ID: 246099
Zabraknie 200 000 kierowców zawodowych?
ID: 246099
ID: 246099
Wyzwania, przed jakimi stoi obecnie polska branża transportowa, będą miały decydujący wpływ na rozwój tego sektora w najbliższej dekadzie.
Wyzwania, przed jakimi stoi obecnie polska branża transportowa, będą miały decydujący wpływ na rozwój tego sektora w najbliższej dekadzie.
~etransport.pl
Posty (224)
~Borewicz07 | Znowu opowieści dziwnej treści i wiadomo jak to się skończy w komentarzach :) Bawta się dobrze:) | 1 | ||
~Max 4 | Nasze słońce nasz napoleon nasz wódz z Żoliborza na pewno cus wymysli i kierowców będzie w brud | |||
~Pan Ordynator | Znowu słyszę kwik dziadów. | |||
~bary | Mam wrazenie ze ten artykul to jakis belkot pelen sprzecznosci. | |||
~Max 4 | Jeszcze jedna kadencja rządów podlej dojnej zmiany to będziecie wozić pszczoły luzem tyle będzie roboty a kierowcy będą stać pod bramą i prosić o robotę dziadów | |||
szakal80
| Max. Dobry kierowca zawsze znajdzie pracę, a u dziada nikt z nas nie będzie pracował. | |||
~Max 4 | Dobrych kierowców jest około 30 %reszta to posiadacze prawa jazdy ufundowanego przez urzędy pracy to oni będą stać u dziada i prosić o robotę | |||
~Pan Ordynator | Dziady kwiczą a kierowcy pieniądze liczą. 20 tyś min. Pan wielki kierowca. Nie po to robiłem studia ce żeby harować u dziada. | |||
kiero82
| Kwik dziadów jest coraz głośniejszy. Nie dość, że auta co niektórym obrastają trawą bo nie ma kto jeździć, to jeszcze unia "przykręca" kurek coraz bardziej. Czas upadku dziadów musi w końcu nadejść, natomiast firmom normalnym, trzeba życzyć jak najlepiej. | -2 | ||
~Pan Ordynator | Czym więcej dziadów padnie tym lepiej. | |||
~Pan Ordynator | Wycinanie premiumek z chwastów. Czuję interes. | |||
~Transportowski | Przygłupy pisać można róże rzeczy. Akurat w interesie portalu jest pisanie takich bajek, woda na młyn dla przygłupów i reklamodawców. | 1 | ||
~Pan Ordynator | Trans galoty, pincet za wycięcie premiumki. Pasi biznes-niunio? | |||
~kierowca | 1. Coraz mniej chętnych na systemy po 3, 4 tyg. 2. Coraz mniej chętnych by podjąć pracę z akordu km, %. Widać, że pomału coraz więcej kierowców zaczyna się szanować, a o pracy z magnesami, wyłącznikami itp, to już znaleźć takiego durnia coraz trudniej (jeszcze czasem ratują sytuację Mariany z prawkiem zrobionym w wojsku za komuny, ale i Ci się kończą). Moim zdaniem zostaną na rynku firmy, co myślą do przodu, inwestują w tabor, rozwój. Zaś cała reszta sama powoli się wykończy, to już się dzieje. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.