Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Renault Premium 460DXi czy warto kupić?

ID: 249251


Witam Szanownych Grupowiczów,

Znalazłem ogłoszenie o Renault Premium 460DXi z rocznika 2013 z przebiegiem niecałe 400tys km. Jako, że to ma być mój pierwszy ciągnik to się mocno zastanawiam czy warto? Słyszę podzielone opinie - niektórzy twierdzą, że do 3 lat a później to masakra (elektryka itp) a niektórzy, że tu lata tego mnóstwo po kraju i nie ma z nimi problemów żadnych większych?? Czy ktoś mógłby się obiektywnie wypowiedzieć na ten temat? Dodam, że auto chcę ściągnąć z holandii i wstępnie wygląda dobrze (żadnych błędów nie ma na konsoli i przebieg wygląda realnie).

~Młody
*.137.6.105

Posty (130)

~kris
No widzisz Łysy czegoś nowego sie dowiedziałem ale wtedy była sobota i w okolicy otwarty był tylko serwis volvo. Ale tez bardziej chodziło mi o pokazanie proporcji. Bo silnik ten sam i inne części a płacisz tylko za napis volvo. I tak samo jest z innymi markami.

3

~Janusz
może Ł ysy trafił na "pechowy" egzemplarz

3

~kris
zcx a myslisz ze inne nie maja żadnych usterek? Znajomy ma kilka nowszych manów a tam taki patent ze kompresor się rozłącza w trakcie jazdy niby mam mniej palić. I walnęło mu sprzęgiełko z tego kompresora. W sklepie tego nie kupisz bo nie wystepuje jako osobna część a nowy kompresor 11 tys PLN. Zostaje szrot ale handlarz wie ze to czesto pada i sprzegiełko na szrocie 2, 5 tys i nie wiesz na ile ci starczy

3

~Ł ysy
Kris. Niektóre części są tańsze w serwisie Volva. Trzeba kombinować, wtedy kasa jest w kieszeni.

4

~Janusz
zcx a co ty się tak tym łysym podniecasz?

3

~Ł ysy
Janusz. W Volvie do 400tyś psuje się to samo, co w Premiumce do 400tyś.
Po 400tyś psuje się w Premiumce to samo co w Volvie.
Teraz widzisz różnicę.

4

~Janusz
czyli... opony?

3

~Ł ysy
Śmieć zcx nie może zaakceptować, że takich głupich ćwoków jak on, zlewa się ciepłym moczem.

4

~skg dk
najgorszy syf do daf w ogole nie nadaje sie do jazdy po gorach z cysterna bez falochronow po ch

3

~kris
No własnie i teraz popatrz na cenę volva z 2013 roku i cenę premiumki. I jak do tego dodasz tanszy serwis. To jak mowili w jednej reklamie. Po co przepłacać?

3

~Młody
Ok kolego Łysy dzięki za uwagi. Jakie to mogły by być koszty zapobiegawczo przy tych 400tys km aby to zrobić? Kilka tysięcy? Nie widzę w niej zbiornika na olej do hydrauliki - może zdemontowali przed sprzedażą? Handlarz mówił, że nie ma hydrauliki...

3

~skg dk
mlody posluchaj l ysego on zna tematy a inne nieroby na forum to tylko obsmiewanie a sami gole * maja

3

~kris
to ze nie ma hydauliki nie swiadczy ze nie miała przystawki do jakiegos kompresora albo hyrauliki. Masz tu link do ogłoszenia i na zdjeciu nr 12 widac na szkrzyni taką flansze do przeniesienia napedu

s://www. otomoto. pl/oferta/renault-pr emium-460dxifull-adr -460-eevblokada-most u6-nowych-oponmichel in5-sztuk6-ID6CJ3Zu. html#1435da981b

3

~kris
POza tym jak niska kabina to na pewno z plandeką nie latała

1

~Ł ysy
Młody. Podałem zestaw standardowy defektów, które występują w Premium dxi i Volvie przy przebiegu 400-500tyś km. Jeżeli jeździł idiota, to trzeba się liczyć z regeneracją pompowtrysków i tłumika. Jak znam życie już są lub będą do wymiany :wtrysk szczochów, czujnik temperatury, czujnik Nox. Możesz dołożyć kilka tysięcy lub na starcie 3o tyś zł.
To tyle. zawsze to loteria.

3

~Ł ysy
Młody. Pytasz o koszty dziada. Spytaj o koszty "dumnych "kierowców, tych co warują w budach /dużych budach / po trzy tygodnie.
Mnie wychodzi tanio, bo jestem dziadtransem.

3

~Ł ysy
Najważniejsza sprawa, je ba ny APM. Nie zrobisz w porę sprężarki i APM, to zapłacisz za holowanie.

3

~Ł ysy
Dla leszcza wymiana sprężarki plus APM zamknie się w 5 klockach bez kosztów robocizny. Dziadtrans to samo zrobi lepiej, łącznie z czyszczeniem rurek za 1700zł.

3

~Ł ysy
Gdy się przechodzi do szczegółów, dyżurne przygłupy /zcx, ku ku /zamykają mo*dy z wiadomych powodów.
Gówno wiedzą.
To tyle.

3

~Jego Kierowniczość Pan O!
Glaca bucusiu, a co mnie obchodzi co i kiedy psuje się w twoich klamotach?
Albo ile kosztuje naprawa?
Ja mam do jazdy mieć sprzęt sprawny.
Capito deklu?

2

~Ł ysy
I dlatego takich ku ku z porządnych firm wypier da la się na zbity pysk. Nikomu nie jest potrzebny dureń za kierownicą.
Dureń waruje tygodniami w budzie na zaszczanym parkingu.
Capito przygłupie?

4

~Jego Kierowniczość Pan O!
12 dni to są tygodnie przygłupie?

2

~Ł ysy
Przygłupie ku ku. Skoro nie interesują cię defekty i koszty naprawy dlaczego mielesz ozorem? Nie mając zielonego pojęcia, na jakiego wała dyskutujesz?
Zrób innym przysługę zamykając głupiego ryja.
Do budy!!!

4

~Jego Kierowniczość Pan O!
Dlaczego przygłupie?
A dlatego żeby cię w kur/wić.
Czekam aż piertolniesz znowu jakieś głupstwo.
A kiedyś to zrobisz, bo psycha ci siada yełopie.

2

~kris
zcx ale w czym masz problem? tyle firm ze mozesz wybierac nie tylko marke ale nawet kolor auta. To co cie boli ze ktos ma premiumki i ma jeszcze kierowców którzy tym jezdzą? Nikt ich nie zmusza moga zmienic firmę i jezdzic scanią

2

~kris
Co do osobówek postępuje tak samo. Po co przepłacać? Nie mam kompleksów i nie mam potrzeby pokazywać się przed sąsiadami i nie jezdzę nowym passatem w leasingu. A co do picia wole mniej a dobre

3

~skg dk
Kierowczyny sami prywatnie ezdza jakimis trupami 15 letnimi ale na firmie to 3 letni ciagnik to juz zlom dla nich do ktorego wstyd wsiadac

4

~kris
Wiesz ze nawet częściowo przyznaję ci rację. Kiedys na studiach ekonomicznych usłyszałem taką oto myśl. Gdyby wszyscy kierowali się tylko wartością użyteczna i racjonalnością to wszyscy jezdzili by polonezami. Ale ponieważ ludzie są próżni to oprócz polonezów są mercedesy i porshe. Jeden ma kompleksy i kupuje mercedesa a inny ma inne problemy emocjonalne i snobuje sie na gadzety elektroniczne. I racja gdyby wszyscy byli tacy jak ja to nie byłoby postepu i połowa fabryk by staneł i nie byłoby co wozić. takze dla kazdego jest miejsce na swiecie i kazdy jest potrzebny

4

~kris
Więc nie namawiam wszystkich zeby przezucili sie na premiumki. Jak kogos stac albo chce sie lansować to jego kasa i mi nic do tego

3

~kris
Twój problem polega na tym ze ty bierzesz miarę ze swojego łokcia i mierzysz wszystkich swoją miarą. Owszem gdybym wysłał kierowcę w trasę do hiszpanii to mogłby marudzic na premiumkę ale skoro ja mam robote wokoł komina i kierowca nie spi w aucie to nie widze problemu zeby kupowac dwa razy drozszy samochód który daje taki sam dochód albo i mniejszy bo drozszy w utrzymaniu tylko po to zeby sie pochwalic na forum i nie byc uznanym przez kierowców za dziada. Je. bie mi co sobie mysli kierowca. Jak mu sie auto nie podoba to na rynku są inne firmy

3

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.144.139.201

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels