ID: 244554
Szwajcaria
ID: 244554
ID: 244554
Witam. Wiem ze duzo watkow o tym ale odpowiedniego znalezc nie moge. Otoz bylem juz pare razy na CH i zawsze odprawe mialem w agencji na granicy. Tym razem laduje a odprawe mam miec w CH na rozladunku. W zwiazku z tym mam pytanie. Czy w takim razie moge jechac na granice na ktora chce? I jak na takiej granicy sie zachowac tzn odrazu pod szlaban czy do jakiegos celnika mam isc? Z gory dzieki za odp.
Witam. Wiem ze duzo watkow o tym ale odpowiedniego znalezc nie moge. Otoz bylem juz pare razy na CH i zawsze odprawe mialem w agencji na granicy. Tym razem laduje a odprawe mam miec w CH na rozladunku. W zwiazku z tym mam pytanie. Czy w takim razie moge jechac na granice na ktora chce? I jak na takiej granicy sie zachowac tzn odrazu pod szlaban czy do jakiegos celnika mam isc? Z gory dzieki za odp.
~Michał*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (559)
game_over
| Colgate- Palmolive jeden rympał jak Unilever. Anzio? Santa Palomba? Odprawę musisz zrobić. Niech szukają adresów w zleceniach. I skoro chemia to jedziesz do Planzera. Stać nie można na parkingu wewnątrz (na noc). Biurko przy ostatnich rampach od bramy wjazdowej (na samym końcu parkingu). Raczej się nie spóźniaj bo zrobią na fajrant. Wcześniej nie ma szans. Zgłoś się pół godziny przed awizacją (konieczny numer referencyjny). Plomby nie sprawdzają. Na terenie jest budynek socjalny z kiblem, prysznicem i kuchnią. | |||
~dobry kolega | Game over to normalne bo to jest centrum logistyczne obok masz emila eggera i poczte szwajcarska | |||
game_over
| Tak właśnie jest. Często bywam. Kawa jakaś przy okazji? | |||
~dobry kolega | Game over z madrymi ludzmi why not? tylko kontakt jakis trzeba zalapac | |||
game_over
| Szczegóły tylko na pv. Sorry, szczęśliwie żonaty jestem. Nie chcę żeby mi jakieś (__!__) po nocach wydzwaniały. | |||
~dobry kolega | Zanim zaczalem jezdzic na cysternach w ch mialem pracowac w eggerze ale zaproponowali mi robote w oddziale w st. gallen a to bylo troche za daleko | |||
~Michał | Dokladnie Anzio. Rozladunek na jutrk ref jest godziny konkretnej w zleceniu brak. | |||
~dobry kolega | Michal twoj szef jeszcze kare zaplaci za opoznienie jak bedzie dalej zydzil kase na odprawe | |||
game_over
| Michał więc skoro wiem jaki temat... posłuchaj rozsądnego głosu. Colgate Palmolive taka sama POWAŻNA firma jak Unilever. Raczej mało praqdopodobne żeby przewoźnik miał ogarniać odprawy na własny koszt. Ciśnij ich o adresy. Oni niech cisną pośredników. Pośrednicy niech znajdą info w zleceniach od CP, bo na pewno były podane. Koniec kropka. Temat można zamknąć. | |||
~Michał | Chyba zdaje sobie z tego sparwe. Panowie co mam zrobic? Zadzwonic pow mu sluchj kut... e plac bo kare zaplacisz? Czy co? Mam wyjac z portwela 100e i zaplacic za swoje? Chyba ktos za nie dopilnowanie tych tematow jest odpowiedzialny. Ja powiedzialem nie mam z frachtu czy z km mam dniowe placona wiec moge stac nawet tydzien. | |||
~dobry kolega | Dokladnie za duza firma ale to nie jest problem michala niech glab z pl ruszy d.. upe i dokonczy temat | |||
~Michał | Cisnalem dzis spedycje i wszystko to co mi przekazali wloscy celnicy czyli to ze musze sie udac do wloskiej potem do szwajcarskiej agencji przekazalem. Odzew byl taki ze czekamy qz klient zalatwi. Nic wiecej zrobic nie moge. | |||
~zcx | bo u nas w śwajcari,... | |||
~dobry kolega | Brak dostarczenia kompletu dokumentow przez zaladowce i niekompetencja spedycji nie jest wina kierowcy puchatku | |||
~zcx | puchaty dobry śwajcar już 6 stron nasmarował ale nadal ma problem z opisaniem jakie dok potrzebne do odprawy na śwajcarię. | |||
game_over
| Puchaty... a o pociągach do obozów koncentracyjnych masz coś jeszcze do powiedzenia, czy wyczerpałeś temat? | |||
~dobry kolega | My szwajcarscy kierowcy gorscy jak ladujemy towar do ch to w wiekszosci firm od razu dostajemy dokument t2 a jak jest pelna odprawa to robimy zamiane papierow na t2 jest taka buda na autohofie w neuenburg przy a 5 agencja als i dzida bez kolejki | |||
~Michał | Pierwszy raz i chyba ostatni zapytalem tu o pomoc. Widze ze madrusi tez sporo. Myslalem ze od tego jest forum zeby zapytac i oczekiwac odpowiedzi a nie glupich komentarzy. Najlepsze jest to ze co 2 madrus mocny w gebie gdzie on nie byl co nie robil ale juz z najprostrzym tematem typu cofnac w rajke czy pod rampe jest problem sie zmierzyc. Jeszcze raz powtarzam nikt nie jest alfa i omega kazdy zawodu poznaje dopoki w nim pracuje. Co dzien zmierzamy sie z nowymi wyzwaniami i nie raz potrzebujemy dopytac kogos kto wie lepiej. Dzieki tym ktorzy sensownie potrafili mi pomoc. Dobranoc | |||
~zcx | Ja mam więcej wspólnego z pływaniem synchronicznym, niż ty z byciem szwajcarskim kierowcom górskim. | |||
~dobry kolega | Kolejny mecenas sztuki zcx dobrze ze chociaz pisowcow ganiasz szczotka do kata | |||
~Prorok | A jak tam zostaje sie kierowca gorskim? Sa tam nizinni? Sa jakies certyfikaty? To jest bardzo ciekawy temat. Jak wygladaja egzaminy na kierowce gorskiego? Pewnie sa jeszcze kierowcy WYSOKOGORSCY, ale to pewnie juz trzeba kilka lat pojezdzic jako zwykly gorski i dopiero wtedy mozna sie starac o kolejny szczebel. | |||
~dobry kolega | Czesc prorok zupelne spoko wystarczy kontener cysterna zaladowany 28 ton bez falochronow przeciagnac w zime po gorskich landowkach i masz certyfikat hehe | |||
~Prorok | A hamowales kiedys 120 ton na 14 osiach z 8% zjazdu w taki sposob zeby wyjsc pod kolejna gorke bez podpinania balastowca? | |||
~Prorok | Jak to juz zrobisz, to bede Cie nazywal kierowca gorskim.. | |||
~dobry kolega | 99% nierobow z tego forum nie przejachalaby czyms takim 3 km w lecie po plaskim na rondach i na i na przejsciach dla pieszych | |||
~dobry kolega | Prorok dlatego juz ci pisalem ty dzialasz w innej lidze ja mam swoja klase trudnosci ty swoja i tyle dla rownowagi mozesz sobie obejrzec na yt jak w niemczech na a24 rozczszelnila sie cysterna z kwasem azotowym i trzeba bylo ewakuowac pobliskie miasto ja to non stop woze wbij na yt a24 unfall tankfahrzeug mit salpetersaure | |||
~zcx | dobry ty masz takie same samozaparcie socjopatyczno-narcys tyczne jak Łysy. A w wypisywaniu bzdur to wiedziesz prym na tym forum. | 2 | ||
~dobry kolega | Zcx wiesz ze cie lubie | |||
~zcx | Prorok 2019-07-25 22:09:15 najpierw jesteś pomocnikiem kierowcy, następnie młodszym kierowcą, kierowcą starszym kierowcą. dopiero dostajesz szanse by wejść na wyższy level czyli młodszy górski, górski i starszy górski. kolejny szczebel to młodszy wysokogórski, wysokogórski i starszy wysokogórski. a jak zaliczysz całą tą drogę to zostajesz dobrym kolegą. | 1 | ||
~dobry kolega | A L ysy to bardzo madry facet tylko trzeba czytac co pisze |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.