ID: 258230
KARTY ZOSTAŁY ODKRYTE
ID: 258230
ID: 258230
O nadciągającym apogeum braku ludzi do pracy w branży transportowej świadczą tytuły ogłoszeń, które do tej pory nie zawierały jasnych i klarownych informacji o wynagrodzeniu.
Dzisiaj widzimy już u Polskich przedsiębiorców wynagrodzenie typu: 400, - złotych za dzień pracy, 90, - Euro, 380, - zł. Bardziej wtajemniczeni i ci co szukają głębiej, pracują za stawki godzinowe począwszy od 9 - 11 a skończywszy na 13 - 14 euro netto za godzinę pracy.
Skoro ktoś szuka i podaję stawkę, to oznacza że realnie można wynegocjować około 30% więcej.
Oznacza to, że w dobrej Polskiej firmie bądz agencji można zarobić około jedenastu tysięcy za miesiąc pracy w ruchu międzynarodowym a w zagranicznej ponad dwadzieścia tysięcy oczywiście przy łamaniu norm czasu pracy co jest notorycznie praktykowane przez Polskich kierowców.
Można tylko trzeba się szanować... siebie i innych.
Największy problem będzie z transportem specjalistycznym (silosy, autotransportery, gabaryty), gdzie potrzeba czasu na wykształcenie kadry.
Lepiej niestety już z pracownikami nie będzie i to przyznają ludzie w każdej branży.
Potwierdza się też teza o tym że Ci którzy płacą nie mają problemu z dobrym personelem.
Są firmy do których wręcz nie można się dostać a kandydaci oczekują na wakat nawet około dwóch lat.
Polskim przewoznikom doskwiera także totalny brak lojalności wobec siebie, przykład, przewozy dla amerykańskiej armii.
Na początku wojsko płaciło krocie za przewozy sprzętu. Mnóstwo ładunków za wielkie pieniądze... no ale Polak potrafi. Zainteresowani i winni wiedzą co i jak...
O nadciągającym apogeum braku ludzi do pracy w branży transportowej świadczą tytuły ogłoszeń, które do tej pory nie zawierały jasnych i klarownych informacji o wynagrodzeniu.
Dzisiaj widzimy już u Polskich przedsiębiorców wynagrodzenie typu: 400, - złotych za dzień pracy, 90, - Euro, 380, - zł. Bardziej wtajemniczeni i ci co szukają głębiej, pracują za stawki godzinowe począwszy od 9 - 11 a skończywszy na 13 - 14 euro netto za godzinę pracy.
Skoro ktoś szuka i podaję stawkę, to oznacza że realnie można wynegocjować około 30% więcej.
Oznacza to, że w dobrej Polskiej firmie bądz agencji można zarobić około jedenastu tysięcy za miesiąc pracy w ruchu międzynarodowym a w zagranicznej ponad dwadzieścia tysięcy oczywiście przy łamaniu norm czasu pracy co jest notorycznie praktykowane przez Polskich kierowców.
Można tylko trzeba się szanować... siebie i innych.
Największy problem będzie z transportem specjalistycznym (silosy, autotransportery, gabaryty), gdzie potrzeba czasu na wykształcenie kadry.
Lepiej niestety już z pracownikami nie będzie i to przyznają ludzie w każdej branży.
Potwierdza się też teza o tym że Ci którzy płacą nie mają problemu z dobrym personelem.
Są firmy do których wręcz nie można się dostać a kandydaci oczekują na wakat nawet około dwóch lat.
Polskim przewoznikom doskwiera także totalny brak lojalności wobec siebie, przykład, przewozy dla amerykańskiej armii.
Na początku wojsko płaciło krocie za przewozy sprzętu. Mnóstwo ładunków za wielkie pieniądze... no ale Polak potrafi. Zainteresowani i winni wiedzą co i jak...
~Nassomato Durro*.dynamic.chello.pl
*.dynamic.chello.pl
Posty (228)
~Kierowca | Tak apropo CMR. Trzeba oddać bezzwłocznie, wysłać faksem. Czasem wysłać pocztą, bo musi być oryginał. Jak nie to kary itp. Czyżby? Wymysły polskich przepisywaczy z tymi terminami oddawania CMR. Robię u niemca i jeździmy pod niemieckimi spedycjami które dają robotę tylko Niemcom i WIECIE CO? Jak zostawię CMR-ki w mojej szafce koło dyspo to leżą tam czasem ponad tydzień. Zapytałem co kiedyś o co biega i czy lubią czekać dłużej na kasę, to mi powiedział że termin płatności liczy się od dnia wykonania usługi, a nie od dnia dostarczenia potwierdzonego CMR. Wniosek jest prosty- te kary i przeciąganie terminów to wymysl pseudo-spedycji żeby doic przewoźnika. | |||
Mikkele
| budujące przeżycie czytanie Państwa słownej potyczki... inteligencja :|||||||| | |||
~Ł ysy | Po wpisach Panuff Kieroffcuf widać, są porządne firmy, w których spokojnie można zarobić 11 tyś zł z każdym weekendem w domu. Dwa weekendy w trasie, min 13 tyś zł. Sprzedaje się tyle aut, że powyższe zarobki kierowców nie są zaskoczeniem. | |||
~k. | Jacek kupo kłamco oszuscie miały byc 10 12 15 a w tych upragnionych ogłoszeniach to 2/2 5tys i dojazd busem do at de nl be Zwolniłem sie z pracy obiecywali mi 400zł -450zł a teraz znalazłem u robote za 250zł | -1 | ||
~Kierowca | Mam pytanie! Do kierowców. Jak potocznie nazwać inaczej kogoś co ma zestawy w leazingi, kredycie zatrudnia ukra i podbiera robotę Niemcowi za połowę tego. Z góry dziękuję za szczere odpowiedzi | |||
~Kierowca | drive są nowe obostrzenia. Mam pytanie to co ty z ukrami i blandekami będziesz robił teroz do windykacji czy łodrazu do komornika. A może na Afrykę? | |||
~Kierowca | Łysy chyba już pora dupsko ruszyć do jakiejś roboty. Na chlebek zarobić. Czekanie nic ci nie da | |||
~Ł ysy | Kierowca. Może jaśniej?Co ci się znowu przyśniło? | |||
~driver | Powinno Ciebie bardziej obchodzic co będzie z tymi magazynierami wozkowymi i kasjerami co przeszli z za kierownicy | |||
~Kierowca | No to zaczyna się festiwal agonii dziad-transow hehe | |||
~Ł ysy | Jednak świat się zmienia. Pół roku temu kierowcy autotransporterów usilnie szukali pracy. Dzisiaj już zarabiają 11 tysi, co weekend w domu. Jak zarwią dwa weekendy 13 klocków wpada. Wystarczy tylko poszukać. | |||
~Ł ysy | Kierowca. Zaczyna się. Zaczniecie z wywieszonymi jęzorami szukać pracy. | |||
~Kris | A propos autotransporterow. Przeczytalem ze w zeszlym roku produkcja aut spadla o 20%. A zarobki rosna. Ciekawe na ile skocza jak produkcja jeszcze spadnie. | |||
~driver | A to nie rok temu zapinali pod plandeki czy chłodnie ciągniki z autotransporterow? | |||
~Kris | Volvo planuje przestoj przez 4 tygodnie w drugim kwartale. Czy ponad tydzien w miesiacu nie beda pracowac. Teraz ka*al sueski zablokowany. Mowia ze na tydzien wiec wszystkie kontenerowce z chin stoją. Ale wg kierowcow roboty nie do przerobienia. Nawet premier nie ma takiej fantazji. | |||
~Ł ysy | Mój kot nasrał mi w sagan z kartoflami. | |||
~Ł ysy | Nie ma jak to w letniej porze Można wysrać się na dworze Letni wietrzyk w odbyta dmucha I po moich starych cuchnących zbukach chodzi mucha. | |||
~Kris | Te 20% to ponad 4 mln sztuk mniej aut. Czyli miesiecznie 350 tys. To ile firm z autotransporterami padlo? | |||
~Wielki Szu | Kilku wyjątkowo podłych dziadow ( wykolejeńcy do policzenia na palcach ) jednej ręki wieszczą krach swiatowy niezłomnie ufając ze ich ominie. Padalce dziadtransowe- powiadam wam- to wy dostaniecie pierwsi kopa w ryj od kryzyza a inni będą srać na wasze kopce po was | |||
~driver | Okres ochrony pracowników z tarczy mija Teraz czas na podsumowanie | |||
~Wielki Szu | Kmioctwo z " kapitałem " nadającym się do sprzedaży na bliski Wschód. | |||
~driver | Ropa 68dol euro 4. 63 spadek popytu na energię i stal Z dobrobytu to? Covid prawie 40 tys dziennie umiera ponad 500 Jak się podwoi To co zrobisz Kto wie czy od poniedziałku nie zrobią zakazów w zakładach pracy A Ty prostaku co będziesz woził? | -1 | ||
~skg dk | szumowino te wielkie plany dla polski w wykonaniu pis to proba zniszczenia klasy sredniej i wprowadzenia w to miejsce klasy biedakow uzaleznionych od wladzy tak wiec pracobiorcy guzik na tym skorzystaja i bedziecie sie bic o suchy chleb albo umierac w smietniku nawet pinokio dzis przyznal wreszcie na konferencji prasowej ze sluzba zdrowia juz wlasciwie nie istnieje | 1 | ||
~Wielki Szu | Ty folksdojczowski belzebubie możesz Pis owi na buty narobić | |||
~zcx | Tu si e Klauny Łysym driver i Kris pochowały. | |||
~Milicja | max pół roku i będzie się kierowca prosił o pracę za 800 euro na przerzutach, | -1 | ||
~zcx | Klauni po co płacicie po 8000 a nawet 11k na miesiąc, bo takimi stawkami się tu przechwalacie na et, skoro twierdzicie, ze kierowców jest do bólu za 6k na miesiąc? Potr aficie w ogóle odpowiedizeć na tak proste pytanie? | |||
~Kris | W dziale szukam pracy jest taki miszcz co od poł roku szuka roboty. Napisał minimalne wynagrodzenie 350 zł na dzień. Do tej pory nie znalazł więc napisał 370 zł/ dzień. W sumie logiczne. Myslę że jakby napisał 400 zł to by się telefony urywały | |||
~Wielki Szu | Dziady. Przy najniższej podstawie ktora płacicie każdy na was sra i srał będzie | |||
~Kris | Chyba nie kazdy bo sporo ludzi tak pracuje. Ale ty mozesz srac gdzie chcesz i jak chcesz |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.