Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Koniec dominacji polskich firm transportowych?

ID: 246465


Brexit – niezależnie czy będzie uporządkowany, czy tzw. „twardy”, znacząco odmieni relacje handlowe między Wielką Brytanią a krajami UE. O skutkach najważniejszej secesji minionych lat opowiadają eksperci Grupy Inelo.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (177)

~Gala
Super koniec tej potęgi transportowej za najniższą z Premiumka DIXI na czele hehe

-1

~Pan Ordynator
Zamurować ich.
I tak tam nie lubię jeździć.
~Darek
Bardzo dobrze. Polski pracodawca NIGDY nie szanował pracownika. Zawsze to było zło konieczne.
Z całego serca szybkiego końca życzę tej patologii o nazwie Polski Transport z kołchozami pracy w systemach 3, 4, 5/1. Nie zal mi Was nic, a nic. Kierowca zawsze sobie poradzi, gorzej z Wami i kredytem na żelazo.

-1

~Pan Ordynator
Ja też patologii transportowej nie żałuję.

-1

kiero82
Darek nie bądź taki do przodu, bo ci tyłu zabraknie.
Różnica jest taka, że większość firmy to spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
Firmę dziad zamknie, banki zabiorą żelazo i tyle.
A co zrobi kierowca, gdy straci pracę, a kredytów miesięcznie płaci 3500-4000zl, a takich jest bardzo dużo?
A gdzie opłaty, jedzenie, utrzymanie rodziny?
Dziad przepisze dorobek na dzieci, i komornik go cmoknie w cztery litery, za to kierowca bez pracy zostanie zlicytowany, i zostanie z niczym.

1

~Pan Ordynator
A łysek kurna gdzie !
~Pan Ordynator
Śpi jeszcze z owczarkiem.
~Ggro
A nic z tego co piszecie towar szedł i bedzie szedł ludzie maja kase i jak maja kupić to i tak kupią (najwyzej wiecej zapłaca) tyle ze przez cala procedure granice itp. Wydluzy sie czas kursu kazdego auta nie bedzie chetnych frachty troche podskocza (co odbije sie ba na zwykłym klijencie) i tyle ludzie sa nauczeni dobrobytu nie odmowia sobie niczego jak maja kase wszystko bedzie szło tylko wolniej i tyle nic sie nie zmieni oprocz... kolejek

1

Max4
A kim by była sioferska holota żeby nie ta patologia o nazwie Polski Transport sioferska holoto to ta patologia dała wam pracę i jakieś godziwe zarobki bez tej patologii70%siofersk iej holoty było by na DNIE

1

~zly
Darek masz racje wsrod kierowcow juz mozna znowu wybierac a Problemy dopiero przed nami. Predzej Dziad sobie w zyciu poradzi niz tuman zza kierownicy

1

~Borewicz07
Odłożcie na chwilę pyerdolenie
głupot na etransport, ruszcie dvpe i spacerkiem z żoną pod rękę na wybory...

1

~zly
Nie bylo by Dziad Transa bez Dziad kierowcy w plastikowych klapeczkach w poluykujacym granatowym dresiku
Max4
granatowym dresiku i zebrzacym po parkingu
~Ciec z portierni
A Ja mam to w doooopie.
Ważne że konto rośnie...
~zly
Kierowca to dopiero zlodziejska elita w wiekszosci niziny spoleczne ktorzy nic z siebie nie potrafia wiecej wykrzesac. Naawet na budowie co najwyzej moga sprzatac

1

~kierowca
Ciekawe co zrobią te bosy z Podlasia co uzależniły się od jazdy na GB. Ciekawe czy dalej będą chętni kierowcy robić Anglię za 250 dniówki lub 50gr/km.
~Pan Ordynator
Gumowców do pip.
Róbmy swoje!
~Pan Ordynator
Moja propozycja.
Nie podpisywać nic inblanco, i do pip.
Dziad leży i kwiczy.
~leon
Co z gustavem, ponoć po polszy dzisiaj się włuczy?
Do swoich pojechał, do Danzing!
~Kierowca
Nic się nie zmieni. Kurs będzie trwał dłużej do Anglii o odprawę celną. Tylko tyle. Jak towar jechał tak jechać będzie.
~Prawdziwy Szofer
Dokładnie i Janusz co jest w du. pe je. ba. ny i ma z kilometra płacone albo z kółka będzie stał za damski ch, u, j w porcie i mniej zarobi - taka będzie różnica.
~Kierowca
A to już problem Janusza. Jeśli chce stać za darmo. Firmy na pewno dostaną lepsze stawki za postoje na odprawach a Janusz no cóż. Jego wola.
~Ghh
Już się nie mogę doczekać kiedy ta Polska patologia padnie i zaczną powstawać firmy szanująca pracowników. Tyle że polskie dziady jak karaluchy ciężko te robactwo wyplenic
~Pan Ordynator
Da się ich prostować.
Do pip, i jadą po dziadach.
Max4
Ghh a ja się nie mogę doczekać kiedy nie będzie już takich idiotow jak ty
~Pan Ordynator
Idiot.
~Kontrahent
Witam, tzw dziad transy znikną bądź zredukuja tabor do minimum i będą psuć rynek na innych kierunkach. Mając dziad kierowców w swych szeregach są wstanie z każdym i wszędzie konkurować. Dziady na magnesach, 2ch kartach, wylacznikach jeżdżą po Europie za stawkę taką samą bądź mniejszą niz kierowca z prawdziwego zdarzenia który wg przepisów i uczciwych praktyk pracuje. Nie zal mi tych deb ili co rachunków więcej mają niż zarabiają, świadczy to o ich ilorazie umysłu itd. Więc niech giną wegetacja wraz z głupizna swoją. Jak ruscy embargo wprowadzili to cała wschodnia pl na podbuj Europy zachodniej ruszyła z Lulkami na czele to co się stało??! Wiemy wszyscy, rozpiepszyli robotę, stawki itd... Pozdrawiam tych normalnych i uczciwych. PS. Na komentarze zaczepki nie odpowiadam w dyskusję tym bardziej, tj moja opinia i pogląd.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.15.34.50

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels