ID: 240454
IDZIE WIELKI KRYZYS TRANSPORTOWY
ID: 240454
ID: 240454
Spowolnienie gospodarcze
Brexit
Potem kryzys> ogromny spadek frachtów
Jedyne rozwiązanie na utrzymanie Polskiego Transportu to obniżka płac kierowców na trudne czasy!
Firmy transportowe wychodzą teraz na zero więc Diety kierowców trzeba jak najszybciej obniżyć o połowę aby utrzymać Polską siłę transportu
Kierowcy muszą się poświęć albo inaczej pójdą na bruk!
Wybieracie bezrobocie czy mniejsze wynagrodzenia na trudne czasy?
Spowolnienie gospodarcze
Brexit
Potem kryzys> ogromny spadek frachtów
Jedyne rozwiązanie na utrzymanie Polskiego Transportu to obniżka płac kierowców na trudne czasy!
Firmy transportowe wychodzą teraz na zero więc Diety kierowców trzeba jak najszybciej obniżyć o połowę aby utrzymać Polską siłę transportu
Kierowcy muszą się poświęć albo inaczej pójdą na bruk!
Wybieracie bezrobocie czy mniejsze wynagrodzenia na trudne czasy?
~BMWX20*.7.147.212
*.7.147.212
Posty (4051)
kiero82
| Ale wybaczyć mu należy, bo skoro pół życia machał widłami, to trochę inna branża była. Uprawnienia do kierowania pojazdami ciężarowymi, niech zostawi normalnym ludziom. | 1 | ||
~Szofer. | Nie bój żaby Niemcy czekają z robotą i z lepszą kasą a dziady niech bankrutuja krzyż im na drogę przyjdą inni na ich miejsce albo wreszcie rynek sam wymiecie tych pseudo przewoźników którzy dorabiali się na ludzkiej krzywdzie. Jak to mówią karma wraca i widocznie wraca do tych co nagminnie oszukiwali kierowców. | 1 | ||
~patryk pogromca dziadow | Ten jęk dziadtransow jest nie do wytrzymania wlasnie sie klade a dalej slysze jak przewoznik kwiczy 2 ulice dalej. Z jednej strony dobrze ze kręt zalicza solidne wpier/dol od zycia ale dajcie normalnym ludziom spac | |||
~Transportowski | głabie82 żeby zrobić uprawnienia wystarczy umieć pisać i czytać, oraz znać kolory. Czytać i pisać coś tam potrafisz, nie wiem jak z kolorami. | |||
~Tołdi | Szofer - jacy przyjdą inni na miejsce "dziadów"??? Nasierowskie, Tkaczykowskie i tym podobne kolesie w musztardowych rurkach i czakach z daszkiem??? Oni maja pociągnąć dalej tę branżę??? Chyba żartujesz. Oni od samego początku minęli się z powołaniem i podejrzewam, że zarówno T i N, gdyby mogli się bez konsekwencji wycofać z gówna, w które wdepnęli (czytaj: z leasingów i bóg wie jakich umów i weksli) to już by to zrobili i wrócili potulnie pracować u "dziadów". Póki co muszą robić dobre miny do gry, na której zasady żadnego wpływu nie mają od samego początku! Zastanów się Szofer jeszcze raz kto to ma być ci INNI, bo ja nie widzę "materiału" na prowadzenie transportu w obecnym pokoleniu dwudziestoparo czy trzydziestoparolatkó w - zostają niestety "dziady". | |||
~driver | po raz kolejny zapytam dlaczego elita asów intelektualnych sikaczy butelkowych trzymaczy kierownicy nie chce robić czegos innego na swoja rękę i przestać biadolić ze ktoś ich dyma w kazdą dziure | |||
kiero82
| Transgaloty Ty to nawet czytać i pisać nie potrafisz. Całe szczęście umiesz mówić, i telefon może te czynności wykonać za ciebie. Z rozpoznawaniem kolorów, zapewne też u ciebie nie za dobrze. Także zamartw się o siebie, a później o innych. Zresztą, tobie to już nic i nikt nie pomoże. | 1 | ||
~jarek ogarek | przed chwila był hit na transie, -żary brodnica - płyta 24 t -450 km -1000 zł -targor truck oferowało moment posżło | |||
~Sancho Pancho | Na uber, Bolt. Kosztuje 50 km 150 zł około. Liczą powrót :) osobowka w gazie :) Koszt paliwa 20 zł :) Jeleni nie sieją, sami się rodzą :) | |||
~Transportowski | Przygłupie z Ząbek czytałem o Uber, iż chcą zwolnić 3000 osób. Będziesz zbierał puszki w Warszawie i okolicach. | |||
jacek-kuba
| O transparówka wróciłeś z ukrainy? Brunhildę odnalazłeś? | 1 | ||
~xthx | Ładunki za 2. 2 znikają moment | |||
~Far seer | Wlasnie skonczylem jezdizc. Jako mlody wytrzymalem 5 lat. Bez klopotu znalazlem robote w przemysle ciężkim na warsztacie. kasa ciut slabsza na przyuczeniu niz na kierownicy. Godz tez srednie ale robic trza. Pozdro dla kiermanow co zawsze pogadali czy pomogli na drodze i srodkowy plaec dla magazynierow, sluzb, spedycji i reszty raka tego zawodu. Trzymajcie sie zarobasy | 1 | ||
~Tadeusz | Żebyś za chwilę nie został bez roboty jest kryzys produkcja i transport leży. | |||
jacek-kuba
| Jak zostanie bez pracy, czyli wyjścia już nie będzie. To może jeszcze zostać dziad-transem. To już ostatni sort, ale na ryż zarobi. | |||
ChaserTB
| Tak Sb czytam te komentarze i się zastanawiam. Jeden z forumowiczów napisał, że pracy jest dużo. Z postów wynika, że jeździ chłodnia. No i tu chyba można napisać i przyznać mu rację, że pracy na Hiszpanie, Włochy i Francję jest dużo. Ale to jest jedna strona medalu. Druga to taka, że Niemcy do Hiszpanii i Francji nie chcą jeździć nawet za 2, 5 E/km, więc jak Twój szef jeździ za 1, 5 E/km, a Ty chętnie łykasz taką robotę, bo kilometry i kasa, to nie dziwie się, że roboty masz dużo. Czytałem też Twoje posty, gdzie napisałeś, że robisz ponad 800 km dziennie kilka razy w tygodniu. Zakładając, że w Niemczech jest 80 km/h limit prędkości, a Francja i Hiszpania 90 km/h, to nie wiem jak Ty legalnie robisz te kilometry w 9 godzin jazdy dziennie, ponieważ nie widziałem jeszcze ciężarówki, która ma średnia prędkość na poziomie 88 km/h. Chyba, że Twoja jest jakaś wyjątkowa i liczy tylko te z autostrady, a innymi drogami w ogóle nie jeździsz, a po górach w Hiszpanii wozisz 10 ton ładunku i masz 700 kucy pod maską i wbijasz 90 km/h na szczyt. Moim zdaniem wylewasz na forum swoją frustracje, że zapieprzasz jak dziki osioł za dudki i sprzedałeś za nie duszę. Jak i inni Tobie tu podobni. Nie widzisz, że szef cieszy się z takiego obrotu sprawy, ale przecież Ty nie pracujesz u Dziada, tylko w normalnej firmie. Kolejną sprawą jest opisywana ilość spożywanego alkoholu przez Ciebie, która potwierdza wyżej wymienioną tezę, ale i zastanawia. Przecież Ty trzeźwy nie jeździsz, a niektóre komentarze o tym świadczą. Jeśli zaglądają na to forum jakieś służby i po ip mogą Cię odnaleźć, to powinny to zrobić i wykonać próbę wątrobową. Mogę się założyć, że po wynikach masz odebrane C+E i leczenie, jeśli chcesz je odzyskać Kolejna sprawa, to te inwektywy na temat dziad transów. Moim zdaniem chybione, ponieważ każda firma, a przynajmniej ta dobrze zarządzana, która jest na runku kilka lat, ma swoich klientów i umowy, a tylko część aut jeździ pod spedycjami. Więc raczej nie padną jak byście chcieli, tylko postawią nazywane tutaj "klamoty" pod płotem, bo one są już dawno spłacone i jeść nie wołają, jak kierowcy tylko daj i daj, bo masz. A co za tym idzie, część pseudo kierowców straci pracę. U mnie w firmie było w kwietniu ponad 300 telefonów w sprawie pracy w odpowiedzi na ogłoszenie ze stycznia, kiedy poszukiwałem dwóch kierowców i wtedy ich znalazłem bez problemu. A to świadczy o tym, że zapisujecie ogłoszenia na przyszłość. Na każde 50 telefonów, do pracy jako kierowca nadaje się 1 lub 2, reszta to pracownicy, którzy mają tylko roszczenia, bo naoglądali się dwóch cele-brytów na YT i myślą, że szef zarabia miliony i będzie je rozdawał charytatywnie. U mnie w firmie bez problemu kierowcy zaakceptowali obniżkę do 80% wynagrodzenia oraz etatu do 4/5 i nikt nie odszedł, dziwne prawda. Przecież nie ma kryzysu i pracy jest tak dużo, więc dlaczego nie odeszli??? Ano dlatego, że dla kierowców jest praca po nowych stawkach ( Polska max 5 tyś, Zagranica od 6, 5 tyś), ale już ich partnerki, żony, czy kochanki straciły lub stracą w najbliższym czasie pracę lub dużą cześć wynagrodzenia, bo one pracują w usługach, gastronomi lub handlu, gdzie gospodarka leży i pozbiera się może za rok jak nie będzie drugiej fali epidemii. No i największa niespodzianka, u mnie kierowca jeszcze w lutym zarabiał z premiami ok 7 tyś, robiąc 9 tyś kilometrów po Polsce tylko, co weekend w domu sobota i niedziela. Więc jak był czas prosperity, chętnie wynagradzałem kierowców, którzy są ze mną od lat, a tych co przychodzą na chwilę, bo im zaraz wszystko nie pasuje, najbardziej MOJA ESKA pod firmą i mojej żony SL, mam w głębokim poważaniu, ponieważ ja dorabiałem się kilka lat, między innymi będąc 9 lat za granicą na międzynarodówce, a oni by chcieli od razu, najlepiej w rok mieć i zarabiać tyle co ja nie ryzykując ŻADNEGO kapitału, bo jak to jedna Pani stwierdziła, "im się po prostu należało za ciężką pracę". Zaraz znajdą się tacy, że napiszą, że to wszystko w leasing. Oczywiście, ale ja mam zasadę, że leasinguje auta, które mają minimum dwa lat. Najlepszy układ finansowy. Nie tracę na tym 50% wartości i oddaje osobówki po 3 latach bez żalu, a zestawy wykupuję i mam dodatkowe 6/7 tyś w kieszeni za sztukę. Każdy parkingowy wykładowca może zrobić jak np. ja. Zarabiając 7/9 tysięcy i odkładając 3/5 miesięcznie, po 12 odkłada na wpłatę własną na 3/5 letniego "klamota". Kolejny rok odkłada na paliwo i opłaty, które będzie musiał ponieść do czasu zapłaty za pierwsze faktury, za które płacą po wysłaniu oryginałów wszystkich dokumentów, czyli po powrocie z trasy, co daje jakieś 90 dni od wykonania pierwszego zlecenia. No i jeszcze kolejny rok odkładania kapitału na gorszy czas. Czyli około 3 lat odkładania i może zaczyna jeździć na siebie. Problem jest taki, że taki każdy mądry chla w weekend lub codziennie i kasy nie może odłożyć. No i zamiast zawierać znajomości z firmami, kłóci się z magazynierami na załadunkach/rozładun kach, a później się jeszcze bardziej frustruje, że inne auto podjechało po nim i go robią, a On stoi i czeka pod płotem już kolejną godzinę. Kolega wyżej napisał, że dziad trans to ostatni sort. Ciekawy jestem, co taki kierowca zrobi, jakby przyszedł prawdziwy kryzys i ja zwolnię wszystkich pracowników. Partner mojej mamy, ja i mój syn wsiądziemy na trzy zestawy już dawno wykupione, leasingi zestawów zwrócimy (żadna strata, jeśli nie bierzesz nowych). Moja żona z partnerką mojego syna zajmie się spedycją. Kto wtedy będzie miał może miskę ryżu z UP i MOPS, a kto dalej mercedesy pod firmą i domy z ogrodem pod miastem. W takim czasie dopiero zobaczylibyście, jaka jest różnica, miedzy pracownikiem, który zawsze będzie tylko pracownikiem, bo nie ma siły i chęci oraz możliwości intelektualnych, żeby mieć więcej, a kto na pewno da sobie radę. Życzę Wam wszystkim zdrowia i szerokości. Szybkich rozładunków z marszu dla kierowców i firm. No i stawek netto za km 1, 5 x 1 litr brutto oraz wypłat i pracy, która daje satysfakcje. Pozdrawiam | |||
~zcx | następny wykolejeniec. | |||
~Ordynator zostań w domu! | Następny który rozmawiał z Wielkim Manitou. O moją wątrobę się nie martw, ma się dobrze. | |||
~zcx | gość złapał jeszcze większą fazę ja Cypek ze sowimi eleboratami. | |||
Darek 81
| Te Chese co ty bierzesz weź to zostaw wyrzuć odejdź od tego | |||
~Ordynator zostań w domu! | Tak panie Chaser kilka razy w tygodniu ponad 800 km (dokładnie 2 razy jeśli jadę na tzw"dychę"). Po F, SP lub TP nie jest to zresztą żaden wyczyn. Na temat alko, to proszę mi pokazać moje wpisy na temat wypitej dużej ilości tego płynu. Pisać to ja zresztą mogę wiele, i na tej podstawie możesz mnie pan cmoknąć. Wiesz pewnie pan gdzie. | |||
~Tonieja | Sami sobie obniżajcie standard życia, a od diet to wara. Nie podoba się? Podatki zbyt wysokie? Wypłaty i daniny was rujnują? To wypad z Polski i oczywiście Europy. Załóżcie dziadfirmy w Rosji. Płaćcie characze i łapówki. Tam będziecie szczęśliwi. | |||
ChaserTB
| Ja akurat nic nie biorę. Wydawał mi się, że chociaż jedna osoba napisze jakieś kontrargumenty, a tu nic takiego się nie stało. Dziwne. Chciałbym poznać Wasz punkt widzenia na ten niby brak kryzysu i te niby upadłości firm. | |||
ChaserTB
| ~Ordynator zostań w domu! 2020-05-24 15:05:39 Tak panie Chaser kilka razy w tygodniu ponad 800 km (dokładnie 2 razy jeśli jadę na tzw"dychę"). Po F, SP lub TP nie jest to zresztą żaden wyczyn. Na temat alko, to proszę mi pokazać moje wpisy na temat wypitej dużej ilości tego płynu. Pisać to ja zresztą mogę wiele, i na tej podstawie możesz mnie pan cmoknąć. Wiesz pewnie pan gdzie. Czyli wychodzi z Twojej wypowiedzi, że piszesz nie koniecznie prawdę i sam to potwierdziłeś. | |||
ChaserTB
| ~Tonieja 2020-05-24 15:05:46 Sami sobie obniżajcie standard życia, a od diet to wara. Nie podoba się? Podatki zbyt wysokie? Wypłaty i daniny was rujnują? To wypad z Polski i oczywiście Europy. Załóżcie dziadfirmy w Rosji. Płaćcie characze i łapówki. Tam będziecie szczęśliwi. Gdzie napisałem, że się nie podoba. Napisałem, rzeczywistość. Standard około 3 tyś podstawy i 45 E diety. | |||
~zcx | a ten dalej ciągnie fazę. | |||
ChaserTB
| zcx 2020-05-24 15:12:21 a ten dalej ciągnie fazę. Możesz napisać chociaż, o co CI chodzi i dlaczego tak uważasz? | |||
Darek 81
| Chese wytłumacz mi jedno z tego co napisałeś skoro ty na kraju płacisz 7 koła za 9 km to dlaczego piszesz że przychodzi ktoś nowy mam rozumieć że jest rotacja tak dostając siódemke a i tak mu się nie podoba tak firmach gdzie dobrze płacą nikt się nie zwalnia | |||
Darek 81
| Osobiście bardzo chętnie chciałbym taką pracę mieć na pewno bym się z niej nie zwolnił 7000 zł po kraju za 9000 km | |||
Darek 81
| Chyba że na autotransporterach to tak |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.