ID: 246465
Koniec dominacji polskich firm transportowych?
ID: 246465
ID: 246465
Brexit – niezależnie czy będzie uporządkowany, czy tzw. „twardy”, znacząco odmieni relacje handlowe między Wielką Brytanią a krajami UE. O skutkach najważniejszej secesji minionych lat opowiadają eksperci Grupy Inelo.
Brexit – niezależnie czy będzie uporządkowany, czy tzw. „twardy”, znacząco odmieni relacje handlowe między Wielką Brytanią a krajami UE. O skutkach najważniejszej secesji minionych lat opowiadają eksperci Grupy Inelo.
~etransport.pl
Posty (177)
~Gala | Super koniec tej potęgi transportowej za najniższą z Premiumka DIXI na czele hehe | -1 | ||
~Pan Ordynator | Zamurować ich. I tak tam nie lubię jeździć. | |||
~Darek | Bardzo dobrze. Polski pracodawca NIGDY nie szanował pracownika. Zawsze to było zło konieczne. Z całego serca szybkiego końca życzę tej patologii o nazwie Polski Transport z kołchozami pracy w systemach 3, 4, 5/1. Nie zal mi Was nic, a nic. Kierowca zawsze sobie poradzi, gorzej z Wami i kredytem na żelazo. | -1 | ||
~Pan Ordynator | Ja też patologii transportowej nie żałuję. | -1 | ||
kiero82
| Darek nie bądź taki do przodu, bo ci tyłu zabraknie. Różnica jest taka, że większość firmy to spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Firmę dziad zamknie, banki zabiorą żelazo i tyle. A co zrobi kierowca, gdy straci pracę, a kredytów miesięcznie płaci 3500-4000zl, a takich jest bardzo dużo? A gdzie opłaty, jedzenie, utrzymanie rodziny? Dziad przepisze dorobek na dzieci, i komornik go cmoknie w cztery litery, za to kierowca bez pracy zostanie zlicytowany, i zostanie z niczym. | 1 | ||
~Pan Ordynator | A łysek kurna gdzie ! | |||
~Pan Ordynator | Śpi jeszcze z owczarkiem. | |||
~Ggro | A nic z tego co piszecie towar szedł i bedzie szedł ludzie maja kase i jak maja kupić to i tak kupią (najwyzej wiecej zapłaca) tyle ze przez cala procedure granice itp. Wydluzy sie czas kursu kazdego auta nie bedzie chetnych frachty troche podskocza (co odbije sie ba na zwykłym klijencie) i tyle ludzie sa nauczeni dobrobytu nie odmowia sobie niczego jak maja kase wszystko bedzie szło tylko wolniej i tyle nic sie nie zmieni oprocz... kolejek | 1 | ||
Max4
| A kim by była sioferska holota żeby nie ta patologia o nazwie Polski Transport sioferska holoto to ta patologia dała wam pracę i jakieś godziwe zarobki bez tej patologii70%siofersk iej holoty było by na DNIE | 1 | ||
~zly | Darek masz racje wsrod kierowcow juz mozna znowu wybierac a Problemy dopiero przed nami. Predzej Dziad sobie w zyciu poradzi niz tuman zza kierownicy | 1 | ||
~Borewicz07 | Odłożcie na chwilę pyerdolenie głupot na etransport, ruszcie dvpe i spacerkiem z żoną pod rękę na wybory... | 1 | ||
~zly | Nie bylo by Dziad Transa bez Dziad kierowcy w plastikowych klapeczkach w poluykujacym granatowym dresiku | |||
Max4
| granatowym dresiku i zebrzacym po parkingu | |||
~Ciec z portierni | A Ja mam to w doooopie. Ważne że konto rośnie... | |||
~zly | Kierowca to dopiero zlodziejska elita w wiekszosci niziny spoleczne ktorzy nic z siebie nie potrafia wiecej wykrzesac. Naawet na budowie co najwyzej moga sprzatac | 1 | ||
~kierowca | Ciekawe co zrobią te bosy z Podlasia co uzależniły się od jazdy na GB. Ciekawe czy dalej będą chętni kierowcy robić Anglię za 250 dniówki lub 50gr/km. | |||
~Pan Ordynator | Gumowców do pip. Róbmy swoje! | |||
~Pan Ordynator | Moja propozycja. Nie podpisywać nic inblanco, i do pip. Dziad leży i kwiczy. | |||
~leon | Co z gustavem, ponoć po polszy dzisiaj się włuczy? Do swoich pojechał, do Danzing! | |||
~Kierowca | Nic się nie zmieni. Kurs będzie trwał dłużej do Anglii o odprawę celną. Tylko tyle. Jak towar jechał tak jechać będzie. | |||
~Prawdziwy Szofer | Dokładnie i Janusz co jest w du. pe je. ba. ny i ma z kilometra płacone albo z kółka będzie stał za damski ch, u, j w porcie i mniej zarobi - taka będzie różnica. | |||
~Kierowca | A to już problem Janusza. Jeśli chce stać za darmo. Firmy na pewno dostaną lepsze stawki za postoje na odprawach a Janusz no cóż. Jego wola. | |||
~Ghh | Już się nie mogę doczekać kiedy ta Polska patologia padnie i zaczną powstawać firmy szanująca pracowników. Tyle że polskie dziady jak karaluchy ciężko te robactwo wyplenic | |||
~Pan Ordynator | Da się ich prostować. Do pip, i jadą po dziadach. | |||
Max4
| Ghh a ja się nie mogę doczekać kiedy nie będzie już takich idiotow jak ty | |||
~Pan Ordynator | Idiot. | |||
~Kontrahent | Witam, tzw dziad transy znikną bądź zredukuja tabor do minimum i będą psuć rynek na innych kierunkach. Mając dziad kierowców w swych szeregach są wstanie z każdym i wszędzie konkurować. Dziady na magnesach, 2ch kartach, wylacznikach jeżdżą po Europie za stawkę taką samą bądź mniejszą niz kierowca z prawdziwego zdarzenia który wg przepisów i uczciwych praktyk pracuje. Nie zal mi tych deb ili co rachunków więcej mają niż zarabiają, świadczy to o ich ilorazie umysłu itd. Więc niech giną wegetacja wraz z głupizna swoją. Jak ruscy embargo wprowadzili to cała wschodnia pl na podbuj Europy zachodniej ruszyła z Lulkami na czele to co się stało??! Wiemy wszyscy, rozpiepszyli robotę, stawki itd... Pozdrawiam tych normalnych i uczciwych. PS. Na komentarze zaczepki nie odpowiadam w dyskusję tym bardziej, tj moja opinia i pogląd. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.