Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Niebezpiecznie przeciążony polski ciągnik siodłowy. Policjanci nie mogli uwierzyć własnym oczom

ID: 238589


Kierowca został ukarany mandatem wysokości 385 euro, a właściciela pojazdu obciążono kosztami wezwania policji i ekspertyzy oraz karą pieniężną na łączną kwotę 2100 euro.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (43)

~Mirus
kierowca nie jest od patrzenia na ramy i inne części bo od tego jest mechanik
~Mirus
Szanujcie się koledzy
~zcx
ten artykuł to jakiś bełkot.
~Mirus
Dziada auto to niech se dziad patrzy i sprawdza
~Mirus
kolego zcx to forum to jeden wielki bełkot a jedynie ty sensownie coś piszesz
~Mirus
Puchaty pewnie że tak bo ja se rąk nie będę brudzil bo ja się szanuje
~zcx
dostał mandat za ośki i zakaz dalszej jazdy

dojechał do rozładunku gdzie wózkowy zadzwonił na milicję, że naczepa ch... a.
~Pan Ordynator
Pierwsza podstawowa sprawa. Ile palet, jaki tonaż i ładunek. Dla ogarniętego kierowcy, w tym miejscu temat się kończy. Nie chcę brnąć juz dalej... ale zapytam, co robi i spedycja?
~Mirus
Ordynator szmacisz się jako kierowca bo co cie obchodzi ile paleta. Od załadunku są inni ludzie
~Kryskamaryska
Mirus. Ty to jesteś gość. Umiesz jechać tylko do przodu, lusterka ci nie potrzebne. Łelita psewoznikow tutejszych byłaby z ciebie dumna.
MagnusSE75
ostatnio posługuje się nickami:
~zcx
użyt e: 2018-12-15 20:21:25
~Mirus
uż yte: 2018-12-15 18:11:20
~Mila
uży te: 2014-02-21 12:08:03

I sam siebie chwali:

"~Mirus
2018-12-15 17:15:14
kolego zcx to forum to jeden wielki bełkot a jedynie ty sensownie coś piszesz"

To już chyba jakaś choroba :-)
~zcx
To nie ja tylko jakaś podróbka korzysta z mojego forumowego autorytetu i się podszywa
~zcx
magnus entelegencie
od miesiąca mam dublera, takiego wieloryjca.
~marco
Z trochę innej beczki jadąc z FR dmc 42 tony (wszystko legal i bezpiecznie) pokonuje magiczną granicę DE/FR i już jestem nagle przeładowany okrutnie stwarzam zagrożenie na miarę strony tytułowej Etransport a później na NL i znowu cacy. Super UE
MagnusSE75
Zły tytuł wątku. Pojazd nie był niebezpiecznie przeciążony tylko w złym stanie technicznym.
Taki polizei osiwiałby w Skandynawii na miejscu, jakby zobaczył 32, 5 m zestawy po 80 ton śmigające między Malmö i Göteborgiem bez dodatkowych zezwoleń czy dyspensy między 19. 00 a 06. 00.
W Finlandii legal to 76 ton, w całej Szwecji 64 tony i hcuj, wszyscy żyją. Trzeba się nauczyć budować dobre zestawy i drogi, wtedy transport w całej Europie zacznie przynosić zysk.
~julian
~Marco mając ciągnik zarejestrowany w PL dmc zestawu moze być max 40 ton, popatrz w dowód rejestracyjny. Więc 42 tony np. na FR jest nie do konca legalne mimo iż przepisy tego kraju dopuszczają taka wagę.
~julian
No chyba że jeździsz ciągnikiem zarejestrowanym w innym kraju niż PL i w dowód rejestracyjny jest dmc 42t
~kierowca
Firma dziadtrans i tyle, słusznie dostał mandat, na drodze są różne pojazdy i bezpieczeństwo najważniejsze. To się chwali Niemcom, że potrafią reagować, a nie "dobra niech jedzie". Lepiej w czas zapobiegać nieszczęściom jak potem płakać.

1

~kierowca
W PL jeszcze wiele firm działa na zasadzie "jedź za tydzień się zrobi" albo "jedź jeszcze wytrzyma". Normalny kierowca to mówi to sobie jedź, a głupek wsiada i jedzie.

1

FAN-MAGNUM
22, 7 t ładunku niebezpiecznie przeciążyło ciągnik siodłowy to jakiś żart? ?
opłata za wezwanie policji jest gdzieś w jakimś taryfikatorze? ?
pracownik podczas rozładunku tak bardzo nadgorliwy, że ocenia stan pojazdu dostawcy? ?
~Pan kierowca
Niemcy są nadgorliwi. Jakiś czas temu, miałem dwa załadunki w różnych firmach. Na pierwszej firmie zaladowałem ponad pół naczepy towaru, i bez spinania pasów sobie pojechałem. Przyjechałem na drugą firmę, cifam pid rampe, towar zaladowany, pasy poprzerzucane w celu zabezpieczenia ładunku, aż nagle przychodzi kierownik magazynu, i mówi że mam zabezpieczyć pasami towar z pierwszej firmy. Na to mu mówię, że nie było to ładowane u nich, tam magazynier nic nie wspomniał o zabezpieczeniu, i nie będę zabezpieczał, bo to nie ich problem. Wziął głupek telefon, zadzwonił po policje, i tyle. Za 5 min ich odwołał, bo odjechałem na bok, i zacząłem spinac ten pierwszy ładunek. Wkyr... sie, i powiedziałem że glów. nami sie interesują, a na Europę sciagneli katastrofę z imigrantami. W tymtemacie poklepał mnie po ramieniu, i przyznał całkowitą racje. Kraj cymbałów.
~Pan kierowca
Puchatek, swoje osiągnął, a ja wyjścia nie miałem, bo przyjechała by policja, dostał bym mandacik, a i tak bym spinał. Nie myślałem, że głąb zadzwoni po policje.
FAN-MAGNUM
puchatku 61, wiem, że nawet 6 ton położone od ściany do pierwszej tzw. kłonicy to już bankowe przeciążenie na pustej naczepie !!
załaduj kiedyś prawidłowo, na tzw. maksa naczepę - rozładuj do połowy i nie przesuń pozostałego ładunku do tyłu-polegniesz z mandatem na wadze osiowej :-)
inna sprawa, że nikt w artykule nie podał żadnych wyników ważenia !!
a teoretycy to wiedzą że 41 t rzeczywistej przy dopuszczalnej 40t TO ZARAZ PROBLEM Z PROWADZENIEM POJAZDU, podobnie jak 8, 5t na każdej osi- pojazdy zachowują się NIEPRZEWIDYWALNIE
~fryc
W artykule niemieckiej policji jest mowa o przeciążeniu punktowym naczepy.

Nagłówek
"Niebezpiecznie przeciążony polski ciągnik siodłowy.  "
został zapewne zmyslony przez redakcje etransport.
FAN-MAGNUM
dzięki, czyli polski artykuł do banii - lub jego tłumaczenie
a czy w niemieckim artykule są podane wartości? ?
dziwne, że nasi ich nie skopiowali? ?

MOŻE ZAPIS W CMR- "TOWAR ZAŁADOWANY WG ZALECEŃ NADAWCY" by coś pomógł ale to inna bajka, prawdziwym kierowcom nie trzeba tego przypominać ; -)
~fryc
Ważenie poszczególnych osi nic by nie dalo, gdyż te nie były przeciazone.
Ladunek 22. 7 ton płyt był stosunkowo krótki i umieszczony centralnie spowodował widoczne spore wygięcie naczepy.
~Pan kierowca
s://40ton. net/ciezarowka-pijan ym-kierowca-staranow ala-policyjna-blokad e-300-tys-euro-strat -sceny-niczym-gta/
~fryc
Przekroczony został dopuszczalny nacisk punktowy w naczepie.
PISZY
Jak jeździłem u holendra - dostałem naczepę załadowaną że roburek mało nie pokazał kopyta!
W Karlsruhe podjechałem pod policję i poprosiłem o kontrolę, pojechaliśmy na wagę.
Gość z wagi mnie pogonił bo twierdził że mu wagę zarwę, poczołgałem się roburkiem na wagę kolejową i tam pokazało 48800kg.
Zakaz jazdy, mandat dla *a szefa, przeładowanie towaru na jeszcze inne auto.
Po powrocie na bazę zabrałem swoje klamoty i do domu.
Nie ma sensu ryzykować,
de*ile rodacy dalej tam pracują.
Widziałem jednego z tych cymbałów, na granicy Szwajcarskiej, już 10 lat dorabia złodzieja.
PISZY
Ps. Jakiś czas wstecz widziałem w Sasuolo jak kierowca załadował naczepę, aż mu się załamała, minę miał nie tęgą i tak się fajnie po głowie drapał, widok bezcenny.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.142.40.195

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels