ID: 238589
Niebezpiecznie przeciążony polski ciągnik siodłowy. Policjanci nie mogli uwierzyć własnym oczom
ID: 238589
ID: 238589
Kierowca został ukarany mandatem wysokości 385 euro, a właściciela pojazdu obciążono kosztami wezwania policji i ekspertyzy oraz karą pieniężną na łączną kwotę 2100 euro.
Kierowca został ukarany mandatem wysokości 385 euro, a właściciela pojazdu obciążono kosztami wezwania policji i ekspertyzy oraz karą pieniężną na łączną kwotę 2100 euro.
~etransport.pl
Posty (43)
~Mirus | kierowca nie jest od patrzenia na ramy i inne części bo od tego jest mechanik | |||
~Mirus | Szanujcie się koledzy | |||
~zcx | ten artykuł to jakiś bełkot. | |||
~Mirus | Dziada auto to niech se dziad patrzy i sprawdza | |||
~Mirus | kolego zcx to forum to jeden wielki bełkot a jedynie ty sensownie coś piszesz | |||
~Mirus | Puchaty pewnie że tak bo ja se rąk nie będę brudzil bo ja się szanuje | |||
~zcx | dostał mandat za ośki i zakaz dalszej jazdy dojechał do rozładunku gdzie wózkowy zadzwonił na milicję, że naczepa ch... a. | |||
~Pan Ordynator | Pierwsza podstawowa sprawa. Ile palet, jaki tonaż i ładunek. Dla ogarniętego kierowcy, w tym miejscu temat się kończy. Nie chcę brnąć juz dalej... ale zapytam, co robi i spedycja? | |||
~Mirus | Ordynator szmacisz się jako kierowca bo co cie obchodzi ile paleta. Od załadunku są inni ludzie | |||
~Kryskamaryska | Mirus. Ty to jesteś gość. Umiesz jechać tylko do przodu, lusterka ci nie potrzebne. Łelita psewoznikow tutejszych byłaby z ciebie dumna. | |||
MagnusSE75
| ostatnio posługuje się nickami: ~zcx użyt e: 2018-12-15 20:21:25 ~Mirus uż yte: 2018-12-15 18:11:20 ~Mila uży te: 2014-02-21 12:08:03 I sam siebie chwali: "~Mirus 2018-12-15 17:15:14 kolego zcx to forum to jeden wielki bełkot a jedynie ty sensownie coś piszesz" To już chyba jakaś choroba :-) | |||
~zcx | To nie ja tylko jakaś podróbka korzysta z mojego forumowego autorytetu i się podszywa | |||
~zcx | magnus entelegencie od miesiąca mam dublera, takiego wieloryjca. | |||
~marco | Z trochę innej beczki jadąc z FR dmc 42 tony (wszystko legal i bezpiecznie) pokonuje magiczną granicę DE/FR i już jestem nagle przeładowany okrutnie stwarzam zagrożenie na miarę strony tytułowej Etransport a później na NL i znowu cacy. Super UE | |||
MagnusSE75
| Zły tytuł wątku. Pojazd nie był niebezpiecznie przeciążony tylko w złym stanie technicznym. Taki polizei osiwiałby w Skandynawii na miejscu, jakby zobaczył 32, 5 m zestawy po 80 ton śmigające między Malmö i Göteborgiem bez dodatkowych zezwoleń czy dyspensy między 19. 00 a 06. 00. W Finlandii legal to 76 ton, w całej Szwecji 64 tony i hcuj, wszyscy żyją. Trzeba się nauczyć budować dobre zestawy i drogi, wtedy transport w całej Europie zacznie przynosić zysk. | |||
~julian | ~Marco mając ciągnik zarejestrowany w PL dmc zestawu moze być max 40 ton, popatrz w dowód rejestracyjny. Więc 42 tony np. na FR jest nie do konca legalne mimo iż przepisy tego kraju dopuszczają taka wagę. | |||
~julian | No chyba że jeździsz ciągnikiem zarejestrowanym w innym kraju niż PL i w dowód rejestracyjny jest dmc 42t | |||
~kierowca | Firma dziadtrans i tyle, słusznie dostał mandat, na drodze są różne pojazdy i bezpieczeństwo najważniejsze. To się chwali Niemcom, że potrafią reagować, a nie "dobra niech jedzie". Lepiej w czas zapobiegać nieszczęściom jak potem płakać. | 1 | ||
~kierowca | W PL jeszcze wiele firm działa na zasadzie "jedź za tydzień się zrobi" albo "jedź jeszcze wytrzyma". Normalny kierowca to mówi to sobie jedź, a głupek wsiada i jedzie. | 1 | ||
FAN-MAGNUM
| 22, 7 t ładunku niebezpiecznie przeciążyło ciągnik siodłowy to jakiś żart? ? opłata za wezwanie policji jest gdzieś w jakimś taryfikatorze? ? pracownik podczas rozładunku tak bardzo nadgorliwy, że ocenia stan pojazdu dostawcy? ? | |||
~Pan kierowca | Niemcy są nadgorliwi. Jakiś czas temu, miałem dwa załadunki w różnych firmach. Na pierwszej firmie zaladowałem ponad pół naczepy towaru, i bez spinania pasów sobie pojechałem. Przyjechałem na drugą firmę, cifam pid rampe, towar zaladowany, pasy poprzerzucane w celu zabezpieczenia ładunku, aż nagle przychodzi kierownik magazynu, i mówi że mam zabezpieczyć pasami towar z pierwszej firmy. Na to mu mówię, że nie było to ładowane u nich, tam magazynier nic nie wspomniał o zabezpieczeniu, i nie będę zabezpieczał, bo to nie ich problem. Wziął głupek telefon, zadzwonił po policje, i tyle. Za 5 min ich odwołał, bo odjechałem na bok, i zacząłem spinac ten pierwszy ładunek. Wkyr... sie, i powiedziałem że glów. nami sie interesują, a na Europę sciagneli katastrofę z imigrantami. W tymtemacie poklepał mnie po ramieniu, i przyznał całkowitą racje. Kraj cymbałów. | |||
~Pan kierowca | Puchatek, swoje osiągnął, a ja wyjścia nie miałem, bo przyjechała by policja, dostał bym mandacik, a i tak bym spinał. Nie myślałem, że głąb zadzwoni po policje. | |||
FAN-MAGNUM
| puchatku 61, wiem, że nawet 6 ton położone od ściany do pierwszej tzw. kłonicy to już bankowe przeciążenie na pustej naczepie !! załaduj kiedyś prawidłowo, na tzw. maksa naczepę - rozładuj do połowy i nie przesuń pozostałego ładunku do tyłu-polegniesz z mandatem na wadze osiowej :-) inna sprawa, że nikt w artykule nie podał żadnych wyników ważenia !! a teoretycy to wiedzą że 41 t rzeczywistej przy dopuszczalnej 40t TO ZARAZ PROBLEM Z PROWADZENIEM POJAZDU, podobnie jak 8, 5t na każdej osi- pojazdy zachowują się NIEPRZEWIDYWALNIE | |||
~fryc | W artykule niemieckiej policji jest mowa o przeciążeniu punktowym naczepy. Nagłówek "Niebezpiecznie przeciążony polski ciągnik siodłowy. " został zapewne zmyslony przez redakcje etransport. | |||
FAN-MAGNUM
| dzięki, czyli polski artykuł do banii - lub jego tłumaczenie a czy w niemieckim artykule są podane wartości? ? dziwne, że nasi ich nie skopiowali? ? MOŻE ZAPIS W CMR- "TOWAR ZAŁADOWANY WG ZALECEŃ NADAWCY" by coś pomógł ale to inna bajka, prawdziwym kierowcom nie trzeba tego przypominać ; -) | |||
~fryc | Ważenie poszczególnych osi nic by nie dalo, gdyż te nie były przeciazone. Ladunek 22. 7 ton płyt był stosunkowo krótki i umieszczony centralnie spowodował widoczne spore wygięcie naczepy. | |||
~Pan kierowca | s://40ton. net/ciezarowka-pijan ym-kierowca-staranow ala-policyjna-blokad e-300-tys-euro-strat -sceny-niczym-gta/ | |||
~fryc | Przekroczony został dopuszczalny nacisk punktowy w naczepie. | |||
PISZY
| Jak jeździłem u holendra - dostałem naczepę załadowaną że roburek mało nie pokazał kopyta! W Karlsruhe podjechałem pod policję i poprosiłem o kontrolę, pojechaliśmy na wagę. Gość z wagi mnie pogonił bo twierdził że mu wagę zarwę, poczołgałem się roburkiem na wagę kolejową i tam pokazało 48800kg. Zakaz jazdy, mandat dla *a szefa, przeładowanie towaru na jeszcze inne auto. Po powrocie na bazę zabrałem swoje klamoty i do domu. Nie ma sensu ryzykować, de*ile rodacy dalej tam pracują. Widziałem jednego z tych cymbałów, na granicy Szwajcarskiej, już 10 lat dorabia złodzieja. | |||
PISZY
| Ps. Jakiś czas wstecz widziałem w Sasuolo jak kierowca załadował naczepę, aż mu się załamała, minę miał nie tęgą i tak się fajnie po głowie drapał, widok bezcenny. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz