ID: 245014
3000 E kierowca, 2400 E lesing 3000 E paliwo jak to sie ma opłacac
ID: 245014
ID: 245014
ja mam pytanie do przewoźników którzy pisali mature z matematyki jak to ma sie opłacic : kalkulacja auta w leasingu na miedzynarodowce
pra cownik w systemie 3/1 ( potrzebne minimum 1, 25 kierowcy na auto ) przy dziesiejszych wymaganiach to jest 2100 E na reke + zusy = 2400x 1, 25 =3000 E koszt paliwa przy założeniu 10000 km = 3000 E ( w lecie mniej w zimie wiecej średnia bedzie z 29-30 l netto 3600- 3700 brutto ( oczywiście Vat zwróca ) leasing 1800 netto 2215 brutto nowe auto w leasingu na 3 lata ) naczepa nowa około 600 E netto 738 brutto drogi jeżdzac głownie po zachodzie 2000 Euro -2400 zależy gdzie jeździmy ubezpieczenie około 230-240 E ( opony telefon pasy i drobniejsze wydatki to koszt średnio 300 E miesiecznie podsumowując
3000 + 3000 + 1800 + 600 + 2000 + 240 + 300 =10940 netto brutto to około 12000 liczac średnio 1 E za km ( czesto i gesto jest to mniej ) to mamy 10000 i być moze głupie pytanie, ale na moje oko to tu wychodzi netto prawie 1 tys E straty a brtutto to jest 2000 E na cash flow na minusie
liczac przy wiekszej ilosci kilometrow strata jest mniejsza ale cały czas jest
( czytajac artykuł o stracie Waberersa im wychodzi 500 E średnio miesiecznie straty na auto )
i o co w tym chodzi, kiedyś jeden gościu powiedział mi ze transport ciężki miedzynarodowy to droga zabawa dla fascynatów, którzy maja worek pieniedzy na dokładanie do interesu teraz powoli zaczynam rozumieć jego słowa
ja mam pytanie do przewoźników którzy pisali mature z matematyki jak to ma sie opłacic : kalkulacja auta w leasingu na miedzynarodowce
pra cownik w systemie 3/1 ( potrzebne minimum 1, 25 kierowcy na auto ) przy dziesiejszych wymaganiach to jest 2100 E na reke + zusy = 2400x 1, 25 =3000 E koszt paliwa przy założeniu 10000 km = 3000 E ( w lecie mniej w zimie wiecej średnia bedzie z 29-30 l netto 3600- 3700 brutto ( oczywiście Vat zwróca ) leasing 1800 netto 2215 brutto nowe auto w leasingu na 3 lata ) naczepa nowa około 600 E netto 738 brutto drogi jeżdzac głownie po zachodzie 2000 Euro -2400 zależy gdzie jeździmy ubezpieczenie około 230-240 E ( opony telefon pasy i drobniejsze wydatki to koszt średnio 300 E miesiecznie podsumowując
3000 + 3000 + 1800 + 600 + 2000 + 240 + 300 =10940 netto brutto to około 12000 liczac średnio 1 E za km ( czesto i gesto jest to mniej ) to mamy 10000 i być moze głupie pytanie, ale na moje oko to tu wychodzi netto prawie 1 tys E straty a brtutto to jest 2000 E na cash flow na minusie
liczac przy wiekszej ilosci kilometrow strata jest mniejsza ale cały czas jest
( czytajac artykuł o stracie Waberersa im wychodzi 500 E średnio miesiecznie straty na auto )
i o co w tym chodzi, kiedyś jeden gościu powiedział mi ze transport ciężki miedzynarodowy to droga zabawa dla fascynatów, którzy maja worek pieniedzy na dokładanie do interesu teraz powoli zaczynam rozumieć jego słowa
~prosta matematyka? *.146.231.165.mobile.internet.t-mobile.pl
*.146.231.165.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (619)
silwio
| Dziejach=dzikach... | 1 | ||
silwio
| Ojaciepiertole... bajkopisarz w transie... trza czytać... śmiech to zdrowie... -:) | 1 | ||
jacek-kuba
| dobry kolega Wracaj tumanie do swojej nory w pl i nie przyjezdzaj do nas zebrac o prace nierobie dobry folksdojczu tak do kogoś się tu zwracasz. Odwróć to i zastosuj w stosunku do własnej osoby. Nie przyjeżdżaj do nas żebrać o pracę, bo niedługo tak będzie i siedź w swojej norze u wroga. Przy okazji nie pisz na naszych forach. Pisz u siebie, czyli u niemca. Mus won | |||
silwio
| Jacek... i (ten drugi)... zostaw śwajcarską pipę w spokoju... teraz mamy nową (starą) gwiazdę forum... elonex... walczy o tytuł idioty... ma zapewnione... -:) | 1 | ||
silwio
| Eee, Ty do galerii zapraszałeś... tam było bliżej... żeby goowno zobaczyć... chcesz kogoś na koszty naciągnąć... żeby drugie goowno widział?... -: ( | 1 | ||
silwio
| Nie wiem co to "modzie"... ale wiem o co Ci chodzi... nie strasz... bo się zesrasz... -:) | 1 | ||
jacek-kuba
| Silwio nie drażnią mnie przeciętni idioci. Ale idiotów plujących na własną ojczyznę jadem, należy eliminować | |||
silwio
| Tutaj jest wielu "samozwańczych byznesmenów"... Ty ze swoimi bajkami... przebijasz ich ostro... tytuł przygłupa roku masz gwarantowany... Ale pisz... śmiech to zdrowie... -:) | 1 | ||
jacek-kuba
| Kurka zapomniałem, że mam jutro pieczeń piec. Spadam zapeklować mięso. Kucze znowu robota, Narta | |||
silwio
| Buhaha... sief firmy... "thurzliwy"... tego słownik nie zmienił... pisz... lubię dobry humor... -:) Jacek.. śwajcarska *... pije pod gs-em... zaloguj się nad nim... -:) | 1 | ||
silwio
| Ty zapraszałeś do pustej galerii... pokaż zdjecia... trzeba być idiotą... żeby jechać na wskazane adresy... pusto... Tak jak w galerii... bajkopisarz rano startuje z parkingu... ale teraz dziki ściga... -:) | 1 | ||
silwio
| Na "swoim ogrodzie"... -: ( | 1 | ||
silwio
| A te "thurze"... to też są na fotogeniczne? ... wrzuć fotki na pustą galerię... -:) | 1 | ||
~scan | musze zasmucic wiekszość kierowców, niestety ale teraz w okresie kryzysu padną te tzw dobre firmy w rozumieniu kierowców czyli te co przepłacały, a te które " okradały " kierowców czyli cieły koszty do kości to zakumulowały na tyle gotówki że są w stanie przetrwać to proste jesli firma miała 100 kierowców i jedna miałą polaków i koszty pracownicze per auto na poziemie 2700 E na auto druga miałą ukrainców i miała koszty 1800 E per auto to znaczy że miesiecznie akumulowała to znaczy że rocznie zaakumulowała 960 000 E, i teraz pytanie do forumowych ekonomistów, jak wam się wydaje czy przetrwa ta firma tzw " uczciwa " w której pracowali Polacy i i tak wiecznie im było mało czy ta druga która firma bedzie w stanie wystrzymac te załózmy 6 miesiecy kryzysu | |||
~scan | "Polaków " sorki za błąd, bo zaraz bedzie 100 postów że nie szanuje rodaków " Ukrainców " żaeby nie było że nie szanuje obcokrajowców | |||
~Obiektywny | Nawet ukrainiec jak robil za mniej to tylko swiezak bo zaraz mu inny kolega prace dal za normalne pieniadze. Wiec te firmy o ktorych piszesz to juz popadaly a gdzie tam im do oszczednosci :) | |||
~dobry kolega | Te nieroby i tak nie zaczaja co do nich piszesz | |||
~kris | W sumie bez znaczenia ile firma płaciła. Przetrwają te które będą potrafiły obniżyc koszty albo mają z czego dołożyć. Duza firma europoejska juz wysłąła pisma ze obcina stawki o 5 % od pazdziernika i przewidują ze potrwa to do konca 2020 roku. i Teraz policzmy auto daje ok 30 tys przychodu minus 5% to daje 1, 5 tys na aucie. Jezeli są firmy w których z auta zostawało 2-3 tys to sie okaze ze teraz będą na zero. To ile taka firma wytrzyma? Miesiąc dwa, sześć? Napewno do konca 2020 roku bedzie pozamiatane po wielu firmach | |||
~Ł ysy | scan. Zapamiętaj, piszesz z ludzmi o ograniczonych możliwościach intelektualnych. Pewne uwarunkowania ekonomiczne do nich nie docierają. Dalej są przekonani, że jak ich dziad /teraz to najlepszy pracodawca, ale za moment już będzie dziadem / zacznie fikać w ich mniemaniu czyli obniży zarobki, chłopcy położą kluczyki na stole z nadzieją na podjęcie pracy w innej "porządnej "firmie. Może się okazać, że tych "porządnych "firm już nie ma. Jak są, brak wakatów. Parkongowa ekonomia, ekonomika mają swoje uroki. | |||
~kris | Wystarczy poczytac trochę takiego np Bankiera. Tam publikują dane z gospodarki. Niemcy lecą na łeb a to nasz nawiększy partner ok 27% eksportu, drugie są czechy a trzecia WB. Za dwa miesiące brexit. Tak więc połowa naszego eksportu spadnie. Nie będzie co wozić i z czym wracać. Ci co mają leasingi będą brac co leci za kazde pieniadze zeby było na raty w nadziei za potem odrobią. Tylko ze nie zdążą bo to zazwyczaj trwa 2-3 miesiace zanim zabiorą auto. Do tego zaraz bedzie zima. Tak wiec nie ma sie z czego cieszyc. I kierowcy i przewoznicy będą w du... | |||
~jarek ogarek | rząd dobrze wie co sie szykuje -dlatego wielkie zakupy złota przez nbp, ale do wielu ludzi jeszcze to nie dociera | |||
~Ł ysy | kris. 1. "Im więcej firm padnie, tym lepiej dla kierowców". 2. "Jak padną polskie dziady pójdziemy do Niemca ". 3. "Unia wprowadzając pakiet wyszkoli polskich dziadów". Lista hitów jest dłuższa. | |||
~Ł ysy | Na ładunki obsługiwane przez polskie firmy czekają balkańscy przewoźnicy. Jak doliczymy Pribałtykę, Rumunów staje się oczywistym :"cza się szanować " Coś mi się wydaje, że ci co się "szanują "będą siedzieć w domu. | |||
~jarek ogarek | 3 dni temu w komornikach pod poznanem widziałem place zawalone autami, tak samo pod warszawą, a zamówione wczesniej auta nikt nie odbiera | |||
~Obiektywny | Ktos towar wozic musi my ze stawek nie zejdziemy. Jak mamy zarabiac na miedzynarodoce 5 tysiecy to ja mam 4 na budowie po 10h i do domu albo za 10 u niemca w delegacij. A wy dziady zostaniecie z dlugami hahahha | |||
AgaGora
| Niemcy podwyższyły dzienną dietę do 28 euro. | -1 | ||
~Obiektywny | Wszedzie w kazdej branzy zarobki ida do gory nie ma ludzi do pracy tylko u polskiego dziad transa sa obnizki hahahahaha | |||
~kris | Obiektywny myslisz ze jak stanie budowlanka to będą płacic po 4 tys? Ukraicy nie mają po co jechac do niemiec a tym bardziej po co wracac do siebie. Więc będziesz musiał z nimi konkurowac. Zresztą ty chyba nie wiesz o czym piszesz bo przez 10 lat swiat zapomniał o kryzysie z 2008 roku a wszystkie znaki wskazuja ze bedzie na podobnym poziomie. Wiec niemiec tez nie bedzie przyjmował kierowców bo najwieksze firmy przemysłowe juz ograniczają zatrudnienie i produkcję to co ty chcesz wozić | |||
~Obiektywny | Mowie Ci ze pojde na budowe. Pracowac umiem a jest jeszcze wiecej ogloszen niz na kierowce. A pierdzielenie bzdetow ze wogole pracy nie bedzie jest smieszne. Zawsze byla i jest w kazdym kryzysie dobrze zarabialem :) | |||
~kris | Ja nie mowie ze swiat sie zatrzyma w miejscu i nikt nie bedzie pracował nic nie bedzie sie budowało czy produkowało. Bedzie po prostu mniej i taniej |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.