ID: 238024
Belgia: Polski kierowca zginął podczas wymiany opony
ID: 238024
ID: 238024
Przyczyny wypadku nadal są niejasne, prowadzone jest dochodzenie.
Przyczyny wypadku nadal są niejasne, prowadzone jest dochodzenie.
~etransport.pl
Posty (216)
~Didi35 | Powinni wprowadzic calkowity zakaz zmiany uszkodzonego ogumienia na drodze. Serwis plus zabezpieczenie miejsca zdarzenia. Tylko u polskiego dziadtransa naraża sie swoje i innych zycie. Bo trza oszczyndzac bo na wyplate ni bydzie. | 3 | ||
~gość | Nikt go przecież nie potrącił przygniotła go własna ciężarówka | |||
~Kryskamaryska | didi35. Widzisz szczochu ile człowiek miał lat? Umiał to robić, nie potrzebował serwisu, a ty szczochu nawet nr tel do serwisu nie znasz, nie mówiąc o zmianie koła. Zal człowieka. Kondolencje dla rodziny. Wspolczesni (truckery) Bez nawigacja i serwisu ogumienia już mają mokro w gaciach. | 3 | ||
~Vestas | Kryska, facet zginął za 100-150 euro. Mów co chcesz, ale nie masz żadnych rozsądnych argumentów po swojej stronie, aby równoważyć tę sumę z narażaniem życia. Ile razy w roku łapiesz gumę, raz, dwa? Nie ośmieszaj się. | |||
Max4
| Vestas jak się jeździło na bieznikach detka fartuch to były dni że codziennie robiło się koło rura lewarek i do roboty nie raz auto spadła z lewarka szkoda człowiek kondolencje dla rodziny | |||
~Vestas | Max, wiem o czym mówisz. Za łebka każda przerwa w szkole rownała się z wyjazdem w trasę z ojcem, Kamazem. Jeździliśmy głównie nocą, kto w temacie wie dlaczego. | |||
~MORUSEK | Popieram -Kryskamaryska Nikt go nie narazil po prostu tak się robiło samemu a nie liczyc tylko na serwis albo gdzie nawigacja bo dzisiejsi kierowcyyyyy to tylko nawigacja i serwis bo barany nic nie potrafią WYRAZY WSPÓLCZUCIA DLA RODZINY | |||
~Didi35 | Kryskamaryska widzisz nie masz pojecia o czym piszesz jestem po samochodowce i robienie kapci nie jest mi obce. Mialem przyjemnosc nie jedno krotnie skladac felge z3 czesci i pierscienie wbijac "barbara"od 15lat jezdrze zawodowo od 13po uni i wiem co to znaczy ty zapewne nie rozumiesz mojego przekazu bo jestes pewnie jednym z tych dziad transow. 40lat temu jak zaczynal nasz Śp. nasz kolega kapcie robilo sie samemu na drogach "autostradach" panowal ruch mysle ze o 70% mniejszy niz dzis, koledzy kierowcy wspomagali sie nawzajem. Wiec wtedy mozna bylo bezpiecznie wymienic kolo a DZIŚ??? | 1 | ||
~Didi35 | Panowie koledzy to przesiadzmy sie na kamazy jelonki sanosy. Kiedys nie bylo GPS Servisow klimatyzacij i Dewasta i transport istnial ok ale cofamy sie w rozwoju czy idziemy dalej???A druga strona medalu ubezpieczyciel zrobi wszystko i udowodni to ze to jego wina bo mial wezwac serwis. Polecam film Baza ludzi umarlych. | 1 | ||
~MORUSEK | DID35 CO TO ZA STARZ | |||
~MORUSEK | Nikt go nie potracił i nie podają przyczyny -co się stało i jak to się stało | |||
~Didi35 | Moze to nie duzo. Ale dzieki Bogu robie to nieprzerwanie od 15 lat podchodze do tego zawodu z pokorą i szacunkiem i zycze wszystkim kolegą tego samego. | |||
laki81
| Szkoda człowieka, nie oceniam, nie wnikam, tak po prostu wyrazy współczucia dla rodziny. | 2 | ||
~kris | Didi gadasz od rzeczy. Nigdzie nie pisze ze to było na autostradzie i ze tam był ruch. Poza tym dosc dziwna sprawa. NIe wiadomo jaki to był samochód. Bo jak to mogło spaść i go przygnieść? Idąc tym waszym tokiem rozumowania to dziady powinni miec autonomiczne samochody zeby nie narazać kierowców na wypadek. | |||
FAN-MAGNUM
| kris, wymieniając przednie koło w "koniu" a kładąc się pod belkę osi w przypadku obsunięcia się podnośnika spotkanie św. PIOTRA na 99, 99% :- ( | |||
~nikt ważny | Didi - ciekawe, czy w rozmowie ze swoim pracodawcą też tak szczekasz. Pochwal się może, w jakiej firmie pracujesz, a przekonamy się, czy jesteś kierowcą, czy tylko forumowym pieskiem bez rasy. Kryska - zgadzam się z twoim postem - współcześni posiadacze uprawnień, nie mają pojęcia o prawdziwej pracy. I nie nazywaj ich truckerami, bo to wstyd - dla truckerów :-) | |||
~Didi35 | Kris jezdze mega jestem wyposazony w klocek bo cwiartka felgi mi zajmowala za duzo miejsca. Wiesz po co to "narzędzie ". Bez tego nie wymienisz kapcia z przodu. W przypadku proby podnoszenia przedniej belki bez wczesniejszego najechania na to graniczy z cudem na wymiane kola. Chyba ze sa smialkowie którzy się wtocza pod przednia belke i podłoża lewarek za polowa belki | 2 | ||
~nikt ważny | A bierzesz pod uwagę taki drobiazg, jak użycie dwóch podnośników? A co w sytuacji, kiedy opona spadnie z felgi? Nadal będziesz nadjeżdżał na klocek? Coś tam słyszałeś, ale wciąż za mało. | |||
~Didi35 | Widzisz nikt wazny i kryska zgodze sie z wami ze nie ma juz kierowcow z krwi i kosci. A o te serwisy chodzilo mi o bezpieczenstwo dla mlodego narybku bo yego juz nie ucza w szkolach ani starsi koledzy. Muzykant ani emerytowany policjant nie podlozy lewarka tak zeby go auto nie zabilo. A wam wielcy fachowcy i tiracy życzę spokojnej nocy. | 2 | ||
~nikt ważny | Zbędny sarkazm, bo nie jestem wielkim fachowcem ani tirakiem. Jedynie twierdzę, że kierowca powinien mieć pojęcie o paru przydatnych rzeczach i umieć sobie poradzić w sytuacji podbramkowej. Ta praca, to nie tylko kręcenie kołem i ozdoby w kabinie. | |||
~Didi35 | A i od dzis bede wozil 3 lewarki. pozdro dla wszystkich. A dla Sp. kolegi Spoczywaj w pokoju i wstaw sie za nas wszystkich kierowcow tych mega doswiadczonych i tych trampkarzy u N. Sw Panienki. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.