ID: 236778
jakie stawki na chłodnię 8 palet (kontener) DMC 3, 5 T - jazda po PL?
ID: 236778
ID: 236778
Trochę lat minęło i wiele się pozmieniało w koszcie paliwa, ubezpieczeń OC/AC, ZUS, pensji pracownika oraz cenach za naprawę w warsztatach. Dlatego chciałbym się Was zapytać o aktualne stawki na 8 PALETOWĄ CHŁODNIĘ (zabudowa kontenerowa).
Chciałbym, aby wyszła z tego rzeczowa i przydatna dyskusja, dlatego piszcie stawkę netto w PLN oraz wskażcie region w którym ona obowiązuje. Mówimy o trasach tylko po kraju.
Ja zacznę:
Wielkopolska - stawka netto w przedziale 1, 70 - 1, 80 zł netto.
Pozdrawiam.
PS. Jeśli ktoś ma wiedzę, za jakie stawki jeżdżą auta typu plandeka na 9-10 europalet po kraju, to również może się wypowiedzieć. Ważne tylko, aby zaznaczyć że mowa o "plandece".
Trochę lat minęło i wiele się pozmieniało w koszcie paliwa, ubezpieczeń OC/AC, ZUS, pensji pracownika oraz cenach za naprawę w warsztatach. Dlatego chciałbym się Was zapytać o aktualne stawki na 8 PALETOWĄ CHŁODNIĘ (zabudowa kontenerowa).
Chciałbym, aby wyszła z tego rzeczowa i przydatna dyskusja, dlatego piszcie stawkę netto w PLN oraz wskażcie region w którym ona obowiązuje. Mówimy o trasach tylko po kraju.
Ja zacznę:
Wielkopolska - stawka netto w przedziale 1, 70 - 1, 80 zł netto.
Pozdrawiam.
PS. Jeśli ktoś ma wiedzę, za jakie stawki jeżdżą auta typu plandeka na 9-10 europalet po kraju, to również może się wypowiedzieć. Ważne tylko, aby zaznaczyć że mowa o "plandece".
Posty (61)
~Max | Czegoś nie rozumiem auto do 3. 5 t a ładownośc tego auta 2 przecież takie autko waży ok 3t | |||
~Max | Jaką rzeczową dyskusję można z tobą zacząć jak piszesz ze ładujesz na busika 2 t i pewnie z tyłu jedno kółko | |||
hans87
| Mam auto na kołach bliźniaczych i niestety 2 tony, aby mieć taką stawkę jak napisałem musisz wziąć. Inaczej będziesz w domu siedział. PS. Z wagą auta prawie trafiłeś (waży ponad 3 t) Spokojnie, nadal rzeczowo możemy rozmawiać... Jeśli Ty jeździsz za inną stawkę, a maksymalnie ładujesz 1200 kg to po prostu napisz, że tak jest :-) | |||
~300 | Jakieś dwa lata wstecz miałem 550zeta dniówki (średnio 120 km i 6 godzin roboty) na takim wałku. W trasach po PL miałem 2 zeta/km za kółko, plus to co Trans dał, a na chłodnie dawał całkiem nieźle. Potem przyszli tacy jak Ty i zrezygnowałem z busów. | |||
~300 | Busy miały prawie 3500kg. masy własnej. Załadowane sięgały 6500kg. rzeczywistej. | |||
~300 | Robisz wałek który ledwo styka na koszty. W łep sie jepnij. | |||
hans87
| Kolego "~300" nie wiem czy piszesz prawdę, ale jeśli miałeś 2 złote na trasie to nieźle (ale to musiały chyba być lata 90, bo teraz to ciężko o taką stawkę. 550 zł dniówki za 120 kg - pytanie czy to kwota netto czy brutto? no i jaka robota, dystrybucja po sklepach? Co do wagi towaru to 3 ton nie ładuje - szkoda auta. PS. oprócz stawek piszczcie z jakiego regionu kraju jesteście | |||
~300 | Netto Dżony, czyli plus vat. Nie kg. tylko km. Dwa lata temu to nie 90te. Twoje pytania są depilne. Jesteś ididotą? | |||
~300 | Na solówkach miałem tysiaka za kółka 200km. W trasie po PL ledwie 3 zeta wychodziło. Za 33epal ledwie 4zeta. W multitemperaturze 4, 5 zeta. Dlatego już tego nie robię. | |||
~300 | na doppelstock wychodziło nieźle. 1200zeta za 200km. W trasie po PL kibel, poniżej 4zeta. | |||
hans87
| jak się rzucasz za pomyłkę w napisaniu "kg" zamiast "km" to raczej Ty jesteś idiotą. Jak nie chcesz odpowiadać na pytania to nikt Ci nie każe. | |||
~300 | Coś jeszcze 87 chcesz sie dowiedzieć? Ile tego vatu, co ten vat, po ile paliwo, ile dla kierowcy, ile za sprzęt, ile zostało? ... czy już się pogubiłeś. | |||
hans87
| od Ciebie już wszystko wiem... dzięki :-) | |||
~300 | p. bardzo | |||
gustav
| Czyżby kolejny wątek do usunięcia? Facet się chwali, że będzie jeździł przeładowanym o 100% dostawczakiem. Nie ważne za ile, ważne by jeździć. Ciekawe na kogo głosował? | |||
gustav
| Wątek z oszustem od wydruków już czeka w sekretariacie prokuratora. Dobrze jest. | |||
~Max | Nowy i wyszła rzeczowa i przydatna dyskusja | |||
~300 | Twoje zdanie sie nie liczy gustav. Szef tego forum wie że jesteś upadły stary zbankrutowany i masz zeza. | |||
~Max | gustav jak będzie lądował 2 t to 400% przeladowany | |||
gustav
| 300 biorę to na klatę, a jeszcze liczyć i pisać nie potrafię. Myślałem o DMC, a to będzie mniej jak 100%. | |||
hans87
| miałoby być o stawkach, a nie o tym czy jest się przeładowanym czy nie. Kto ma takie auto to wie, ile ono ma rzeczywistej ładowności. Jeszcze raz proszę o pisanie na temat stawek. | |||
~300 | rzeczywista to jest masa pojazdu a nie ładowność. | |||
~300 | dopuszczalnej ładowności to ma tyle, co waży 8 pustych palet. | |||
gustav
| hans87 (kolega z ławki trocinowego?) ty się nie pytaj o stawki tylko zrób sobie biznes plan, kalkulację, czy co tam potrafisz. Wtedy się zorientujesz, że to się nie opłaca, zwłaszcza ładując w/g przepisów. Widzę, że nie potrafisz. Jeżeli koniecznie chcesz jeździć, to idź na postój albo do piekarni. | |||
~300 | Pytasz o stawkę? Za wasze 1. 8zł powinna wynosić 500zł. kary za każde otwarcie drzwi. | |||
hans87
| kolega ~300: rzeczywista (faktyczna) ładowność jest taka jak napisałes. kolega Gustav: to napisz nam wszystkim za jaką stawkę jeździ (mowa o trasach po kraju) taka 8 paletowa chłodnia u Ciebie w regionie? Ty masz w ogóle takie auto, czy tak piszesz bo nie masz co do roboty? | |||
hans87
| ~300: jeszcze raz powtarzam, że piszemy o stawkach... daruj sobie swoje uwagi, albo pisz je w innym wątku, bo zaśmiecasz nie potrzebnie ten wątek. | |||
gustav
| 87 ja tak piszę bo nie mam nic do roboty, poważnie. Zawsze będę tępił skoorvosynóv niszczących transport, zagrażających zdrowiu i życiu innych uczestników ruchu!!! Nie potrafisz wyliczyć stawki która by pokryła koszty i przyniosła zarobek? Zostań na budowie. | |||
gustav
| hans 300 zaśmieca twój wątek, a ty zaśmiecasz forum i polskie drogi. | |||
hans87
| gustav: Ty nie potrafisz czytać ze zrozumieniem... już Ci dziękuję za wypowiedzi. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.