~kierowcapoznan
| W Renaułt Magnum były takie eksperymenty już hen hen... | 1 | | |
~zorientowany
| Od czerwca ponad 100 tys... Hmmm... | 1 | | |
~zorientowany
| Kolejny patent na wyciąganie pieniędzy. | 1 | | |
~kierowca
| Jak to się sprawdza w praktyce? Pytanie do tych co mają okazję dłużej jeździć nowym Actrosem, oczy od tabletów nie bolą po 10 godzinach jazdy? Jak z cofaniem pod rampę? Jak ocena odległości ten mirror cam vs zwykłe lustra? Tablet zamiast licznika i guzików jak się sprawdza?
Tak na marginesie to Niemcy i ten ich cały TUV badali wpływ mirror cam na wzrok kierowcy? Nowego pick-up'a Tesli to od razu zapowiedzieli, że nie dopuszczą do ruchu bo zbyt kanciaty i może pieszym krzywdę robić przy kolizji, ciekawe jak tutaj było. | 1 | | |
~Gulden
| Nowego pick-up'a Tesli to od razu zapowiedzieli, że nie dopuszczą do ruchu bo zbyt kanciaty i może pieszym krzywdę robić przy kolizji albo na przejsciu dla pieszych rozjechac. | 1 | | |
~skg dk
| Jak tablet sie zepsuje to zawsze mozna na patyku lusterko do golenia wystawic i tez bedzie dzialac | 1 | | |
~Tadzik
| Trocha brakuje pikseli w nocy... Ogolnie fajne gow... Kiedys karali za zbyt duze navi, teraz wprowadzili swoje telewizory i jest ok...
Deutschland, Deutschland über alles... | 1 | | |
~użytkownik
| Te ochy i achy to bardzo duża przesada - co do samych mirrorcams w dzień mogą być ale noc, zmrok, nieoświetlone miejsca i cofanie pod rampę w takich warunkach - tragedia. Nocą na autostradach w kamerkach auta z ledowymi światłami wyglądają jak radiowozy na sygnałach świetlnych, wyczucie odległości nie jest tak dokładne, zresztą nawet w dzień nie ma szału - jakość obrazu jest kiepska, w normalnych lusterkach mogłeś odczytać nr rejestracyjny auta wyprzedzającego a tu niestety piksele się rozmywają, co do tabletów to nie ma tragedii ale mogłoby być lepiej rozwiązane - poza tym android często się tnie i wiesza : ( | 1 | | |
~kierowca
| Dzięki za odpowiedzi, pomyślności i szerokości w Nowym Roku życzę. | 1 | | |
~tomasz
| ogolnie ten system kamer to jest lipa i to na potege | 1 | | |
~Kewin
| Od razu lipa? Bez przesady.
1. Większe bezpieczeństwo kierowcy. Kamery w lusterkach działają 24h nagrywają i kierowca wie kto stoi pod drzwiami, albo się do niego skrada.
2. Jest mniej stresu z trzymaniem telefonu w ręce. Lotna na autostradzie musi się zrównać z autem i wytężać wzrok aby zobaczyć co kierowca tam robi. Polizaje mają też mniej czasu na reakcję.
3. Wiesze pole widzenia kamer.
4. Większe pole widzenia kierowcy, więcej ładnych widoków. | 1 | | |
~Breaker Breaker
| Śmiesznie to zabrzmi, bo jeszcze z tym nie jeździłem, ale już wiem, że nie chcę | 1 | | |
~Breaker Breaker
| Truck euro symulator to nie była niestety gra w czasach, gdy się wychowywałem. Był to zająć rzucający jajka, a wilk miał je łapać. Kawałek porzadnej elektroniki produkcji radzieckiej. Jak na lata 80 | 1 | | |
~Jon
| Moim zdanie to teoche lipa rozdzielczosc troche slaba, a jak deszcz pada i kropla spadnie na kamete to nic nie widac to samo w nocy jednak w normalnym lusterku w tch wypadkach widac wiecej | 1 | | |
~Pitol
| Gówno totalne - od 6 lat cofam tylko w dwie rampy, od niecałego miesiąca cofam na kamerkach i nie potrafię prosto stanąć. Masakra | | | |
~Cyprian Kleofas Kozłowicz
| A czy te tablety od luster mają jakieś opcje. No, żeby przyciemniać, rozjaśniać, zrobić sobie czarno-białe, albo sepia.
No i najważniejsze. Czy na postoju, kamery nagrywają co się dzieje dookoła auta.
Bo to byłby wstyd, że auto obwieszone kamerami, a złodzieje paliwo ukradną bezkarnie. | 1 | | |