ID: 235926
Czas jazdy dobowy
ID: 235926
ID: 235926
Panowie jadę chłodnia na Anglię jestem nowy I pytanie, wyjeżdżam z firmy o 2 w nocy w poniedziałek jadę na załadunek na 6 rano, dojeżdżam na parking, ujechane 8. 40 parkuje jest koło 12 w południe. Ruszam po północy jadę 10h I 6 minut czyli przekraczam czas dwie pauzy po drodze, robię wydruk I tachograf ma gmt 0 I liczy 2 godziny do tylu I wg niego w poprzedniej dobie mam ujęchane załóżmy 9 50, a w kolejnej wg wydruku 8 50, czyli wg cyklow dobowych na wydruku nie widać wykroczeńia, jak to potraktować ew. Opisać. Proszę o wyjaśnienie jak postępować prawidłowo jeśli chodzi o jazdę I czas pracy I wydruki I opisywanie.
Panowie jadę chłodnia na Anglię jestem nowy I pytanie, wyjeżdżam z firmy o 2 w nocy w poniedziałek jadę na załadunek na 6 rano, dojeżdżam na parking, ujechane 8. 40 parkuje jest koło 12 w południe. Ruszam po północy jadę 10h I 6 minut czyli przekraczam czas dwie pauzy po drodze, robię wydruk I tachograf ma gmt 0 I liczy 2 godziny do tylu I wg niego w poprzedniej dobie mam ujęchane załóżmy 9 50, a w kolejnej wg wydruku 8 50, czyli wg cyklow dobowych na wydruku nie widać wykroczeńia, jak to potraktować ew. Opisać. Proszę o wyjaśnienie jak postępować prawidłowo jeśli chodzi o jazdę I czas pracy I wydruki I opisywanie.
~Marek*.play-internet.pl
*.play-internet.pl
Posty (111)
PavelSPM
| barakuda To po jaką cholerę mącisz-cytujesz przepisy, których nie umiesz zinterpretować? T o po jaką cholerę ty czytarz. A ty to umiesz dobrze zinterpretować przepisy bo jestes Poliakiem czy pracodawca?A ilie warto twoje slowo lub pracodawcy?Boite sie kontroli PIP jak i ITD jak ognia. Wiadomo na kim pali sie czapka. | |||
barracuda
| Rzecz w tym, że czytają to inni i możesz wprowadzić ich w błąd. A to jakiej jesteś narodowości, nie ma znaczenia. | |||
PavelSPM
| ~zcx Poczytaj i zapoznaj sie z instrukcyja Tacho. Dowierz sie rze iest rurzne sumdoly takie jak poczantek pracy, koniec pracy, kraj rozpoczencia praacy, kraj zakonczenia pracy, czas pozpoczencia, czas zakonczenia i t. d, i tedy morze zrozumerz co mialem na mysli proponujonc robic na granicy wpisy. | |||
PavelSPM
| barakuda Rzecz w tym, że czytają to inni i możesz wprowadzić ich w błąd. A to jakiej jesteś narodowości, nie ma znaczenia. To spowoduje rze ktos z kierowcuw morze zainteresuje sie tematem i dokladniej zapozna sie z przepisami lub odnotuje swoja wiedze, Ale widac rze boicie sie wyksztalconych kierowcyw. Baranuw latfiej strzecz. | |||
barracuda
| Co ma do rzeczy takie stwierdzenie? Albo dobrze znasz przepisy, albo nie. Ty chaotycznie wklejasz poszczególne artykuły i nie wiesz jaki mają ze sobą związek. To ma być "wykształceny kierowca"? | |||
barracuda
| "wykształcony kierowca ". | |||
PavelSPM
| barakuda Powtarza m. A ty to dobrze znarz i traktyjerz przepisy?Ma byc z czego lub z jakiego powodu tak myslirz?"wykształcon y kierowca " mialem na musli doswiedczony kierowca. | |||
barracuda
| Dobrze znam przepisy. Jednak trudno było się domyśleć, że "wykształcony" to miało być "doświadczony". | |||
PavelSPM
| Barakuda Dobrze znam przepisy ednak trudno było się domyśleć, że "wykształcony" to miało być "doświadczony". Ciesze sie za ciebie. Kto pochwali jak nie sam siebie. Ja nie uczylem sie w Polskiej szkolie. | |||
barracuda
| To nie chwalenie się, a stwierdzenie faktu. I nikt nie musi mi wierzyć. | |||
PavelSPM
| barakuda Tylko frajrze wierza slowam drzentelmiena. | |||
Baldnapper
| Marek! - Nie sugeruj się podliczeniami na wydrukach z tacho. Zajmij się tym, co robiłeś pomiędzy zakończeniem ostatniego odpoczynku dobowego, a rozpoczęciem następnego. Tak będą a*alizować Twoją aktywność kontrolujący. Wtedy wyjdą wszystkie zdarzenia, niezależnie od tego, do którego dnia kalendarzowego zaliczył je w sposób mechaniczny tachograf. Twoja dobowa aktywność, to czas pomiędzy dobowymi odpoczynkami. Nie wiem, czy pomogłem ale życzę powodzenia i szerokości! | |||
barracuda
| Baldnapper to prawda co napiałeś, ale czasem kontrolujący próbuje naciągnąć przepisy. Kiedyś Węgier próbował mnie naciągnąć na łapówkę, właśnie pokazując na podsumowanie dobowe. Miał pecha że akurat mu się nie dałem. Później próbował jeszcze na "brak pieczątki przewoźnika" w rubryce 23 cmr. Po powiedzeniu "art. 5 konwencji cmr", zrobił zdziwione oczy i usłyszałem "jedź polski". | |||
PavelSPM
| barakuda Zadaniow y czas pracy nie oznacza: nienormowany. Zadaniowy system czasu pracy bywa mylnie utożsamiany z nienormowanym czasem pracy. W przypadku zadaniowego systemu jednak zlecona praca powinna być możliwa do wykonania przez pracownika w normalnym czasie pracy, a więc nieprzekraczającym 8 godzin na DOBE i średnio 40 godzin TYGODNIOWO. W tym przypadku jest bowiem istotne, żeby zatrudniony pracował przeciętnie 8 godzin dziennie, a 40 godzin 8211; w tygodniu. To niejedyne godziny pojawiające się w zadaniowym czasie pracy. Ważne są tutaj również 11-godzinny odpoczynek na DOBE, 35-godzinny odpoczynek w ciągu tygodnia oraz 5-dniowy tydzień pracy. Zadaniowy czas pracy powinien być uregulowany w układzie zbiorowym pracy lub regulaminie pracy. Natomiast jeśli dotyczy konkretnego pracownika, wówczas informacja o zadaniowym czasie pracy powinna być zawarta w umowie o pracę. | |||
~zcx | przestań paść to forum tymi bzdurami. | |||
~zcx | pawełku czytając twoje wpisy wnioskuje, że sam nie zapoznałeś się z funkcjonowaniem tachografu, bo inaczej byś czegoś takiego nie wymyślił. nie buhaj tyle, może będziesz mniej głupot wymyślał. | |||
~Gosc | Zcx- profesjonalny bajkopisarz! | |||
PavelSPM
| ~zcx To nazywa sie interpretacyja i korzystanie chaziaja Pana z przepisuw ktyre my pasuja a rerzta to bzdury. | |||
~fryc | Spm "To nazywa sie interpretacyja i korzystanie chaziaja Pana z przepisuw ktyre my pasuja a rerzta to bzdury. " To akurat metoda która pasuje idealnie do ciebie | |||
~zcx | pawełku a który to tachograf cyfrowy posiada funkcję zaznaczania przekraczanej granicy? A co porodzisz używającym ana///logowego tachografu przy przekraczaniu granic.? może mają wyjmować krążek i zaznaczać na nim granice? | |||
PavelSPM
| ~zcx Kalisci chleb piekli na lisci. Czasy mineli. Wszystko idze do pszodu. Ale czaziaj zawsze marzy zoztat sie chaziajem. | |||
~fryc | Zgodnie z przepisami symbole państw wprowadza się na rozpoczęcie i zakonczenie pracy. Dwa razy. Ani mniej ani więcej. Ale do spm to nie dociera. On ma swoje jedynie sluszne interpretacje | |||
PavelSPM
| ~fryc Rub jak chcerz i pozwalij na morzliwosc sfalszowac tytuly podrurz slurzbowych lub delegacyj swemu pracodawcy. Kto ma zabronic bogatemu lub glupiemu?Karzdy ma soja glowe. | |||
~zcx | pawełku taki chcesz być bardzo przepisowy a sam ich nie przestrzegasz i jeszcze upierasz się że tak jak robisz jest poprawnie. | |||
PavelSPM
| ~zcx Jak interpretujerz rze to nie jest poprawnie i boirz sie kary to nie rub i dawaj siebie na maksa dymac?Ja robie i nia mam z tym rzadnych probliemuw na kontroli. Podzelilem sie z kierowcami i nic wiencej. I z czego tylie ryku, sczekania i obrarzenia w muj adres?Podobno komus to bardzo boli i nie morze tego przerzyc. To jurz inna sprawa. | |||
~fryc | Nikt cię tu nie obraża | |||
PavelSPM
| ~fryc Tak matfirz sie o mnie? Dam sobie rady. Dziekuje. | |||
~volvo | Pavel można się przy tobie pośmiać | |||
PavelSPM
| ~volvo To liepiej nirz plakac. Smieje sie ten kto ostatni. | |||
~puchatek61 | Pavel. Ty dalej swoje. Ale tak wygląda wolność wypowiedzi. Możesz pisać, wzywać do rewolucji bo Ci wolno. Tu nie Białoruś. Ale nie wprowadzaj naiwnych w błąd. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.