~Młody 5 lat temu | Auto ma niską kabinę z jednym łóżkiem taką małą ale nie widzę przystawki odbioru mocy? W 2017r miało niby 240tys km (to był ostatni gwarancyjny przegląd w Renault). Jeżeli tacho jest oryginalne to przecież wyjdzie grzebanie przy nim (tak mi mówił magik od tacho)? Pomijając fakt takiego a nie innego przebiegu czy te auta wytrzymują do tych 600-700tys km bez ciągłych awarii czy 300-400tys i koniec? Ktoś ma jakieś doświadczenia? | 3 | | |
~Młody 5 lat temu | Dodam, że pierwsza rejestracja to sama końcówka roku 2013 i chyba stoi już jakiś czas u handlarza w tej NL... | 3 | | |
~Młody 5 lat temu | Kwestia awaryjności - jeżeli jest tak, że co trasa to serwis to nawet za darmo się nie opłaca ale jeżeli jest tak, że polata do tych 600-700tys km to jak najbardziej a to, że na parkingu nie zrobię tym kariery to mnie to mało interesuje... | 3 | | |
~skg dk 5 lat temu | mlody dobrze gadasz po co przeplacac za cos co ma pracowac szkoda forsy na glupoty jak masz placic po 8000 pln raty leasingowej na miesiac to lepiej miec wlasny sprzet tanszy i wiecej kasy na miesiac w kieszeni | 3 | | |
~Ł ysy 5 lat temu | Expertem maści wdzelakiej jest dwóch przygłupów, zcx i przygłup ku ku. Oni wszystko wiedzą, na wszystkom się znają.
Z mojej strony, kup Scanię za 100tyś eur i wstaw do Adaru. Kasa sama popłynie, a z kasą ty. | 3 | | |
~skg dk 5 lat temu | jestem w moim apartamencie w de a nie w smietniku dlaczego mi ublizasz nierobie? | 3 | | |
~Ł ysy 5 lat temu | Pamiętaj o przewodnim haśle :"zobacz ziomuś jak to się robi ". | 3 | | |
~skg dk 5 lat temu | zcx nierobie wszystko zalezy od tego ile masz kasy na start i z kim jestes ugadany bo bez tego sie nie zaczyna tej roboty przyglupie jak mam kase na 10 takich premiumek ale nie mam zamiaru ich kupowac bo robie w zyciu co innego pracuje sobie spokojnie w ch jako fachowiec i swoje 6 kola chf netto zarabiam bez wysilku bo znam sie na swojej pracy | 3 | | |
~Ł ysy 5 lat temu | zcx. Ciebie nawet na Premiumkę nie stać, zatem pozostaje ci zamknąć ryj i siedzieć cicho. | 3 | | |
~skg dk 5 lat temu | jak chlopak chce wystartowac na spokojnie bo wie co moze to mysle ze za 5 lat bedzie mial 5 razy tyle kasy co te przyglupy z adaru co sie zadluzyly do smierci klinicznej | 3 | | |
~Ł ysy 5 lat temu | Można dołożyć kilka tysięcy i kupić gównianego Mana lub największe gówno na rynku Dafa.
Wtedy będzie fajnie. | 3 | | |
~skg dk 5 lat temu | juz widze co ty masz passata z 2003 jak wszystkie wyszczekane kierowczyny aus polen | 3 | | |
~skg dk 5 lat temu | mysle ze ostanio za opony do rs6 wiecej zaplacilem niz jest warty twoj caly samochod | 3 | | |
~skg dk 5 lat temu | to tylko taki hipotetyczny przyklad wyciag ze sredniej tego co sie sprowadza do polski jako kompoletny zlom z niemiec choc ostatnio uparli sie na A4 fakt ostatnio wszystkie smietniki w de oczyszczone z tych zlomow | 3 | | |
~skg dk 5 lat temu | czlowieku ja w tej branzy w pl siedzialem 10 lat ostatnio modne sa filmiki na yt polskich naganiaczy do komisow jak oni to okreslaja na wschodzie niemiec obejrzalem to badziewie i na spoko widze ze na wet na filmowej prezentacji wiudac sciemie ze auta maja cofniete liczniki o ok 100 tys kilometrow bo te auta sa specjalnie spreparowane na wysylke na wschod a polski handlarz jeszcze raz cofnie licznik i auto idzie do uszczesliwionego wiesniaka w pl | 3 | | |
~Ł ysy 5 lat temu | zcx. Jak spłacisz dług, będziesz kandydatem do rozmowy o inwestycjach. Teraz jesteś tylko biednym, zadłużonym ciulem. | 3 | | |
~Ł ysy 5 lat temu | skg. Ty gówno wiesz, zcx wie lepiej.
Mówiłem, że się zna na wszystkim. | 3 | | |
~Jego Kierowniczość Pan O! 5 lat temu | Siema glaca, Alberto Tromba. | 3 | | |
~skg dk 5 lat temu | tak zgadza sie nawet w de handlarze cofaja liczniki ale wtedy auto nie jest do sprzedazy na terenie niemiec bo wtedy jest olbrzymia kara jak sie wjedzie do serwisu i zaden handlarz nie zaryzykuje wiec wszystko jest przygotowane do wypchniecia na wschod bez zadnych gwarancji co jest zaznaczane w umowach sprzedazy czaicie polaczki jak jestescie oszukiwani na kazdym kroku | 3 | | |
~kris 5 lat temu | Kolego Młody to nie tylko polata do 600-700 tys ale nawet do 1, 2 mln. Wszystko zalezy czy dobrze trafisz i jak potem bedziesz dbał. Jakos nie widziałem na otomoto premiumki z adnotacją uszkodzony silnik a Manów mnóstwo. I tak jak pisałem wczesniej cena części i serwisu. Dla przykładu takie mosiezne kolanko które wchodzi do pompy wspomagania na szybko kupiłem w serwisie volvo bo było blisko i jeszcze otwarte za 300 zł a w serwisie renault to samo kolanko kosztuje 200 zł. Wejdz do pierwszego lepszego sklepu i zapytaj ile kosztuje np sprzęgło do renówki a ile do scani albo komplet filtrów | 3 | | |
~skg dk 5 lat temu | oczywiscie ze sciagalem ale nie takie parchy mialem troche lepszych klientow co woleli zaplacic o 10 tysi wiecej za auto z historia serwisowa niz za smietnika z gieldy w slomczynie | 3 | | |
~kris 5 lat temu | A co do tego konkretnego egzemplarza to skoro niska kabina to na 90% latała z jakąś wanną bo nawet na dystrybucji premiumki są w globie a przystawkę to się patrzy na skrzyni czy miała założoną | 3 | | |
~skg dk 5 lat temu | auto z przystawka sila rzecza ma mniejszy przebieg | 3 | | |
~Ł ysy 5 lat temu | Młody, przyjmijmy ryzykowną hipotezę, że jest przejechane 400tyś km. Pierwsze wydatki to cewki sterujące smarowaniem umieszczone na korpusie filtrów oleju. Na 100% za moment poleci pompa wody. Trzeba zmienić olej w skrzyni /limit 400tyś /. Z pierdół, zawieszenie kabiny, klocki lub tarcze, ustawienie zaworów. Jak znam życie przyjdzie naprawić instalację, która gnije jak w każdym innym samochodzie i ogień na tłoki.
Ziomuś, tak to się robi. | 3 | | |
~skg dk 5 lat temu | bredzisz jak zwykle nie bede komentowal pewnych tematow a zadnych baz nigdy nie wizytowalem to kolejny wymysl jakiegos zawistnika aus polen | 3 | | |
~kris 5 lat temu | Dlatego jak nie wiadomo gdzie auto latało i w jakich warunkach to lepiej sie w to nie pchać. Lepiej kupic premiumke po jakims Norbercie albo innym francuskim kołchozie | 3 | | |
~Ł ysy 5 lat temu | W małej budzie auta są zazwyczaj wytargane. | 3 | | |
~Janusz 5 lat temu | " kolanko które wchodzi do pompy wspomagania"
pasuje od kompresora man za 20 zł | 3 | | |
~Ł ysy 5 lat temu | Kris. Te kolanka, o których piszesz są w Autosie po 45 zł. W komplecie z nakrętką nie przekraczają stówy. | 3 | | |
~Janusz 5 lat temu | czyli praktycznie bezawaryjna
a co w volvie ma się psuć po 400tys? | 3 | | |