ID: 258230
KARTY ZOSTAŁY ODKRYTE
ID: 258230
ID: 258230
O nadciągającym apogeum braku ludzi do pracy w branży transportowej świadczą tytuły ogłoszeń, które do tej pory nie zawierały jasnych i klarownych informacji o wynagrodzeniu.
Dzisiaj widzimy już u Polskich przedsiębiorców wynagrodzenie typu: 400, - złotych za dzień pracy, 90, - Euro, 380, - zł. Bardziej wtajemniczeni i ci co szukają głębiej, pracują za stawki godzinowe począwszy od 9 - 11 a skończywszy na 13 - 14 euro netto za godzinę pracy.
Skoro ktoś szuka i podaję stawkę, to oznacza że realnie można wynegocjować około 30% więcej.
Oznacza to, że w dobrej Polskiej firmie bądz agencji można zarobić około jedenastu tysięcy za miesiąc pracy w ruchu międzynarodowym a w zagranicznej ponad dwadzieścia tysięcy oczywiście przy łamaniu norm czasu pracy co jest notorycznie praktykowane przez Polskich kierowców.
Można tylko trzeba się szanować... siebie i innych.
Największy problem będzie z transportem specjalistycznym (silosy, autotransportery, gabaryty), gdzie potrzeba czasu na wykształcenie kadry.
Lepiej niestety już z pracownikami nie będzie i to przyznają ludzie w każdej branży.
Potwierdza się też teza o tym że Ci którzy płacą nie mają problemu z dobrym personelem.
Są firmy do których wręcz nie można się dostać a kandydaci oczekują na wakat nawet około dwóch lat.
Polskim przewoznikom doskwiera także totalny brak lojalności wobec siebie, przykład, przewozy dla amerykańskiej armii.
Na początku wojsko płaciło krocie za przewozy sprzętu. Mnóstwo ładunków za wielkie pieniądze... no ale Polak potrafi. Zainteresowani i winni wiedzą co i jak...
O nadciągającym apogeum braku ludzi do pracy w branży transportowej świadczą tytuły ogłoszeń, które do tej pory nie zawierały jasnych i klarownych informacji o wynagrodzeniu.
Dzisiaj widzimy już u Polskich przedsiębiorców wynagrodzenie typu: 400, - złotych za dzień pracy, 90, - Euro, 380, - zł. Bardziej wtajemniczeni i ci co szukają głębiej, pracują za stawki godzinowe począwszy od 9 - 11 a skończywszy na 13 - 14 euro netto za godzinę pracy.
Skoro ktoś szuka i podaję stawkę, to oznacza że realnie można wynegocjować około 30% więcej.
Oznacza to, że w dobrej Polskiej firmie bądz agencji można zarobić około jedenastu tysięcy za miesiąc pracy w ruchu międzynarodowym a w zagranicznej ponad dwadzieścia tysięcy oczywiście przy łamaniu norm czasu pracy co jest notorycznie praktykowane przez Polskich kierowców.
Można tylko trzeba się szanować... siebie i innych.
Największy problem będzie z transportem specjalistycznym (silosy, autotransportery, gabaryty), gdzie potrzeba czasu na wykształcenie kadry.
Lepiej niestety już z pracownikami nie będzie i to przyznają ludzie w każdej branży.
Potwierdza się też teza o tym że Ci którzy płacą nie mają problemu z dobrym personelem.
Są firmy do których wręcz nie można się dostać a kandydaci oczekują na wakat nawet około dwóch lat.
Polskim przewoznikom doskwiera także totalny brak lojalności wobec siebie, przykład, przewozy dla amerykańskiej armii.
Na początku wojsko płaciło krocie za przewozy sprzętu. Mnóstwo ładunków za wielkie pieniądze... no ale Polak potrafi. Zainteresowani i winni wiedzą co i jak...
~Nassomato Durro*.dynamic.chello.pl
*.dynamic.chello.pl
Posty (228)
jacek-kuba
| 400 zł to już minimum. A szukający jelenia za mniej nadal szukają. | |||
~masakra | ~Kris 2021-03-25 17:32:30 Volvo planuje przestoj przez 4 tygodnie w drugim kwartale. Czy ponad tydzien w miesiacu nie beda pracowac. Teraz ka*al sueski zablokowany. Mowia ze na tydzien wiec wszystkie kontenerowce z chin stoją. Ale wg kierowcow roboty nie do przerobienia. Nawet premier nie ma takiej fantazji. Kris. Od dwóch godzi na dużym parkingu w szwabowni nie ma miejsca. Parking na około 40klamowtow. Gdzie ta trzecia fala pytam się?Gdzie ta recesja? W ubiegłym roku o tej porze A2 w De w piątek po południu w kierunku Polski świeciła pustkami, przejedź dziś się dziś zobaczysz roznice. Widze wzmożony ruch we Włoszech, gdzie o parking na A22 po 16ej to cud, żeby wolne miejsce trafic. Moze coś tam staje, ale świat nie kreci się wokół automotive i portów. | 1 | ||
~masakra | Ludzie mają inne potrzeby, niż kupować samochody, albo śmieci z chin, które się do hcuja nie nadają. Przyszly takie czasy, że ludziska myślą co będzie jutro, czy będzie co jeść, a nie o kupnie i zadłużaniu się. Kogo stać, to stać, ale większość się wstrzymała z dużymi inwestycjami, chociaż kupno auta to nie inwestycja według mnie. Chyba, że ciężarowe, które będzie na siebie zarabiać, ale to inna para kaloszy. | 1 | ||
~driver | Parkingi to nie wykładnik gospodarki Popatrz na auta jakie mają tablice Zostan na nim do 9 rano i zobacz ile pojechało przy 40 sztukach nie będzie problemu zapamiętać lub zapisać | -1 | ||
~masakra | Wyznacznikiem powiadasz. To dlaczego tak ciężko o parking po 17ej już nie tylko w De, ale we F IT B A?. driver, jak tu stawałem było prawie pusto. Nie mam czasu na liczenie i pisanie praca czeka, trzeba wcześnie wstać. Nikt za leżenie nie płaci. Powtarzam rok temu A2 przed ringiem była pusta są tam długie proste mam pamiątkowe zdjęcia. Jedz teraz zobacz jak to wygląda. Pytam się jeszcze raz gdzie ta recesja? | 1 | ||
~masakra | Piątek wieczór A12 między ringiem a Świeckiem, na każdym parkingu wolne rajki, dziś o tej por, e nawet na Shellu tam nie staniesz. Wiesz gdzie driver jest zastój?W Polskiej gospodarce, bo jest zamrożona idiotycznymi zakazami, które powodują to, że ludzie i ich biznesy bankrutują. Cel jest jeden oczywisty. Pr, ejac za bezcen. Zachod pracuje, nawet mama makrela dziś Szwabów pr, wprosiła za swoje niedoszłe zamiary. Kazdy ma w doopie srovida, ciągną gospodarki, tylko te zydoskie polskojęzyczne urwy wszystko stopuja, bo tak im pejsy kazali. | 1 | ||
~Nassomato Durro | s://etransport. pl/praca. kierowca. 363991. html 90 Euro dzień | |||
~Smakosz | Zarabiam 7, 5 tys co weekend w domu... dobrze trafiłem... kierowcy mi nie wierzą a jeszcze nie trafiłem żeby ktoś więcej zarabiał... oczywiście w polskiej firmie... | |||
~Kris | Fabryki nie produkują aut bo popyt slaby a do reszty brakuje komponentow z chin. Ale madrzy kierowcy twierdza ze to nie jest wyznacznik dla gospodarki. Ciekawe czy Niemcy mysla tak samo skor auta to ich glowny produkt eksportowy. | |||
~Kris | Smakorz nie wierza ci bo oni zarabiaja od 11 w gore | |||
~zcx | tobie za te brednie płacą, czy wypisujesz je całkiem za darmo? | |||
jacek-kuba
| Nawet glatze płaci więcej jak 7500. Skoro dniówka w zeszłym roku była 380 to średnia wyjdzie okolice 8 tys przy wolnych weekendach. W dobrej firmie dniówka wynosi 400 zł i więcej czyli jak ktoś chce być 30 dni w budzie to ma 12 tys i po co tłuc pianę dalej, w jakim celu??? Będziecie czytać drivera który pod innym nickiem mówi, że dostaje 250 zł? Jaki jest cel głupawych przepychanek? | |||
~Żygumnt | Dziady w porywach placa 250 zl za dzien! Takie sa realne stawki. Zeby sie poczuc lepiej z samym soba, pija do lustra z rozpaczy, ze brakuje pracownikow i wypisuja na forum ze placo 370 zl. Tak na prawde to jezdza za glodowe stawki i nie stac ich na polskiego kiero, wiec biora UA i sami siebie oklamuja ze tak jest nawet lepiej! | 1 | ||
jacek-kuba
| 250 masz na byle busie-tylko tam z zasady trzeba robić. | |||
~Żygumnt | Takie jest myslenie dziada! Kierowca to kierowca. Niewazne jaka kategoria prawa jazdy!!! | |||
~Żygumnt | Ostatnio dzwonilem za robota! Stawki sa takie ze rece opadaja! | 1 | ||
~Żygumnt | Chlodnia UE plate procent od frachtu, dziad mowi okolo 5200 na miesiac platne do 10. Mam wymieniac dalej?! | 1 | ||
~Ł ysy | Po wyczynach wielkiej szmaty na etransport oświadczam :Gdyby wielka szmata stojąc przy drodze miał najtańsze jagody i tak od niego nic nie kupię. Kupię drożej, dam zarobić innym, ale nie szmacie. | |||
~Cyprian Kleofas Kozłowicz | Wyszczekani ci nasi pracodawcy na forum. Ja czekam, aż który się odważy powiedzieć kierowcy w oczy : "Na twoje miejsce czeka dziesięciu chętnych". W latach 1999 - 2004, to był klasyczny tekst. Odkąd weszliśmy do unii, to się okazało że można zarobić i się wysypiać. Dziady przestały w dwa lata od założenia firmy budować wille z basenami, ale coś za coś. Ja tam wolę, żeby kierowcy i szef zarabiali dobrze, niż miał mieć szef kokosy, a kierowca na żebry. Jeszcze trochę zachodnich firm wejdzie na polski rynek i się unormuje. A co do łysego. Odkąd w 2015 roku znalazłem to forum, to łysy bez przerwy przewiduje nadmiar kierowców, pensję poniżej 2000zł i dziesiątki kierowców wiszących na płocie firmy. Życie pokazało zupełnie coś innego. Jak się czyta teksty łysego, to człowiek się czuje jakby czytał gazetę wyborczą. Zawsze w poprzek wydarzeń i od czapy. Ech... Te mokre sny impotentów. Kot mu szcza i sra na klawiaturę, a on plami w nocy prześcieradła. Z tego co wyliczyłem, to łysy co tydzień musi kupować nową klawiaturę. Nie wyjdzie taniej kota uspić? | 1 | ||
~Kris | Zygmunt ale po co dzwoniles? Przeciez zarabiasz 400. | |||
~Kris | Cyprain dziadzie *lony przeciez ty sie rzucasz na bon za 9 zl na stacji benzynowej. To o czym ty tu piszesz | |||
~Kris | Zbierasz punkty w biedronce? | |||
~Żygmunt | Nie nie zarabiam. Nie jezdze obecnie. Mam prace na miejscu. Chcialem wrocic do jazdy ale mi przeszlo. Stawka godzinowa wychodzi mniej niz 18. 30 brutto. To jest lamanie prawa w zakresie najnizszej krajowej. Nie podejme pracy jako kierowca w Polsce. To nie ma sensu. | 1 | ||
~Kris | Chcesz kupon na kawe na shelu? | |||
~Kris | Zygmunt o jakiej ty stawce godzinowej piszesz? Cos ci dzwoni tulko nie wiesz gdzie | |||
~Żygmunt | Na umowe zlecenie, czyli smiecowka musze dostac 18. 30 zl brutto czyli netto 12 zl. W miesiacu byly 23 dni pracujace kierowca pracuje 13 godzin dziennie. Podzielilem stawke przez ok 300godzin wyszlo mi 11zl. Dziekuje ale nie skorzystam. Szukajcie jeleni z UA! | |||
~Kris | Moim zdaniem 5200 podzielic na 300 to jest 17. 3 netto. Pomijam juz skad 13 godzin pracy | |||
~Żygmunt | Szukalem pracy na miejscu. Kurierka codziennie w domu kat c. 3200 netto. Czyli na godzine 10. 66zl, normalnie szal. Przyznasz ze 17. 30 na godzine za kierowce miedzynarodowego chlodni * nie urywa co? | |||
~Prorok | Chłopaki. Ale po co dyskutować z jakimś świrami wirtualnymi drive, Łysy udając coś na wzór psiewoznika kwiczeli, kwiczą, i kwiczec będą. Pajace internetowo-forumowe mają jeden cel. Kwiczec, kwiczec o zarobkach szlak ich bież że pracując zarabiamy dobre pieniądze.. jeden wiecznie w ogłoszeniach szuka kierowcy, drugi lata po urzędach by ukrowi papiery wyrobić. A kolega Zygmunt może za 100 zł dniówki zapierda/lac jego sprawa. | |||
~Ł ysy | Kierowcy teraz dwonią za pracą? Kierowca łaskawie informuje o chęci zmiany firmy, niech dziady dzwonią. Niech się biją. Z zarobkami lansowanymi przez kwiat szoferski z etransport jest jak z yeti. Wszyscy wiedzą, wszyscy znają, nikt nie widział. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.