Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

mit o dochodowości padł jak zamek z kart

ID: 250767


przeczytałem własnie artukuł o wynikach Waberrsa za 2019 z prostych działań wychodzi 450 E stratty na każdym aucie każdego miesiaca 2019 r 23 400 000 Euro straty i tak czytajac wpisy ekonomistów z forum made in Garbsen zastanawiam sie czemu ci niemądrzy ludzie z waberersa nie czytaja forum wystaczyło dać auta do Adara i wtedy by zarabiali 1500 E miesiecznei na aucie a nie tracili 450 E co miesiac no głupie te szefy czy i tą firma rządza gumofilce, ale takie węgierskie gumofilce

~scancargo
*.146.224.105.mobile.internet.t-mobile.pl

Posty (61)

~scancargo
no nino czasami chłopaku piszesz coś sensownego, a czasami porażające głupoty jesczze raz :
sa 2 firmy jedna 100 aut i drua 100 aut jedna bierze UA za 1400 ( pzykład z sąsiedztwa ) druga PL 3/1 za 8 z przodu i teraz tak firma dziad po roku ma zakumulowane około 4 660 000 pln ( max upraszczam ) wersus 0 ta druga czyli w te 3-4 lata przed kryzysem była w stanie zakumulowac około 13-18 mln pln i twierdzenie że to ten 1 dziad upadnie a nie ten dobry " oczywiscie dla kierowców jest irracjonalne myslicie że ktoś mu pomoże że co kierowcy z PL rusza na pomoc nie kopną przewoźnika w *, i też nazwą go dziadem jak tylko zacznie odwlekac wypłaty

1

~scancargo
znam to z przykładów kolegami miał skład z PL kierowcy mu wcodzili na głowe coraz mocniej straszzenie że sie zwolnią w 4-5 - 50 % kierowców, czy coraz to nowsze rządania, i co jak już nie wyrabiał to go kopneli w * i cuda Panie prawie każdy pozniej do niego odezwał się po kilku miesiacach po roku, ba nawet po 2 latach, ja zatrudniałem Ukrainców jak jeszcze nie było to modne, tak samo jak teraz sie rozglądam za FFilipińcczykami czy Hindusami, bo poki co można wyłapac jeszcze tych najlepszych i jak Filipińczyk dostanie 1600 E wypłaty to bedzie mega happy i bedzie sie starał jak nikt inny i bedzie sie utożsamiał z firmą

1

~jarek ogarek
kolego znam temat dokładnie, filipinczycy sa tepi i leniwi, hindusi, nepalczycy czy indonezyjczycy sa najlepsi

1

~Kierowca
Kosmici. Kosmici są najlepsi.
Jak czytam o tych azjatach, to mnie pusty śmiech ogarnia.
Tak się składa, że bywam w Azji, bywałem w Afryce. Idiotom, którzy myślą, że są w stanie zmienić mentalność azjaty życzę powodzenia. Najśmieszniejsze jest to, że ci wszyscy co by chcieli ich pozatrudniac to znają tylko brusa li.
W lutym byłem na Sri lance. Na 3 dni wzięliśmy sobie busa z kierowcą. Miły, uczynny, niby nawet w Dubaju jeździł. Bardzo chciał do Europy. Ale jak mu zacząłem opowiadać co to tacho, co to przepisy itd itd to mu rura zmiękła.
Oni mentalnie nie ogarniają, że mogą istnieć regulacje, którym należy się podporządkować.

1

~scancargo
do kierowca wyobraz sobie że 5-7 lat temu z ukraińcami było to samo dosłownie na 48 kierowców jacy mi się przewineli mowie o tych z Ukrainy nie co już pracowali w europie tylko 3-4 wiedziało co to tacho to ci co jeździli na Polske Turcje itp, i co i nic mineło kilka lat i BAG ich tak nauczyło że prawie żaden UA ci czasu nie przekroczy, jeden mi kiedyś stanał 3 km do rozładunku bo mu sie czas kończył i faktycznie skończył mu się czas ale w firmie, zobacz na 9 tce na górkach kto hamuje już przy 87 tylko UA żaden ci nie przekroczy 90

wiec oni też się naucza po roku dwóch spokojnie przypomnij sobie jaka opinie mieli Polacy w latach 90 tych w niemczech

1

~Tołdi
Pycha zawsze kroczy tuż przed upadkiem. Taki sam los czeka konusa z Żoliborza. Pan Bóg może nierychliwy ale sprawiedliwy i konus odpowie za swe dyktatorskie zapędy. Szkoda tylko, że raczej mało kto z nas tego dożyje, bo opozycja w PL to kolesie totalnie bez jaj, niczym lemingi w musztardowych rurkach...

1

~!!!iiii
Tołdi i tu się zgodzę 90%, bo myślę, ze dożyję tej pięknej chwili gdyż Jarek to starowinka i demencja już tuz tuz a potem 2m pod grunt chyba, ze wirus go szybciej dopadnie.

1

~Kierowca
Scancargo. Jeżeli porownujesz ukra z azjata, to gratuluję znajomości tematu.
Po pierwsze. Nie ściągniesz ich tu w takiej ilości, jakiej życzyliby sobie dziadtransy. Nie ma ich aż tylu chętnych. Dwa. Niemcy też potrzebują, Anglicy potrzebują, pewnie jeszcze wiele innych krajów. co niby miałoby ich przekonać do wyjazdu na drugi koniec świata do pl, skoro gdzie indziej zarobią lepiej? Po trzecie prawo w pl a w innych krajach. U nas droga przez mękę. Niemcy? Uk? Kwit na stół i pracuj.
A mentalnosc? Bariera językowa? Zrozumienie przepisów?
Azjaci to pobożne życzenie polskiego dziadostwa. Nic poza tym.

1

~scancargo
powiem ci tak ja jestem akurat w temacie bo juz miałem ich sporo zakontraktowanych ale zrezyggnowałem ze względu na kryzys i nie mam na myslii koronowirusa bo tego sie nikt nie spodziewał ja wiedzialem że bedzie kryzys w transporcie 2 znam filipińczyków dobrze dorastałem za granica i sporo ich znalem emigrantów, a po za tym mam w rodzinie osobe której sp ojciec był Filipińczykiem i znam ic mentalność ogólnie to w firmie gdzie pracowali to opinie były dobre oczywiscie od strony szefa juz od strony kierowców nie bo traktoewali ich jak bydło straszne to w sumie, widzisz jak sie zna 4 jezyki to nie ma problemu, kolejne to że na Filipinach nie wszedzie j angielski jest 2 jezykiem ( oczywiscie ja nie mowie o jakiś wioskach ) , nie jest to żadne moje pobożne życzenie po za tym ja nie mam 100 aut żeby mi było potrzebne całe szwadrony pracowników i nie planuje rozbudowywać firmy, bardziej chciałbym to spieniezyć w normalnym okresie za 2-4 lat i sie uwolnić z tego *ego kieratu bo zarobki sa niewspołmierne do zaanazowania kapitału i pracy a jest wiele biznesów gdzie można za 1 000 000 pln inwestycji zarabiac wieksze piieniadze spokojniej

1

~scancargo
a co do ilości chetnych to powiem ci jesteś w błędzie cały problem jest w niewydolności msz jesli by wydawali wizy tak sprawnie jak np dla UA to mielibyśmy tu z 100-200 tys hindusów za kółkiem ale nie ma bo jak ma być jak dostajesz pozwolenie na rok a oni dostaja wizyte po ponad poł roku w ambasadzie ( korupcja ) i okazauje się że dokument jest nieważny, ja tak miałem że jak gość już miał termin to dokuemnt miał za krótka date i chceili żeby robić nowe pozwolenie, ale z czasem to poprawią podejżewam że rok 2, z filipinami tez już mam na biurku z 10 osób i całe procedury no trochę z tym jest zabawy ale to nie jest rocket science jak to mawiał mój kolega

1

~patryk pogromca dziadow
wy juz nikogo nie bedziecie zatrudniac bo koronawirus was zmiata a pakiet dobije.
azjatow szuka jeden z 2 bo maja male fiu/tki jak i oni.

z afryki se wezcie najlepiej aleeee zapomnailem brunchilda skoczy na wysportowanego aa i coreczka... hahhahah

dziad jest skonczony na kazdym kontynencie nawet na ksiezyci podobno slychac to skumlenie polskiego gumiaka

1

~piter de
Scancargo takie bzdury piszesz na tym forum taki omnibus ja ty marnuje się w transporcie powinieneś jako ekspert w rządzie PiS pracować z taką ilością języków obcych słowami klasyka spieprzają dziadu i tyle

1

~piter de
A ten milion inwestycji to chyba byś musiał że 3 takich jak ty dziad transów zebrać może byście zebrali do kupy i to jeszcze jak by wam unia dofinansowała bo bez tego to nie da rady...

1

~Kierowca
Otóż to.

1

~piter de
A co do roszczen że kierowcy są roszczeniowy niedługo poznacie kogoś bardziej roszczeniowego to Pan Komornik... Taki fachowiec jak tu nie musi psuć rynków w Europie swym transportowym gównem bo może przenieść się do Indii ew Filipin i tam działalność prowadzić l. a. c. h. u transportowy

1

~piter de
Jak rapował Liroy W. y. p. i... z tą swoją tandeta...

1

~scancargo
do piter de dziecko drogie, primo 4 jezyki to jest nic, po prostu szkoła studia i dorastanie za granica znam ludzi co znali 7-8 jezyków z czego 3 biegle i reszte konwersacyjnie k.. pracowali na infolini zarabialismy wtedy po 1700 pln, były osoby po biotechnologi po SGH po MEL, wiec nie jestem żądnym omnibusem. jezyk to tylko komunikacja 3 wiem że dla Ciebie 1 mio inwestycji to niewyobrazalne, ale chłopaku jedno auto z naczepą plandi kosztuje 452 tys netto wiec o czym my tu mowimy 900 tys to sa 2 auta

1

~scancargo
do Patryk nie wiem chłowieku czy zły dotyk boli całe życie czy ojciec cie bil, albo mama uciekła za granice w młodym wieku bo masz chłopie tak schomogenizowana kore mózgową że to aż razi w oczy, weź wyluzuj głęboki oddech, podjedz na plac zamkowy w Warszawie i tak krolowi na kolumnie wykrzycz wsszystko co Cię boli

1

~piter de
Chlopaku dla ciebie to Pan Piotr jak coś. A 2 nie cpan tyle to raz kilkakrotnie widziałem ludzi którzy mają firmy i nie siedzą na takim zakichanym forum jak to a już napewno nie rozmawiają o pieniądzach publicznie i na forum to raz, 2 ja akurat doskonale wiem co ile kosztuje bo siedzę w tym tyle lat że jak oblizywales gile to ja po granicach się szlajalem i twoje miejsce to ta infolinia tyle jesteś wart... 7 języków gościu jesteś żałosny podobnie jak poziom twych intelektualnych wypocin nie udzielają się w tematach na które nie masz pojęcia i kolo przewoźnika to chyba nawet nie stałeś lachudro internetowa
~piter de
Zrób sobie i innym przysługę i wyp... Z swymi mądrościami z tego forum ew pogadaj do Jadzi, za dużo wolnego czasu podczas pandemii to możesz sobie w ETS pograć
~scancargo
piter de nie wiem co ty robiłeś nie wnikam przeczytaj sowje posty zastanów się przeczytaj znów 1 nie potrafisz się nawet merytoryczne wypowiedzieć, nie wiem może cie to śmieszy że ktoś może znac kilka jezyków że może ryć 5 lat na studiach w PL lub za granica, czy wasze horyzonty myslowe są tak wąskie że klasyfikacja jest kierowca super hero / dziad trans i reszta społeczeństwa, szacun że sie szlajałes po granicach cudnie tylko o czym to świadczy nie wiem czy sie chwalisz czy żalisz
~piter de
Powiem tak wypad z tego forum trollu pasuje prosto w ten mega inteligencki pysk bo nie masz nic sensownego do powiedzenia a bzdury możesz sobie na pudelku i tam pokomentowac merytorycznie prosto jasno zwięźle myślę że dotarło do ścisłego umyslu
~piter de
A z tymi swoimi dyplomami j wiedzą to nie wiem czy byś się nadawał do zmiatania warsztatu a o prowadzeniu firmy transportowej nie mowie i tyle soczyste w. y. p. ze swoimi mądrościami z tego forum na dobranoc
~scancargo
piter jestes prosty i beszczelny i bezsilny w swojej głupocie masz mentalność chłopa pańszczyznianego, jak dla Ciebie ma być coś sensownego, jak twój zhomoenizowany umysł, jest już na trybie awaryjnym i zostawił tylko kilka funkcji niezbednych do zycia, a myslenie ograniczył tyle w temacie, koncze dyskusje z Toba zalecam wiecej pokory Dobranoc
~piter de
Polecam zastosowanie się do postów wyżej
~scancargo
jescze raz jak chcesz podyskutowac rzeczowo to zapraszam jestem otwarty na pomysły i krytyke, jak chcesz obrażać i pluć jadem to znajdz kogoś innego wyżyj się jutro rano na magazynierze nie wiem, nie ten poziom nie ta liga
~Zarobiony
Panowie coś do girteki i ich ciężarówkach. Po pierwsze Niny oryginalnie mają interwał olejowy na 180 tys. Gdzie normalnie actros ma 150 tys. Po drugie przez dwa lata auta nie widzą serwisu chyba że staną na drodze. A co do zakupów kupowaliśmy kiedyś kilka sztuk aut od jednego sprzedawcy z autoryzowanych dostawców. Dostaliśmy rabat jak dobrze pamiętam 17 procent... jak się poozniej dowiedziałem gościu który kupił 40 sztuk wiadomo dostał większy rabat. Ale do czego zmierzam wyszło że po mojej cenie dostał 14 sztuk gratis... więc taka girteka pewnie kupuje po mega cenach pomijając napewno dealera kupując bezpośrednio...
~Zarobiony
Druga sprawa pracujemy dla jednej spedycji mamy lekko ponad 1 euro przyszła girteka proponuje na dzień dobry im 50 aut i że mogą jeździć za. 85centa... oczywiście spedycja im podziękowała bo powiedzieli że za jakiś czas pobiorą im klientów...
~Zarobiony
Pewnie mają własny leasing. Bajecznie tanie ubezpieczenia... duża flota duże możliwości... mam w sumie lekko ponad 30 aut a widzę już jakie rabat moBa wyrwać w porównaniu do początkującej firmie...
~scancargo
duża flota to duży plus w okresie prosperity w okresie kryzysu to jest problem, firmy padają z 2 powodów niedoinwestowania lub przeinwestowania, a własnie Girteka jest przeinwestowana, po za tym popatrz na firmy typu DB typu Kuhne typu Winner, DHL one zarabiaja pieniadze bo najwiecej się zarabia na wartości dodanej na konsolidacji ładunkow na drobnicy bo tego nie każdy zrobi FTL może zrobić każdy najprostsza robota, zero bariery wejscia na rynek bieżesz auto w leasing i latasz, ale już np zbudowanie sieci magazynów na terenie 1 kraju to jest inwestycja nie mowiac już globalnie a Girteka to typowy FTL, ale i tak uważam że girteka sie utrzyma oni zdominowali rynek skandynawski całkowicie i nawet jak teraz troche zwolnia to widac że ktoś kto to proowadzi ma pojęcie o biznesie albo ma mocne fiansoowanie ze wschodu jak twierdze niektórzy
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.15.168.130

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels