ID: 250767
mit o dochodowości padł jak zamek z kart
ID: 250767
ID: 250767
przeczytałem własnie artukuł o wynikach Waberrsa za 2019 z prostych działań wychodzi 450 E stratty na każdym aucie każdego miesiaca 2019 r 23 400 000 Euro straty i tak czytajac wpisy ekonomistów z forum made in Garbsen zastanawiam sie czemu ci niemądrzy ludzie z waberersa nie czytaja forum wystaczyło dać auta do Adara i wtedy by zarabiali 1500 E miesiecznei na aucie a nie tracili 450 E co miesiac no głupie te szefy czy i tą firma rządza gumofilce, ale takie węgierskie gumofilce
przeczytałem własnie artukuł o wynikach Waberrsa za 2019 z prostych działań wychodzi 450 E stratty na każdym aucie każdego miesiaca 2019 r 23 400 000 Euro straty i tak czytajac wpisy ekonomistów z forum made in Garbsen zastanawiam sie czemu ci niemądrzy ludzie z waberersa nie czytaja forum wystaczyło dać auta do Adara i wtedy by zarabiali 1500 E miesiecznei na aucie a nie tracili 450 E co miesiac no głupie te szefy czy i tą firma rządza gumofilce, ale takie węgierskie gumofilce
~scancargo*.146.224.105.mobile.internet.t-mobile.pl
*.146.224.105.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (61)
~scancargo | tą sa wyniki za 2019 czyli bardzo dobry rok gdzie dochody firm były dośc spore, 2020 ma być dla nich sporo gorszy | 1 | ||
~scancargo | i tak sobie mysle że tak dziady są be bo liczą kase i kalkulują czy to ma sens, bo nie maja kasy z giełdy żeby ja rozpier... taki Waberers zapłacił 3 lata temu za Linka wiecej niz jest teraz cały wart, i co i jajco dalej jest w stanie karmić całą rzesze managerów dyrektorów płacic po 2 tys E kierowcom nakręcajac bańke spekulacyjną na zarobkach bo k... ktoś dokłada do pensji kierowców prezesów dyrektorów, normalnie taka firma powinna już dawno pasc i zwolnić czynnik ludzki który powienien być efektywniej wykorzystany ale w socjalizmie europejskim nie beda dotąd to utrzymywać aż trup całkiem zgnije | 1 | ||
~Rysiek777 | U mnie w firmie gdy jeszcze był internacional ( bodajże w 2008r) roczny bilans dał wynik ok 100tys zł straty na jedną jednostkę transportowa | 1 | ||
~Sesek | To nie jest ta Firma co kupiła Linka? Waberers przejmie firmę LINK, tworząc polsko-węgierskiego giganta z blisko 5 tysiącami pojazdów Pacz Pan. Prosty kierowca by nie wymyślił takiego dilu musiał krawat ubrać by mądrym być. Gdyby ci od Waberera czytali tego foruma to by zrozumieli od początku założenia firmy, że TRANSPORT się NIE OPŁACA No Dokupili aut Linka by zwiększać straty | 2 | ||
Dawid87
| Kierowca Waberrsa ma 1700-1800 euro, Zapewne mają taką sytuację bo nie dwali po 12 tyś zł miesięcznie kierowcy, ty kiedyś tłumaczyli że kierowca musi zarobić dużo, będzie wydawał dużo i to napędza gospodarkę. | 1 | ||
jacek-kuba
| To firma strategiczna, myślę, że węgrzy im pomogą. Schenker ostatnio brał ładunki po 0, 50 Ale to firma skarbu państwa. Niemniej diziadtransy podjęły walkę, oferując 0, 40. Na idiotyzm i a*alfabetyzm rady nie ma. | -2 | ||
~Sancho Pancho | Scancargo, znasz firmę GBA w Anglii? ? | 2 | ||
~crt | Ocho, forumowe przygłupy biorą się za ekonomie :-) | 2 | ||
~scancargo | zapewne jak by płacili 12 tys pln kierowcy to nie byłoby straty 450 E miesiecznie tylko 1500 E zysku wg teori prof Janusza Z z University of Garbsen, przecietny dziad tego nie zrozumie bo to jest nowoczesna ekonomia europejska, a skad taki gumiak miałby to ogarnąc | 2 | ||
~??? | a jak Girteka? | 1 | ||
jacek-kuba
| Na koniec 1800E za 21 dni to akurat 12000zł za cały miesiąc w budzie-wiem, że to trudne, ale prawdziwe. | -2 | ||
Dawid87
| 1800 euro za 30 dni, ja nie wiem jak ty liczysz że ci wyszło 12 tyś zł, jaki kurs euro żeby z 1800 euro wyszło 12 tyś zł. | |||
~!!!iiii | I tu mamy nonsens przyznawania licencji oraz jej wymogów finansowych 9t eu i 5t eu na auto. Licencjonowane firmy powinny posiadać osobna pełna księgowość tylko na transport i po 3latach weryfikacja zdolności finansowej oraz dochodowości. Jeśli brak dochodów lub wiarygodnej straty to 4 rok ostatnim rokiem licencji. Dlaczego firmy produkcyjne dostają licencje EU i maja wspólną księgowość z inna formą działalności, która nie jest licencjonowana??? Dlaczego rolnicy, zakłady meblowe, materiałów budowlanych, okien, rowerów posiadają takie licencje??? dlaczego nie posiadają licencji na potrzeby własne?? Gdyby mieli obowiązek prowadzić osobną księgowość i utrzymać wymogi finansowe (brak ubezpieczenia poręczającego licencje) to na rynku byłoby trochę normalniej. | 1 | ||
~Sancho Pancho | Dawid, znów masz problemy. Nigdy nie czytasz ze zrozumieniem. Ile razu będziemy Ciebie upominać, tłumaczyć. 3 tygodnie 1800 | 3 | ||
~Sancho Pancho | Scancargo, znasz firmę GBA z Anglii | 1 | ||
Dawid87
| a ty czytasz z zrozumieniem pisałem wyraźnie 1700-1800 za miesiąc | |||
~Sancho Pancho | Również tak tata Ciebie uczył, najpierw mówić co innego, a później wciskać ciemnote kierowcy, że powiedziałeś coś innego. | 2 | ||
~scancargo | znam kapele punkowa GBH :-) ale firmy GBA nic mi to nie mówi | 1 | ||
~Sesek | Ostatnio Chińczycy zamierzają się na europejskie i polskie firmy by je wykupić Na mleczarskie w Polsce Ciekawym dlaczego nie podnoszą reki na polskie firmy transportowe, które to są najbardziej dochodowe dla budżetu jak to ładnie mówią i piszą? Czyżby Chińczycy prócz znajomości języka polskiego znali też kondycję polskich firm transportowych? Nie które firmy to by nawet dopłaciły by ich Chińczyk kupił a tutaj na forumie to tacy mądrzy, że ło Matko Bosko Częstochowsko. | 1 | ||
~Gucio | Firma Waberer's nie padnie spokojnie jest wpisana do Rządowego projektu jako firma strategiczna dla Państwa węgierskiego tak jak firma kolejowa Rail Cargo Hungaria, to są dwie największe firmy w Państwie - w sytuacji kryzysów i problemów mają także znaczenie militarne i podlegają pod wojsko. Jak to określono w przepisach Waberer's największy przewoźnik w Państwie o kluczowym znaczeniu dla gospodarki i jej funkcjonowania. Jak ktoś ciekawy to znajdzie artykuł poświęcony tej firmie - wujek google i można się doinformować. | 1 | ||
~Sancho Pancho | Gościu ze swidnika zrobił super biznes. GBA, daje busy, on kierowców. Więcej możesz się dowiedzieć, niestety osobiście bądź od ludzi tam zatrudnionych | 1 | ||
~Sancho Pancho | Powiem tak, nie ma normy paliwa jak jesteś zatrudniony przez UK. U niego jest norma i profity zbiera on. Jak zwykle, u polaczka się nie pracuje | 1 | ||
~Kris | Może i strategiczna firma tak jak nasze kopalnie. Co nie zmienia faktu że jadą na stracie i potwierdzają ze w transporcie cienko. Im większy moloch tym większe g... | 2 | ||
~kierowca rozkminiacz | zliczyli z calej firmy srednia. nie mieli kierowcow to i straty sa. wegry to nie litwa. latwo mozna zobaczyc ze girteka sie rozwija dalej. wiec dziady panu kierowcy w zebach pieniazki odpowiednie albo komornik was wycisnie jak kroste z odbytu. oj ciezkie czasy. pozyjemy zobaczymy. | 1 | ||
g-a
| Nie wiem czy na dofinansowanie Waberersa zgodzi się Bruksela. | -1 | ||
~kris | Ktos tu pytał o giretkę. To oto taki news s://40ton. net/girteka-zmniejsz a-diety-dla-wszystki ch-kierowcow-nie-bra kuje-ostrych-reakcji / | 3 | ||
~kris | Giretka tłumaczy obnizki utrata stałych zleceń. Biorą teraz co popadnie zeby minimalizowac straty a to oznacza ze będą brali wszystko bez względu na stawkę i wypier. dola wszystkich z rynku a na koncu i tak upadną | 3 | ||
ninobzik
| Kris, tylko dzięki taniej sile roboczej z UA, jeszcze jakoś girteka funkcjonuje. Nasi gumofilce też się opierają na panach z UA. Masz rację, jedni i drudzy upadną, Z tym, że wirus tylko przyspieszył ich agonię, bo jak długo można jeździć za pół darmo, ., . | 1 | ||
~MIRROO | kiedys Ricö pokazalo jak sie upada ze swojej wielkosci i zarazem niedochodowosci... moze nie slyszeli o Ricö | 1 | ||
~!!!iiii | Takie molochy jak Hegelman, Weberers, Link, Girteka zakup środków i usług tj. np. pojazdy, kontrakty, ubezpieczenia, opony itp maja tańsze o min 15-30%. Teraz maja problemy i ścinają koszty pracowników. To ile powinno im zostać ze składu przed covid, że nie maja kilku milionów Eu na utrzymanie niezmiennej pensji przez 1-2mc. Gdzie się ukryli geniusze transportowego biznesu z forum. Tak w ogóle to chciałbym zobaczyć protest kierowców girteki i sposób jego rozwiązania. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.