ID: 247725
Girteka Logistics rośnie w siłę. Siedmiotysięczna ciężarówka w ich flocie
ID: 247725
ID: 247725
Podczas gdy europejski przemysł transportowy jest ciągle w dużym stopniu rozdrobniony, Girteka Logistics nadal rośnie w siłę, zwiększając liczbę pracowników, inwestując w nowe technologie i flotę ciężarówek przyjaznych dla środowiska oraz rozszerzając zakres swojej działalność.
Podczas gdy europejski przemysł transportowy jest ciągle w dużym stopniu rozdrobniony, Girteka Logistics nadal rośnie w siłę, zwiększając liczbę pracowników, inwestując w nowe technologie i flotę ciężarówek przyjaznych dla środowiska oraz rozszerzając zakres swojej działalność.
~etransport.pl
Posty (106)
~dobry kolega | o dokladnie x men poruszyl pominiety temat drzewko w ogole nie ma taboru brawo tez mialem ten argument na koncu jezyka ale zapomnialem napisac | |||
~Kris | Dk co ma piernik do wiatraka. Przywołał Gefco jako przykład firmy przejęte przez ruskich. W kontekście twoich posunięć wizerunkowy putina żeby pokazać że nie o to w tym chodzi. A wyście się uczepili tego. Bo wy macie teorie że giretka to pralnia putinowskiej kasy a że ta teoria jest nie logiczna to nieważne. Byle było o czym gadać. I zawsze można zwalić winę na putina | |||
ninobzik
| Jeśli nie Tusk, to Putin, I szafa gra. Grunt że samopoczucie wporzadku | |||
~dobry kolega | ja nie zwalam winy na putina bo z jego punktu widzenia to logiczne dzialanie i ma jakis ukryty sens | |||
~Kris | Kolego dk znasz jakąś ruską firmę która coś znaczy na świecie? Bo ja nie znam. Nawet Gazprom nie jest stanie narzucić warunków a myślisz że firemka transportowa może zmienić układ sił na rynku transportowym? | |||
~dobry kolega | no nie chodzi tu o zmiane jakichs struktur w europie bo za mala skala ale o zainwestowanie nadmairu wlasnych pieniedzy ktore i tak leza w jakims banku pewnie w ch | |||
~Kris | No i zaczynasz pisać z sensem. Jest kasa trzeba ją pomnożyć a nie wyprać. Pomnożyć a nie stracić. Więc trzeba działać zgodnie z rachunkiem ekonomicznym | |||
~dobry kolega | moze byc kris ja zawsze pisze z sensem choc nie wszystkim sie to podoba na et i mam wielu wrogow co ogolnie mnie smieszy ale moze byc | |||
~Ł ysy | Szanowne Pany Kieroffce uświadomcie sobie. Dzisiaj, kiedy duży klient organizuje przetargi dwa razy do roku, każda duża firma może się przejechać. Wystarczy przegrać kluczowy przetarg. Niech przykładem będzie jedna z dużych firm, która niedawno upadła. Wiem, do was żadne racjonalne argumenty nie docierają. Wy żyjecie w swojej rzeczywistości. | -1 | ||
~Ł ysy | Jeszcze zatęsknicie za dziadtransami. | |||
~Ł ysy | Macie pretensje do Litwinów, że potrafią korzystać z luk prawnych? Mamy terminale, choćby ten w Kukurykach, dlaczego ni robimy tego co Litwini? Wrodzona przyzwoitość na to nie pozwala czy przyłowiowa głupota? | |||
~alfred nie nobel | duzy klient w kutnie, polskie dziadtransy za holandie mieli 900eur przyszła girteka i powiedzieli ze beda brali za 700e - moga podstawić nawet 200 szt dziennie | 1 | ||
~dobry kolega | l ysy ja np. nie mam do nich zadnej pretensji moze zeby tylko przestali krasc samochody w de | |||
~Gucio | Girteka rozpycha się łokciami i jest tak jak pisze nobel, po co klient ma przepłacać jak jest tańszy i tym sposobem wypychają Nas z własnego podwórka. Ten oddział w PL nie jest po to by był, tylko w określonym celu od kiedy weszli do Nas już się przewoźnikom z Wielkopolski ucięło z robotą, a każda firma liczy koszta, po co ma przepłacać, towar ma dojechać w określone miejsce i tyle, a im taniej tym lepiej dla zleceniodawcy. | |||
~dobry kolega | Witaj guciu | |||
~honeker | dobry kolego ty uważaj żeby ci lotwince tego kartonowego resa6 nie ukradli bo za parę lat jako zabytek może trochę kosztować sentyment z ddr-u ci ukradną pilnuj dobrze | |||
~Scani | Skończył się waberers ktoś musi go zastąpić. Tak jak skończyło się Rico znalazł waberers. Ot cała filozofia. Padnie girteka wejdzie następny. I tak do za*ia. | 1 | ||
~Profesurr | Dobry jest dobry. Tylko sobie z tego sprawy nie zdaje. | |||
~dobry kolega | Nierobie ty o tym najmniej wiesz wiadomo ze jako zawistny polaczek zaraz zaczniesz mnie obszczekiwac juz cie poznalem | |||
~R34 | Może Gitreka dziadtransy powykasza.. oby... | |||
~Da_las | R34, glupcze, Girteka to jeden z wiekszych dziadtransow, tylko na duza skale. | |||
~GoWno wiem | Wykonczy Polski transport i wprowadzi nowe stawki, odbije straty, a ze kryzys wykonczy Girteke to nie byl by taki pewny juz jede kryzys przetrwala. | |||
~kris | Masz idealny nick. Mowi wszystko o tobie. Odezwałes się i tylko potwierdziłes | |||
mateow1
| 100 komentarz... każdy orze jak morze... 7000 tirów to jakieś układy bankierskie i spółki zoo... napewno na 100%. | |||
mateow1
| pewnie w raju sie zarejstrowali i mają przewage. | |||
mateow1
| Nawet z raju mają ograniczenie prędkości do 80 km/H a ani km szybciej. | |||
~Gucio | Przykład siły Girteka, w mojej byłej firmie mieliśmy stałą robotę, nie wiem co ile były negocjacje i podpisane kontrakty, ale robota z punktu A-B linie. Obecnie tam gdzie byli Nasi jest Girteka, z jednego tylko miejsca we Włoszech wyjeżdżało dziennie 15 Naszych zestawów, teraz tylko 1. Do tej pory firma trzymała kierowców na święta w pracy (dokładali kasę), teraz pierwszy raz od powstania firmy wszyscy na ten okres 24, 25, 26, mają wolne (wszyscy Polacy, UA zostaje ). Przetargi przegrane i nie ma co wozić, mało tego stoi się nawet po 3 dni za robotą (dobrze, że dniówka). Nasi stoją, a Girteka śmiga. 7 tys aut, a ma być 10tys, co Nasze firmy będą woziły, jakieś spady z giełdy, bo co lepszą robotę to Oni mają. To co piszę to nie są bajki tylko fakty. | 1 | ||
Twardy72
| Girteka - gangserska firma przejęta przez rosyjska mniejszość narodową na Łotwie i Litwie. Z gangsterskimi zwyczajami np. kierowca się zwalnia, to nigdy nie zobaczy na oczy ostatniej pensji. | |||
~abc | A polscy dziadkierowcy wala do poznanskiego oddziału Girteki, drzwiami i oknami. I skad ten fenomen?? | |||
~lol | ale kurła, o zo biega... kurła |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.