ID: 255489
Branżę transportową czeka fala bankructw?
ID: 255489
ID: 255489
Nowe badanie IRU ujawnia utrzymujący się katastrofalny wpływ pandemii na branżę komercyjnego transportu drogowego, wskazując na bardzo wysokie ryzyko bankructw i niewypłacalności w całym sektorze na całym świecie.
Nowe badanie IRU ujawnia utrzymujący się katastrofalny wpływ pandemii na branżę komercyjnego transportu drogowego, wskazując na bardzo wysokie ryzyko bankructw i niewypłacalności w całym sektorze na całym świecie.
~etransport.pl
Posty (212)
~Tadeusz | Branża transportowa w Polsce ma kryzys już od seyek lat, od czasów jak jeździly furmanki z kupcami. Już wtedy się nie opłacało ale dobierali kolejne konie pociągowe po wsiach i dorozki, żeby utrzymać amortyzacje. | 3 | ||
~Ł ysy | Co na to przygłypy ku ku i jacek-kupa wzmocnione kierowcą? | |||
~Przewoźnik | Pierdzi padną ci co zatrudniają nierobów i roszczeniowcom typu kupa, Nino bzik itp. kierowca jest ważnym ogniwem w poukładanej firmie. Wystarczy przestrzegać ustalonych zasad i zero rotacji. Ale jak zatrudnisz trola turystycznego to na bank masz problemy. Wirus zaatakuje te firmy które są słabe a słabe właśnie zmuszone są przyjmować roszczeniowcom i kombinatorow. Gdzie się podział śmierdziel? Smutno bez niego | |||
~kompost z łysych | Pierwsi padną uczciwi. Kombinatorzy oszuści i złodzieje zawsze będą jechać na garbie i krzywdzie ludzkiej. Dlatego tępić dziadów i zakładać im sprawy w sądzie. Na takich każdy znajdzie bat w postaci niewypłaconych socjali i innych dodatków | 1 | ||
~Ł ysy | Kompost z łysych. Co z magnesiarzami, z "pstrykowcami "? Śmieciu, co z nimi. Też do sądu czy mo*da w kubeł i do roboty, bo dobra kasa? Co z tymi baranami dymającymi na pstrykach, magnesach. Strzelać czy do pierdla? Może tylko lać po ryjach? | 1 | ||
~Ł ysy | Kumidan. Zapomniałeś o orkiestrach dętych i panienkach z chlebem i solą witających przyjeżdżających kierowców na rozładunek. Przygłup ku ku u dziada nie pracuje i tak mam. | 1 | ||
~Lekarz | Widac ze niektórym jeszcze poranne leki zadziałały | |||
~Lekarz | Przepraszam miało być "nie zadziałały!" | |||
laki81
| Ogólnie ten rok jest kiepski pod każdym względem dla wszystkich ludzi i branż, transport jedni odczuli bardziej, drudzy mniej w zależności od rodzaju naczep, klientów, spedycji itp. Najwięcej to się wysypie z rynku małych firm, duży ograniczy flotę i dalej będzie się bujał, a w sytuacji lepszej koniunktury znów dobierze aut. Dużo małych firm bazuje tylko na giełdach, albo jest skazana na spedycję, większy gracz często ma umowy i kontrakty z różnymi firmami, łatwiej jest mu przetrwać - przykład węgierski Waberes (owszem poszła kasa od Rządu), ale zmniejszył flotę i opierają swoją działalność na stałej pracy, bez rzucania aut po całej UE, startują do dużych przetargów i szukają pracy na stałych liniach, okroili swoją flotę o 1700 zestawów -cóż kierowcy potracili pracę. Wiadomo każdy szuka różnych opcji, byle to było opłacalne, jedno jest pewne że do tego co było w latach 2015-2018 to długo nie wrócimy, zapewne będzie odbicie ale trzeba te 2-3 lata poczekać o ile znów coś nie wywróci życia i gospodarki do góry nogami. | |||
~Patryk pogromca dziadow | U mnie szef płaci 400 za dzień trasy polska uk polska. Już zwerbowalem od dziad transow swoich kolegów co za marne 320 złoty robili przerzuty po 2-3 tygodnie. Tutaj załadunek trasa 1700km powrót 1700km. Pan kierowca tylko drzwi zamyka i jedzie na promie jedzonko na serwisach jedzonko :) Dziady o których mówię są w tarapatach:) | |||
~skg dk | gonic wszystkich leniwych i roszczeniowych polaczkouw za brame i poszczuc psami na koniec | |||
~Mad Max | Co za p. o. j. e. b. y... | |||
~sid | Sraly muchy bedzie wiosn | |||
~Darek 81 | Taka prawda pany, kierowców z papierami jest dużo ale tych prawdziwych bardzo mało, a będzie jeszcze mniej. Czyja to wina. ? ?? Systemu | |||
~Gregor | Kiedy bedzie normalnie?Placa za godzine pracy. Od czego sa tachografy, zaczynam 6. 00 koncze o 19. 00 to13godzin pomnozyc przez stawke plus dieta itp. Jak boss niema normalnych zlecen to niech ucieka z rynku. A tak gielda i ochlapy to z czego placic?W Europie zaczynaja robic porzadek to zrobil sie straszny lament pseudo firm transportowych w Europie wschodniej. Odnosnie spedycji w Europie to gdzie Polacy wykonuja uslugi to spedycje prowadzone przez Polakow i Litwinow. Normalny Niemiec daje robote Niemcowi A ten odsprzedaje z 3... 5 reki. koszmar. A to dlatego ze Polak pojedzie, a jaki lament jak Rumun Bulgar pojedzie taniej. Macie zlecenia bo jestescie tani bo nie placicie normalnie kierowcom. jezdzicie landowkami itp. | |||
~skg dk | polski pazerny rzad dusi podatkami i zusem firmy zeby dac komus legalnie 2000 zl do lapy to firme kosztuje razem prawie 4000zl a co w zamian daje panstwo? nic wiec nie dziwne ze kazdy woli pod stolem placic w formie nieopodatkowanych diet | |||
jacek-kuba
| To będzie? Nie nie, to już jest i postępuje. Dziady coś pokwikują, ale ich praktycznie już nie ma. Wykruszają się z każdym dniem jak g... o z kaleson. Dobre firmy zarządzane przez profesjonalistów, mają się dobrze podobnie jak profesjonalni kierowcy. Głoszę tą tezę od 1 dnia jak znalazłem się na tym forum. Nic nowego się nie wydarzyło, jedynie covid przyspieszył selekcję. | |||
~driver | Patryk a masarnie już zakończyłeś Dopiero mówiłeś że w życiu nie weźmiesz się za miedzynarodowy transport | |||
Dawid87
| Patryk w tarapatach są firmy które płacą 400 zł za dzień ( o ile takie są ) chciałbym przypomnieć Gierteka z Poznania płaci 55 euro z podstawą, demotrans też około 220zł dzień, Ukraińcy masowa was zastępują. | |||
~Ł ysy | Im więcej zapłacisz kieroffcy, tym masz większe szanse na przeżycie. Nowe prawo ekonomii. Szok, tym baranom wydaje się, że jak firmy poupadają, oni będą zarabiać więcej. Będziecie dymać za piątaka w systemie 3 tygodnie na dwa dni w domu. Pożyjemy zobaczymy. | |||
~Ł ysy | Już większość z was starając się o pracę słyszy krótkie spier da laj. Bajka o nieuczciwym szefie i firmie w której było dobrze, ale zbankrutowała nie przechodzą. "Cza" szukać naiwnych szefów prowadzących "dobre "firmy. Nawet ze świeczką w ręku. | |||
~Ł ysy | Gregor. Już ci odpowiadam, kiedy będzie normalnie? Wtedy, kiedy szoferską hołotę wszystkie firmy wygonią na zbity pysk. Wtedy, kiedy Pan Kieroffca mając na uwadze widmo bezrobocia zmieni swój etos pracy. Nie będzie leżenia, bo godzinki lecą. Nie będzie nabijania godzin. Wtedy szefowie zastanowią się nad godzinówkami. Dzisiaj przyjmując godzinówkę, auta będą miały przeloty miesięczne na poziomie 5000-6000km. Bo Pan Kieroffca znajdzie tysiące argumentów, aby leżeć i mieć kasę. Porozmawiaj z firmami. , które wprowadziły stałą pensję. Od razu przeloty spadły o 30%. Przykre, ale tak funkcjonuje polski Pan Kieroffca. | |||
~Ł ysy | Gregor. Czyja to wina? Podłych szefów czy de*ilnych kieroffcuff? Dzisia j nawet jeżeli chcesz dobrze zapłacić, nie możesz. Z prostej przyczyny, nie ma komu. Nikt nie chce zatrudniać zdegenerowanej hołoty. | |||
~Ł ysy | Wypier da laj pajacyku 1111abc. Prawda o polskim kmiotku zza kierownicy zabolała? | |||
~Sesek | ~Ł ysy Emocje widzę a nie merytoryczne zasady dyskusji. Nie bież tam gdzie widzisz zło wszelkie w kierowcy :) Porównaj norweski system wynagrodzenia kierowcy z polskim. Tamten kapitalistyczny a nasz rodem z?? | |||
~pks poland | Niech bankrutują. Często na paliwo, opony nie ma ale nowe Q7 / co najmniej/ w kredycie bo jakże jest. Nie od parady mówi się że polski przewoźnik to dziad. Dziad bo nawet kalesony ma na kredyt. | |||
jacek-kuba
| Hiena przekonuje już sam siebie, tylko dlaczego na forum? Na maila pisz sobie wiadomości. 15 lat mija od codziennego tekstu asa transportu, cyt- pożyjemy, zobaczymy. No więc żyjemy i co dalej? Wybitny gł, upek | |||
~skg dk | kupo ty pasozycie komunistyczny jak smiesz ublizac ciezko pracujacym ludziom ktorzy placa podatki na utrzymywanie takich nierobow jak ty | |||
~skg dk | caly pis opiera sie na takich nierobach i nieudacznikach jak kupa jacek oczywiscie wszyscy inni sa winni jego nieszczesc tylko nie on typowy polaczek co ma pretensje do calego swiata | |||
~Wielki Szu | Kolega Ł ysy pisząc o szefach za takowego siebie uważa. Toć to zwykły szczurołap. Taki szef od kierowcy codziennie dostaje blachę w nalesnikowate czoło. Nic więcej |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.