ID: 247725
Girteka Logistics rośnie w siłę. Siedmiotysięczna ciężarówka w ich flocie
ID: 247725
ID: 247725
Podczas gdy europejski przemysł transportowy jest ciągle w dużym stopniu rozdrobniony, Girteka Logistics nadal rośnie w siłę, zwiększając liczbę pracowników, inwestując w nowe technologie i flotę ciężarówek przyjaznych dla środowiska oraz rozszerzając zakres swojej działalność.
Podczas gdy europejski przemysł transportowy jest ciągle w dużym stopniu rozdrobniony, Girteka Logistics nadal rośnie w siłę, zwiększając liczbę pracowników, inwestując w nowe technologie i flotę ciężarówek przyjaznych dla środowiska oraz rozszerzając zakres swojej działalność.
~etransport.pl
Posty (106)
~Kris 5 lat temu | Ninobzik ja pytałem kolegę jaki to ma związek z reexportem. Bo to że oni chcą ominąć pakiet mobilności to ja rozumiem | 1 | ||
~Wielki Szu 5 lat temu | Zaczyna się przejmowanie rynku przez molochy na rzecz małych kmiotkow | 1 | ||
ninobzik
5 lat temu | Dobry, jeżeli nie zapłacą jedynemu czy drugiemu, to będzie o tym wiedzieć cały rynek transportowy. Zatem kto podejmuje się współpracy ze złodziejem i oszustem. Co do insynuacji, że firma ta powstała za pieniądze Kremla, to jest to mit. Wyżej opisałem sposoby, na jakich oparte były dochody firmy. | 1 | ||
~dobry kolega 5 lat temu | kiedys na weekendzie w hiszpanii ogladalem mecz a obok siedzialo kilku kierowcow z girteki w knajpie niestety zeby w miare bylo czym oddychac trzeba sie byloodsunac na co najmniej 5 metrow od nich | 1 | ||
ninobzik
5 lat temu | Tak penie Szu. Jest to trend zauważalny i postępujący. Stąd też, przemilczanie, lub totalne wyśmiewanie takichże sugesti, przez dziadostwo pokroju łysy i jemu podobni. | 1 | ||
ninobzik
5 lat temu | Dobry, - girteka to nie jest firma przyjazna kierowcą. Stąd większość obsady stanowią obywatele UA i innych republik radzieckich | 1 | ||
~dobry kolega 5 lat temu | bziku putin to najbogatszy czlowiek swiata pomijam rotschildow ale jakis tam bill gates czy innny tworca facebooka to plotki a litwa mimo ze jest w unii to i tak jest pod rosyjskimi wplywami to ze tam niby wlascicielem jest jakis slup to o niczym nie swiadczy obecnie 80% kradziezy aut w niemczech robia litwini a wszystko dalej zwalane na polakow tam na 1 mln obywateli jest 2 mln zlodziei | 1 | ||
~Gucio 5 lat temu | Mając tak dużą flotę stają do dużych przetargów, stawki też dają konkurencyjne i weź tu coś zrób. Ich auta są wszędzie i biorą praktycznie każdą robotę, na ES Nasi stoją nawet kilka dni Oni jadą z owocem. Swego czasu nie było widać Girteki na Amazon, teraz ciągają ich naczepy, a Naszych przewoźników co do tej pory to robili wymiksowali z roboty. W PL po otwarciu filii w Poznaniu, też ich coraz więcej pod Naszymi firmami na załadunkach. Mój kolega na ES stał za towarem 3 dni tak mu firma roboty szukała, to fracht kiepski, stać i czekać w tym czasie w ciągu jednej doby w firmie w której finalnie ładował wyjechało 12 aut Girteki. | 1 | ||
ninobzik
5 lat temu | Dobry, dlatego napomknolem o tzw, papierologia na Litwie, wskazując też przejście graniczne, które wchłania dosłownie wszystko. Putin byłby zdziwiony, gdyby znał skalę pewnych procederów. Ale to nie jest temat, na publicznym forum do rozważania Natomias t jest to okazja, abyś mógł skorygować swą wiedzę Dzięki temu... , Nie muszę chyba dalej pisać | 1 | ||
~dobry kolega 5 lat temu | nie musisz oczywiscie bo wiele rzeczy na swiecie polega na paradoksach np. najwiekszym sukcesem diabla bylo wmowienie ludziom ze pieklo nie istnieje ja oczywiscie zartuje bo wlasnie pije jägermeistra i o zgrozo popijam woda z ogorkow kwaszonych domoawych polskich kupionych w ruskim sklepie w de to nawet juz nie jest zart | 1 | ||
~dobry kolega 5 lat temu | na razie wchodzi | 1 | ||
~dobry kolega 5 lat temu | moglbym z tego zrobic temat na fejsbuku i wyslac zdjecia ale omijam takie strony w internecie dlatego jestem dalej niezalezny bo po prostu mnie nie ma | 1 | ||
ninobzik
5 lat temu | Niby tak, tylko w tej globalnej wiosce, wszyscy powoli zatracamy swą anonimowość. | 1 | ||
~Ł ysy 5 lat temu | Jednym słowem świetlana przyszłość dla polskich kierowców. Polski gumofilc bankrutuje, zlecenia przejmuje Girteka, która zatrudnia polskich miscuff kieroffnicy. Marzenia się spełniają. Przed podjęciem pracy w Girtece proponuję zmienić plomby w zębach. Tam biją głupawych mądrusi z Polski. Wracając do planów rozwojowych Girteki, jestem ostrożny. Jechanie na granicy opłacalności nikomu nie wyszło na dobre. Niech za przykład posłuży Mielczarek. Gdzie się nie pojawił wszędzie spieprzył ceny. W końcu zapracował na komorników. Kasa z nieba nie leci. Trzeba ją wypracować. | 1 | ||
~dobry kolega 5 lat temu | ale text fajny niu bziku? wiem ze jestem utalentowany i powieniem sie bardziej udzielac na watku siedze i mysle ale mi sie nie chce ale moge ci opowiedziec kawal z komuny - siedzi zomowiec i mowi mysle wiec jestem i zniknal | 1 | ||
~Ł ysy 5 lat temu | Guciu. Opisujesz sytuacje z SP. Twój kolega czekał na załadunek, a Girteki auta się ładowały. Wiesz za jakie pieniądze? Podejrzewam, że wiedząc złapałbyś się za głowę. Powyższa dyskusja asów etransport przypomina mi sprzeczkę dzieci w przedszkolu o budowę atomu. Każdy coś wie, w zasadzie gówno wie. | 1 | ||
~dobry kolega 5 lat temu | L ysy w tym temacie nie bedzie problemu chodzi o swietlkana przyszlosc w zime zamiast plugow mozna udroznic drogi lopatami a w lecie mozna oszczedzic na ciezkim sprzecie przy kopaniu dolow melioracyjnych | 1 | ||
~Ł ysy 5 lat temu | Nawet litewskie firmy znane z dość agresywnego marketingu psioczą na Girtekę. Ich stawki są "zajebiste". Tę samą drogę rozwoju obrał Waberers z tym, że Waberers przyznaje się do strat. Co z Girteką? O to należy zapytać szoferskich męsrców z etransport. Oni wszystko wiedzą. Ostatnie pytanie do etransportowych mędrców. Czym, w jaki sposób obecnie można zdobyć dużego klienta? Ceną, ilością taboru, kolorem aut, narodowością kierowców? Pytanie bez koła ratunkowego. | 1 | ||
robert2
5 lat temu | Lysy zajzyj na watek o bdo moze Ty sie orientujesz co i jak | 1 | ||
~dobry kolega 5 lat temu | dawno sie tak nie usmialem jak dzisiaj ale na powaznie temat girteki to powazny przeciwnik ktorego nie wolno lekcewazyc rosja ma wiele tajnych wejsc na unie europejska a jakis smieszny polski tzw. rzad moze sobie w tym temacie tylko udzielic kilku wywiadow w radiu maryja | 1 | ||
~Kris 5 lat temu | Dk nie tworzy teorii spiskowych. Ruszy też chcą zarabiać kasę jak zaczną tracić to giretka zniknie. A że zniknie to pewne bo ekonomii jeszcze nikt nie oszukał. Na razie jadą na efekcie skali ale jak nie będzie towaru do wróżenia to nawet jak powiesz ze pojedziesz za darmo to ci nikt nie da ładunku bo go porostu nie będzie. Na razie straty rekompensuje sobie ze sprzedaży prawie nowych aut ale jak nie będzie roboty w Europie to nikt nie będzie kupował tych aut. Rico też się na tym wyłożył w 2008 roku | 1 | ||
~Kris 5 lat temu | A myślenie że wykończe konkurencję a potem podniósł stawki w transporcie nie działa bo tu bariery wejścia na rynek są niskie. Jak tylko zaczęliby podnosić stawki do normalnych poziomów zaraz pojawi się konkurencja bo zrobienie firmy transportowej to jest miesiąc. Trudniej postawić fabrykę samochodów | 1 | ||
~Kris 5 lat temu | Rico miało 8 tys aut. Norbert chyba z 5 tys Waberes 4 tys i wszyscy są pozamiatane. Z Giretka będzie podobnie | 1 | ||
~dobry kolega 5 lat temu | kris niedawno widzialem film na yt atego nowiutkie z plandeka na litewskich blachach rutynowa kontrola w pl a w wsrodku? kierowca bez karty, wbijak w stacyjce a na pace nowe porsche nawet tablic niemieckich nie zdjeli kradzione w berlinie 100% autentyk | 1 | ||
~Kris 5 lat temu | Ja wiem ze masz teorie która fajnie brzmi ale naprawdę uważasz że oni mają 10 tys aut 20 tys kierowców i 5 tys pracowników po to żeby przemy ac kradzione auta z zachodu | 1 | ||
~dobry kolega 5 lat temu | ja?? kris nigdy tego nie pisalem ogolnie litwini kradna ale girteka swoje towary wozi bo ma logistyke te dwie rozne sprawy czemu tak myslisz ze ja tak mysle? | 1 | ||
~x-man 5 lat temu | lysy co ty gadasz, my stoimy inni jada jak to mozliwe. Girteka skonczy jak Rico tylko pytanie kiedy. z PL64 wozili do IT21 pellet po 890 Eur za 1450 km ceny tak zrabali ze nikt nie chcial tam jezdzic. Normalni jezdzili po 1250-1450 Eur. Wszedzie gdzie wchodza zanizaja stawki. Gigant na glinianych nogach. niestety dopoki Kreml bedzie to finansowal to tak bedzie. ale rada wykladowcow z Garbsena tego nie czai widza tylko krecace sie kola | 1 | ||
~dobry kolega 5 lat temu | wozenie legalnych towarow po kosztach lub ponizej a kradzierze aut to dwa rozne tematy ale ogolnie powiazane z sytuacja ekonomiczna litwy jeden watek dwie sprawy | 1 | ||
~Kris 5 lat temu | Xman to podziel się wiedzą po co Kreml ma dokładać do interesu? Wy naprawdę myślicie że ruscy to de*ile? | 1 | ||
~Kris 5 lat temu | Jak ja bym chciał tracić kasę to bym ją w piecu spalił a nie zawraca sobie głowy z zakładaniem firmy żeby do niej dokladac | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.