ID: 247725
Girteka Logistics rośnie w siłę. Siedmiotysięczna ciężarówka w ich flocie
ID: 247725
ID: 247725
Podczas gdy europejski przemysł transportowy jest ciągle w dużym stopniu rozdrobniony, Girteka Logistics nadal rośnie w siłę, zwiększając liczbę pracowników, inwestując w nowe technologie i flotę ciężarówek przyjaznych dla środowiska oraz rozszerzając zakres swojej działalność.
Podczas gdy europejski przemysł transportowy jest ciągle w dużym stopniu rozdrobniony, Girteka Logistics nadal rośnie w siłę, zwiększając liczbę pracowników, inwestując w nowe technologie i flotę ciężarówek przyjaznych dla środowiska oraz rozszerzając zakres swojej działalność.
~etransport.pl
Posty (106)
~dobry kolega | kris to nie tak na pewnym etapie chodzi juz o co innego utrzymywanie takiej firmy na terenie unii za pieniadze z rosji nie musi miec ekonomocznego uzasadnienia tylko polityczne podpowiem po co kaczynski kazal swego czasu kupic orlenowi rafinerie w mozejkach na litwie skoro polska przy swojej wlasnej biedzie topila tam rocznie ok 1 mld usd a cena zakupu? itp wyzsza polityka | 1 | ||
~Kris | Kolego ruscy są właścicielami firmy Gefco i mało kto o tym wie. Gdyby zależało im na rozgłośnie to by z tego zrobili wydarzenie że ruscy przejmują np francuskie firmy. Więc argument wizerunkowy mnie nie przekonuje. A z Kaczyńskim sprawa jest taka że dlatego mamy nędzę w kraju bo rządzą nami dyletanci ekonomiczni | 1 | ||
~dobry kolega | kris te drzewko to akurat margines ale spoko szkoda ze kaczka nie kaze kupic jakiejs duzej firmy transportowej na zachodzie w celu ekspansji polske tez by bylo stac jakby co | 1 | ||
~Wielki Szu | To się nazywa dumping cenowy. Zanizajac stawki poczekają na upadek małych firemek i zaczną dyktować warunki. To jasne. | 1 | ||
~Kris | Wielki szu ale ty masz mały rozum. Myślisz że 10 tys aut może zmienić coś na rynku? | 1 | ||
~Kris | Dk wg ciebie Gefco to margines? Oni taka giretkę lykaja na sniadanie | 1 | ||
~Kris | Tak na szybko Gefco miało w 2017 roku 4. 4 miliarda euro obrotu | 1 | ||
~x-man | 1. Girteka siedzi mocno w Rosji i ma zezwolenia na RUS my nie mozemy jechac oni zawsze 2. - Litwa ma prywatne przejscie graniczne z Rosja Ci co jezdzili albo jezdza to wiedza o czym mowie. 3. jak sie ma cos do wyprania to sie bierze taki interes ktory nie przynosi za duzo zyskow i nie rzuca sie w oczy. w Latach 90 takimi pralniami w PL byl np Euroad pozniej to kupil VOS kto byl wlascielem to mozna sobie sprawdzic 4. Girteka chce zbudowac Monopol tylko w tej branzy jak narazie nikomu sie nie udalo 5. im wieskza firma tym wieksze ma koszty stale prz ystawkach 0, 8 za km z mautem ciekawe jak to kryje te koszty. chyba ze litwini jezdza za przyslowiowa miske ryzu. | 2 | ||
~dobry kolega | kris tu sie nie zgodze uwazam ze girteka jest juz wieksza | 1 | ||
~x-man | kris podaj ile mieli zysku netto, obrot to nie zysk. | 1 | ||
~x-man | w tej chwili zeby wejsc do duzego klienta to tylko cena mozna cos zrobic na rynku jest tyle aut ze klient moze sobie wybierac jak tylko chce. taki szybki przyrost taboru jest lekko szokujacy i dziwny. zeby tak szybko rosnac trzeba miec kapital na rozbudowe wiec tu sie rodzi kolejne prytanie. | |||
~dobry kolega | dlatego przy takiej konkurencji wyposazanie jakis renowek przez nasiera i tego drugiego w skory, futra, swiatelka i firanki w cenie ok 30 tysi za sztuke nie mialo ekonomicznego sensu | |||
~Kris | Do xmen. 1. Nie wiem jaki Gefco ma zysk ale skoro obrót 4x większy toni zysk też proporcjonalnie większy. 2. Giretka nie musi mieć kapitału są kredyty i leasingi 3. Twoja teoria o praniu kasy to jest dobra w odniesieniu do powiatowego gangusa co się boi urzędu skarbowego. Skoro Rosja jako państwo jest mafią to po co Putin czy inny kolega ma prac kasę przez litewska firmę w Europie? Boi się ruskie urzedu skarbowego? | |||
~dobry kolega | kris ja odpowiem ruski urzad skarbowy to putin i on sie nie musi nikogo bac a tu chodzi o ekspansje panstwa rosyjskiego na obszar unii bez uzasadnienia ekonomicznego | |||
~Kris | Dk ty wogole czujesz skalę transportu w Europie? W Polsce jest zarejestrowanych 250 tys aut ciężarowych to w Europie pewnie z 5 mln to co to jest przy tym 10 tys giętki. Na co oni mogą wpływać? Putin da rozkaz żeby nie dowieść jogurtu do Auchan? | |||
~x-man | 1. sprawdz sobie jaki biedny putin ma majateek a podobno tylko piastuje urzad. i po jakich ukladach sie dostal w ST Petertsburga na Kreml i jak zostal prezydenem. ciekawy dokument jest w sieci na ten temat. 2. co robi putin to mi lata 3. mozesc miliardy obrotu a zysk nieiwielki obrot i proporcjonalosc nie maja tu znaczenia, liczy sie rentownosc to jest wyznacznik zysku. 4. kredety i leasingi same sie nie placa i jak masz firme to masz okreslony pulap na jaki mozesz sie zadluzyc. 5. nie sadze po tych wypowiedziach ze kiedykolwiek prowadziles firme albo byles w gronie osob ktore zarzadzaly czymkolwiek w celach zarobokowych. 6. nie masz pojecia o Rosji i ukladach jakie tam panuja. mialem przez kilka lat wspolpracowac z Rosjanami bezposrednio o to i owo widzialem. | |||
~Kris | Parę postów wyżej napisałem o szatnie który przekonał ludzi ze nie istnieje. Putin przekonał ludzi ze pociąga za wszystkie sznurki w Europie. On nie musi inwestować kasy bo wystarczyła plotka że giretka to jego firma a już wszyscy się boją że Putin weźmie Europe głodem bo nie będzie wozi zaopatrzenia do marketow | |||
~dobry kolega | kris spoko mnie to ogolnie chodzilo o mechanizm funkcjonowania tej girteki a co oni ogolnie moga to oczywiscie nie wiem moze masz i racje | |||
~x-man | czlowieku wez sie ogarnij, ile z tych aut wykonuje przewoz zarobkowy a ile jest na potrzeby wlasne. ile wykonuje miedzynrodowke a krajowke itd. to sa suche liczby zarejestrowanych aut. 10 tys aut girteki juz miesza na rynku szcegolne na lokalnych rynkach gdzie buduja swoje "bazy" | |||
~Kris | Xman akurat tak się składa że prowadzę transport od 14 lat i co nie co wiem i dlatego takie *ly mnie nie przekonują. Owszem ważny jest zysk ale ty zakładasz że Gefco ktorę obsluguje fabryki citroen i Peugeota czyli 5 producenta aut na świecie ma mniejszy zysk niż giretka która zanika stawki? | |||
~Kris | Xman nawet gdyby tylko 10% z tego robiło transport zarobkowych to z 5 mln to jest 500 tys. To z czym giretka chce się mierzyć. Owszem lokalnie mogą kogoś wywalic z roboty ale ja mówię o Europie a nie powiecie poznanskim | |||
~Wielki Szu | Kto był na Litwie ten wie jaka to potęga ekonomiczna. Tam nie widać żadnego przemysłu. Z Ukrainy to chociaż niemirofa można załadować. Z Litwy to nie wiem co. Gdyby wszystkie litewskie tiry musiały zaparkować u siebie to miejsca by brakło. Wydaje mi się że to państwo sezonowe jest. | |||
~x-man | proponuje wrocic do czasow Rico co sie wtedy dzialo byli wszedzie i stawki tam gdzie bylo Rico to byl dramat tu jest tak samo. Gefco nie ma wlasnego taboru tylko sie sie posilkuje podwykonwacami i na jwieksze koszty przerzuca na nich. tak samo dziala Schenker, Rhenus itd. Obrot ladnie wyglada w takiej kwocie mnie interesuje zysk netto przy przy obrocie. Wtedy ladnie wszystko widac | |||
~dobry kolega | z litwy mozna zaladowac kradzione mercedesy do moskwy spoko robota | |||
~Wielki Szu | Jeśli kiedyś Władimir będzie chciał kolejne aneksje przeprowadzać to pribałty pierwsze pójdą pod kosę. | |||
~Kris | Co do jednego zgoda Litwa Łotwa to są państwa które pomagają omijać embargo na dostawy oraz cło. Na Łotwie ni ma Huty ale siewierstal ma tam biuro gdzie zmieniają metki i potem blacha wjeżdża do Europy jako made in eu. Każdy o tym wie i nikt z tym nic nie robi i potem taki arcelor gasi pięć w Krakowie bo się nie opłaca. Ale do tego giretka nie jest potrzebna | |||
~Kris | Xman sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytania. Gefco przerzuca koszty na podwykonawców więc zysk większy. A wracając do rico owszem przez jakiś czas na lokalnych rynkach trochę namieszać ale nie przejęli wszystkiego a potem padli bo był kryzys i tak będzie z giretką | |||
~x-man | dobry kolega to nie jest zart. miedzy 2006-2011 wozilem sztuczne skory do RU z PL wyjezdzalp jako skora a nagranicy byla odprawiane podloze do jakis sadzonek bo na sztuczne i naturalne skoroy bylo embargo. 90% szlo przez litwe. | 1 | ||
~x-man | kierowca jak wracal mial zawsze pobite oryginalne dokumenty. wyzstko to przez przypadek jak na rozladunku dokumenty pomieszali. prze tyle lat nikt sie nie zorientowal??? | 1 | ||
ninobzik
| Weź tłumacz, skoro nie mają pojęcia co się dzieje na terehowej. Zero orientacji w temacie | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.