~Transportowski
| Pipem możesz straszyć kogoś, kto nie miał stycznośći z ta instytucja. | | | |
~3jacki
| Artykuł żenada i nie mający nic wspólnego z rzeczywistością... | | | |
~Jarek syn Bolka
| Ja myślę że przyjedzie jeszcze masa pseudo kierowców z Ukrainy skupionymi prawa jazda mi za 200 300 $ bo ostatnia tak wygląda trasa transport w Polsce i wy dobrze o tym wiecie wystarczy się rozejrzeć wszędzie pełno Ukrainie bo firmy tylko to umiał zrobić wziąć Ukraińca za kierownicę nic | | | |
~kiero wawa
| W styczniu 2020 wchodzi za Odra pakiet ustaw dotyczących zatrudnienia obcokrajowców spoza unii. Wiele firm w Polsce zatrudnia Ukraińców z braku pracowników Polaków. W magazynach logistycznych Ukraińcy to 90% załogi, zarabiają powyżej średniej krajowej. | | | |
~Pan Ordynator
| Wiele razy już pisałem, część Chachłow z pewnością wyjedzie.
Tym razem plan Makreli wypali.
Co mieli rozbić u polskiego gumowca, to rozbili.
Nauczyli się jeździć... więc ich bierzemy.
Proste. | | | |
~realista
| Brakuje kierowców, no może ludzie nie chcą takiej pracy, ale czytając kolejne artykuły w różnych serwisach dowiadujemy się że brakuje lekarzy, pielęgniarek, nauczycieli, przedszkolanek, policjantów że o budowlańcach i pracownikach produkcji już nie wspomnę. Może ktoś potrafi racjonalnie wytłumaczyć o co tutaj chodzi, gdzie ci ludzie wszyscy są i do jakich zawodów odeszli?Czy te braki tak często opisywane to fakt czy mit? | | | |
~Ronin
| Łysy co ty mozesz zaproponować dla kierowcy z Ukrainy? Czym możesz zachęcic żeby u ciebie został i pracował? | | | |
~Pan Ordynator
| Renault Premium, i spacer z Mnietkiem na sznurku. | | | |
~zcx
| ŁYSY
tak wysokie rotowanie pracowników u ciebie przy tak niskiej ilości pojazdów dowodzi, że kupowanie wykształcenia nie daje wiedzy do rekrutacji pracowników. | | | |
~dobry kolega
| realista to fakt a wiaze sie z tym ze jest koniunktura w europie ale wlasnie sie konczy wiaze sie to tez z tym ze mlodym sie nic nie chce, sredni wiek lekarza i pielegniarki w pl to ok 50 lat kto to bedzie robil za kolejne 10 lat tak na to spojrz drugi temat to w polsce jest aktywnych zawodowo tylko 55% populacji w wieku produkcyjnym a 2 mln ludzi nie uczy sie ani nie pracuje | | | |
~zcx
| realista
2019-11-03 09:32:41
fizyczni e tych pracowników nie brakuje ale praktycznie.
czyli nie odpowiada stawka nie ma pracowników. | | | |
~Ronin
| Dobry pieniądze to nie wszystko, Czym szybciej to zrozumiesz tym lepiej bedzie dla ciebie | | | |
~dobry kolega
| ronin pieniadze sa potrzebne do przetrwania na starosc gdy nie bedziesz mial sily pracowac po to trzeba je zbierac | | | |
~Transportowski
| Ronin jesteś częścią wymienną do auta. Czesci to koszty, koszty trzeba minimalizować, nie możesz wiele zarabiać. Po drugie prostym ludziom nie można dać dużych pieniędzy. Nie umieją nimi zarządzać, masz zarobić na swój nędzny żywot na tyle, abyś miał sile jutro wstać do pracy. | | | |
~Pan Ordynator
| Transparówa a tym kim jesteś idioto?
Tylko jednym z dziadów, których przy każdej okazji Bruksela wychędoży.
W transporcie dziadygo jesteś zerem. | | | |
~Ronin
| Transportowski o jakich ty pieniadzach piszesz? Duże pieniadze to zarabiaj piłkarze z pierwszej półki, szejkowie naftowi, rosyjscy oligarchowie. Kiedyś widziałeś duże pieniądze? Tyle co ty zarabiasz to pozwoli tobie godnie życ, ale zebys to uczciwie zarobił to bys nic nie miał bo jesteś tępy, umiesz tylko kraść i kombinowac | | | |
~xxx
| Gdy rozładunki będą trwały "normalnie" to ile jesteśmy wstanie zrobić więcej kursów z ładunkiem. A tak stoisz 3-4 godziny i głupi cieszysz się że szybko poszło | | | |
~Pan Ordynator
| I co ci z tego ile zrobisz? | | | |
~Ronin
| Dobry omijam dziadów co płaca zus od minimalnej. 12 lat pracy we Francji też zaowocuje lepszą emeryturą. | | | |
~kierowca
| Brakuje bo przykład:woj. podlaskie 45gr/km po UE firanka, 50gr/km chłodnia UE +100zł za dzień pauzy, Anglia kółka 250dniówka (to już jest rarytas tu), firanka UE 40gr/km. Wszędzie najniższa krajowa. Dziwić się, że nikt nie chce jeździć za takie ochłapy. Wielu moich kolegów jeździ do pracy na zachód kraju i tam jakoś nie ma takich wynagrodzeń, bo nawet UA by nie pojechało. To co piszę to nie bajki wystarczy podzwonić po ogłoszeniach i można to zweryfikować. Zauważyłem też jedną zależność, tam gdzie firma daje dobre wynagrodzenie oparte na podstawa+dieta, dniówka to praca jest dużo lepiej zorganizowana, a te wszystkie prace z akordu to już kiepsko i często na zał/rozł można przestać prawie cały dzień za darmo. Dobrze, że już coraz mniej chętnych na jazdę z km, %, a jak za kilka lat stara gwardia kierowców pójdzie na emeryturę to z młodymi dziadtransy nie ujadą, bo na nich wypną d... e. | | | |
~xxx
| Idziesz pracować czy leżeć w budzie? | | | |
~Pan Ordynator
| I co z tego że najniższa?
Przy ubezpieczeniu dziada wszelakich milogów nie ominie.
A pisiory też jak widzę, robią swoje. | | | |
~Ronin
| Nie wyobrażam sobie zeby dziad zapłacił dla kiero za jazde po Francji 120 euro dniówki | | | |
~Pan Ordynator
| Dziad nie.
Inny tak. | | | |
~Ronin
| na to wychodzi, że dziad będzie musiał zapłacić dla kiero 10-12 tys złotych za miesiaca łysy pisze tutaj o obnizkach pensji, Dziwne | | | |
~Transportowski
| Za 10. 000 zł mam 2 kierowców zza wschodniej granicy. Polaczek jak chce pracować musi być tańszy. | | | |
~zcx
| skoro kierowca to część wymienna w aucie, to oznacza, że obligatoryjnym jest zarobienie jak najwięcej w jednostce czasu. | | | |
~kierowca
| 2019-11-03 10:19:57 Takie właśnie myślenie mają dziadtransy, to uważasz, że firmy które płacą podstawa+dieta to kierowcy leżą i robią co chcą to dziwne bo pracują normalnie i firmy normalnie funkcjonują, a i rotacji takiej nie ma jak u dziadtransa kilku kierowców w roku. Czasy się zmieniły. | | | |
~Pan Ordynator
| Transparówa ty masz... ale krzywe nogi jak srasz. | | | |
~Transportowski
| ku ku na muniu czuje oddech bezrobocia. Grzecznie pierze kalesony i po 24 lub 45 godzinach stoi pod brama z 2 reklamówkami z Biedronki. Nawet na Święta pojedzie. | | | |