~Juziu
| Pomidorowa karawana dalej jedzie a chlejusy i chlory dalej szczekają | | | |
~Juziu
| Jak tak dalej cztery wydruki w tygodniu i przepinki z liczeniem haków na pauzach? | | | |
~Babol
| Ira dla związkowców!Założyci el siw. y wita się z gąska na holyhead chyba też przystąpię do grupy buntowników z Szubina bo widzę że warto być jednym z protegowanych.. | | | |
~Do babola
| Babol głupi wita sie z głupim poprostu HHah | | | |
~Trytytka
| Ludzi zwalniali, a teraz piszą czy ktoś by był chętny, tak *a na majówkę zostawić w robocie a wy pier... dol. ne nieroby na planingu będziecie sobie kiełbaskę i wódeczkę popijać,
Co trzeba mieć w głowie ciekawy jestem jak na to się wypowie Gerdzo obiecał że co 6 miesięcy czyli co pół roku będzie zebranie ciekawe czy dotrzym słowa, ładnie pier. do.. c umiecie i mydlic oczy, dla niektórych kiero już za późno bo na zebraniu było widać kto komu wchodził i najbliżej siefa siedziel, sief na "dzanguere" sief tam psiepinka !! Ps: już poszukiwani są pracownicy na okres wakacyjny zacznie się oranie kierowców szybka Hiszpania wiadomość od planingu czy można tydzien zostać, człowiek zostanie a ściągają człowieka w sobotę, ciekawe co z tymi czwartkowymi wymianami czy to się uda ! | | | |
~Trytytka
| Panowie za chwile następne zwolnienia :)
stałe zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji
terminowo wypłacane wynagrodzenie
tra nsport do pracy do Holandii Na koszt firmy
system pracy: 2/1, 3/1, 4/2 do wyboru
flotę najnowocześniejszych pojazdów
wygodną bazę z zapleczem socjalnym i dostępem do Internetu
opieka medyczna na terenie UE
wyjazd do pracy: Szubin kujawsko-pomorskie
wyjazdy do pracy z Krakowa oraz obszaru Śląska (Katowice, Opole, Wrocław) dla osób z tych rejonów.
Chętnie przyjmiemy do pracy kobiety na podwójną obsadę z mężem lub partnerem.
Dzięki Akademii Kierowców HSF Logistics Polska, pracę znajdą u nas również osoby bez doświadczenia w transporcie międzynarodowym | | | |
~Bobo
| ogłoszenie na etr... i 40 ton poszukują kierowców nie rozumiem tego tego... Porażka w ujjjj | | | |
~Bobo
| Najpierw zwolnienie a teraz przyjęcie... szok... | | | |
~Bobo
| Gdzie jest zarząd jezior Damian i pomidor... | | | |
~Przepinka
| Co tu rozumieć, czasy takie że można oddzielić ziarno od plew... | | | |
~Fotel pasażera
| Zarząd rozpala już grila i śmieją się a wy macie pilnować czy dobrze palety załadowane i myśleć co będzie jutro czy szybka Hiszpania albo jak opisać tacho
Zarządy już grillują | | | |
~Szwagier
| Kto babola nie szanuje niech bo w dupę pocałuje. | | | |
~Były pracownik
| Luty/marzec masowe zwolnienia... mamy kwiecień a na stronie pracuj pl ogłoszenie szukamy kierowców w preznie rozwijającej się firmie. Żart? | | | |
~Fred postrach kotow
| Bardzo nieelegancko zwalniano ludzi przy okienku w Nijmegen wreczajac im wypowiedzenia. Mial dzialac efekt psychologiczny w postaci "widzicie bedziecie nastepni wiec mo*dy w kubel". A tu myk i chlopaki zalozyi zwiazki. Najlatwiej zarzadza sie przestraszonymi i skloconymi. Zwiazki to kij w szprychy na taki uklad. | | | |
~Waldek
| Fred związki Ci tyle dadzą co sitko pełne wody przy np. restrukturyzacji w firmie. Mogą wtedy nas wszystkich sprzątnąć bez konsekwencji, albo zamknąć Polski oddział, a otworzyć np w innym kraju. | | | |
~Kiero
| s://www. facebook. com/199178143513081/ posts/pfbid0SNCiPXXA 5oUZh4bcZkfAirFDYHu4 Yftk65grEJfJQar373wJ naUXtxsHhwk7hY42l/?s fnsn=mo | | | |
~Kiero
| Nawet na stronie Facebooka piszą o DFDS na etransport. Śmiech. | | | |
~Dfds
| Witam, z bazy w Nijmegen jakie kierunki się dostaje? | | | |
~robert
| Waldek to niech zamkną Polski oddział i otworzą np. na litwie czy Rumuni, w czym widzisz problem. Co myślisz że z dnia na dzień przybędzie im trzymaczy najpierw trzeba przeszkolić minimum dwa tygodnie, Co przyjmiesz i już puścisz zestawem z towarem w świat. Zbyt mało wiary w was niestety, zobacz na Holendrów jacy mocni w gębach a polaczek panikuje. | | | |
~Wuja
| DFDS z bazy w Nijmegen tylko dwa kierunki, pierwszy w lewo drugi w prawo, prosto jak pojedziesz to wjedziesz do wody. | | | |
~Dfds
| Wuja, pytam poważnie, dokąd jeździcie, bo chce aplikować do pracy ale bardziej mi odpowiada baza w Nijmegen. | | | |
~Wuja
| DFDS jeżeli chodzi o Nijmegen to Anglia i Francja ale teraz jest tak że praktycznie wszyscy jeżdżą wszędzie. W Szubinie mogą Ci powiedzieć, że np idziesz na oddział Angielski ale w umowie masz zapis że jesteś kierowcą międzynarodowym więc podjedziesz tam gdzie Cię wyślą. Praca jest prosta i nie słuchaj tego co piszą na tym forum jak tutaj jest źle bo ja przerobiłem kilka firm i w żadnej nie prowadzili za rękę tak jak tutaj. Planing dostępny 24 godziny na dobę więc jak masz problem to dzwonisz i Ci pomogą. Pozdro | | | |
~były
| Przyszli nowi kierowcy, zastanówcie się trzy razy czy chcecie pracować w tej firmie, dobrze wam radzę a ty Wuja i tobie podobni z DSDF-u nie róbcie nowym wody z mózgu, jaka to wspaniała firma. | | | |
~Wuja
| Były ja Tylko napisałem jak wygląda praca, możesz się z tym nie zgodzić i podać argumenty dla których nie powinno się przychodzić tutaj do pracy. Chłopak chce się czegoś dowiedzieć, a na tym forum często piszą ludzie którzy wylecieli z pracy w większości za alko, więc opinie raczej będą słabe i nie na temat pracy. | | | |
~robert
| Wuja jest naganiaczem z Szubina także lepiej na niego uważać, jeśli uważasz że praca po 18 godzin to prowadzanie za rączkę przez planing to masz rację. W normalnej firmie to ja decyduję kiedy staję i kiedy ruszam nie jakiś zaszczaniec z planingu, który po pauzie 9, 01 pisze głupie teksty z pytaniem czemu nie ruszam, zamiast się zainteresować czy jadąc na rozładunek firma już jest czynna, czy będzie gdzie stanąć zestawem, ale tego to ci nikt nie pomoże bo są przeszkadzaczami. | | | |
~Wuja
| Nikogo nie naganiam i nie pracuje po 18 godzin tak jak Ty... jeżdżę tutaj od początku w pojedynce i nikt mnie nie zmusił do przeginki, jeżeli Ty to zrobiłeś to tylko z własnej woli bo nikt do przecięcia czasu pracy nie może Cię zmusić. Planiści próbują realizować plan guldena, a niestety guldeni nie zawsze mają pojęcie co dzieje się na firmach albo na drodze ot cała prawda. | | | |
~Max
| Wuja, pieprzysz jak potłuczony, musisz upiec jakieś ciasto | | | |
~robert
| Wuja ma tyle pojęcia o pracy za kółkiem w tej firmie co rabin o gwiazdach, siedzisz za biurkiem w biurze i szukasz młodych kierowców wciskając im bajeczki. Wielu dobrych kierowców odeszło z tej firmy i lepiej dziesięć razy się zastanowić zanim wstępnie się w to. | | | |
~Przemek
| Powiem tak, miałem przez tydzień doczynienia z tą firmą kurierska, pierwsze moje pytanie było czy tacho jest czyste. Tak tak oczywiście to podstawa... po przyjeździe do Holandii autobusem około 10h odczekałem kolejne 10h na lawkach pod kiblami czekając na auto które było jeszcze w trasie. Po otrzymaniu trzeba było szybko się wpakowac I ruszać na noc w trasę zaplanowana na 15h pracy. ( Nie ma czegoś takiego jak 10h pracy nocnej w tej firmie cytat "u nas sie tak nie pracuje a jak dostaniesz mandat to firma zaplaci") już wiedziałem że to dopiero początek ciekawej historii... nie myliłem się gdy okazało się że jest również zakaz robienia wpisów manualnych w tacho który zrobiłem po przyjeździe. Czyli wyjeżdżasz w piątek z Polski, ale pracę zaczynasz w Holandii i konczysz w Holandii ( tacho czyste). System nazywany w tej firmie 2/1 to kpina. Wyjazd w piątek powrót w niedzielę więc jakie to 2/1??? Kolejna historia wyszła gdy stanąłem na pauze po 6h pracy... zaraz bombardowanie przez jakiegoś ukrainca (spedytora) czemu stoję? Wytłumaczyłem ale nie zrozumiał... to o czym z nim rozmawiać.. U nas nie robimy takich przerw trzeba było zrobić pauze pod rampa na załadunku... już wiedziałem że to koniec przygody z tą firmą. Kierowcy na oddziale w większości fajne chlopaki, niestety bezjajeczni, dają sobie wejść na głowę. Załoga mieszana Polacy Ukraincy Białorusini i Pluskwy w samochodach i na bazie. Po 3 dniach pożegnałem się grzecznie (dociągnąłem jednak do końca tygodnia) powrót przypominał walkę o ogień (miejsca w autobusach). Nie Polecam nikomu zwlaszcza młodym kierowcom którzy dadzą się zaszczuć. Praca same nocki po 15h, średnio 8 rozladunkow i wożenie miesa po Tureckich kebabach potem szybkie 24h pauzy i znowu po 15h nocki Kiedys w tej firmie dojdzie do tragedii za kółkiem bo człowiek to nie automat. Taki rodzaj wspolczesnego niewolnictwa Podkreslam że to są moje doświadczenia i moja opinia. Kazdy moze probowac i wyrobic sobie sam zdanie. Pozdrawiam | | | |
~12345
| Ja idę do nich do roboty od lipca. Ale u mnie krótka piłka, etat to 8h. Koniec i Basta, nie będzie dymania ponad 8h | | | |