ID: 249668
Obraz Polskiego Przewoźnika
ID: 249668
ID: 249668
W większości prowadzi Firmę od czasów upadku komunizmu. Od małego jest nauczony kombinowania, oszustw, matactwa. Dzisiaj bieda mu w oczy zagląda, bo chętnych na pracę w niewolniczych systemach coraz mniej. Ludzie coraz bardziej roszczeniowi, nie chętnie podkładają magnesiki i znają swoją wartość na rynku pracy.
Pracodawca, często człowiek zmęczony całą otoczką transportu siedzi sfrustrowany i myśli jak obejść kolejny przepis, jak ukryć dochody firmy, jak "wyrwać " ładunek z giełdy 10 centów taniej. Przez lata swojej pracy nie potrafił zbudować Firmy opartego na potencjale ludzkim. Liczył się tylko szybki zysk i kolejny samochód w garażu.
Drugą grupę stanowią przewoźnicy którzy bazują na stałych zleceniach, stworzyli dobry team pracowników którzy są lojalni i potrafią dostosować się do koniunktury rynku. Ci przetrwają wszelkie zawirowania.
W większości prowadzi Firmę od czasów upadku komunizmu. Od małego jest nauczony kombinowania, oszustw, matactwa. Dzisiaj bieda mu w oczy zagląda, bo chętnych na pracę w niewolniczych systemach coraz mniej. Ludzie coraz bardziej roszczeniowi, nie chętnie podkładają magnesiki i znają swoją wartość na rynku pracy.
Pracodawca, często człowiek zmęczony całą otoczką transportu siedzi sfrustrowany i myśli jak obejść kolejny przepis, jak ukryć dochody firmy, jak "wyrwać " ładunek z giełdy 10 centów taniej. Przez lata swojej pracy nie potrafił zbudować Firmy opartego na potencjale ludzkim. Liczył się tylko szybki zysk i kolejny samochód w garażu.
Drugą grupę stanowią przewoźnicy którzy bazują na stałych zleceniach, stworzyli dobry team pracowników którzy są lojalni i potrafią dostosować się do koniunktury rynku. Ci przetrwają wszelkie zawirowania.
Posty (5366)
~zcx | Pseiwoźniczy plew z ET licytuje się kto z nich jest większym IDIOTĄ. i całkiem im to sprawnie idzie. | |||
~El Conductore Ordynator! | Wyrok z pipu niejednego dziada przywołał do porządku. | |||
~Ł ysy | Mój kot nasrał mi na klawiaturę | |||
Darek 81
| Drive zgadza się a powiem ci taką historię któryś rok do tyłu firma z okolic Tomaszowa i Sochaczewa miała dobry kierowców nie było szkód dopóki właściciele nie zaczęli kombinować z płatnościami od procenta jeszcze z tym był problem żeby zapłacić jednorazowo staży dobrzy furmani po odchodzili po przychodzili ludzie bez wiedzy na autotransporterach wyobraź sobie że dopiero zaczęły się szkody dachy uszkodzone zderzaki drzwi braki wyposażenia wiec czyja to wina właściciela bo chciał parę złotych zaoszczędzić na czymś na czym nie powinien | |||
~Patryk pogromca dziadow | Do mnie dziady dzwonią żeby pojechać za 350 chociaż kółko bo pracy znowu jest w opór ( nie dla dziadów, ich spedycje jeszcze bardziej... ) Ale wolę na miejscu 250zl 8-10h i do domku :) Międzynarodowka minimum 500 za dzień. | |||
~El Conductore Ordynator! | Glaca zdecydowanie prowadzi. Od lat przygłup klepie jedno i to samo. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Nie słuchajcie mitów o tym nadmiarze kierowców. Jak by tak było to nie było by dziesiątek tysięcy ogłoszeń w każdym miejscu w kraju :) | |||
~El Conductore Ordynator! | El patrykos w domu poza tobą wszyscy zdrowi? | |||
Darek 81
| Drive każda firma zajmująca się transportem samochodów musi posiadać ocp samochodów więc nie rozumiem co ma kierowca z tym wspólnego że musi jeździć do każdej szkody wytłumacz mi to bo nie rozumie | |||
ninobzik
| Dajcie już spokój gumnakom. Oni już nawet nie kwiczą, tylko kwilą jak bezbronne kocięta. Sen o potędze niechaj im się śni. Niechaj żyją w swoim małym świecie. A my róbmy swoje i czasami jakąś kromkę chleba im podrzucimy | |||
~driver | bo kierowca jest odpowiedzialny jako osoba do tego wyznaczona ocp dziala w czasie transporu ruchu pojazdu a nie z uwagi na to ze kierowca obije klamrą od pasa drzwi czy otrze podwozie w momecie wjazdu Ocp kazde ma wyłączenia za czynniki z winy niedbalstwa a to juz jest pojacie co mozna do wszystkiego zastosowac | |||
~Transpo | Prosta sprawa.. przed wyjazdem protokół zdawczo odbiorczy + zdjęcia pojazdu, Po powrocie jeśli coś uszkodzone to pisemne wyrażenie zgody na obciążenie.. godzi się albo nie, jeśli nie zawieszam wypłatę kieruje sprawę do sądu, pip przychodzi pokazuje kwity W tym czasie upłynęło już tyle czasu ze szofer nie ma co jeść, w między czasie przeważnie sam kapituluje lub ewentualnie na samym początku przed oddaniem sprawy do sądu.. oczywiście często wypłacam tylko podstawę Zawieszam inne świadczenia.. | |||
~Transpo | Dziady dzwonią do niego.. hehehe | |||
ninobzik
| Tak jest, jestem za, !! Rozpoczynam dzień pracy i lecimy z oglądaniem maszyny. Ostatnio znalazłem odprysk na wewnętrznej stronie ramy samochodu, nie wiem jak do tego mogło dojść. Wiem natomiast, że przegląd maszyny i podpisanie protokołu zakończyliśmy trzy dni później ; ) ; ) I to wszystko w ramach płatnych godzin pracy ; ) ; ) | |||
~Transpo | Darek 81 - wina pracodawcy ze lewus taki jak ty kradnie i wszystko niszczy? ?? Hehe djebil polaczek | |||
~El Conductore Ordynator! | Przyjdzie pip to cię dziadu wyprostuje i wypłatę panu kierowcy w zębach zaniesiesz i bukiet kwiatów na przeprosiny. | |||
~El Conductore Ordynator! | Wystarczy pismo do pipu i dziad leży i kwiczy. | |||
~El Conductore Ordynator! | Rażące niedbalstwo udowodnione sądownie, a nie widzimisie dziada. W innym wypadku tylko cmok w pompkę, tyle dziada może. | |||
ninobzik
| W sumie to można zrobić protokół przekazania i odbioru za jedną drogą. Będzie szybciej. Czyli tydzień oglądam, i jadę w trasę na tydzień. Bardzo mi pasuje taka robota, najlepiej w systemie 2/1 ; ). ; ) | |||
~Transpo | Protokół podpisujemy przed rozpoczęciem dnia pracy i nie dotyczy on pierdól tylko ogólnych Mechanicznych uszkodzeń pojazdu oraz opon, do tego dochodzi stan paliwa wyrażony w procentach.. to mi wystarcza ja z PIP dobrze żyje ; ) | |||
~Transpo | PIP nauczył mnie właśnie tego aby podpisywać protokoły i tym podobne.. nie chcesz podpisać nie jedziesz - wylatujesz proste. To jest obowiązek pracownika zgodziłeś się na takie zasady a nie inne.. | |||
~Transpo | Popieram protokół oraz zdjęcia wysłane prosto na adres e-mail w momencie podpisania wystarczą przed sądem.. tylko wtedy koszt ustalane są nie na podstawie części zamiennych Allegro tylko kosztorysu serwisu.. dla mocno podejrzanych drukuje w ciągu 5 minut zdjęcia podpis na odwrocie wystarczy ; ) | |||
~Ł ysy | jacek -kuba. Takim jak ty ćwokom nie zapłacę ani grosza z prostego powodu. Motłochu nie zatrudniam. Pod koniec roku marzeniem wielu poskramiaczy 40tonowych smoków będzie 250zł dnióweczki. Pożyjemy zobaczymy. Śnij dalej śmieszny busiarzu bankrucie. | |||
~Fireblade | A co gdy rano budzisz się i lusterka nie ma?? Lub plandeka cała pocięta i braki w towarze?? Kierowca ma za to płacić?? No chyba kogoś pojemało - od tego jest ubezpieczenie, a nie portfel kierowcy!! | |||
~Transpo | Ostatnio był u mnie pip i mnie wyprostował - kara za wysyłanie wypłaty pracownika na konto córki mimo wiedzy iż w ten sposób Polaczek - kierman unika komornika.. ; ) | |||
~Darek 81 | Do Drive i Transpo od 2003 r pracuję na autotransporterach wydawało mi się że nic i nikt nie nie zaskoczy co do pracy i szkód a tu proszę wasze wypowiedzi motywują mnie do jeszcze większego szanowania tego co mam w obecnej firmie właścicieli z wiedzą kulturą wypowiedzi znającej zagadnienia transportu aut nie wyssane z własnej teorii przy klawiaturze | |||
~El Conductore Ordynator! | A ty glaca dalej piertolisz jak potłuczony. | |||
~Transpo | Zasada jest taka ze jeśli pracownik jest wydajny okradziony itp szkody bierzemy na siebie.. w tym roku obciazylem tylko dwa razy., a szkód było około 10 | |||
~Darek 81 | Transpo uspokój się nie szalej tak na klawiaturze | |||
~Ł ysy | Transpo. Kiedyś /ze dwa, trzy lata wstecz / miałem Pana Kieroffcę, który nie chciał pidpisać regulaminu, odpowiedzialności materialnej i protokołu przyjęcia pojazdu. Nie wiem na co on liczył? Poszedł śladem Koziołka Matołka szukając "porządnej "firmy. Chyba dalej szuka, bo w porządnych firmach tego typu procedury obowiązują. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.