ID: 258230
KARTY ZOSTAŁY ODKRYTE
ID: 258230
ID: 258230
O nadciągającym apogeum braku ludzi do pracy w branży transportowej świadczą tytuły ogłoszeń, które do tej pory nie zawierały jasnych i klarownych informacji o wynagrodzeniu.
Dzisiaj widzimy już u Polskich przedsiębiorców wynagrodzenie typu: 400, - złotych za dzień pracy, 90, - Euro, 380, - zł. Bardziej wtajemniczeni i ci co szukają głębiej, pracują za stawki godzinowe począwszy od 9 - 11 a skończywszy na 13 - 14 euro netto za godzinę pracy.
Skoro ktoś szuka i podaję stawkę, to oznacza że realnie można wynegocjować około 30% więcej.
Oznacza to, że w dobrej Polskiej firmie bądz agencji można zarobić około jedenastu tysięcy za miesiąc pracy w ruchu międzynarodowym a w zagranicznej ponad dwadzieścia tysięcy oczywiście przy łamaniu norm czasu pracy co jest notorycznie praktykowane przez Polskich kierowców.
Można tylko trzeba się szanować... siebie i innych.
Największy problem będzie z transportem specjalistycznym (silosy, autotransportery, gabaryty), gdzie potrzeba czasu na wykształcenie kadry.
Lepiej niestety już z pracownikami nie będzie i to przyznają ludzie w każdej branży.
Potwierdza się też teza o tym że Ci którzy płacą nie mają problemu z dobrym personelem.
Są firmy do których wręcz nie można się dostać a kandydaci oczekują na wakat nawet około dwóch lat.
Polskim przewoznikom doskwiera także totalny brak lojalności wobec siebie, przykład, przewozy dla amerykańskiej armii.
Na początku wojsko płaciło krocie za przewozy sprzętu. Mnóstwo ładunków za wielkie pieniądze... no ale Polak potrafi. Zainteresowani i winni wiedzą co i jak...
O nadciągającym apogeum braku ludzi do pracy w branży transportowej świadczą tytuły ogłoszeń, które do tej pory nie zawierały jasnych i klarownych informacji o wynagrodzeniu.
Dzisiaj widzimy już u Polskich przedsiębiorców wynagrodzenie typu: 400, - złotych za dzień pracy, 90, - Euro, 380, - zł. Bardziej wtajemniczeni i ci co szukają głębiej, pracują za stawki godzinowe począwszy od 9 - 11 a skończywszy na 13 - 14 euro netto za godzinę pracy.
Skoro ktoś szuka i podaję stawkę, to oznacza że realnie można wynegocjować około 30% więcej.
Oznacza to, że w dobrej Polskiej firmie bądz agencji można zarobić około jedenastu tysięcy za miesiąc pracy w ruchu międzynarodowym a w zagranicznej ponad dwadzieścia tysięcy oczywiście przy łamaniu norm czasu pracy co jest notorycznie praktykowane przez Polskich kierowców.
Można tylko trzeba się szanować... siebie i innych.
Największy problem będzie z transportem specjalistycznym (silosy, autotransportery, gabaryty), gdzie potrzeba czasu na wykształcenie kadry.
Lepiej niestety już z pracownikami nie będzie i to przyznają ludzie w każdej branży.
Potwierdza się też teza o tym że Ci którzy płacą nie mają problemu z dobrym personelem.
Są firmy do których wręcz nie można się dostać a kandydaci oczekują na wakat nawet około dwóch lat.
Polskim przewoznikom doskwiera także totalny brak lojalności wobec siebie, przykład, przewozy dla amerykańskiej armii.
Na początku wojsko płaciło krocie za przewozy sprzętu. Mnóstwo ładunków za wielkie pieniądze... no ale Polak potrafi. Zainteresowani i winni wiedzą co i jak...
~Nassomato Durro*.dynamic.chello.pl
*.dynamic.chello.pl
Posty (228)
~Prorok | Zygmunt są rejony w PL gdzie słabo płacą. A co ci stoi na przeszkodzie ruszyć za robotą 100 km dalej. | |||
~Żygmunt | Zarobki sa slabe a robota ciezka i szefy to w wiekszosci krwiopijcy... Takie sa fakty! | |||
~Ł ysy | Żygmunt. Z mojej strony masz błogosławieństwo. Wyjeżdżaj na zachód. Samych sukcesów życzę. | |||
~Prorok | Ja wiem jedno za rok czy dwa nadal ci dwaj będą zaklinać zeczywistosc. | |||
~Żygmunt | Ruszyc za robota to chyba do Holandii, bo tam najnizsza stawka dla ludzi w moim wieku to 14, 77 brutto na godzine... Za Polskie firmy podziekuje. | |||
~Prorok | Można i tak Zygmunt. Byle gumiaka polskiego nie dorabiać za darmo. Niech się gonią jeden z drugim | |||
~Żygmunt | Dokladnie!!! Za takie stawki moga swoja stara za fajere sadzac! | |||
~Kris | Zygmunt zagadaj do jaca on ci pokeci firmy co placą 400 zl. A jak ci polski dziad nie pasuje to rzeczywiscie zostaje ci holandia. Coz wiecej pisac. Powodzenia | |||
~Ł ysy | Prorok. Piszesz o zaklinaniu twojej żeczywistości. Moja rzeczywistość jest inna. | |||
jacek-kuba
| Masz rzeczywistość pierwszą z brzegu, bez szukania Kierowca transportu międzynarodowego id entyfikator oferty: kierowca/364022/2021 -03-25 Rejon: małopolsk ie Wymagane kategorie prawa jazdy: C E Wymagane kursy: Kurs na przewóz osób i rzeczy Tachograf cyfrowy: Wymagana jest karta do tachografu cyfrowego Informacj e dodatkowe: W związku z sytuacją rodzinną jednego z naszych kierowców poszukujemy kierowcy kategorii C+E, tworzących 6 osobowy zespół obsługujący linie ekspresową pomiędzy DE-UK. Szukamy zdecydowanych i zdeterminowanych kierowców. Wyjazd w poniedziałek rano 29. 03, poszukujemy kierowcy na stałe, praca w miłej koleżeńskiej atmosferze z wysokimi zarobkami - 400netto/dniówka. Z uwagi na krótki termin podjęcia pracy prosimy o kontakt telefoniczny osoby które są w stanie podjąć od zaraz Praca Niemcy - Anglia kierow ca nie śpi w samochodzie zapewni amy mieszkanie dla kierowcy praca na samochodzie Mercedes Actros '20 system pracy 2/1 Zapewniamy: atrakcyjne wynagrodzenie ( dniówka 400zł netto) pracę w miłej atmosferze opiekę spedytora praca zgodna z normami i obowiązującymi przepisami Wymagania: -osoba nie paląca ; ) pozostali kierowcy są niepalący co nie jest wymogiem koniecznym - prawo jazdy kategorii C+E + ADR podstawowy - uprawnienia do wykonywania zawodu (Karta kierowcy, Świadectwo kwalifikacji zawodowej) - doświadczenie zawodowe w pracy na zestawie min. 6 miesięcy Zaprasza m do kontaktu REKLAMA Kontakt: Daniel Klarmax Kraków t elefon: 600 406 253 email: Biuro. klarmax@interia. pl | |||
jacek-kuba
| To jest rzeczywistość a reszta to pieprzenie- Praca dla kierowców: Szukam pracy (201) Dam pracę (558) | |||
~Żygmunt | Wyjazd z Niemiec. Praca za 6, 83 euro na godzine, normalnie WOW!!! Szal p. izdy! | |||
jacek-kuba
| To idź do niemca albo możesz również na bezrobocie iść. Ew np do łysego też pewnie 400 płaci i wschodnie bliskie kierunki jeździ. Albo szukaj, mnie nie płacą za to. Tu na forum nie znajdziesz w tym wątku nic. | |||
jacek-kuba
| Innym słowy rusz d.. ę i nie jęcz. | |||
~Żygmunt | Ludzie zacznijcie sie troche szanowac, bo jak narazie to dziady transportowe sie smieja, ze dla kierowcy kalkulator jest zbyt skomplikowany w obsludze! Do Lysego nie pojde bo szanuje to, ze walczy z ciemnota ludzka i nasmiewa sie z bledow ortograficznych, a jestem kiepskim kierowca i poloze jego zestaw i cala firme na raz!!! | |||
jacek-kuba
| No to za ciecia idź, bez stresu przynajmniej. | |||
jacek-kuba
| Do trociniaka napisz on awansował z cieciówki na gońca, chyba szukali kogoś. | |||
~Żygmunt | Mam prace. Chcialem wrocic do zawodu kierowcy ale juz mi przeszlo... wystarczylo kilka telefonow do potencjalnych pracodawcow! | |||
jacek-kuba
| Przyjęliśmy do wiadomości w takim razie. Dobranoc. | |||
~Żygmunt | s://www. glassdoor. de/Gehälter/lkw-fahr er-gehalt-SRCH_KO0, 10. htm Dla osob, ktore maja dosyc bycia bombanym w dupsko bez mydla wklejam link z zarobkami z DE. Prosze nie podejmowac pracy za mniejszy kesz, bo psujecie rynek. | |||
~Prorok | Zygmunt (Janku) kto mądry ten u dziada w Polsce nie pracuje dziadowi jednemu zostaję olx drugiemu ukry. Taka to jest elita co się zwie psiewoznik- gumiak. No i forum mają do dyspozycji 24h 365 dni w roku. Gdzieś muszą se pisać *ły (bełkot) | |||
~Kris | Jprl to jacek daje zygmusiowi robote na talerzu a temu nawet to nie pasuje. | |||
~Nassomato Durro | Szanowni Panowie Bez problemu można dzisiaj uzyskać kwotę 100 - 130 euro do ręki za dzień pracy. Tylko trzeba poszukać. Sprawa jest o tyle skomplikowana, że takie firmy mają kierowców z polecenia i nie przyjmują byle kogo... czytaj, osób bez podstawowej znajomości języka jak i elementarnych kanonów kultury. W Niderlandach ponad 1000 euro na kontenerach... tygodniowo. Popytajcie... Nassomato Durro | |||
~Nassomato Durro | i jeszcze jedno. tam nie ma leżenia ale pieniądze można zarobić. | |||
~Nassomato Durro | Polscy przedsiębiorcy przestali być lojalni wobec siebie ponieważ ruszyli do wyścigu o wygarnięcie z rynku ostatnich dostępnych jednostek, które dobrze prognozują na przyszłość. Przy tym poziomie szacunku całej branży dla pracowników fizycznych, niedostatecznej infrastruktury, niewolniczym systemom pracy, zagłada jest bliska. Pod wpływem braku chętnych na systemy 3/1 co bardziej bystrzejsi przedłożyli propozycje 2/2. 2/1. Coraz więcej ogłoszeń zawiera chęć powrotu co każdy piątek do domowych pieleszy. Jeżeli nic się nie zmieni, wygranymi będą: Girteka, Hop trans, Vlantana, Hegelman i inni. | |||
~Ł ysy | Jeżeli polskim kierowcom nie pasują systemy 4/1, 3/1, przewoźnicy szukają alternatywy w postaci kierowców z importu. I znajdują. Niby dlaczego mieliby naginać się do wymogów polskich Panuff Kieroffcuf? Tak wygląda kapitalizm. | |||
~Ł ysy | Czy polski przewoźnik zabrania polskim kierowcom podejmować pracę na zachodzie? Dlaczego polski Pan Kieroffca ma pretensje, o zatrudnianie cudzoziemców? Przecież praca jest aktem woli, nikt nikogo nie zmusza. Ktoś potrafi wytłumaczyć powyższy paradoks? | |||
~zcx | Parchy z rotacją przekraczającą 100% i taborze przy którym co kółko gwarantowane jest leżenie pod kalmotem zabrali się za decydowanie jak ma wyglądać transport. Śmieszna hołota. | |||
~Nassomato Durro | s://etransport. pl/praca. kierowca. 364194. html 100 euro za dzień pracy | |||
~Kris | Tak samo myslą pracownicy magazynów Amazonu. Bezos jest od nich zależny. Gdyby oni nie dymali po 10 godzin on nie byłby najbogatszym człowiekiem swiata. Dzieki temu mają motywację zeby nastepnego dnia wstac i isc do pracy |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.