Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Polscy przewoźnicy niepokoją się konsekwencjami pakietu mobilności

ID: 252728


Polscy przewoźnicy są zgodni. Największym wyzwaniem dla branży transportowej w ciągu najbliższych dwóch lat jest spowolnienie gospodarcze w Europie. Przekonanie to wyraziło ponad 90 proc. respondentów badania Inelo.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (116)

~Dawid
O biedni ci pracodawcy teraz po roku nie będą mieli 50 nowych zestawów ani ferrari w garażu, olo boga, złodzieje jedni najlepiej płacić lierowcy najniższa podstawe i mieć murzyna za kierowce, niech dziad transy upadnom a normalne firmy przetrwają
~Draiver
Polskie dziady boją się że się skończy eldorado z ukraincami którzy siedzą w budzie po kilka tyg i nierzadko kilka miesięcy trzymam stronę pakietu koniec szmacenia tego zawodu, jest za dużo ciężarówek w Europie czas to zredukować, niech listonosze fryzjerzy ludzie z wyższym wykształceniem wrócą do swoich zawodów a nie siedzą w budzie bo tylko tu można coś zarobić, generalnie Europa syf

1

~Tango
Jeśli zredukują liczbę pojazdów to podaż spadnie dlatego kierowcy będą zaniżać stawki byle tylko pracować., będziecie ścigać się w tym kto więcej kwitów podpisze pod stołem tylko po to aby mieć prace. !! Pomysł 80 % szoferów nie ma innych perspektyw..
~Viking
Tango,
Pan Kierowca sobie zawsze poradzi, nie u Polskiego dziada, to u zachodniego sąsiada. Gdybyś ty chłopcze wiedział ile zarabia Kierowca na solówce w Londynie, rozwożąc towar po sklepach, to już dzisiaj byś taczka pojechał do Anglii aby się na te robotę załapać.
A Polski psiewoznik? Co on kurna umie? kraść, kombinować oszukiwać. Kogo on teraz będzie skubał? Chyba zonę za bobra.

1

~!!!iiii
Viking nic nie stoi na przeszkodzie pakuj rodzinę i jedz do królowej robić kokosy, po co się podniecasz jakimś pakietem mobilności. Jak za daleko to pakuj rodzinę i do niemieckiego sąsiada za kółko, tam tez ponoć kokosy płaca. Pomieszkaj spróbuj i potem pochwal się jak twojej rodzinie poszło mieszkając w tych krajach gdzie szofer jest Panem. Za 3 lata okaże się dla kogo ten pakiet był dobry i czy chodziło o dobro Polskiego kierowcy.
~Viking
iiiiiii - czy jak tam cie wołają na wsi. Co ty młodziku możesz wiedzieć o transporcie? na dodatek Międzynarodowym. Jak ja jeździłem po świecie i Europie, to ty jeszcze u ojca w worku siedziałeś. Co do Niemca? Gwarantuje cize jest on o niebo lepszym pracodawca niz polski psiewoznik. Owszem Helmut jest wymagający i zasadniczy, ale płaci uczciwie wszystko na konto a nie pod stołem, jak polski dziad. Co do Londynu? znów pudło, bo mam córkę w Londynie od ponad 5 lat, nie narzeka, polowe pensji spokojnie odłoży, choć bardzo dużo podróżuje po świecie. A przyszły zięć? Zaczynał jako kierowca dostawczaka, w tej chwili ma 4 solówki własne i rozwozi towar po sklepach, gdyby chciał, kupiłby już dom w Londynie, ale woli wynajmować bo tajniej wychodzi. Wiec nie pieprz mi tu głupot smarkaczu, tylko wracaj do gierek. . I nie zabieraj głosu w sprawach o których nie masz zielonego pojęcia.
~Viking
aha, iiiiiiiiii, jeśli słyszałeś gdzieś na forum ze Polak kierowca narzekał na Niemca, to był to na bank, Polak, Turek, Rumun lub inny cwaniak ze wschodu udający Niemca. A który się właśnie dorobił oszukując kierowców ze wschodu Europy.
~Viking
A co ja będę ciebie uświadamiał. ? Z pustego i Salomon nie naleje. baw się nadal gierkami. Tylko nie jajkami, bo se krzywdę zrobisz.
~Gucio
Polski przewoźnik uważa, że warunki pracy w PL są najlepsze, że płacą lepiej jak na zachodzie, albo podobnie - prawda jest taka że żeby nie UA w polskich ciężarówkach to nic by nie znaczyli w transporcie, teraz PM ograniczy znacznie siedzenie tygodniami w budzie -co jest nie na rękę przewoźnikom -bo i UA będzie musiał robić tak jak wszyscy wreszcie Bruksela sprząta ten "burdel" i wszyscy jadą na tym samym wózku.

2

~Jon
Tango jesteś ciemnym dziad transem, co drugi kierowa może porozumieć się cinajmniej w dwóch językach, a ty bardaszany chłopcze jak jedziesz na wakacje to tylko yes and no potrafisz wydukać, taki cwaniaczek jak ty to będzie miał problem z etatem w biedronce, większość dziadów popada i tak ma być
~Dawid87
Jon jeżeli dziad trans padnie kierowcy którzy u niego pracują będą szukać pracy, na jedno wolne miejsce będzie 10 chętnych. Zarobki twoim zdaniem wzrosną?
~driver
Dawid oni mysla ze niemcy beda inwestowac i brac kazdego jak leci i dawac im po 3000e za prace po 7h
~Dawid87
po co Niemiec ma inwestować w samochody kierowców, dla Niemca wygodniej zlecić tańszemu przewoźnikowi z PL czy innemu z wschodu
~bary
cyt. "Co ciekawe, rodzimi przedsiębiorcy w większości nie śledzą na bieżąco informacji o nowych zapisach europejskiego prawa drogowego, a zapytani... ". I to jest właśnie obraz Polskiego dziadtrans. Nawet jak tlumok umie czytać to nie rozumie tego co czyta i ta większość to 90 proc. dziadów. Wczoraj z widłami w gnoju dzisiaj za biurkiem. Na takich ciwokach żerują cwaniacy min. z TLS. Od dawna twierdzę że to branża patologiczna i siermiezne nie zdolna do zmian inowacji. Piszczą o pakiet ale żaden nie spojrzy na zapisy i na mapę. Zlecenia spadają bo biorą je Litwini Rumuni i Bułgarzy ale żeby to dostrzec trzeba ruszyć łbem i * codla tych mułów jest nie wykonalne. Tak tak-pan problem.

1

~Dawid87
bary możesz zastawić mieszkanie golfa3 i co tam jeszcze masz kupić zestaw i trzepać kasę.
w czy widzisz problem prosty chłop który wczoraj machał widłami z gno/jem umie prowadzić firmę, to taki szpec jak ty do roku będzie mieć 10 zestawów i płacic po 12tyś dla łącznika
~driver
wyjscie jest ba*alnie proste kupujesz czystą spółke gmbh robisz oddział w de zatrudniasz polaków za minimum co delegujesz ich do pracy na polskich autach Oczywiscie dojazd za 100e ryczałt do miejsca postoju auta w de i Głupiec sie ciszy ze tyra u niemca na niemieckiej umowie za mniej jak w polsce I oczywiscie przy problemach nie wypłacasz ostatniej wypłaty tak to robi porzadny niemiec Mozna dymac jełopow jak sie chce i ile sie chce
~Żona
Dawid87 i driver. Od wczoraj tak kwiczycie pod każdym postem, że aż mi was szkoda. Rozluźnijcie pośladki.
Prawdą jest, że nie ma na ten moment możliwości przewidzieć jakie efekty wywoła pakiet mobilności i czy dotknie to również kierowców czy nie. Niemniej jednak, jeśli wam się wydaje, że kierowcy będą tłuc się o pracę za mniej, to możecie bardzo się zdziwić. Już w tej chwili zawód kierowcy jest na granicy opłacalności. Wy myślicie, że 6 czy 7 to jest dużo za rozłąkę, życie w aucie a właściwie brak jakiegokolwiek życia prywatnego. Ludzie, w tej chwili się da wyciągnąć po 3500-4000 na rękę za pracę na fabryce 180 - 200 godzin w miesiącu, wszystko opodatkowane, l4 płatne, urlop płatny, na emeryturę się zbiera. Ja rozumiem waszą frustrację ale kto wam będzie jeździł za mniej niż 6000/7000 po kilka tygodni w trasie i większość kasy pod stołem. A jszcze jak sie noga powinien i przyjdzie mandat to już w ogóle ochłap zostanie z wypłaty. A niestety tak się też zdarza i takie ryzyko też trzeba w wypłatę wliczyć. Policzyliście kiedyś ile to wychodzi za godzinę? Jeśli sytuacja pogorszy się choć jeszcze trochę to będzie masowy exodus kierowców, bo w innych zakładach po prostu będzie lepiej. Ludzie pracują dla kasy a nie dla idei. Bardzo możliwe, że to wszystko umrze śmiercią naturalna - przewoźnicy upadną a kierowcy odejdą z zawodu i tyle. Marzenia, ze ktoś wam będzie jeździł kilka tygodni na międzynarodówce za 4000 zł gdzie w tej chwili niewiele mniej się zarobi na lini fabrycznej są po prostu z cyklu science fiction.

1

~Tango
U Niemca 60% umów w systemie 2/2 to pół etatu.. ale Polak czytać nie potrafi to tak jak Ukrainiec możesz mu wszystko napisać on wszystko podpisze.. kolegę zwolnili Niemcy po 3 latach jezdzi u polskiego dziada
~Tango
Kto jezdzi za 4000? Standard 8-10 tys za 4 tygodnie pracy.. oczywiście w większości to dieta ale to jest zarobek.. pokaz rachunki jeśli koszt pracy to 50 eur dziennie.
~Dawid87
Żona my przerabialiśmy jak płace minimalne zakazy 4h w samochodzie i wiele inny problemów.
to kierowcy wiecznie płaczą że im za mało. co mnie obchodzi problem kierowców, co obchodzi kierowce problemy szefa.
~Żona
To jest Panowie właśnie cały problem z wami, że wam się wydaje, że kierowca to jest atrakcyjny zawodów i ktoś się będzie o to bił. Nie jest i dlatego tak wielu kierowców brakowało przed pandemią. Wiadomo, teraz jest zamieszanie na rynku pracy i każdy sie woli trzymać tego co ma. Jak tylko to minie, to mąż zmienia pracę na pracę na miejscu i wcale nie w transporcie bo już z tym g*wnem wytrzymać nie idzie.
~Dawid87
poza tym nie widzę żeby driver płakał nad pakietem, ale ujadania kierowców już nie idzie czytać.
co do twojej uwagi że kierowca pójdzie pracować na linie do fabryki, kierowca to w większości ludzie którzy będą za kółkiem nawet za 2tyś miesięcznie
~Dawid87
żona twój mąż może już dziś oddać klucze z auta i iść pracować do fabryki lub gdzie tylko chce, taki transport zły takie to g*wno dlaczego jeszcze on jest w tej branży ma wyrok sądowy na prowadzenia auto, na jego miejsce czeka 10 chętnych z Ukrainy którzy pojadą na kilka miesięcy po EU.
~Żona
Tango, a czytanie ze zrozumieniem na maturze było... ? Napisałam, że wam się marzy żeby 4000 płacić i myślicie że to ku temu zmierza. Sam u góry pisałeś, że będą się kierowcy bić który więcej kwitów podpisze pod stołem. Wiadomo, że w tej chwili zarobki są jakie są, 6 czy 7 czy i nawet 10 w zależności od systemu i za mniej po prostu nikt tego robić nie będzie. Tak jak wam się musi opłacać tak i kierowcy.
~Żona
Dawid, Ja nie mogę... Jak widzę wasze braki w zwykłym czytaniu ze zrozumieniem to nieco mi to rozjaśnia pogląd na sytuację w polskim transporcie ; ) tak jak napisałam już powyżej, tak powtórzę - niedługo będzie zmiana zawodu. I nie pisz mi że masz w to wy*e, bo wiem że masz w to wy*e bo masz miliony Ukraińców na jego miejsce. Tylko chyba nawet zatrudniając Ukraińców nadal pakiet mobilności obowiązuje, więc nie wiem jak ten konkretny problem rozwiążesz.
~driver
nad czym mam plakac ze auto raz na 8tyg bedzie w kraju na 60h a nie na 45 w maxie co to zmieni To ze 24x2 mi to nic nie zmieni jesli Nie zmienią zasad rekompensaty do 45h jest wyszystko po staremu Chłopaki z ua robia zawsze max 40h i rekompensate w tygodniu te 5h oddają Nie musze im tłumaczyc Mi pakiet nic nie zmienia I wielu innym ktorzy znają jak go obejsc Gorzej bedzie jesli wg inelo wejdzie minimalna stawka a nie bedzie mozna tego pociagnąc z ryczłtow za noclegi i delegacji
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.133.128.223

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels