ID: 246186
Koniec koszmaru filipińskich kierowców
ID: 246186
ID: 246186
Przez wiele miesięcy związkowcy z Niemiec i Holandii wspierali filipińskich kierowców ciężarówek w egzekwowaniu swoich praw. Mężczyźni byli wyzyskiwani podczas pracy w Niemczech. W międzyczasie udało się wyegzekwować dla nich dodatkowe wypłaty.
Przez wiele miesięcy związkowcy z Niemiec i Holandii wspierali filipińskich kierowców ciężarówek w egzekwowaniu swoich praw. Mężczyźni byli wyzyskiwani podczas pracy w Niemczech. W międzyczasie udało się wyegzekwować dla nich dodatkowe wypłaty.
~etransport.pl
Posty (45)
Twardy72
| Liczy się tylko zysk korporację akcje, akcjonariusze, maklerzy, giełda, prezesi. Jak pracownik ze wschodniej europy bedą za drodzy to sprowadzimy z Azji lub z Marsa. Niemiecki zleceniodawca nie widział filipińczyków koczujących na swojej firmie? | 1 | ||
PavelSPM
| Ale skandal i wstyd !!! W nasz czas, jak widać, dla otrzymania i wykorzystania ekonomicznych emigrantów, rynków zbytu i t. d., niektóre nawet i nie certują tym, żeby podburzyć jak i poprzeć rewolucje i/albo wojny nawet u siebie obok, u swojego sąsiada, zapominając ogólną historię. Prosto mówiąc, nie inaczej jak - "skórny" interes. Ale to zawsze wraca negatywem z powrotem, jak nie raz było w historii. Łotrowska treść jeszcze nikomu w końcu nie przyniosła szczęścia. | -1 | ||
~Ł ysy | Tak trzymac o kierowcow trzeba dbac | |||
~ten ten | Jeżeli im wiszą 2000e za miesiąc to dlaczego kolegom z polski płacą 1850e za miesiąc? | 1 | ||
~Transportowski | A jak tam polaczki u Niemca? Bo jakoś cisza. | |||
jacek-kuba
| A ty kim jesteś? folksdojczem kolejnym? | |||
~Robot | Ja u niemacz mam szostke s pszodu i co likent w domu | |||
~PAKIET MOBILNOŚCI | Zobaczcie jak polskie dziady Was kroją, 2000 euro i opodatkowane. A w dziadowskich stworach podstawa plus nieopodatkowana dieta. Dlatego wkraczam zeby wytepic ta żebrote na kolanach w Brukseli, patologia transportowa przestanie isrniec. Oj jak boli, oj jak boli... | |||
piotr2075
| Cóż to Transportowski-serdu cho boli *ie? Od nowego roku najniższa krajowa wejdzie i kierowcy pracę znajdą-taki c* jak ty sznurek i gałąź. *y dziad | |||
piotr2075
| Łysy piszą o tobie-bolał wiadukt i magnes-masz jeszcze licencje czy już zabrali po wizycie w Katowicach? | |||
~Pan Ordynator | Tylko Polskie firmy, żadnych zachodnich. U nas nic takiego się niedziele. Coraz więcej Niemców pracuje w Polsce. Nie bez powodu. Polska dzięki naszej ciężkiej pracy, oraz nieustraszonemu przywódcy będzie wielka. Niemcy już to widzą. Nastanie dobrobyt z którego korzystać będziemy wszyscy! | |||
~Jam | Co cie tak boli pakiecie mobilnosci? Glowa po weekendowym zapijaniu problemow gdzies na parkingu na zachodzie? | |||
~Jam | Zauwazcie tez, ze filipinczycy byli oszukiwani przez tak czczonego przez was niemieckiego pana. | |||
~Uczciwa Mobilnosc | Kto pracuje na polskiej umowie ALE czyj pracodawca glownie dostaje zlecenia od niemieckich firm, moze isc podobna droge jak koledzy z filipin. Mozna sie zawsze zglosic w organizacji wymienionej "Uczciwa mobilnosc". Tam mozecie darmowo prosic o sprawdzenie, czy wasz pracodawca wam zgodnie z niemieckim prawem zaplaci MiLoG. Zgodnie to znaczy, ze pracodawca nie moze zaplacic MiLOGu w dietach, ale musi za kazda godzine prace zaplacic 9, 19 jako podstawe PLUS diete. Kontakt znajdziecie na stronie, ktora w artykule zostala wymieniona www. fair-arbeiten. eu/pl Aby sie dochodzic swoich praw, potrzebna bedzie dobra dokumentacja czasu pracy i dla ktorych klientow niemieckich pracujecie. Wystarczy sczytac swoja karte cyfrowo i dostac plik DDD lub Excel'a. Aby pokazac dla ktorego zleceniodawcy wasz pracodawca jezdzi, polecamy zrobic zdjecia kazdego CMR'u. | 1 | ||
~Zadowolony kiero | Ciekawe czy czasami nie ktorys z naszych dziad transow z forum prowadzil ta firme krzak z pl co brala udzial w procederze bo niektorych dawno nie widac moze juz siedza gdzie ich miejsce :) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.