ID: 249668
Obraz Polskiego Przewoźnika
ID: 249668
ID: 249668
W większości prowadzi Firmę od czasów upadku komunizmu. Od małego jest nauczony kombinowania, oszustw, matactwa. Dzisiaj bieda mu w oczy zagląda, bo chętnych na pracę w niewolniczych systemach coraz mniej. Ludzie coraz bardziej roszczeniowi, nie chętnie podkładają magnesiki i znają swoją wartość na rynku pracy.
Pracodawca, często człowiek zmęczony całą otoczką transportu siedzi sfrustrowany i myśli jak obejść kolejny przepis, jak ukryć dochody firmy, jak "wyrwać " ładunek z giełdy 10 centów taniej. Przez lata swojej pracy nie potrafił zbudować Firmy opartego na potencjale ludzkim. Liczył się tylko szybki zysk i kolejny samochód w garażu.
Drugą grupę stanowią przewoźnicy którzy bazują na stałych zleceniach, stworzyli dobry team pracowników którzy są lojalni i potrafią dostosować się do koniunktury rynku. Ci przetrwają wszelkie zawirowania.
W większości prowadzi Firmę od czasów upadku komunizmu. Od małego jest nauczony kombinowania, oszustw, matactwa. Dzisiaj bieda mu w oczy zagląda, bo chętnych na pracę w niewolniczych systemach coraz mniej. Ludzie coraz bardziej roszczeniowi, nie chętnie podkładają magnesiki i znają swoją wartość na rynku pracy.
Pracodawca, często człowiek zmęczony całą otoczką transportu siedzi sfrustrowany i myśli jak obejść kolejny przepis, jak ukryć dochody firmy, jak "wyrwać " ładunek z giełdy 10 centów taniej. Przez lata swojej pracy nie potrafił zbudować Firmy opartego na potencjale ludzkim. Liczył się tylko szybki zysk i kolejny samochód w garażu.
Drugą grupę stanowią przewoźnicy którzy bazują na stałych zleceniach, stworzyli dobry team pracowników którzy są lojalni i potrafią dostosować się do koniunktury rynku. Ci przetrwają wszelkie zawirowania.
Posty (5264)
maro12
| Tak było kiedyś w Związku Radzieckim. Jak to działało i jak się skończyło każdy chyba wie. | |||
~DonPedro | Polski transport trytytkami stoi. | |||
~Gucio | Obraz polskiego przewoźnika (pomijając jakiś niewielki procent uczciwych firm) , jest przedstawiany praktycznie każdego dnia w artykułach - kierowca złapany na magnesie, drugiej karcie, wyłączniku, jazdy bez karty w tacho, zestaw bez przeglądu-badania technicznego, zły stan pojazdu, ogumienia. Nie ma praktycznie dnia bez takich akcji. Szkoda bo to idzie na konto wszystkich tak jak wśród kierowców są normalni i tacy co swoim zachowaniem, postępowaniem psują opinię całej reszcie. | |||
~Driver | Magnes karta i wyłącznik to wina trzymacza kierownicy bo to on robi sam i za to powinno być zakaz prowadzenia pojazdów dożywotnio Bo zazwyczaj de*il rwie pauze i mu zawsze brakuje | 1 | ||
~Gucio | ~Driver 2020-08-29 15:01:44 Tu się z Tobą kolego zgadzam w 100%, tylko że przecież w takich sytuacjach normalny szef powinien takiego gościa wystawić za bramę, ale w wielu firmach jest to tolerowane, nawet więcej zalecane -nie kombinujesz, nie pracujesz. Wyłącznik to firma montuje - a kierowca głupi że Go używa. W dzisiejszych czasach każde auto ma GPS, można sprawdzić wszystko ze smartfonem w ręku, dlatego uważam że nadal w PL są za niskie kary dla takich firm, kierowców i osób nadzorujących czas pracy kierowcy w danej firmie - przecież Ci ludzie dobrze wiedzą co robią ich kierowcy. Też uważam że dopóki nie wejdzie przepis zabierania PJ za kombinacje z tacho, to ten proceder dalej nie zniknie, jeszcze jest nadzieja że po 2024r, gdzie każde auto powyżej 2, 4 t w transporcie będzie musiało mieć tachograf z GPS ( nawet stare auta ) , to coś się zmieni, ale znając polskich bosów będą szukać sposobów żeby ingerować w elektronikę itp. (tak jak dzisiaj z wyłącznikami) , szukać sposobu by jakoś kombinować, bo przecież to Polska. | |||
~Driver | To de*il kierowca robi podkładki i on jest tylko odpowiedzialny za takie sytuacje Jest na tyle pracy full legal że można pracować kto chce się podpinać podkładać czy używać pstryka to jest akt jego woli To wiec jest to tylko wina operatora | |||
~dobry kolega | Jacek kupa zwariował? ? Raz w żopu raz w paszczu? ? | |||
~El chapo | Nie ma desperatow na systemy po kilka tygodni. Nawet Ukraina olewa polskiego gumiaka bazujacego na niewolnictwie. Nasi biedasmeny mają cieplutko. | |||
~Jacek-kupa | Panowie właśnie w magnum szoferka robię kupę do wiaderka. !! | |||
~pks poland | Dziady, warchlaki, tao 60% polskich przwoźników. | |||
~Kierowca bombowca | Dlaczego większości polskich szefów zwłaszcza w transporcie żyje na pokaz? Drogie auto na kredyt a w żeczywistosci gołod@pcy.. | |||
~Ordynator w Bawarii! | Majo rozmach skuurwenseny. | |||
~Damian | Słomiane biznesmen. | |||
~lkndfjdif | Cygany, krętacze, omijać jak skunksa. | 1 | ||
~kokolino | Dziady dalej mażą o kierowcy za 3500 i magnesikach. Śmiać mi się z Was chce. Nie ma drugiej takiej dziedziny, w której była by taka rotacja pracowników. | |||
~Zet | Tak jest bardzo duża rotacja | |||
~Transportowski | Koledzy o czym wy tu dyskutujecie? 1000 EUR za miesiąc siedzenia w budzie na dzień dzisiejszy to 4500 zł +/-, wiec całkiem pokaźna kwota. | |||
~El Ordynatores. | Transparówa znowu się koziej doopy nawąchałeś? | |||
~Pozdrawiam | Hahaha... -Trans... coś tam. Na takiego tylko Ciebie stać??!! Jaki Pan taki kram. | |||
~Lorenz | 350 dniówki to już standard, ale nie u dziada. | |||
~El Ordynatores. | To że mała kasa u dziadów to jeszcze pikuś. Ale ten ich wieczny kwik jest uciążliwy. | |||
~Jagusiak | Jak się przyjmujesz to złote góry obiecują. Mówią tak że myślisz iż złapałeś Pana Boga za nogi a zeczywistość przeważnie nie ma nic wspólnego z bajkowymi opowieściami. | |||
~El Ordynatores. | Dlatego trzeba czytać umowę o pracę którą się potem podpisze. W niej nie ma obiecanek. | |||
~apacz | I co szefowie??? szukam pracy 180, dam pracę 490 ogłoszeń. Znowu Wam nie wyszło. 10. 000 z przodu staje się faktem. Kogo nie stać niech zamyka łagier. | |||
~H z wami | Apacz, czytałeś te ogłoszenia? Jak nie to polecam. Na pewno znajdziesz za dychę i więcej. | |||
~H z wami | Każdy się ogłasza. Teraz szukam tańszych od Ukraińców. 4/1 5tys. 2/2 2, 5 tys Zapraszam. Jazda na maxa. Spedytor pilnuje kiedy i jak długo sikacz. Paliwo liczone do drugiego miejsca po przecinku. Za każda szkodę płacisz sam. Czyli jak nie pokryje ubezpieczenie pokrywasz pełna kwotę. Jeżeli pójdzie z ub pokryjesz różnice za wyższa składkę. Przyjmę najchętniej na działalności. Takich trzeba. . | |||
~sid | apacz- szukam jelenia 490 ogloszen | |||
~gieniek | jest ogloszenie za dyche polska firma ale nawet boorac pod uwage ta nibypandemie i szalenstwo w gospodarce to ofert pracy jest faktycznie duzo i twierdzenia dziadow ze pracy nie ma i ze moga sobie przebierac w kietowcach to bajki | |||
~H z wami | Polski kierofffcca staje się zbędny. Nie ma co się dziwić, trwa licytacja w dół. Jeszcze trochę a będziecie sie zgadzać na 3 tys. za miesiąc w budzie. Czytałem o tym jakiś rok temu. Chociaż tak naprawdę nie chce marudnego polaczka nawet za najniższa, choćby miał za to jeździć pełny miesiąc. Tu nie chodzi o pieniądze a o jakość pracy. Polaczkom zawsze ciężko. Ukraina robi bez marudzenia. Chłopaki nie maja zbędnych problemów. | |||
~H z wami | Podobno te ogłoszenia dają akwizytorzy sprzedający garnki. Trzymacze dzwonią tysiącami, przy okazji rozmowy pan zaprosi na prezentacje. Niby spotkanie, połączone ze sprzedażą. Trzymacz kupi. Wystarczy powiedzieć ze zarobi kupując cudowny gar. W końcu trzymacze to najbardziej odrealniona grupa zawodowa. Oni kochają propagandę, wciskanie kitu. Kupisz gar, będziesz miał dychę. Już można się chwalić na parkingu. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.