ID: 236778
jakie stawki na chłodnię 8 palet (kontener) DMC 3, 5 T - jazda po PL?
ID: 236778
ID: 236778
Trochę lat minęło i wiele się pozmieniało w koszcie paliwa, ubezpieczeń OC/AC, ZUS, pensji pracownika oraz cenach za naprawę w warsztatach. Dlatego chciałbym się Was zapytać o aktualne stawki na 8 PALETOWĄ CHŁODNIĘ (zabudowa kontenerowa).
Chciałbym, aby wyszła z tego rzeczowa i przydatna dyskusja, dlatego piszcie stawkę netto w PLN oraz wskażcie region w którym ona obowiązuje. Mówimy o trasach tylko po kraju.
Ja zacznę:
Wielkopolska - stawka netto w przedziale 1, 70 - 1, 80 zł netto.
Pozdrawiam.
PS. Jeśli ktoś ma wiedzę, za jakie stawki jeżdżą auta typu plandeka na 9-10 europalet po kraju, to również może się wypowiedzieć. Ważne tylko, aby zaznaczyć że mowa o "plandece".
Trochę lat minęło i wiele się pozmieniało w koszcie paliwa, ubezpieczeń OC/AC, ZUS, pensji pracownika oraz cenach za naprawę w warsztatach. Dlatego chciałbym się Was zapytać o aktualne stawki na 8 PALETOWĄ CHŁODNIĘ (zabudowa kontenerowa).
Chciałbym, aby wyszła z tego rzeczowa i przydatna dyskusja, dlatego piszcie stawkę netto w PLN oraz wskażcie region w którym ona obowiązuje. Mówimy o trasach tylko po kraju.
Ja zacznę:
Wielkopolska - stawka netto w przedziale 1, 70 - 1, 80 zł netto.
Pozdrawiam.
PS. Jeśli ktoś ma wiedzę, za jakie stawki jeżdżą auta typu plandeka na 9-10 europalet po kraju, to również może się wypowiedzieć. Ważne tylko, aby zaznaczyć że mowa o "plandece".
Posty (61)
~Max | Czegoś nie rozumiem auto do 3. 5 t a ładownośc tego auta 2 przecież takie autko waży ok 3t | |||
~Max | Jaką rzeczową dyskusję można z tobą zacząć jak piszesz ze ładujesz na busika 2 t i pewnie z tyłu jedno kółko | |||
hans87
| Mam auto na kołach bliźniaczych i niestety 2 tony, aby mieć taką stawkę jak napisałem musisz wziąć. Inaczej będziesz w domu siedział. PS. Z wagą auta prawie trafiłeś (waży ponad 3 t) Spokojnie, nadal rzeczowo możemy rozmawiać... Jeśli Ty jeździsz za inną stawkę, a maksymalnie ładujesz 1200 kg to po prostu napisz, że tak jest :-) | |||
~300 | Jakieś dwa lata wstecz miałem 550zeta dniówki (średnio 120 km i 6 godzin roboty) na takim wałku. W trasach po PL miałem 2 zeta/km za kółko, plus to co Trans dał, a na chłodnie dawał całkiem nieźle. Potem przyszli tacy jak Ty i zrezygnowałem z busów. | |||
~300 | Busy miały prawie 3500kg. masy własnej. Załadowane sięgały 6500kg. rzeczywistej. | |||
~300 | Robisz wałek który ledwo styka na koszty. W łep sie jepnij. | |||
hans87
| Kolego "~300" nie wiem czy piszesz prawdę, ale jeśli miałeś 2 złote na trasie to nieźle (ale to musiały chyba być lata 90, bo teraz to ciężko o taką stawkę. 550 zł dniówki za 120 kg - pytanie czy to kwota netto czy brutto? no i jaka robota, dystrybucja po sklepach? Co do wagi towaru to 3 ton nie ładuje - szkoda auta. PS. oprócz stawek piszczcie z jakiego regionu kraju jesteście | |||
~300 | Netto Dżony, czyli plus vat. Nie kg. tylko km. Dwa lata temu to nie 90te. Twoje pytania są depilne. Jesteś ididotą? | |||
~300 | Na solówkach miałem tysiaka za kółka 200km. W trasie po PL ledwie 3 zeta wychodziło. Za 33epal ledwie 4zeta. W multitemperaturze 4, 5 zeta. Dlatego już tego nie robię. | |||
~300 | na doppelstock wychodziło nieźle. 1200zeta za 200km. W trasie po PL kibel, poniżej 4zeta. | |||
hans87
| jak się rzucasz za pomyłkę w napisaniu "kg" zamiast "km" to raczej Ty jesteś idiotą. Jak nie chcesz odpowiadać na pytania to nikt Ci nie każe. | |||
~300 | Coś jeszcze 87 chcesz sie dowiedzieć? Ile tego vatu, co ten vat, po ile paliwo, ile dla kierowcy, ile za sprzęt, ile zostało? ... czy już się pogubiłeś. | |||
hans87
| od Ciebie już wszystko wiem... dzięki :-) | |||
~300 | p. bardzo | |||
gustav
| Czyżby kolejny wątek do usunięcia? Facet się chwali, że będzie jeździł przeładowanym o 100% dostawczakiem. Nie ważne za ile, ważne by jeździć. Ciekawe na kogo głosował? | |||
gustav
| Wątek z oszustem od wydruków już czeka w sekretariacie prokuratora. Dobrze jest. | |||
~Max | Nowy i wyszła rzeczowa i przydatna dyskusja | |||
~300 | Twoje zdanie sie nie liczy gustav. Szef tego forum wie że jesteś upadły stary zbankrutowany i masz zeza. | |||
~Max | gustav jak będzie lądował 2 t to 400% przeladowany | |||
gustav
| 300 biorę to na klatę, a jeszcze liczyć i pisać nie potrafię. Myślałem o DMC, a to będzie mniej jak 100%. | |||
hans87
| miałoby być o stawkach, a nie o tym czy jest się przeładowanym czy nie. Kto ma takie auto to wie, ile ono ma rzeczywistej ładowności. Jeszcze raz proszę o pisanie na temat stawek. | |||
~300 | rzeczywista to jest masa pojazdu a nie ładowność. | |||
~300 | dopuszczalnej ładowności to ma tyle, co waży 8 pustych palet. | |||
gustav
| hans87 (kolega z ławki trocinowego?) ty się nie pytaj o stawki tylko zrób sobie biznes plan, kalkulację, czy co tam potrafisz. Wtedy się zorientujesz, że to się nie opłaca, zwłaszcza ładując w/g przepisów. Widzę, że nie potrafisz. Jeżeli koniecznie chcesz jeździć, to idź na postój albo do piekarni. | |||
~300 | Pytasz o stawkę? Za wasze 1. 8zł powinna wynosić 500zł. kary za każde otwarcie drzwi. | |||
hans87
| kolega ~300: rzeczywista (faktyczna) ładowność jest taka jak napisałes. kolega Gustav: to napisz nam wszystkim za jaką stawkę jeździ (mowa o trasach po kraju) taka 8 paletowa chłodnia u Ciebie w regionie? Ty masz w ogóle takie auto, czy tak piszesz bo nie masz co do roboty? | |||
hans87
| ~300: jeszcze raz powtarzam, że piszemy o stawkach... daruj sobie swoje uwagi, albo pisz je w innym wątku, bo zaśmiecasz nie potrzebnie ten wątek. | |||
gustav
| 87 ja tak piszę bo nie mam nic do roboty, poważnie. Zawsze będę tępił skoorvosynóv niszczących transport, zagrażających zdrowiu i życiu innych uczestników ruchu!!! Nie potrafisz wyliczyć stawki która by pokryła koszty i przyniosła zarobek? Zostań na budowie. | |||
gustav
| hans 300 zaśmieca twój wątek, a ty zaśmiecasz forum i polskie drogi. | |||
hans87
| gustav: Ty nie potrafisz czytać ze zrozumieniem... już Ci dziękuję za wypowiedzi. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz