma przed rozpoczęciem pracy pochłonąć ze 3 kg mięcha, popić trzema litrami wysoko słodzonego napoju, wypalić paczkę fajek, wysłuchać życzeń od szefa i z pełnym brzuszkiem może powili ruszać. Za godzinkę śniadanko, za kolejną drugie danie. Później przerwa z 4 godziny na obiadek. 4 kg ziemniaków, 3 kg kotlet i ze 2 l piwka. Po godzince drugie danie. Z 5 l zupki, najlepiej żurek z miechem. Pod wieczór deserek. Ze 2-3 kg mięska z grila. Później obfita kolacja. Kilka kilogramów miecha z sałatkami plus ok 20 jajek. Koniecznie popijając kolacyjne 15 piwkami. Oczywiście nie można pominąć podwieczorku. 10 bułeczek i z 10 paczkow. A żeby było zdrowiej jeszcze z 4 kg bananów. I to jest pan kierowca. Od 200-400kg. Tucznik pochłaniający tony śmieci. Nie mogący się ruszać. Wiecznie zdyszany i spocony. Wiecznie głodny i wiecznie mało. Z dnia na dzień coraz bardziej zachłanny. Może pochłaniać materie bez granic. Tak do momentu aż przestanie się ruszać. Wtedy wyzwie od dziadów ! Powie ze praca odebrała mu zdrowie. Praca a nie zachłanność. Pan kierowca przeżre każdy pieniądz. Studnia bez dna. Ile dasz tyle zamieni w gó. No. | |||
~Kiero pińset plus | Dobry Kiero to ma być tucznik jak słoń. Wtedy wiadomo ze Kiero z doświadczeniem. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.