ID: 246896
Pogłębia się problem niedoboru wykwalifikowanych kierowców
ID: 246896
ID: 246896
Do 2022 r. luka ta ma wzrosnąć do 200 tys., sięgając 1/4 całego zapotrzebowania w branży. Na razie realną strategią jej zapełniania będzie zatrudnianie kierowców z zagranicy, w tym także z innych kontynentów.
Do 2022 r. luka ta ma wzrosnąć do 200 tys., sięgając 1/4 całego zapotrzebowania w branży. Na razie realną strategią jej zapełniania będzie zatrudnianie kierowców z zagranicy, w tym także z innych kontynentów.
~etransport.pl
Posty (441)
~Pingu | Próbujesz mądrymi sformułowaniami pokazać, że jesteś mądry?Nadzór pośredni i nadzór bezpośredni? Tak, za brak efektywności pracownika odpowiada szef!!! Skoro kierowca coś źle wykonał to jest to efektem błędnego zarządzania!!! Za źle zarządzane przedsiębiorstwo odpowiada szef / złe procedury, złe systemy zarządzania/ nieważne. Ważne że za to odpowiada SZEF. Porównanie kierowcy z pracownikiem w fabryce jest jak najbardziej na miejscu, bo dlaczego by nie? Taki sam pracownik liniowy, różnica tylko w procesie produkcyjnym. Kotarbiński? który? Tadeusz? a niby to dlaczego? Oczywistym jest, że organizacja procesów zarządzania /niezależnie czy jest to proces pośredni czy bezpośredni/ to NAJWAŻNIESZA / czy też jedna z najważniejszych rzeczy które są w gestii właściciela. A swoją drogą ciekawe podejście prezentujesz. I nie dziw się, że trochę mnie to bawi ale własnie tym różni się polskie przedsiębiorstwo od angielskiego. W polskim / zgodnie z Twoją filozofią/ winny jest np. kierowca, natomiast w angielskim jeśli pracownik źle wykonuje swoją pracę to winny jest jego manager/ i możesz sobie tu układać różne filozofie ale tak właśnie jest/ m. in dlatego prezes czy przewodniczący rady nadzorczej bierze tak "duże " pieniądze, bo ma dużą odpowiedzialność. I jeśli w jego banku, firmie coś idzie nie tak to on za to odpowiada !!! Oczywiście Ty wiesz to lepiej, ale swego czasu na wykładach profesora Wnuka Lipińskiego usłyszałem co nieco o pracy i wynagrodzeniu za pracę więc przestań uważać wszystkich na tym forum za "kieroffcuf" a siebie za najmądrzejszego. | 1 | ||
~Ronin | Łysy to wytłumacz dlaczego jestem chu jem? Tylko sensownie a nie jak zwykle bedziesz bełkotał nie na temat | |||
~cowyniepowiecieee | kierowcy bedą ale jest kilka warunków do spełnienia : 1 trasa max 5 dni 2 wynagrodzenie miesieczne 10 tyś netto 3: system przechodzenia i naliczania emerytur jak słuzby mundurowe... dziekuje dowidzenia... autonicznych ciezarówek nie bedzie na drogach publicznych a tym bardziej na dalekich dystansach... kilku speców duzych marek ciezarówek juz sie w tym temacie wypowiedziało... bedziecie mieć autonomiczne ciezarówki ale na wewnetrzych placach, budowach, kopalniach nic poza tym. | |||
Ł ysy
| Ronin. Przeczytaj swój post z godz 19:53:40. Pomyśl. Manipulujesz faktami kak ostatni ch uj. To tyle. | |||
Ł ysy
| Pingu. Tobie proponuję pracę od podstaw. Jak do tej pory twoje tezy mają charakter życzeniowy, a założenia są błędne. Za głupotę, brak kwalifikacji pracownika odpowiada menago? Nie Panie Kochany, menago odpowiada za czyny głupiego, leniwego, niewykwalifikowanego pracownika. Prawie to samo, ale to prawie czyni kolosalną różnicę. W nadzorze bezpośrednim sprawa jest prosta. Widać efektywność pracownika gołym okiem w sposób ciągły. W przypadku pracownika delegowanego, bez możliwości sprawowania nadzoru bezpośredniego, pracującego zazwyczaj w systemie zadańiowym sprawa się komplikuje. Najlepszy menago, przy najlepszym systemie zarządzania może polec przez bezrozumnego jełopa. Mentalności nie zmienisz, a korygowanie działań pracownika na odległość jest niemożliwe. Tymbardziej, że motorem napędzającym pracownika do działania jest jego mentalność, repertuar postaw wyniesiony z domu. Mam nadzieję, że w zrozumiały sposób opisałem przyczyny notorycznej rotacji w firmach. Po rozpoznaniu pracownika pracownik ląduje w klozecie. To tyle. I nie obarczaj kadry zarządzającej odpowiedzialnościa za czyny pracujących głupoli. | |||
Ł ysy
| cowyniepowieciee. Jak zapełnią się ciężarówkami place bankowych leasingów, jak firmy ogłoszą niewypłacalność, banki staną przed faktem strat, dopiero się zacznie. Pierwszą presją bankowego lobby będzie uruchpmienie bezpłatnych kursów na C+E. Czy to nastąpi? Akurat tego jestem pewien. Wtedy koleżko wyśnione zarobki osiągną pięć, sześć tysięcy złotych. A ty z uśmiechem na twarzy będziesz pracował w systemie 4/1. Pożyjemy zobaczymy. | |||
~kiero | Łysy a ty ciągle z tymi marzeniami które się nie spelnią... darmowe prawa jazdy C=E to nie problem... problem będzie z chętnymi aby te prawko za darmo zrobić i potem aby chcieli pracować za te twoje prorocze 5 do 6 tyś skoro można spokojnie zarobić 3. 5 - 4 tyś i do tego 500+ i być codziennie w domu, i nie ryzykując mandatów... może wyjedź czasami z tej twojej wioski do miasta to zobaczysz jak teraz młodzież "pali" się do pracy... czy jest ktoś na tym forum kto wierzy w te brednie? ? | 1 | ||
gustav
| "Nie lekceważcie drobnostek, ponieważ od drobnostek zależy doskonałość, a doskonałość nie jest drobnostką" Niech Jacek szuka czyj to cytat i kto go lubił używać. | |||
~Kierowca | A dziś to niby kwitów za darmo robić nie można? Urzędy pracy, aktywizacja bezrobotnych, kursy ze środków unijnych - od cholery tego jest. I jakoś nie widać tłumów. Ba. Znam 2 ludzi, którzy zrobili papiery za darmo. Już nie jeżdżą. Zobaczyli jaki to miód, a że nie inwestowali rozważnie swoich pieniędzy mają w pompie tą robotę. Tak to się kończy w wielu wypadkach. | |||
~Klaus | Czytajcie barany ze zrozumieniem brakuje wykwalifikowanych kierowców nie pseudo driverow typu mam białe skarpetki ma budowę nie wjadę bo się pobrudzą!!! | |||
~kris | Widac jak kierowcy są oderwani od rzeczywistosci ich swiat konczy sie na parkingu. Nie rozumieja powiazań w gospodarce. Jak pisze łysy ze bedą upadac firmy transportowe i bedzie mniej pracy dla kieroców to oni krzyczą że pójda na budowę. Tyle ze updek firm transportowych to bedzie skutek upadku firm w innych branzach i tam tez bedą zwolnienia i napewno nikt nie bedzie czekał na magazynie czy na budowie na kierowcę z dwiema lewymi rękami | |||
~Tadek | Albo pujdom do Niemca :-) | |||
~Ngine | Pany, to gdzie brakuje tych kierowców? Bo tam gdzie dobrze płacą i praca normalna to nie widać żeby kogoś brakowało. Też chyba dam ogłoszenie, że szukam "kierowcy" do pracy po 13-15h dziennie 6 dni w tyg i proponuję najniższą oraz diety. Ale zaraz... czekaj... nie dołączę czasem wtedy do elity lamentujących że nima kierowców? | |||
~dobry kolega | ngine bo kierowcow naprawde nie ma wiekszosc to przyglupiaste tumany od furmanek | |||
~kris | Tadek tylko co oni u niemca będą robic jak tam załamanie w przemysle najwieksze od 10 lat | |||
~kris | A ciekawe jak skomentujecie to. Na olx w sierpniu 490 ofert dla kierowcy C+E na slasku, wrzesien 450, październik 390, a dzisiaj 354. | |||
~Ł ysy | Kris. Jak skomentują? W prosty sposób. Dziady straciły nadzieję i już nie dają ogłoszeń. Jedyna słuszna teza. | |||
~Pan Ordynator | Siema glaca. Znowu kwiczysz? | |||
~świetlicowa | kwiczy od 2002 - po ostatnim kursie na maskwu, nie dał na tradycje i już nikt więcej nie chciał u niego rabotać | |||
~Pan Ordynator | Pies ogrodnika. Sam nie zeżre i drugiemu nie da. | |||
~Wielki Szu | Stanwexa też szofery rozlozyły. Zakuta Ł ysa pała to wie. Był na giełdzie w slomczynie i wszystko widział. | |||
~Wielki Szu | Glaca. Dawaj teraz pisz o bałkancach które przejmo transport światowy. | |||
~Ł ysy | Kris. Podałeś rzeczywiste dane. Widzisz, jak uruchomiłeś ellittę szofferską. | |||
~Pan Ordynator | Glaca co wysępiłeś w Słomczynie? | |||
~Łysy Łysy | W*ool od ochrony parkingu za stare pasy które chciał wynieść | |||
~kris | No własnie Łysy. Jakos zaden nie reaguje na konkretne liczby tylko bluzgi. Ale w sumie co oni moga napisać? | 1 | ||
~Ł ysy | kris. Róbmy swoje ni zważając na teksy kosmitów. Ich bezsilność jest zauważalna na każdym kroku. Myślę, że już Pany Kierofffe osiągneli poziom, w którym bezsilność przeradza się w agresję. | 1 | ||
~Pan Ordynator | Tylko pip. Róbmy swoje. | |||
Dawid87
| Ku-ku a co może PIP zrobić? , czy ty myślisz że w takich instytucjach nie znają realiów, | 1 | ||
~szofer | co tak wszyscy zdziwieni tym co się dzieje? to efekt wieloletnich starań o to by tak było ! po pierwsze : ciągłe dziwne pomysły dotyczące praw jazdy szkoleń okresowych świadectw kwalifikacji itp, traktowanie kiero na drodze jako potencjalnego przestępcy, i w końcu pierdykło |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.