ID: 249668
Obraz Polskiego Przewoźnika
ID: 249668
ID: 249668
W większości prowadzi Firmę od czasów upadku komunizmu. Od małego jest nauczony kombinowania, oszustw, matactwa. Dzisiaj bieda mu w oczy zagląda, bo chętnych na pracę w niewolniczych systemach coraz mniej. Ludzie coraz bardziej roszczeniowi, nie chętnie podkładają magnesiki i znają swoją wartość na rynku pracy.
Pracodawca, często człowiek zmęczony całą otoczką transportu siedzi sfrustrowany i myśli jak obejść kolejny przepis, jak ukryć dochody firmy, jak "wyrwać " ładunek z giełdy 10 centów taniej. Przez lata swojej pracy nie potrafił zbudować Firmy opartego na potencjale ludzkim. Liczył się tylko szybki zysk i kolejny samochód w garażu.
Drugą grupę stanowią przewoźnicy którzy bazują na stałych zleceniach, stworzyli dobry team pracowników którzy są lojalni i potrafią dostosować się do koniunktury rynku. Ci przetrwają wszelkie zawirowania.
W większości prowadzi Firmę od czasów upadku komunizmu. Od małego jest nauczony kombinowania, oszustw, matactwa. Dzisiaj bieda mu w oczy zagląda, bo chętnych na pracę w niewolniczych systemach coraz mniej. Ludzie coraz bardziej roszczeniowi, nie chętnie podkładają magnesiki i znają swoją wartość na rynku pracy.
Pracodawca, często człowiek zmęczony całą otoczką transportu siedzi sfrustrowany i myśli jak obejść kolejny przepis, jak ukryć dochody firmy, jak "wyrwać " ładunek z giełdy 10 centów taniej. Przez lata swojej pracy nie potrafił zbudować Firmy opartego na potencjale ludzkim. Liczył się tylko szybki zysk i kolejny samochód w garażu.
Drugą grupę stanowią przewoźnicy którzy bazują na stałych zleceniach, stworzyli dobry team pracowników którzy są lojalni i potrafią dostosować się do koniunktury rynku. Ci przetrwają wszelkie zawirowania.
Posty (5369)
~Ordynator na powrocie! | I osobiscie dla mnie, to nie jest żadna konkurencja. | |||
~Tander | dziady szkolic tesciowa i szwagra i sami za fajere a nie na pracy kierowcy zeruje cala rodzina pasozytow dziadtransa | 1 | ||
~Gucio | Spokojnie PM swoje zrobi jak wejdą wszystkie przepisy zawarte do 2024r, co do kierowców z UA już o głupich ciężko cenią się lepiej jak Polacy, wystarczy poczytać ogłoszenia z km, % nie pojadą, w złoma nie wsiądą i nie podkładają się zaczęli się szanować i omijają firmy typu "dziadtrans", a wszelkie informacje o firmach wymieniają między sobą lepiej jak Polacy. | 1 | ||
~Hycel | Cyco 87 owszem szwab który swój transport chcę oprzeć tylko na polakach przenosi się do Polski. Jest wiele takich firm głąbie | |||
~Hycel | Nie każdy polak chce masowego osiedlania się tutaj rezunów ukraińskich tylko dlatego że polskiemu dziadtransowi zbyt wolno sakiewka się zapełnia. Przecież każdy miłośnik banderowskiej taniej siły roboczej może tam się osiedlić zostać oligarchem. Won na Ukrainę jeść słoninę!!! | 1 | ||
~Tander | w zadnym innym kraju tak nie ma by wlasciciele firm woleli obcych brac i wypierac wlasnych obywateli z rynku pracy tylko polskie gow nozjazdy tak robia | 1 | ||
~Hycel | Dawid87, Ł sy, Transportowski won na Ukrainę jeść słoninę | |||
~Driver | Słonina to będzie dobrem luksusowym dla polskiego trzymacza kierownicy Jeśli nawet będzie miał co trzymać | -1 | ||
~Hycel | Driver skoro tak to rób zapas słoniny | |||
~Marekpolski | Mój pracodawca 30 zestawów 50 kierowców z PL już 80 % wymienił na Ukrainę co ciekawe, nie ogłasza się poczta pantoflową robi swoje.. nawet w biurze Ukrainki pracują.. większość tych kierowców odeszła z niemieckich firm tak jak sami powiedzieli zarobią trochę mniej lecz maja więcej spokoju, wolną głowę miła atmosferę szacunek. | |||
Dawid87
| kogo obchodzą wasze marzenia, że wy chcecie. firma ma przynosić zysk wy macie pracować na zysk firmy, w tel lepiej słyszeć haraszo szefie, niż przecież jest czwartek trzeba ładować do domu, bo ja muszę na weekend. | |||
~Hycel | A ja rozmawiałem z ukraińskim kierowcą w ukraińskiej firmie transportowej jeździ za 400dolarow miesięcznie i do polaka nie pujdzie choćby ten dawał mu 2000 bo też woli mieć święty spokój | |||
Dawid87
| hycel a z Elvisem też rozmawiałeś, jak nie chce zarabiać 3, 4 razy więcej niech jeździ po Ukrainie, tych co chcą pracować po kilka miesięcy za 1500-1700 euro jest mnogo | |||
~Gucio | "większość tych kierowców odeszła z niemieckich firm tak jak sami powiedzieli zarobią trochę mniej lecz maja więcej spokoju, wolną głowę miła atmosferę szacunek. " Ale teraz powiedziałeś zwłaszcza o tej atmosferze i szacunku, skoro było tak pięknie i tak dobrze to czemu jak to nazywasz "wymienił" szef kierowców, raczej sami odeszli tak się dobrze czuli w firmie. | 1 | ||
~Hycel | Cyco 87 twoje teorie zagrażają bezpieczeństwu narodowemu. Tylko dlatego że nie potrafisz znaleść ładunku powrotnego to wolisz osiedlać tu banderowców? Ale nie bój się już skończyło się dziadom trzymanie pół roku Ukraińca w kabinie. Pakiet mobilności marzenia hołoty Dziad transportowej to rozwiązuje | 1 | ||
~Tander | czyli wrocili z niemiec na kolanach bo tam zle zarabiali woleli miec 500 e podstawy niz 1900 e zupelnie logicznie tez bym tak zrobil | 1 | ||
~Hycel | Cyco 87 no to pakuj manatki i otwieraj firmę na Ukrainie na miejscu będą i za 700 euro jeździć zobacz jaka oszczędność. 1000 euro dla ciebie z każdego szofera dodatkowo. A przecież tobie się tylko kasa liczy | |||
~Hycel | Ta der być może Niemiec to były nazista i na nich krzyczał. Ale ukraińcy w przeszłości świetnie z nimi współpracowali. Nawet sami Niemcy byli przerażeni jak świetnie im to szło | |||
~Hycel | Tander | |||
~Hycel | Ta der być może inna jest teoria jeszcze ukraińcy wrócili bo Niemiec płacił 1900 a polak 7000. Po prostu kursu złotego wobec euro nie znali liczyli 1na 1 | |||
~Tander | hycel ja zrozumualem z wypowiedzi kolegi ze to polacy wrocili z niemiec do polaka troche tak napisal ze ciezko zrozumiec o co mu chodzi | |||
~Tander | zteszta ukry u niemca jeszcze nie robia | |||
~Hycel | A ja że ukraińcy. Polacy do polaka to zrozumiałe jeszcze z różnych przyczyn. Np rodzinnych. Czasami warto zarabiać troszkę mniej i częściej widzieć rodzinę i znajomych | |||
~Dawid87 | Hycel z głupoty bierzesz korepetycje? Firma z Ukrainy nie może robić kabotażu, czy też przerzutow, potrzebuje zezwolenia nawet na tranzyt, za to szwab czy belg otwiera firmę w Polsce żeby uszczęśliwić łączników, tani murzynek z Polski ma zapier/dalać na Pana. Średnio za 200 euro więcej jak w polskiej firmie, ale złodzieja I alkoholika już nikt nie chce. | -1 | ||
laki81
| Ciekawe średnie zarobki w D 1800- 2500 euro + diety, w PL 2600 zł brutto + diety to gdzie zarobek w różnicy 200 euro? Dieta nie jest wynagrodzeniem tylko na utrzymanie w trasie -jedzenie itp. | |||
~kiero | Laki teoretycznie masz rację. W praktyce jest tak jak pisze Dawid, wyjdzie Ci u Niemca 200 euro więcy, które stracisz na dojazd. | |||
~Dawid87 | laki jedź do Niemiec zabierz tam całą swoją rodzinę, kup sobie mieszkanie, samochód jedź nim do serwisu, do remontu wybierz Niemiecką firmę, tam płać podatki. zobaczymy czy będziesz żył na poziomie kierowców z Polski. trzeba być ograniczonym umysłowo żeby pisać o zarobkach w DE a życiu w Polsce, | |||
~Tander | mieszkanie jak sie pracuje mozna kupic tak samo jak w polsce a co do cen uslug to juz panowie majstrowie spiewaja juz sobie prawie takie same ceny jak w de i ceny materialow budowlanych tez tylko jakos zarobki nie chca rosnac do niemieckich | |||
~Tander | kolega kierowca co robi w de zamowil sobie majstrow w polsce do budowy murowanego tarasu wykonczonego kamieniem cena 70000 zl widzialem zdjecia nic specjalnego oprocz ceny | |||
~kiero | Tylko po co wyjeżdżać i tam się osiedlać? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.