REKLAMA

wymieniać na tańszych, zwalniać, a moze po prostu diety co byście zrobili?
ID: 247734

właśnie się tak zastanawiam co zrobić co jest lepsze zapropownować niższe stawki obecnym kierowcom - tylko chyba to jest głupi pomysł bo ludzie nie lubią nic oddawać tym bardziej jak non stop im nawet 2-3 miesiace temu wmawiali że 10 z przodu to żadne tam kokosy, zwolnić chyba lepiej najsłabsze ogniwa i najdroższe, , najwyżej podzwonią popatrzą i wtedy sami zrozumieją i czesc wróci ale już bedzie bardziej realistycznie oceniac sytuacje, własnie zbliża się koniec roku, za chwile bedzie duże tąpnicie, to widac już w nowych zleceniach i zamowieniach, zasadniczo jeszce koniec roku bedzie dobry jak co roku dostawy na magazyn, ale pozniej plaża, nie daje ogłoszenia a jacys pojedynczy dzwonią i ostanich 5 na propozycje około 1400 Euro miesiecznie przytakneło bez negocjacji, mowie tu o Ukraincach białorusinach, bo nasi mają eldorado u Niemca i ja to w pełni rozumiem, ewentualnie diety wtedy trzymać kierowców w gotowości na Polskich dietach, jak bedzie normalnie to ok bedzie sie jeździło, jak nie to nie bedzie duże obiążenie, a wiadomo sami też posiedzą tydzień na polskiej diecie chyba 23 pln doba to sami zrezygnują

~jaki kryzys - brakuje 300 tys kierowców
*.146.225.84.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

REKLAMA

Posty (186)

~Ordynator teraz Pan!
2019-12-11 19:43:12
Transparówa na dziada to najlepszy strach na wróble.
Panowie, tylko pip.
~lord
2019-12-11 19:44:01
u mnie tabor poszedl teraz plus 2 zestawy wlasnie odebrane nowki iveco 500 z duza kabina jedno moje. jeden powie ze szrot ale wole takiego szrota co 2 lata nowego jak starego trupa jakiegos innego a w iveco sie dobrze mieszka :)
~Ordynator teraz Pan!
2019-12-11 19:45:06
Znajomy zmienia dziadów jak rękawiczki i podaje do pip.
Jak powiedział, ma z tego niezły ubaw.
~Ordynator teraz Pan!
2019-12-11 19:46:52
lord, masz rację.
Łóżka w Iveco to dobry pomysł.
~Transportowski
2019-12-11 19:50:18
ku ku na muniu kto zatrudn dziś polaczka z kolekcja świadectw pracy? Chyba zdesperowany i zadłużony psiewoznik. U mnie taki leszczyk słyszy - poszol won.
~lord
2019-12-11 19:53:46
ja jestem w tej firmie juz 6 lat a pracuje 8. przez pierwsze 2 lata co 3miesiace nowa firma, trafialem na samych oszustow co nie chcieli placic u niektorych nawet na paliwo nie bylo ( dodam ze jazda po eu)
jak na wstepie mowilem obecnemu szefowi co i jak byla wczesniej to sie smial i mowil ze dziady musza upierdzielic kierowcy zeby przezyc bo dostaja na przetrwanie od spedycij a my mamy swoja i takich praktyj nie ma. Chwale robote 6 rok na nic nie brakuje i trasy max 8-10 dni nie jak koczownik po miesiac haha
~Ordynator teraz Pan!
2019-12-11 19:53:56
Transparówa nie świruj.
Im więcej świadectw pracy, tym większy staż.
Fachiwiec znaczy się.
A takiemu zawsze możesz wora pogilgotać.

1

~Transportowski
2019-12-11 19:57:49
Ja już dawno zatrudniam wyłącznie innostrancow, a polskim leniuchom i cwaniakom mogę pokazać drzwi i powiedzieć krótkie spier dalaj.
~Ordynator teraz Pan!
2019-12-11 19:59:08
Bo nie masz innego wyjścia dziadygo.
silwio
2019-12-11 20:01:47
A co ty mi tu ku ku... sumie z kurna?
silwio
2019-12-11 20:03:07
sumie=szumisz... kurna słownik dał doopy
~Transportowski
2019-12-11 20:06:01
Jaki sens zatrudniać leniwa mendę, która jeszcze nie wyjedzie, a już liczy ile chce zarobić? Po co komu problemy z dziad kierowca? Niech dziady rujnują konkurencje. My pracujemy i zarabiamy, a wy dziady możecie popatrzyć i pozazdrościć.
~Kryskamaryska
2019-12-11 20:12:26
Transportowski
2019 -12-11 19:57:49
Ja już dawno zatrudniam wyłącznie innostrancow, a polskim leniuchom i cwaniakom mogę pokazać drzwi i powiedzieć krótkie spier dalaj.

Galocie, nie stać cię na własne teksty?Musisz powielać słowa glacy?Kto za ciebie mylsli w twej"porządnej"firmi e?, Chyba baba, co już dawno miłości w pici nie zaznała, bo tobie ciągle wisi. To skutek stresu przed NR. Swoja droga, jak taki cieć mógł zostać szefem firmy transportowej?Zasób słów ograniczony, wiedzy ogólnej zero, aparycja zero, elkowencji zero, empatii zero.
Proponował bym, że powstał organ psychologiczny, który sprawdza przy okazji wydawania Kompetencji Zawodowej, czy taki delikwent się nadaje, na bycie człowiekiem, który może ludzi zatrudniać i prowadzić firmę transportową.
~Transportowski
2019-12-11 20:35:03
kryskakutyska cwoku, jakim językiem zwracać się do magistrow parkingowych? Jakim słowem zwracać się do hołoty? Jakie zdanie trafi do takiej men dy jak ty?
~Ordynator teraz Pan!
2019-12-11 20:47:09
Transparówa cioptoku, takich yełopów jak ty topi się w pip.
Bez żalu oczywiście.
Oni lubią prostować objszczymurków.
"Cza"im nie odmawiać przyjemności.
kryskamaryska
2019-12-11 20:47:37
Galocie w twoim przypadku żadne, bo twój zasób slow, niestety nie obejmuje wyrażeń, których mógłbyś użyć w stosunku do mnie, czy innego adwersarza, jeśli wiesz co to słowo w ogóle oznacza.
~Transportowski
2019-12-11 20:56:42
ku ku na muniu idioto - możesz mnie pod pier olic do miejscowego proboszcza pajacu.
~Transportowski
2019-12-11 21:00:01
kryskakutyska z prostym robolem trzeba konkretnie. Nie wymądrzaj się bo jesteś tylko wymienną częścią w ciężarówce, nie możesz dużo zarabiać. Jesteś kosztem, który trzeba minimalizować. Kolejna sprawa - prości ludzie nie potrafią gospodarować dużymi pieniędzmi, wiec po raz kolejny nie możesz dużo zarabiać.
kryskamaryska
2019-12-11 21:07:47
Transporcieta, zobacz kto tu jest prosty. Rozmawiamy o Twoim zasobie słów, o Twojej elokwencji, a Ty zjeżdżasz do starej śpiewki, co ja mogę, a czego nie. To nie Ty będziesz o tym decydował, bo nie jesteś odpowiednio kompetentnym człowiekiem do tego celu dobranym. Rozumiesz???Czy mam Ci to wyjaśnić po swojemu, nie w sposób cywilizowany i kulturalny?
~Ordynator teraz Pan!
2019-12-11 21:08:46
Transparówa ja ciebie?
Nawet olać cię nie mam ochoty żużlu.
~Ordynator teraz Pan!
2019-12-11 21:26:50
Dobra spadam bo nie padam (ale mus się wyspać.
W piątek pasuje coś rozgruzić na Iberii.
"Lata"się w konkretnej ekipie, z konkretnym towarem to robota dograna i na wszystko czas.
Jutro obcinam po drodze za Puchaczem (o ile nie pojedzie A 35, czy jak jej tam).
Mam na myśli przejście Bora Bora lub Lautenbourg.
Nara.
Gumowce co złego, to nie ja (ale o ekologię trzeba wreszcie zadbać, parkingi i drogi nie mogą być aż tak zaoliwione).
~Ordynator teraz Pan!
2019-12-11 21:31:57
Ruszam 6. 10, z parkplatz Oberdfel West.
A jak sobie zaśpię to póżniej, ale z tego samego miejsca.
~Duda
2019-12-11 21:33:05
Ale jaja. Kurde ta sama grupa ponoć szefów się lansuje dalej. Tylko czemu na tym hejterskim portalu dla ludzi chorych psychicznie
~Seff
2019-12-11 21:36:30
kuku de*ilek znowu wekend w budzie taki ważny siofer tylko PIP i straszenie nakabluj na swojego szefa ze ciagle jestes wbudzie ty bezdomny mule i kapusiu
~Ordynator teraz Pan!
2019-12-11 21:41:34
Seff idioto.
Nigdy nie nazywam kabiny pojazdu budą.
Zrób na legalu Iberię, z każdym odpoczynkiem tygodniowym w domu.

1

~Transportowski
2019-12-11 21:43:28
ku ku na muniu u dziada nie robi, jemu ładują auto i zatankują, on tylko jeździ na Święta, i kolejny weekend w budzie. Ale sobie chwali.

1

~Ordynator teraz Pan!
2019-12-11 21:46:54
Transparówa doskonale!
Umyją, zatankują, załadują i jak jest taka potrzeba rozładują.
Dziad jednak tego nie ogarnia.

-1

~dobry kolega
2019-12-11 21:53:42
Ordynator znowu przejezdzasz kolo wujka dk i sie nie meldujesz? mielismy sie przejechac razem rs6 zapomniales? wiem ze moglbys osiwiec ze strachu ale spoko jezdze jak szatan

1

~kierowca rozkminiacz
2019-12-12 10:01:05
jedzie dobry kolega dudni bas a w zderzaku wlew na gaz hahahha

1

~Gienio
2019-12-12 10:23:44
korek wstydu
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 35.172.233.215

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2020
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels