ID: 249668
Obraz Polskiego Przewoźnika
ID: 249668
ID: 249668
W większości prowadzi Firmę od czasów upadku komunizmu. Od małego jest nauczony kombinowania, oszustw, matactwa. Dzisiaj bieda mu w oczy zagląda, bo chętnych na pracę w niewolniczych systemach coraz mniej. Ludzie coraz bardziej roszczeniowi, nie chętnie podkładają magnesiki i znają swoją wartość na rynku pracy.
Pracodawca, często człowiek zmęczony całą otoczką transportu siedzi sfrustrowany i myśli jak obejść kolejny przepis, jak ukryć dochody firmy, jak "wyrwać " ładunek z giełdy 10 centów taniej. Przez lata swojej pracy nie potrafił zbudować Firmy opartego na potencjale ludzkim. Liczył się tylko szybki zysk i kolejny samochód w garażu.
Drugą grupę stanowią przewoźnicy którzy bazują na stałych zleceniach, stworzyli dobry team pracowników którzy są lojalni i potrafią dostosować się do koniunktury rynku. Ci przetrwają wszelkie zawirowania.
W większości prowadzi Firmę od czasów upadku komunizmu. Od małego jest nauczony kombinowania, oszustw, matactwa. Dzisiaj bieda mu w oczy zagląda, bo chętnych na pracę w niewolniczych systemach coraz mniej. Ludzie coraz bardziej roszczeniowi, nie chętnie podkładają magnesiki i znają swoją wartość na rynku pracy.
Pracodawca, często człowiek zmęczony całą otoczką transportu siedzi sfrustrowany i myśli jak obejść kolejny przepis, jak ukryć dochody firmy, jak "wyrwać " ładunek z giełdy 10 centów taniej. Przez lata swojej pracy nie potrafił zbudować Firmy opartego na potencjale ludzkim. Liczył się tylko szybki zysk i kolejny samochód w garażu.
Drugą grupę stanowią przewoźnicy którzy bazują na stałych zleceniach, stworzyli dobry team pracowników którzy są lojalni i potrafią dostosować się do koniunktury rynku. Ci przetrwają wszelkie zawirowania.
Posty (5264)
~Tander | w niemieckich firmach na silosach i cysternach najlepsi sa kierowcy z polski przy nich romki i serby albo inna moldawia to techniczni a... nalfabeci ukrow jeszcze tu nie ma ale podobny poziom | |||
Dawid87
| mam dla was ofertę pracy ku-ku pakuj walizki i zarabiaj "Potrzebujesz sterownika 11 000 UAH miesięcznie Potrzebujemy kierowcy Renault z naczepą. Praca na Ukrainie. Szczegóły telefonicznie (067) 539-64-12 Rostislav" przetłum aczone przez google tłumacz, dla ciekawskich 11000UAH to jakieś 330 euro | -3 | ||
~pks poland | Prawda taka że na większości z Was szoszony juz się poznali i maja was w dupu. Macie marzenia ściętej głowy. Będziecie płakać i płacićtaka Wasza dola. | 1 | ||
Dawid87
| albo to tylko czy w umiecie coś rozbić przy maszynie? "Wymagany sterownik 12 000 - 13 000 UAH/miesiąc Rodza j pracy: Praca stała Rodzaj zatrudnienia: Praca w pełnym wymiarze godzin Sterownik jest wymagany do stałego zadania. Prace na ciągniku siodłowym z naczepą. Loty do Dniepropietrowsk i obszarów pokrewnych. Główne wymagania: uważność w odniesieniu do załadunku i rozładunku towarów, bezwypadkowe jazdy, możliwość samodzielnego dokonywania drobnych napraw maszyny. Vladimir 050 340 0955" | -2 | ||
~Tander | ja bym zalozyl firme na ukrainie i tu ich trzymal za 600 bo to i tak wiecej jak 330 po conim placic 1500 szkoda forsy | |||
~Ordynator na powrocie! | Cycol 87 pojepało cię do reszty? Po co mam pakować walizki? Ja mam dobrą pracę we własnym kraju. Ale nie u dziada. | |||
~Hycel | Cycol 87 jak na Ukrainie jest tak dobrze pod względem pracowników to dlaczego tam firmy nie przeniesiesz? | 1 | ||
~Tander | wiadomo ze kazda firma w pl gdzie siedza ukry to dziadtrans olany przez polskich kierowcow i dziad w panice sciagal co ma CE nawet malpy aby zlomy nie staly bo coreczka sie zdeberwowala i synek ze beda musieli sami isc do uczciwej pracy jak dziadtrans zbankrutuje | 1 | ||
~Hycel | Łysy powinien przenieść się na Litwę | |||
~Tander | w sumie sluszny postulat dziady wynocha z firmami na ukraine tam bedziecie mogli nareszcie placic uczciwe stawki 330 e za miesiac po co sie meczyc w polsce i placic 1500 | 1 | ||
~Hycel | Cycol 87 dasz sobie na Ukrainie ogłoszenie 700 dolarów za miesiąc wypłata będzie w dolarach to z pobliskiego kołchozu każdy który raz w życiu siedział w traktorze przyjdzie do ciebie. Zmonopolizujesz tam cały rynek transportowy. Chętnie tam poślemy naszych dziadtransów. Pakować walizki i na Ukrainę. Tam tania siła robocza | |||
~Dawid87 | Hycel z głową wszystko ok? Może szwab który zatrudnia polskie kierowcę ma rejestrować firmę w PL albo wynosić się z Niemieckiego bo zatrudniona tanią siłę z wschodu, | |||
~Ordynator na powrocie! | Nie wiem po co pisanie o "fachowcach ze wschodu"skoro to nie są fachowcy, choć ze wschodu. Nie mam zamiaru i daleki jestem od tego aby ubliżać jakiejś nacji, ale fachowcy? Może są i tańsi ale raczej nie są lapsi. Dla dziadów jest to tylko droga na skróty... a potem mur. | 1 | ||
~Driver | Dawid nie ma sensu szarpać się z imbecylami | -1 | ||
~Tander | tylko dla niemca niemiecki kierowca jest na pierwszym miejscu i nikt nie opowiada bzdur jak polskie dziadtransy ze wyrzuci niemca by przyjac polaka a wy dorobkiewicze sami pokazujecie jakie mendy jestescie | 1 | ||
~Ordynator na powrocie! | I osobiscie dla mnie, to nie jest żadna konkurencja. | |||
~Tander | dziady szkolic tesciowa i szwagra i sami za fajere a nie na pracy kierowcy zeruje cala rodzina pasozytow dziadtransa | 1 | ||
~Gucio | Spokojnie PM swoje zrobi jak wejdą wszystkie przepisy zawarte do 2024r, co do kierowców z UA już o głupich ciężko cenią się lepiej jak Polacy, wystarczy poczytać ogłoszenia z km, % nie pojadą, w złoma nie wsiądą i nie podkładają się zaczęli się szanować i omijają firmy typu "dziadtrans", a wszelkie informacje o firmach wymieniają między sobą lepiej jak Polacy. | 1 | ||
~Hycel | Cyco 87 owszem szwab który swój transport chcę oprzeć tylko na polakach przenosi się do Polski. Jest wiele takich firm głąbie | |||
~Hycel | Nie każdy polak chce masowego osiedlania się tutaj rezunów ukraińskich tylko dlatego że polskiemu dziadtransowi zbyt wolno sakiewka się zapełnia. Przecież każdy miłośnik banderowskiej taniej siły roboczej może tam się osiedlić zostać oligarchem. Won na Ukrainę jeść słoninę!!! | 1 | ||
~Tander | w zadnym innym kraju tak nie ma by wlasciciele firm woleli obcych brac i wypierac wlasnych obywateli z rynku pracy tylko polskie gow nozjazdy tak robia | 1 | ||
~Hycel | Dawid87, Ł sy, Transportowski won na Ukrainę jeść słoninę | |||
~Driver | Słonina to będzie dobrem luksusowym dla polskiego trzymacza kierownicy Jeśli nawet będzie miał co trzymać | -1 | ||
~Hycel | Driver skoro tak to rób zapas słoniny | |||
~Marekpolski | Mój pracodawca 30 zestawów 50 kierowców z PL już 80 % wymienił na Ukrainę co ciekawe, nie ogłasza się poczta pantoflową robi swoje.. nawet w biurze Ukrainki pracują.. większość tych kierowców odeszła z niemieckich firm tak jak sami powiedzieli zarobią trochę mniej lecz maja więcej spokoju, wolną głowę miła atmosferę szacunek. | |||
Dawid87
| kogo obchodzą wasze marzenia, że wy chcecie. firma ma przynosić zysk wy macie pracować na zysk firmy, w tel lepiej słyszeć haraszo szefie, niż przecież jest czwartek trzeba ładować do domu, bo ja muszę na weekend. | |||
~Hycel | A ja rozmawiałem z ukraińskim kierowcą w ukraińskiej firmie transportowej jeździ za 400dolarow miesięcznie i do polaka nie pujdzie choćby ten dawał mu 2000 bo też woli mieć święty spokój | |||
Dawid87
| hycel a z Elvisem też rozmawiałeś, jak nie chce zarabiać 3, 4 razy więcej niech jeździ po Ukrainie, tych co chcą pracować po kilka miesięcy za 1500-1700 euro jest mnogo | |||
~Gucio | "większość tych kierowców odeszła z niemieckich firm tak jak sami powiedzieli zarobią trochę mniej lecz maja więcej spokoju, wolną głowę miła atmosferę szacunek. " Ale teraz powiedziałeś zwłaszcza o tej atmosferze i szacunku, skoro było tak pięknie i tak dobrze to czemu jak to nazywasz "wymienił" szef kierowców, raczej sami odeszli tak się dobrze czuli w firmie. | 1 | ||
~Hycel | Cyco 87 twoje teorie zagrażają bezpieczeństwu narodowemu. Tylko dlatego że nie potrafisz znaleść ładunku powrotnego to wolisz osiedlać tu banderowców? Ale nie bój się już skończyło się dziadom trzymanie pół roku Ukraińca w kabinie. Pakiet mobilności marzenia hołoty Dziad transportowej to rozwiązuje | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.